آموزش تاتو بدن در مشهد

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

آموزش تاتو بدن در مشهد

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • آموزش تاتو بدن در مشهد
  • آموزشگاه تاتو بدن در مشهد

آموزش تاتو بدن در مشهد
آموزشگاه تاتو بدن
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • آموزشگاه مشهد

  • تماس



آموزش تاتو روی بدن در آموزشگاه هایپر بیوتی مشهد
آموزش فوق تخصصی تاتو بدن صفر تا صد به صورت حرفه ای در آموزشگاه هایپر بیوتی در مشهد

آموزش تخصصی تتو بدن در آموزشگاه هایپر بیوتی با مدیرت *** با آموزش آخرین متدهای روز و ارائه مدرک فنی حرفه ای و بین المللی



آموزش تاتو بدن در مشهد | آموزشگاه تاتو بدن در مشهد

آموزش تاتو بدن در مشهد

آموزشگاه تاتو بدن در مشهد

آموزش تاتو بدن در مشهد – تاتو یا خالکوبی به معنی هک کردن دائمی نقش و تصویر‌های دلخواه بر روی قسمت‌های مختلف بدن‌ است.

تاتو بدن قدمتی بیش از چهار هزار سال دارد و در جوامع مختلف رایج است. کلمه تاتو برگرفته از نام کشور تاهیتی که در اقیانوس آرام است. تاهیتی در زبان انگلیسی به معنای گذاشتن علامت بر روی شیئی است.

در کشور ما هم تاتو قدمت زیادی دارد. کشف تندیس‌های تاریخی مربوط به دوران هخامشی در لرستان و پازیریک نشان می‌دهد که در بدن آنها هم تاتو و خالکوبی وجود داشته است.

آموزشگاه تاتو بدن در مشهد

آموزش تاتو بدن در مشهد

در اینجا به بررسی و معرفی آموزشگاه تاتو بدن در مشهد می پردازیم.

کاربرد و دلایل انجام تاتو بدن:

در گذشته بیشتر یاغی‌ها و سرکشان از تاتو بدن استفاده میکردند. همچنین زنان قدیمی باور داشتن که تاتو روی بدن باعث میشود که چشم بد دور شود یا اینکه تاتو بدن باعث افزایش مهر شوهر به همسر میشود. به همین دلیل تاتو بدن انجام میدادند.

امروزه بسیاری از افراد مانند بازیگران، خواننده‌ها، فوتبالیست‌ها،… به دلایل مختلفی تاتو بدن انجام میدهند. یکی از این دلایل جنبه تزئینی تاتو است. جوانان به دلیل زیبایی که تاتو دارد این کار را انجام می‌دهند. دلیل دیگر جنبه درمانی تاتو است.

برای پوشاندن و از بین بردن نواقص بدنی که گاه مادرزادی و گاه مانند بخیه پوست، اکتسابی است، از تاتوی بدن استفاده میشود. تاتوهایی که جنبه درمانی دارند، حساس تر از سایر تاتوها هست و نیاز به دوره‌های آموزش و یادگیری تاتو بدن دارد.

همچنین برای انجام تاتو حتما باید به فرو متخصص مراجعه کرد. اگر کسی که تاتو انجام می‌دهد در تاتو وارد نباشد، ممکن با رعایت نکردن اصول برای شما مشکلات و عوارض ایجاد شود‌.

تفاوت روش انجام تاتو در قدیم و جدید:

در گذشته از روش‌های سخت و دردناکی برای تاتو استفاده می‌کردند. به این صورت که با سوزن طرح مورد نظر را بر روی بدن میکشیدند که با اینکار مقداری خون از بدن خارج میشد. سپس رنگ را که ترکیبی از سرمه، نیل، آب تره، دوده و هر نوع رنگ طبیعی که ماندگاری داشت، بر روی پوست میگذاشتند تا رنگ جذب پوست شود.

این روش بهداشتی نبوده و بیماری‌های مختلفی مانند ایدز از این طریق انتقال پیدا می‌کرد.امروزه برای تاتو از روش‌هایی استفاده میشود که درد و خونریزی کمتری دارد. اصول بهداشتی هم در آن رعایت میشود.

درد تاتو بدن:

در تاتو سوزن وارد پوست میشود. پس طبیعی است که کمی درد داشته باشد. میزان درد به عوامل مختلفی بستگی دارد؛ مانند آستانه تحمل درد فرد، محل انجام تاتو، حرفه‌ای بودن یا نبودن کسی که تاتو انجام می‌دهد و…

درد تاتو در قسمت‌های مختلف، متفاوت است. در قسمت‌هایی که در آن رشته عصبی بیشتر است و به استخوان و تاندون نزدیک تر است، مانند مچ دست و پا، ساعد، قفسه سینه و شانه، درد بیشتری دارد. در قسمت‌هایی از بدن که چربی بیشتری دارد، مانند پهلو درد کمتری دارد.

