بهترین مرکز اکستنشن مو در مشهد

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین مرکز اکستنشن مو در مشهد

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین مرکز اکستنشن مو در مشهد
  • مرکز تخصصی اکستنشن مو در مشهد

بهترین مرکز اکستنشن مو در مشهد
سالن اکستنشن مو در مشهد
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • مشهد

  • تماس



آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی مشهد

خدمات حرفه ای اکستنشن در آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی در مشهد

آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی در مشهد با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای اکستنشن



بهترین مرکز اکستنشن مو در مشهد

بهترین مرکز اکستنشن مو در مشهد – این روزها اهمیت زیبایی و ظاهر خوب داشتن بر کسی پوشیده نیست، ظاهر خوب داشتن همچنین به افراد حس اعتماد به نفس و مقبولیت بیشتری می دهد و می تواند درروابط فردی و اجتماعی آنها تاثیر گذار باشد. از بین عوامل بی شماری که به زیبایی ظاهری مربوط می شوند اهمیت داشتن موهای زیبا و پر پشت غیر قابل انکار است، شاید برای خیلی ها رسیدن به چنین خواسته ای امری بسیار دشوار و نیازمند سپری کردن روزها و حتی ماه ها زمان باشد اما نگران نباشید خوشبختانه با پیشرفت های حاصل شده در زمینه زیبایی و آرایشگری دیگر نیازی نیست ماه ها به انتظار بنشینید بلکه می توان تنها با صرف کردن مدت زمانی اندک وحتی شاید یک شبه به چنین خواسته ای رسید! خوشبختانه روش هایی مثل اکستنشن کردن خیلی زود خواسته ی ما را محقق می کنند.

بهترین سالن اکستنشن مو در مشهد

در این مقاله قصد داریم آنچه که برای انتخاب بهترین سالن اکستنشن مو در مشهد باید بدانید را برایتان توضیح دهیم.

اکستنشن مو چیست؟

اکستنشن ها در اصل موهایی هستند که برای عمق و حجم دادن به موهای افراد نصب می شوند، اگر موهای نازک و ضعیفی دارید و یا موهایتان کم پشت دیده می شوند یا قسمت هایی از سرتان از مو خالی است دیگر نیازی نیست نگران باشید چون اکستنشن ها برای حل چنین مشکلاتی آماده هستند.
لازم به ذکر است که استفاده از این محصولات هیچ گونه محدودیت سنی ندارند اما در قدم نخست نیاز دارید با فردی که در این کار تخصص لازم دارد مشاوره کنید که نوع اکستنش مناسب خود را براساس جنس و کیفیت و هزینه ای که می توانید پرداخت کنید انتخاب کنید.

انواع اکستنشن:

در یک تقسیم بندی کلی اکستنشن ها از نظر جنس موهای به کار رفته به دو دسته تقسیم می شوند؛
1. اکستنشن طبیعی
2. اکستنشن مصنوعی

اکستنش ها در دو نوع طبیعی و مصنوعی موجود هستند که هر کدام معایب و مزایای خاص خود را دارند که در ادامه به معرفی آنها می پردازیم؛

اکستنشن طبیعی:

اکستنشن طبیعی: که از تارهای موی طبیعی افرادی که موهایشان را کوتاه کرده اند استفاده می شود.

اکستنشن مصنوعی:

اکستنشن مصنوعی: موهایی که به طور مصنوعی در کارخانه ها تولید شده اند.

مزایا و معایت اکستنشن طبیعی و مصنوعی:

هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند، اکستنشن های طبیعی موها را پر پشت تر نشان می دهند و قابلیت رنگ پذیری و حالت پذیری بیشتری دارند و چون از تارهای طبیعی مو برای آنها استفاده شده ظاهری طبیعی تر و دوام بیشتری هم دارند اما در عوض برای داشتن آنها باید هزینه ی بیشتری صرف کنید.
موهای مصنوعی در قیمت های پایین تری ارایه می شوند اما دوام کمتری نسبت به موهای طبیعی دارند و نیازمند مراقبت و توجه بیشتری هستند و اگر از ظاهر مصنوعی تری که آنها دارند بگذریم این امکان که شاید به روش های غیر بهداشتی و نا مناسبی تهیه شده باشند از دیگر معایب آنها است.

