بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در مشهد

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در مشهد

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین آموزشگاه کوتاهی مو زنانه در مشهد
  • بهترین آموزش کوتاهی مو در مشهد

بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در مشهد
سالن کوتاهی مو مشهد
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • مشهد

  • تماس



سالن کوتاهی مو در مشهد در آرایشگاه هایپر بیوتی مشهد

خدمات حرفه ای کوتاهی مو در آرایشگاه هایپر بیوتی در مشهد

مرکز تخصصی کوتاهی مو در مشهد در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کوتاهی مو



بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در مشهد

آموزش کوتاهی مو در مشهد

بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در مشهد – افراد زیادی به دلایل مختلف و بیشتر اوقات به جهت تنوع و زیبایی برای کوتاه کردن موهای خود به آرایشگاه‌ها مراجعه می‌کنند. آن‌ها مدل‌های کوتاهی مو را از اینترنت یا ژورنال‌های موجود در سالن‌های آرایشگاه مشاهده کرده و از آرایشگر خود می‌خواهند تا مدل موهای آن‌ها را مشابه آن طرح کوتاه کند.

اما نکاتی وجود دارد که به شما کمک می‌کند تا مدل کوتاهی را انتخاب کنید که مناسب چهره‌ی شما باشد، زیبایی شما را افزایش داده و در عین حال جذاب‌تر به نظر برسید. این نکات گاهی اوقات از جانب آرایشگرهای حرفه‌ای به شما گفته می‌شود؛ اما شما می‌توانید با مطالعه ی این مقاله و دلایل انتخاب هر نوع مدل کوتاهی مو مناسب برای چهره ی هر شخص، با اطمینان خاطر زیباترین مدل‌های کوتاهی مو را برای خود انتخاب کنید.

بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در مشهد

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آموزش کوتاهی مو در مشهد می پردازیم

انتخاب مدل کوتاهی مو بر اساس فرم صورت:

یکی از اصلی‌ترین عناصری که برای انتخاب مدل کوتاهی مو در نظر گرفته می‌شود، فرم صورت شخص است؛ که آرایشگرهای حرفه‌ای بر اساس تجربه‌ی کاری خود به خوبی این موارد را می‌شناسند. انواع مدل کوتاهی بر اساس فرم چهره به شرح زیر هستند:

صورت بیضی شکل:

خوش شانس‌ترین افراد در مدل‌های کوتاهی افرادی با صورت‌های بیضی شکل هستند زیرا می‌توان هر مدل کوتاهی را برای آن‌ها انتخاب و اجرا کرد. شاید بتوان مدل موی بلند تا نزدیک استخوان ترقوه را انتخاب کرد و برای این‌که صورت شخص گردتر به نظر برسد، از مدل موی چتری بر روی پیشانی وی استفاده کرد.

افرادی که موهای بلند و فرفری دارند، علیرغم این‌که هر مدل مویی به آن‌ها می‌آید، می‌توان یک کوتاهی زاویه‌دار بر روی موهای آن‌ها انجام داد و چتری صاف یا موج‌دار، مکمل جذابیت و زیبایی آن‌ها خواهد شد.

صورت گرد:

در مدل‌های کوتاهی که موها در قسمت بالایی صورت ارتفاع بیشتری دارند، برای صورت‌های گرد مناسب‌تر هستند و بهتر است موهای پایین‌تر از خط گونه‌ها را به نحوی کوتاه کرد که چهره‌ی افراد باریک‌تر به نظر برسد.

یکی از مدل‌های مناسب برای افراد با صورت گرد مدل کوتاهی پیکسی است. این مدل پشت کوتاه، گردی صورت افراد را کمتر می‌کند. همچنین برای اجرای مدل‌های کوتاهی بلندتر می‌توان از مدل‌های موی لایه‌لایه استفاده کرد و موها را به صورت موج‌دار و آشفته حالت داد. اگر لایه‌های جلوی مو بلندتر از پشت کوتاه شوند، چهره‌ی جذاب‌تری به شخص می‌دهد. از آنجایی که تنوع در این طرح مدل کوتاهی زیاد است، افراد با صورت‌های گرد مدل‌های مختلفی را می‌توانند برای کوتاهی انتخاب کنند.

