بهترین آتلیه کودک در مشهد
  • بهترین آتلیه کودک در مشهد
  • بهترین آتلیه تخصصی کودک در مشهد

بهترین آتلیه کودک در مشهد
بهترین آتلیه کودک در مشهد
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • مشهد

  • تماس




بهترین آتلیه کودک در مشهد در تالار هایپر بیوتی

بهترین آتلیه کودک در مشهد

بهترین آتلیه کودک در مشهد با مدیرت آقا / خانم *** پذیرای میهمانان شما عزیزان



بهترین آتلیه کودک در مشهد

بهترین آتلیه تخصصی کودک در مشهد

بهترین آتلیه کودک در مشهد – آیا می‌دانید مهم‌ترین نکات در خصوص آتلیه عکس کودک و عکس گرفته‌شده چیست؟ در خصوص انتخاب بهترین آتلیه برای عکس‌برداری از کودک شما شاخص‌ها و پارامترهای مهم و متفاوتی وجود دارد. ما در این مطلب به شما می‌گوییم که مهم‌ترین عوامل در انتخاب آتلیه عکس‌برداری کودک چه مواردی هستند.

کمی از الآن فکر کنید؛ هنگامی‌که وارد منزل مادرتان می‌شوید، اولین چیزی که توجه شما رو به خودش جلب می‌کند، قاب عکس زیبایی است که مادری با عشق و علاقه‌ی فراوان فرزند خود را در آغوش گرفته است. به نظر شما آن فرد کیست؟ آن کودک درون عکس شما هستید. آیا نمی‌نشینید مدت‌ها به‌عکس نگاه کنید؟ آیا از دیدن چنین عکس شور و هیجان وجود شمارا فرانمی‌گیرد؟ و یا هیچ خاطره‌ی زیبایی در ذهن شما نقش نمی‌بندد؟ مسلماً این‌طور نیست و شما یاد دوران کودکی خود می‌افتید که چگونه مادرتان شمارا با عشق در آغوش خود گرفته. هر عکس با خود کلی حرف و خاطره دارد و به همین علت است که تمامی مادران مهربان با دقت زیاد همیشه به دنبال یک آتلیه کودک هستند که نحوه کار آن‌ها خوب باشد. تیم ما در این زمینه اینجا هستیم تا به شما عزیزان کمک کنیم بهترین آتلیه کودک را انتخاب کنید.

بهترین آتلیه کودک در مشهد

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آتلیه تخصصی کودک در مشهد می پردازیم.

ویژگی‌های یک آتلیه کودک خوب در چیست؟

1- نظافت:

پوست و بدن کودکان بسیار حساس و آسیب‌پذیر است. شما باید بسیار مواظب باشید و تمامی دقت خود را به کار بگیرید که آتلیه کودکی که می‌خواهید انتخاب کنید، بسیار نظافت را رعایت کرده باشند. شما باید مواردی همچون کف استودیوی عکاسی، لوازم و دکورهای آتلیه کودک، مخصوصاً لباس‌های فانتزی که در تن‌پوشی کودک استفاده می‌شود را بررسی کنید تا بتوانید به میزان نظافت و تمیزی آتلیه پی ببرید.

2- عکاس کودک:

یکی از مهم‌ترین نکاتی که شما باید به آن توجه کنید، عکاس کودک شماست. او باید خوش‌اخلاق و خنده‌رو باشد. همچنین باید صبر و حوصله‌ی زیادی را به خرج بدهد، با کودک بازی کند، برایش شعر یا داستان بخواند و یا موسیقی پخش کند تا درنهایت، عکس کودک شما در بهترین حالت گرفته شود و شما و فرزندتان یک خاطره خوب و به‌یادماندنی از آتلیه در ذهنتان داشته باشید.

3- نمونه کار:

امروزه در عصر جدید با استفاده از سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی در فضای مجازی، شما به‌راحتی می‌توانید نمونه کارهای آتلیه‌های کودک را باهم مقایسه کنید. چند خصوصیات که شما می‌توانید در خصوص در نظر گرفتن یک آتلیه خوب به آن‌ها توجه کنید عبارت‌اند از تعداد عکس‌ها، دکورها، تنوع ژست‌ها، نورپردازی و هنر عکاسی کودک.

