• آموزش اسکین کر مشهد
  • دوره های اسکین کر در مشهد
  • آموزش اسکین کر در مشهد

آموزش اسکین کر در مشهد
مرکز اسکین کر شاپ لیزر
  • 0903 605 1981
  • 0903 605 1981
  • مشهد، بین سید رضی 24 و بلوار معلم (نبش چهار راه معلم)، جنب لوازم التحریر کنت، پلاک440، طبقه اول (زنگ کایرا)

  • تماس



بهترین دوره های آموزش اسکین کر در مشهد در مرکز شاپ لیزر

خدمات تخصصی دوره های آموزش اسکین کر حرفه ای در مرکز شاپ لیزر در مشهد

امروزه بخش بزرگتری از مردم به دنبال زیباتر شدن هستند. رشد بیشمار مزاکز پوست و زیبایی در سراسر کشور حکایت از افزایش بیشمار مردم علاقمند به زیباتر شدن دارد. برای جوانسازی و زیباتر شدن روشهای متعددی پیشنهاد می شود از جمله استفاده از کرمها، ماسکها، پاکسازی صورت و یا جوانسازی با دستگاه‌های لیزر، استفاده از تزریق ژل و بوتاکس، دستگاه‌های RF، پلاسما جت، میکرونیدلینگ، مزوتراپی و بسیاری روشهای دیگر…

امروزه، عباراتی مانند مراقبت‌های پوستی، پاکسازی پوست و فیشیال بیش از گذشته شنیده می شود. همین قضیه باعث شده که افراد بیشتر در گوشی به دنبال مراکز مراقبت و زیبایی پوست باشند و با واژه هایی مانند بهترین مرکز مراقبت زیبایی شیراز، بهترین مرکز فشیال شیراز و عبارتهای مشابه در گوشی همراه خود مرکز مورد نظر خود را برای انجام فشیال پوست پیدا کنند.

شاپ لیزر یکی از مراکز بسیار معتبر در زمینه آموزش خدمات پوست و زیبایی می باشد که بعد از موفقیتهای چشمگیر در زمینه آموزش خدمات پوست و زیبایی در تهران، به دنبال پاسخگویی به درخواستهای فراوان هنرجویان از سراسر کشور، فعالیتهای آموزشی خود را در شهرهای بزرگی مانند اصفهان، مشهد، کرج و شیراز به شکل کاملاً حرفه‌ای آغاز نمود.

در این شعبه کلیه خدمات آموزشی در مورد پوست و زیبایی مانند پاکسازی پوست، فشیال صورت، آموزش انواع دستگاه‌های لیزر و آموزش تزریق ژل و بوتاکس (صرفاً برای پزشکان) آموزش داده می شود.

آدرس تهران: یوسف آباد، خ اکبری، خ 37، پلاک 1، مرکز نواوری لیزر ایران، طبقه 5

آدرس شیراز: شیراز، قصرالدشت، نبش مهدی آباد، جنب قنادی کامران، پلاک 1116، طبقه دوم

آدرس کرج: کرج، مهرشهر، بلوار ارم، نبش خیابان افشار، ساختمان رویال، طبقه اول، واحد 5



آموزش اسکین کر در مشهد

آموزش اسکین کر در مشهد – به انجام دادن مجموعه‌ی پاک‌سازی، هیدرودرمی، هیـدرولـیفت، مــیکرو درم، اسـید میــوه، جوان‌سازی،خــاویار درمـانی و گلد کر، اسکین کر می‌گویند. این کارها باعث تغذیه‌ی پوست شما و مراقبت از آن می‌شود. در نتیجه زیبایی و شادابی را به پوست شما هدیه می‌دهد. در ادامه‌ی این مقاله مراحل مختلف اسکین کر را بررسی می‌کنیم تا بیشتر با آن‌ها آشنا شویم.

دوره های اسکین کر در مشهد

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز تخصصی دوره های آموزش اسکین کر در مشهد می پردازیم.

مراحل اسکین کر:

پاک‌سازی:

اولین مرحله از اسکین کر، پاک‌سازی است. پاک‌سازی باعث می‌شود تا شما پوستی زیبا و شاداب داشته باشید. با پاک‌سازی پوست، تمام آلودگی‌های سطحی و دانه‌های سرسیاه از پوست پاک می‌شوند و باعث می‌شوند تا اکسیژن و مواد معدنی به لایه‌ی درمیست پوست برسد. به دلیل وجود کلاژن در لایه‌ی درمیست پوست، پاک‌سازی پوست باعث جوان‌سازی پوست می‌شود.