حالت صورت قلب مانند:

اگر فردی را دیدید که قسمت بالایی چهره‌ی او عریض‌تر از قسمت پایینی چهره‌اش است، درواقع او چهره‌ای با طرح قلب مانند دارد، می‌توانید مدل‌های کوتاهی که حجم مو در بالا کمتر از قسمت پایینی صورت است را به او پیشنهاد کنید. مدل‌هایی که در پیشانی موهای کمتری قرار می‌گیرند برای این افراد مناسب‌تر هستند.

موهای افرادی با صورت‌های قلبی شکل باید به‌گونه‌ای کوتاه شوند که موها کوتاه‌تر از چانه و یا نهایتاً با بلندی چانه (کنار فک) باشند. برای آن‌که موها پرپشت‌تر به نظر برسند، بهتراست موهای کنار گونه پرتر و موهای روی سر کمتر باشند تا پیشانی را کوتاه‌تر نشان دهند.

صورت مربعی:

چهره‌های مربعی با مدل‌های کوتاهی چتری بسیار زیبا هستند؛ اما باید توجه کرد که مدل‌های کوتاهی که بیش از اندازه صاف هستند برای این چهره‌ها مناسب نیستند. می‌توان موهای این افراد را به صورت کوتاه تا متوسط با امواج نرم کوتاه کرد تا چهره‌ی آن‌ها گردتر به نظر برسد.

اگر این افراد موهای بلند به همراه چتری داشته باشند، بسیار جذاب‌تر می‌شوند؛ اما باید توجه داشت که موهایی با اندازه‌ی یکنواخت فک زاویه‌ای شخص با صورت مربعی را بیشتر نشان می‌دهد و بهتر است کوتاهی با ارتفاع یکسان انجام نشود.

صورت مستطیل:

اگر فرم صورت مستطیلی دارید، بهتر است موهای خود را به‌گونه‌ای کوتاه کنید که قسمتی از موها به یک طرف از صورت حالت داده شوند تا از نمایش درازی بیش از حد پیشانی خود جلوگیری کنید.

مزایای کوتاهی مو:

کوتاه کردن مو بعد از مدت زمانی که شما موهای بلندی داشته‌اید و شاید به مرور زمان نامنظمی در آن‌ها به وجود آمده است، به تنوع و زیبایی شما کمک می‌کند و همچنین مزایای دیگری نیز دارد که عبارت‌اند از:

جذابیت و تنوع:

اگر از مدل موهای خود خسته شده‌اید، می‌توانید موهای خود را کوتاه کنید و به جذابیت و تنوع چهره‌ی خود بیفزایید.

نگهداری راحت:

موهای کوتاه نگهداری راحت‌تری دارند و مخصوصاً افرادی که شاغل هستند و یا به هر دلیلی وقت زیادی برای نگهداری از موهایشان ندارند، می‌توانند با کوتاه کردن موهای خود راحت‌تر به آن‌ها رسیدگی کنند؛ و علاوه بر این‌که نیاز نیست زمان زیادی برای نگهداری از موهایشان صرف کنند، زیبایی و جذابیت آن‌ها حفظ می‌شود.

شانه زدن راحت موها:

قطعاً بارها در هنگام شانه زدن موهای بلند خود با مشکلاتی مانند کنده شدن حجمی از موهایتان روبه رو شده‌اید و میدانید که احتمال گره خوردن موهای بلند بیشتر از موهای کوتاه است. کوتاه کردن موها می‌تواند شانه زدن آن‌ها را راحت‌تر کند.

دوش گرفتن سریع:

هرچقدر شما موهای کوتاه‌تری داشته باشید، قطعاً با صرف زمان کمتری در حمام دوش خواهید گرفت. ضمن این‌که شستن موهای کوتاه راحت‌تر است.