اگر به هنر تاتو بدن علاقه دارید و میخواهید آن را به عنوان شغل و حرفه انتخاب کنید و آن را دنبال کنید، باید به مراکز معتبر آموزش تاتو بدن مراجعه کنید و در دوره‌های آموزشی آنها شرکت کنید.

اگر استعداد طراحی یا نقاشی دارید، فرد مناسب تر و موفق تری برای این‌ کارهستید. اگر هم استعداد طراحی و نقاشی ندارید نگران نباشید، زیرا میتوانید طرح‌‌ها را بر روی بدن کپی کنید. باید بگوییم‌ که این مراکز در کشور ما هم وجود دارد و دوره‌های آموزش تاتو در آن برگزار میشود.

آموزش تاتو بدن در ده جلسه به صورت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی انجام میشود. در این‌دوره‌ها تمام تکنیک‌های انجام تاتو به طور اصولی توسط اساتید بین المللی به هنرجوها آموزش داده میشود.

در این‌دوره‌ها جزوه مرجع و راهنمای کامل تاتو بدن به هنرجو داده می‌شود. پس از آموزش کامل مدرک سرتیفیکیت به هنرجو‌ها داده میشود.
همچنین هنرجوها برای راهنمایی و رفع اشکال تا یک ساله به صورت مجازی پشتیبانی میشوند.

مباحثی که به طور معمول در دوره های یادگیری تاتو بدن ارائه می‌شود شامل:

• شناخت پوست
• شناخت سبک‌های تاتو بدن و آنالیز
• شابلون سازی و برگرداندن طرح تاتو بدن بدون نیاز به مهارت در نقاشی و طراحی شناخت و کاربرد دستگاه تاتو بدن
• شناخت انواع سوزن و کاربرد آنها در تاتو بدن
• اجرا و آموزش فوق حرفه ای تاتو بدن به شیوه ای متحیر کننده با جدیدترین متد روز دنیا
• تئوری تاتو شناخت دستگاه سوزن ها رنگ ها بی حسی و لوازم مورد نیاز در انجام تاتو بدن
• طرز انتقال طرح روی بدن
• طرز انتقال درست رنگ به زیر پوست
• طرز کاور و تعمیم طرح های قدیمی و خراب تاتو
• اصول نگهداری تتو و شناخت تمام سبک ها
• آموزش کامل لاین (خط ها)
• آموزش پر کردن طرح های مختلف
• آموزش کامل سایه کاری در تاتو
• آموزش کامل طریقه سه بعدی کردن طرح های مختلف در تاتو های بدن سه بعدی
• آموزش اجرای تمامی سبک های تاتو بدن از جمله تاتو طرح پرتره، طرح تاتو گریواش، تاتو گری وایت، تاتو مائوری، تاتو تریبال، تاتو دات ورک، تاتو آبرنگی، تاتو تری دی (سه بعدی)، تاتو فونت تاتو، تاتو بیو
• تاتو مکانیک، تاتو هارور، تاتو رئالیسم تاتو، تاتو اسکج ورک، تاتو ژئومتریک، تاتو تراش پولکا، تاتو سورالیسم، تاتو نئوجاپنز، تاتو لترینک

آموزش حرفه‌ای تاتو بدن دارای سه بخش بسیار مهم است:

۱. تکنیک تاتو: هر هنری، یک تکنیک مخصوص خود را دارد. تاتو هم یک هنر است و زیر مجموعه‌ای از هنر نقاشی است که تکنینک خاصی دارد‌. هر فرد تاتوکاری باید با تکنیک‌های تاتو آشنایی داشته باشد و به آن مسط باشد‌.

۲. وسایل مورد نیاز مرکز آموزش تاتو: هر هنری ابزار و وسایل مخصوص خود را دارد. همانطور که ابزار نقاشی رنگ و قلم است، تاتو هم ابزار مخصوص خود را دارد که این ابراز در دوره‌های آموزشی به شما معرفی میشود.

۳. طراحی: طراحی و نقاشی مهم ترین بخش تاتو است. اگر در نقاشی و طراحی حرفه‌ای باشید، در این رشته میتوانید به یک تاتو آرتیست فوق حرفه‌ای تبدیل شوید. در واقع تاتو همان نقاشی است که ابزارو وسایل آن فرق دارد‌. به جای قلم از سوزن مخصوص استفاده میشود و پوست فرد به جای کاغذ نقاشی است.