4- روتوش:

خداوند همه کودکان را زیبا خلق کرده است، پس یک آتلیه کودک خوب و مناسب باید بتواند با هنر عکاسی کودک و نورپردازی حرفه‌ای عکسی از کودک بگیرد که کمترین روتوش لازم را داشته باشد. مواردی مثل روتوش زیاد، نور زیاد عکس، بر روی هوا بردن کودک و کادر ناقص، کار یک عکاس حرفه‌ای و یک آتلیه خوب نیست.

5- چاپ و رنگ:

آیا میدانید عکس فرزندتان باید چگونه باشد و جنس عکس از چه چیزی باشد؟ امروزه بهترین کاغذ دنیا برای عکس‌ها، کاغذ سیلک است. کاغذ سیلک از کاغذی از جنس ابریشم است که جای دست روی آن نمی‌ماند و طول عمر کاغذ صد سال است. در آتلیه‌ها وظیفه چاپ عکس‌ها به عهده لابراتوارها و وظیفه تنظیم رنگ‌ها، هنر یک آتلیه کودک می‌باشد. درنتیجه یک آتلیه کودک خوب یک متخصص رنگ‌شناسی دارد، برای چاپ از کاغذ ابریشمی سیلک استفاده می‌کند و چاپ و نحوه تنظیم رنگ‌ها را به عهده بهترین لابراتوارها می‌سپارد.

6- پرسنل:

یکی از مهم‌ترین عوامل در تعیین یک آتلیه کودک خوب، پرسنل آن مجموعه می‌باشد. در یک آتلیه کودک خوب پرسنل باید صبور، حرفه‌ای، با دقت و دلسوز باشند و شما از زمانی که اولین ارتباط را با آن‌ها برقرار می‌کنید، می‌توانید این موضوع رو متوجه شوید. خصوصیات ذکرشده باعث می‌شود عکاسی کودک به یک خاطره بزرگ، زیبا، دوست‌داشتنی و به یادماندنی تبدیل شود.

7- محیط آتلیه:

از دیگر خصوصیات یک آتلیه کودک خوب می‌توان به موارد زیر اشاره کرد که شما می‌توانید به آن‌ها توجهات لازم را داشته باشید دما و تهویه مناسب، بزرگی استودیو عکاسی، مکانی برای انتظار و انتخاب عکس و درنهایت شرایطی که باعث می‌شود شما احساس راحتی و آرامش داشته باشید و در روز عکاسی فرزند دلبندتان لذت کافی را ببرید.

8- مکان آتلیه:

از مواردی که می‌توان به مکان آتلیه کودک خوب در آن پی برد عبارت‌اند از «نزدیکی به اتوبان و خیابان‌های اصلی که راه شما بسیار دور نباشد و پیاده‌روی زیادی به همراه نداشته باشد، جای پارک مناسب که اگر شما با خودروی شخصی به آتلیه رفتید مکانی برای پارک خودروی شما وجود داشته باشد، محله اصیلی که اکثریت مردم آنجا را بشناسند، امکانات رفاهی ساختمان از قبیل لابی و آسانسور و …».

9- قیمت:

در همه مواردی که در سرتاسر جهان وجود دارد می‌توان به این نتیجه رسید که هیچ گرانی بی‌حکمت و هیچ ارزانی بی‌علت نیست. یک آتلیه کودک خوب منطقی نیست قیمت‌هایش بسیار بالا یا بسیار پایین باشد، شما هنگامی‌که به دنبال یک آتلیه کودک خوب باشید و ویژگی‌های آن‌ها را موردبررسی قرار دهید، درنهایت دو یا سه آتلیه برای انتخاب نهایی می‌ماند که می‌بینید قیمت‌های آن‌ها زیاد با یکدیگر تفاوتی ندارد؛ اما اگر شما سراغ قیمت آتلیه‌ها رفتید، در ابتدا آتلیه‌هایی که قیمت‌های آن‌ها خیلی پایین و یا خیلی بالاست را کنار بگذارید و سپس سراغ ویژگی‌های اصلی و مهم‌تر بروید.