صرفه‌جویی در مصرف مواد شوینده و حالت‌دهنده‌ی مو:

میزان مصرف شامپو و یا انواع حالت‌دهنده‌ها، لوسیونها و ماسک‌های مو که معمولاً برای تقویت و خوش‌فرم کردن موها استفاده می‌شوند، برای افرادی که موهای کوتاه‌تری دارند کمتر است و می‌توان در میزان هزینه‌ی صرف شده برای خرید این محصولات صرفه‌جویی کرد.

جلوگیری از موخوره و آسیب به سر موها:

موخوره یکی از شایع‌ترین مشکلاتی است که در اثر استفاده‌ی طولانی مدت از انواع حالت‌دهنده‌ها یا استفاده‌ی مکرر از اتو مو و سشوار اتفاق می‌افتد. این رخداد موجب شکستگی موها، آسیب رسیدن به آن‌ها و همچنین نامناسب شدن ظاهر موهای شما می‌شود.

یکی از راه‌های جلوگیری از این مشکل کوتاه کردن موها هر سه ماه یک‌بار است. با این کار می‌توان قسمت‌های آسیب‌دیده‌ی سر موها را جدا کرده و از رسیدن آن‌ها به قسمت‌های بالایی موها جلوگیری کرد.

افزایش رشد مو:

اگر چه میزان رشد موی افراد به عواملی چون ژنتیک، تغذیه و شرایط زندگی بستگی دارد، اما اگر سعی کنید موهای خود را با فاصله‌های زمانی کم کوتاه کنید می‌توانید تا حدود یک سانتی‌متر به افزایش رشد مدهای خود در آن فاصله‌ی زمانی کمک کنید زیرا کوتاهی مو موجب از بین رفتن قسمت‌های مرده و آسیب‌دیده شده و به زنده شدن و ایجاد سلول‌های جدید کمک می‌کند.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در مشهد:
  • مرکز آموزش ماهان
  • مرکز آموزش کوروش
  • مرکز آموزش قاسم زاده
  • مرکز آموزش ملکا
  • مرکز آموزش سمیرا و آیناز
  • مرکز آموزش طلاب
  • مرکز آموزش گلریز
  • مرکز آموزش مستانه
  • مرکز آموزش پونه
  • مرکز آموزش آیتک
  • مرکز آموزش ماه طلایی
  • مرکز آموزش پالیزان
  • مرکز آموزش هستی بانو
  • مرکز آموزش سی رخ
  • مرکز آموزش یونسی

الهام فاضلی
0902175 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مستانه
0938538 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
یونسی
0915691 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سی رخ
0902385 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
بانو عبداللهیان
0915405 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ملکا
0513869 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

برای کوتاه کردن موها در مشهد چقدر باید هزینه پرداخت کنم؟

براساس مدلی که برای کوتاهی موها انتخاب می‌کنید هزینه‌ها متغییر بوده بنابراین جهت اطلاع از هزینه‌ها تماس بگیرید.

شستن زیاد موها چه تاثیری بر روی موها دارد؟

اگر موها را بیش از اندازه بشویید چربی‌های ضروری موها ازبین رفته و موها خشک و شکننده خواهد شد.

برای کوتاهی مو به محصول خاصی احتیاج است؟

خیر

ریزش موها تا چه حدی طبیعی هستند؟

بعد از حمام ریزش 300 تار مو از سر امر طبیعی خواهد بود.

برای اینکه موهایم موخوره نگیرند چه اقداماتی را باید انجام دهم؟

از شامپوهای مناسب استفاده نمایید و آنها را مرتب شانه بزنید و در صورت لزوم موهای خود را کوتاه کنید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین آموزشگاه کوتاهی مو در مشهد، مرکز آموزش کوتاهی مو در مشهد، آموزش کوتاهی مو در مشهد، بهترین کلاس کوتاهی مو در مشهد، کوتاهی مو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، مشهدی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!