آب‌رسانی:

آب‌رسانی با افزایش رطوبت پوست، از چروک شدن آن جلوگیری می‌کند. در پوست‌های خشک به دلیل خشک بودن پوست زودتر چروک می‌شود. با آب‌رسانی مناسب می‌توان از بروز چروک زودرس جلوگیری کرد.

ماساژ:

با ماساژ پوست شما می‌توانید به جذب مواد اکسیژن رسان کمک کنید و به دلیل تحریک شدن پوست باعث دفع مواد زائد می‌شود. ماساژ پوست به شما حس آرامش و ریلکسی می‌دهد و خون زیرپوست شما را به حرکت در می‌آورد.

اسید میوه:

از اسید می‌توان جهت بهبود یافتن جوش‌های صورت، افزایش کلاژن سازی، جوان‌سازی پوست، شفاف‌سازی پوست و از بین بردن چروک‌های سطحی و لک‌های ناشی از بارداری و جای جوش استفاده کرد.

HOT STONE:

در این مرحله از سنگ‌های آذرین جهت جوان‌سازی، مراقبت و نگهداری از پوست استفاده می‌شود. سنگ‌های آذرین باعث تحریک فیبروبلاست ها می‌شود در نتیجه چین‌وچروک‌ها را کاهش داده و عمق آن‌ها را روی پوست شما کم‌تر می‌کند.

فیشیال چیست؟

کارهای زیبایی که 45 تا 90 دقیقه طول می‌کشد. در این مدت احیا، ترمیم و زیبایی فوری انجام می‌شود.

اهداف فیشیال:

1) کمک به بهبود گردش خون
2) ضد چروک
3) ضد افتادگی
4) جلوگیری از انقباضات ناشی از خط اخم، خطوط، چروك دور چشم و صورت.
5) لایه کدر و شاخی (کراتینی) را از روی پوست برمی‌دارد و در نتیجه جذب کرم‌ها بالا می‌رود.
6) برای افزایش tone پوست و سفت شدن پوست مؤثر است.
7) کمک به بالانس چربی پوست.
8) کمک به تأمین رطوبت پوست.
9 کمک به بی‌اثر کردن آلودگی هوا و حس خستگی ناشی از آن بر پوست.
10) شادابی و حس بهتر و بازگرداندن حس جوانی و سبکی در پوست.

خدمات فیشیال:

فیشیال پوست نوجوان دارای دو هدف می‌باشد:

1) معرفی خدمات حرفه‌ای پوست به آن‌ها.
2) آموزش چگونگی مراقبت از پوستشان.

فیشیال پوست آقایان:

به طور معمول پوست آقایان به دلیل اصلاح روزانه دچار خشکی و التهابات می‌شود.

فیشیال پوست بانوان:

این خدمات شامل پاک‌سازی، متعادل سازی، لیفتینگ، جوان‌سازی، از بین بردن جوش‌های سرسفید و سرسیاه، ویتامینه کردن پوست، ماساژ و فرم دهی صورت و رفع معایب پوست می‌شود.

روش‌های مراقبت از پوست:

مراقبت از پوست‌ها به ویژه بعد از سی سالگی امری مهم و ضروری است. شما می‌توانید با استفاده از روش‌های زیر به‌راحتی از پوست بدن و صورت خود مراقبت کنید.

پاک‌سازی پوست:

مراقبت از پوست باعث تمیزی آن می‌شود. شما می‌توانید با یک مشاور و یا متخصص پوست مشورت کنید تا به شما مواد آرایشی مناسب برای پاک‌سازی پوست را معرفی کنند. صبح‌ها بعد از بیدار شدن صورت خود را بشویید و شب‌ها قبل از رفتن به رختخواب آرایش خود را پاک کنید. پاک کردن آلودگی‌ها از روی پوست باعث می‌شود تا پوست تنفس بهتری داشته باشد و شاداب‌تر و جوان‌تر دیده شود.

لایه‌برداری پوست:

لایه‌برداری پوست باعث جوان‌سازی آن می‌شود. شما می‌توانید متناسب با نوع پوستتان لایه‌بردار مناسب را انتخاب کنید. اگر پوستی چرب و جوش‌دار دارید باید عمل پاک‌سازی را دو بار در هفته انجام دهید. هفته‌ای یک‌بار پاک‌سازی برای پوست‌های خشک کافی است. لایه‌برداری پوست در شب باعث می‌شود که در طول خواب پوست خود را ترمیم کند و سلول‌های پوستی بازسازی شود.