5 اشتباه بزرگ مادران در انتخاب آتلیه کودک:

درست است اگر بگوییم برای یک انتخاب آتلیه کودک خوب در نظر گرفتن فاکتورها و ویژگی‌هایی از قبیل کیفیت عکاسی یا سابقه کاری در اولویت است، اما برخی اشتباهات وجود دارند که بسیار زیادی از مادران دچار آن اشتباهات می‌شوند که درنهایت هم برای خودشان خسته‌کننده می‌شود و هم به روند کار آتلیه کودک صدمه وارد می‌شود. عکاسی کودک نیاز به مهارت کار بالایی دارد اما در کنار آن، عکاس باید اصول روان‌شناختی رفتار کودکان را هم بلد باشد تا بهتر بتواند با کودکان ارتباط برقرار کند و آن‌ها را کنترل کند.

شما هم به‌عنوان یک مادر نمونه باید در انتخاب آتلیه کودک معیارهای مختلفی را در نظر بگیرید. ما در ادامه مطلب چند اشتباه بزرگ را به شما معرفی می‌کنیم تا انتخاب شمارا تحت تأثیر قرار ندهد.

در نظر گرفتن قیمت به‌عنوان اولویت اصلی در آتلیه کودک:

متأسفانه برخی مادران ابتدا که به آتلیه‌ها می‌روند قیمت را معیار اصلی در نظر می‌گیرند و در اولین برخورد درباره قیمت سؤال می‌پرسند؛ اما توصیه ما در گروه استودیو به‌عنوان یک گروه حرفه‌ای در زمینه عکاسی کودکان این است که ویژگی قیمت را آخرین معیار خود قرار دهید، چراکه قبل از در نظر گرفتن این موضوع شما باید به کیفیت عکاسی و نمونه کارهای قبلی آتلیه را ببینید و سپس درنهایت اگر مطمئن شدید که کیفیت کار آتلیه برای عکاسی کودکتان خوب و مناسب است و یا آتلیه می‌تواند عکاسی را در شرایط مختلف انجام دهد، سپس می‌توان تعرفه‌های عکاسی آن‌ها را هم بپرسید.

در نظر گرفتن یک بعد در عکاسی:

عکاسی آتلیه‌ای همانند عکاسی پرسنلی نیست که تنها یک عکس 3 در 4 بخواهید و تنها چهره هدف قرار داده شود. در آتلیه کودک باید از همه جهات کودک مانند روند بازی کردن، خوابیدن کودک و حتی استراحت کردن آن‌ها و ژست‌های مختلف دیگر تصویربرداری شود تا شما بتوانید بهترین عکس گرفته‌شده را انتخاب کنید. ما در استودیو شیوه‌های مختلف عکاسی از کودکان مانند «عکاسی کودک در فضای باز، عکاسی کودک در ساحل، عکاسی کودک در پارک و …» فریم تهیه می‌کنیم تا شما مادران عزیز بتوانید امکان انتخاب ایده‌های مختلف و متنوع را داشته باشید.

اصرار به انجام ایده‌های غیرمعمول:

معمولاً برخی مادران قبل از اینکه به آتلیه کودک بروند، با جست‌وجو در اینترنت درباره ژست عکاسی کودکان در آتلیه‌های متفاوت، می‌خواهند این ژست‌ها را به هر نحوی که شده در آتلیه انتخاب‌شده روی فرزند خود پیاده کنند؛ اما ممکن است برخی از این ایده‌ها و ژست‌ها قابلیت اجرایی نداشته باشند و بهتر است مادران از اصرار بیش‌ازحد خودداری کنند. خدمات ما در گروه استودیوی شامل شیوه‌های مختلف عکاسی است مانند عکاسی کودک در منزل یا عکاسی کودک در شرایط مختلف. شما اگر می‌خواهید با تیم ما همکاری کنید ابتدا ایده‌ها و نظریه‌های مختلف و خاص خود را با ما در میان بگذارید تا درنهایت مجبور به تغییر آن‌ها نشوید.