از نظر مدت زمان ماندگاری اکستنشن ها به سه دسته تقسیم می شوند:

دسته اول؛ نوع موقت که به راحتی و روزانه می توانید آنها را جدا و دوباره توسط چسب یا بافتن نصب کنید.
دسته دوم؛ انواع نیمه دایم و دسته آخر اکستنشن های دائم که تا ماه ها روی سر شما می ماند ومی توانید با توجه به نیاز خود هر کدام را که مناسب شما است انتخاب کنید.

اکستنشن های موقتی
اکستنشن های نیمه دائمی
اکستنشن های دائمی

نحوه اتصال اکستنشن:

برای نصب این موها بر روی موهای طبیعی خودتان چند روش وجود دارد:
ممکن است ابتدا موهای فرد بافته شود و بعد اکستنشن ها بر روی موهای او دوخته شوند که البته روش نسبتا دشواری است و کار هر کسی نیست به علاوه نیاز دارد که حوصله بیشتری به خرج دهید و شاید لازم باشد ساعت ها در آرایشگاه بنشینید.

روش میکرولینک:

روش بعدی میکرولینک است در این روش که یکی از طبیعی ترین روش ها در کل دنیا محسوب می شود و اکستنشن ها به ساقه های موی طبیعی فرد می شوند که البته نیاز است هر چند وقت یک بار به آرایشگر خود سر بزنید چون احتمال دارد با گذشت چند هفته این موها قدری شل شوند.

روش چسب کراتین:

از دیگر ابزاری که برای نصب اکستنشن ها مورد استفاده قرار می گیرد چسب کراتین است این نوع مخصوص از چسب بی ضرر است و به موهای شما آسیبی نمی رساند البته باید قبل از استفاده چک کنید که آیا پوست سرتان به این چسب ها حساسیت نشان می دهد یا نه.

این پروسه خوشبختانه روش زمان بری نمی باشد کل مدت زمانی که از شما می گیرد در حدود یک ساعت است و نیز برای افراد کم مو و یا افرادی که موهای نازکی دارند روش مناسب تری است اما هر دفعه که به سالن مراجعه می کنید باید آنها را جدا کنید.

روش رینگ گذاری:

یک روش دیگر رینگ گذاری است در این روش برای اتصال موها از رینگ استفاده می شود و برای کسانی که موهای کم پشتی دارند روش مناسبی نیست چون رینگ ها دیده می شوند.

روش لاینی:

اما یکی از سریع ترین روش های اکستنشن روش لاینی است که بدون استفاده از رینگ و یا چسب مخصوص می توانید از بلند تر و پر پشت تر شدن موهایتان لذت ببرید.

نکات مهم در مراقبت و استفاده از اکستنشن ها:

شامپو:

برای دوام بخشیدن به این محصول و طبیعی تر و سالم تر نگه داشتن موهایتان بهتر است از شوینده های مناسب استفاده کنید، توصیه می شود از شامپوهایی استفاده شود که فاقد پارابن و سولفات هستند چون این مواد برای بافت موها مضر هستند و باعث آسیب رساندن و وز کردن آنها می شوند. مراقب باشید که حین شست و شو موهایتان به هم گره نخورند و اگر احیانا اکستنشن ها از سرتان جدا شدند نگران نباشید.

شامپو را به ریشه موهای خود بزنید و به آرامی و با آب ولرم شستشو دهید سپس بعد از خشک شدن با استفاده از یک شانه که دندانه های درشتی دارد به آرامی آنها را شانه کنید، هر چقدر در انجام این نکات دقت بیشتری داشته باشید عمر اکستنشن های خود را طولانی تر کرده اید.