محافظت از پوست:

در طول روز می‌توانید از ترکیب سرمهای آنتی‌اکسیدان و ویتامین سی استفاده کنید. ترکیب این دو ماده باعث می‌شود تا یک لایه‌ی محافظ قوی بر روی پوست شما ساخته شود. قبل از استفاده از این سرم ها از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

آب‌رسانی به پوست:

بیشتر از پنج دقیقه با آب گرم دوش نگیرید. آب خیلی گرم باعث می‌شود تا چربی سطح پوست شما از بین برود و پوست شما دچار خشکی شوند. با آب ولرم حمام کنید. بعد از سی سالگی به دلیل تغییرات هورمونی میزان ترشح چربی پوست کم می‌شود و پوست بیشتر دچار خشکی می‌شود. شما می‌توانید با استفاده از شامپوهای شست‌وشوی حاوی مرطوب‌کننده از پوست خود در برابر خشکی مراقبت کنید و بعد از آن از کرم‌های مرطوب‌کننده استفاده کنید.

استفاده از ضد آفتاب مناسب برای پوست:

برای محافظت از پوست خود در برابر اشعه‌ی UVA و UVB از کرم‌های ضد آفتاب مناسب با SPF بالا استفاده کنید. فرقی نمی‌کند که هوا آفتابی، ابری و یا بارانی و برفی باشد. شما باید در هر شرایطی از کرم ضد آفتاب استفاده کنید.

استفاده از مرطوب کننده‌های مناسب برای پوست:

با استفاده از لوسیون های بدن و انواع کرم‌های آب‌رسان، پوست خود را مرطوب نگه دارید. مرطوب‌کننده ها در سلامت پوست شما مؤثرند و باعث می‌شوند تا پوست شما شادابی خود را حفظ کند.

کمک به افزایش کلاژن سازی:

پس از سی سالگی روند تولید کلاژن کاهشی می‌شود. کلاژن باعث جوان و شادابی پوست شما است. علاوه بر کرم‌های حاوی کلاژن، تغذیه هم نقش مهمی در افزایش میزان کلاژن دارد. غذاهای مانند ماهی، سبزیجات تازه‌ی سبز، ویتامین ث، تخم‌مرغ، گوجه‌فرنگی، مغز تخم کدو، آووکادو، سیر، دانه‌ی گیاه شیا و ژلاتین منابع مهمی برای کمک به کلاژن سازی بدن می‌باشند. شما می‌توانید با مشورت متخصص از مکمل‌های کلاژن ساز استفاده کنید.

نوشیدن آب کافی:

برای مراقبت از پوست خود، روزانه 8 تا 10 لیوان آب بنوشید.

ورزش کردن و پرهیز از استرس:

با روزانه سی دقیقه ورزش کردن شما می‌توانید میزان استرس خود را کاهش داده و پوستی شاداب و جوان داشته باشد.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

تعداد ساعت دوره آموزشی اسکین کر چقدر است؟

معمولا حدود ۶ تا ۱۰ ساعت آموزش داده می‌شود.

هزینه ثبت نام این دوره چقدر است؟

جهت اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید.

دوره‌ی آموزشی اسکین کر جزوه دارد؟

بله.

چگونه در این دوره ثبت نام کنیم؟

با تکمیل فرم ثبت نام و ارسال آن می‌توانید ثبت نام کنید.

هزینه ثبت نام چقدر است؟

براساس اینکه دوره‌ی آموزشی شما به صورت خصوصی است یا نیمه خصوصی است هزینه ها متغییر است بنابراین جهت اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید.

آیا بعد از اتمام دوره می‌توانم کسب درآمد داشته باشم؟

بله. آموزش ها به نحوی است که هنرجویان بتوانند بعد از اتمام دوره وارد بازار کار شوند.

بعد از اتمام دوره در کجا می‌توانم مشغول به کار شوم؟

شما می‌توانید به عنوان دستیار پزشک متخصص و یا در کلینک پوست و مو مشغول به کار شوید.

چه افرادی می‌توانند در دوره ی آموزشی اسکین کر ثبت نام کنند؟

تمامی افراد با داشتن مدرک دیپلم می‌توانند در این دوره ثبت نام کنند.


کلمات کلیدی:
بهترین مرکز دوره های آموزش اسکین کر در مشهد، مرکز تخصصی دوره های آموزش اسکین کر در مشهد، دوره های آموزش اسکین کر حرفه ای در مشهد، دوره های آموزش اسکین کر در مشهد، دوره های آموزش اسکین کر، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، مشهدی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!