اولین مرحله تاتو بدن:

طراحی و سبک تاتو بدن خود را انتخاب کنید: اولین مرحله تاتو این است که طرح مورد نظر به زیبایی و درستی بر روی بدن کشیده شود. طرح با خودکار کمرنگ بر روی پوست فرد کشیده میشود. کسی که به نقاشی و طراحی مسلط باشد، در تاتوی بدن میتواند موفق شود.

چرا که بسیار مهم است طرح به خوبی و زیبای روی بدن کشیده شود. افراد می‌توانند طرح تاتو خود را از روی طرح های تاتو هنرمندان و افراد مشهوری که بگیرند یا از طرح‌های مختلفی که مد شده استفاده کنند.

مرحله دوم تاتو بدن:

قرار دادن تاتو روی بدن: محل قرار گرفتن تاتو به خود فرد بستگی دارد. تاتو را میتوان روی دست ها پاها کمر انجام داد. خالکوبی در مناطقی که حس لمس دارد، زیباتر و جذاب تر به نظر می‌رسد. اگر برای اولین بار می‌خواهید تاتو بدن انجام دهید، بهتر است که در قسمت جلوی بدن ناحیه‌ای که کمترین درد برای خالکوبی دارد، انتخاب کنید.

مرحله سوم تاتو بدن:

وارد کردن رنگ به پوست: در تاتو از سوزن‌های مخصوصی به نام سوزن سر طلایی استفاده می‌شود که جوهر از طریق این سوزن ها به پوست وارد می‌شود.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز آموزش تاتو بدن در مشهد:
  • مرکز آموزش شهلا رضایی
  • مرکز آموزش مرضیه
  • مرکز آموزش هستی بانو
  • آکادمی فی
  • مرکز آموزش بانو عبداللهیان
  • مرکز آموزش پالیزان
  • مرکز آموزش ضمیری
  • مرکز آموزش زهرا هراتی
  • مرکز آموزش مریم حمزه ای
  • مرکز آموزش ناهید سیفی
  • مرکز آموزش سلماز
  • مرکز آموزش الهام فاضلی
  • مرکز آموزش مستانه

هستی بانو
0905238 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
الهام فاضلی
0902175 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
شهلا رضایی
0939727 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ناهید سیفی
0935844 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مرضیه
0933389 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آموزش
0939060 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آموزش تاتو در مشهد به صورت کامل انجام میشود؟

با ثبت نام در این دوره‌ی آموزشی شما میتوانید با تمام اصول و قواعد کار و اصول ایمنی و بهداشتی انجام تاتو آشنا شده و با تمرین و تکرار مهارت لازم را کسب نموده و موارد اشکالی خود را زیر نظر مربیان با تجربه حل و فصل نمایید.

بازار کاری برای تاتو کار در مشهد وجود دارد؟

بله. با توجه به علاقه و سمت و سوی جوانان ما به سمت انجام تاتو در صورتی که دوره آموزشی را با موفقیت بگذرانید و مهارت لازم را کسب نمایید میتوانید درآمد خوبی از این طریق به دست بیاورید.

هزینه شرکت در دوره آموزشی تاتو در آموزشگاه مشهد چقدر است؟

در هنگام ثبت نام با توجه به انتخاب نوع و شیوه‌ی آموزشی هزینه آموزش اعلام میشود همچنین شما میتوانید جهت اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید.

شیوه برگزاری کلاس های تاتو در مشهد به چه صورتی است؟

کلاس های آموزشی دوره‌ی تاتو در سه حالت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار میشود. امکان برگزاری کلاس ها به صورت فشرده یا عادی نیز وجود دارد.

افراد شهرستانی میتوانند در دوره آموزشی تاتو در مشهد ثبت نام کنند؟

اگر تعداد شرکت کنندگان به حد نصاب برسد تشکیل کلاسهای آخر هفته برای افراد شهرستانی امکان پذیر خواهد بود همچنین تدابیری برای خوابگاه این عزیزان در نظر گرفته شده است.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
آموزش تاتو بدن در مشهد، آموزشگاه تاتو بدن در مشهد، بهترین آموزشگاه تتو روی بدن در مشهد، گام به گام،از مبتدی تا حرفه ای، از صفر تا صد، انواع سبک تاتو بدن، تاتو بدن، مدرک فنی حرفه ای و بین المللی، قیمت و هزینه، کلاس فوق تخصصی، مربی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!