عدم استفاده زیاد از سشوار:

برای دوام بخشیدن به اکستنشن ها سعی کنید خیلی از حرارت سشوار اتو مو و یا بابلیس استفاده نکنید همچنین در طول مدت زمانی که روی سر خود اکستنشن دارید نمی توانید به استخر بروید اما اگر از آنها خوب مراقبت کنید می توانید مدت زمانی طولانی تر آنها را روی سر خود داشته باشید، همچنین قرار گرفتن مداوم و طولانی مدت در معرض نور خورشید و یا الودگی هوا برای طول عمر اکستنشن های شما مضر است از وسایلی مثل کش مو و یا کیلیپس طولانی مدت استفاده نکنید چون موهای شما را به مرور زمان شل خواهند کرد.

همچنین برای حفظ درخشنندگی و زیبایی بیشتر اکستنشن هایتان می توانید هفته ای یک بار از روغن مناسبی برای آنها استفاده کنید.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های اکستنشن مو در مشهد:
  • سالن زیبایی مرجان
  • سالن زیبایی بهار
  • سالن زیبایی سیستر بیوتی
  • سالن زیبایی گیس اریس
  • سالن زیبایی فریانو
  • سالن زیبایی پریفام
  • سالن زیبایی کمند
  • سالن زیبایی سولماز
  • سالن زیبایی سیلوانا 2
  • سالن زیبایی رستم زاده
  • مستر اکستنشن
  • سالن زیبایی زرین پور
  • سالن زیبایی ناز آفرین
  • سالن زیبایی شبانی
  • سالن زیبایی چهره اصیل
  • سالن زیبایی ثنا
  • سالن زیبایی بیامد

نازآفرین
0915650 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گیس اریس
0915515 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
پریفام
0933121 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کمند
0915319 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سیستر بیوتی
0992069 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رستم زاده
0921697 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

چرا بعد از انجام اکستنشن مو نباید زیاد آنها را سشوار کرد؟

چون حرارت از کیفیت موی اکستنشن شده می‌کاهد و طول عمر آن را کاهش می‌دهد.

چه شامپویی بعد از اکستنشن مو مناسب است؟

برای دوام بخشیدن به این محصول و طبیعی تر و سالم تر نگه داشتن موهایتان بهتر است از شوینده های مناسب استفاده کنید، توصیه می شود از شامپوهایی استفاده شود که فاقد پارابن و سولفات هستند چون این مواد برای بافت موها مضر هستند و باعث آسیب رساندن و وز کردن آنها می شوند.

روش رینگ گذاری جهت اکستنشن مو مناسب چه افردی نیست؟

در روش رینگ گذاری برای اتصال موها از رینگ استفاده شده و برای کسانی که موهای کم پشتی دارند روش مناسبی نیست چون رینگ ها دیده میشوند.

با روش میکرولینک چگونه میتوان اکستنشن مو را انجام داد؟

روش میکرولینک یکی از طبیعی ترین روش ها در کل دنیا محسوب می‌شود و اکستنشن ها به ساقه های موی طبیعی فرد وصل می شوند که البته نیاز است هر چند وقت یک بار به آرایشگر خود سر بزنید چون احتمال دارد با گذشت چند هفته این موها قدری شل شوند.

روشهای اتصالات موی اکستنشن به موی طبیعی چیست؟

روش میکرولینک
روش چسب کراتین
روش رینگ گذاری
روش لاینی


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز اکستنشن مو در مشهد، بهترین سالن اکستنشن مو در مشهد، اکستنشن کار خوب در مشهد، بهترین اکستنشن کار مو در مشهد، اکستنشن مو تهرانی، قیمت، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، میکاپ و گریم اکستنشن، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، مشهدی، مدل، کلیپسی، گیسو، لیزری، لاینی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!