آماده نکردن کودک برای حضور در آتلیه کودک:

یکی از چیزهای مهمی که شما باید در خصوص آتلیه و عکس گرفتن از فرزندتان بدانید، این است که حضور در آتلیه فقط یک محدوده زمانی کوتاه نیست و ممکن است یک دوره زمانی چند ساعت وقت شمارا بگیرد؛ بنابراین شما باید از قبل کودکتان را برای حضور در چنین فضایی آماده کنید. اگر شما فرزندتان را برای هم‌چین فضایی آماده کنید و در مورد رفتارهای مناسب در آتلیه به او توضیحات لازم را بدهید کار عکاس راحت‌تر خواهد بود و شما هم دردسرهای کمتری را متحمل می‌شوید. پس هنگام انتخاب آتلیه کودک حتماً به آنجا سر بزنید و مطمئن شوید که از قبل، پیش‌نیازها و الزامات اولیه آن‌ها را فراهم می‌کنید تا عکاس در مورد شرایط خاص عکاسی آماده باشد.

دخالت در روند عکاسی:

متأسفانه یکی از اشتباهات خطرناکی که برخی مادران به آن دچار می‌شوند این است که در روند عکاسی و کار عکاسان دخالت بیش‌ازحد می‌کنند. این دخالت باعث می‌شود تا کار عکاسان سخت‌تر شود و همین‌طور تحمل رفتار کودکان برای آن‌ها دشوارتر بشود. در گروه استودیو ما می‌توانیم این اطمینان را به شما بدهیم که روند عکاسی کودک عزیزتان توسط بهترین آکادمی عکاسان آتلیه کودک انجام می‌شود و نیازی به اظهارنظر و دخالت در کار عکاسان نیست.

معرفی خدمات استودیو:

استودیوی ما از بهترین استودیوها در زمینه عکاسی کودک می‌باشد. تیم ما با کمک عکاسان حرفه‌ای کار می‌کند و برای شما عزیزان با فراهم آوردن دوربین‌های پیشرفته و فوق حرفه‌ای بهترین عکس‌ها و تصاویر را در اختیارتان قرار می‌دهیم. در این تیم ما خوشحالیم که تمامی امکانات لازم برای عکاسی کودک دلبندتان را با بهترین کیفیت‌ها فراهم کنیم و با تمامی آموزش‌های داده‌شده به پرسنل تیم ما، بهترین رفتار و برخورد با کودک عزیز شما صورت می‌گیرد. اگر شما به‌عنوان مادر و یا خانواده فرزندتان نگران این هستید که آیا کیفیت عکس‌ها به چه صورت خواهد بود و نمی‌دانید که آتلیه را به چه شکلی انتخاب کنید به شما پیشنهاد می‌دهیم حتماً به وب‌سایت ما سری بزنید و از شماره‌های درج‌شده در سایت استفاده کنید.

در آخر توصیه ما به شما عزیزان این است که حتماً از وب‌سایت استودیو بازدید کنید تا با تمامی امکانات و خدمات موجود آشنا شوید و برای دیدن آن‌ها با شماره تماس‌هایی که در اختیار شما قرار می‌گیرد تماس حاصل کنید تا به شما اطلاعات بیشتری داده شود و بیشتر با آن‌ها آشنا شوید.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

چند همراه با کودک میتواند مراجعه نماید؟

بهتر همراه کودک کسانی باشند که کودک با آنها احساس راحتی داشته باشند البته زیاد دور کودک را شلوغ نکنید.

این آتلیه تجهیزات خاصی برای گرفتن عکس با جلوه های خاص دارد؟

بله. این آتلیه تجهیزات خاصی برای گرفتن عکس با جلوه های خاص تدارک دیده است.

نحوه نوبت دهی برای عکس گرفتن چگونه است؟

قبل از مراجعه تماس گرفته و آتلیه طبق برنامه ریزی که دارد به شما نوبت می‌دهد.

عکاس خانم برای عکاسی از کودکان هم دارید؟

بله

بابت عکس از کودکم در آتلیه شما چقدر هزینه‌ باید بپردازم؟

با توجه به المانهای درخواستی جهت عکاسی هزینه ها متغییر است. جهت کسب اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید.


کلمات کلیدی:
بهترین آتلیه کودک در مشهد، بهترین آتلیه عکس کودک در مشهد، بهترین آتلیه تخصصی کودک در مشهد، عکاسی کودک، عکاسی نوزاد، بچه، آتلیه های، اتلیه های، هزینه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، مشهدی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!