• آموزشگاه ماساژ در مشهد
  • مرکز آموزش ماساژ در مشهد
  • کلاس آموزش ماساژ در مشهد

مرکز آموزش ماساژ در مشهد
مرکز آموزش شاپ لیزر
  • 0915 302 1944
  • 0915 302 1944
  • مشهد، وکیل آباد، نبش صارمی ۴۱، پلاک ۵۳.۱، واحد ۲

  • تماس



بهترین آموزش ماساژ در مشهد در مرکز شاپ لیزر

آموزشگاه تخصصی آموزش ماساژ در مشهد در مرکز شاپ لیزر

امروزه بخش بزرگتری از مردم به دنبال زیباتر شدن هستند. رشد بیشمار مزاکز پوست و زیبایی در سراسر کشور حکایت از افزایش بیشمار مردم علاقمند به زیباتر شدن دارد. برای جوانسازی و زیباتر شدن روشهای متعددی پیشنهاد می شود از جمله استفاده از کرمها، ماسکها، پاکسازی صورت و یا جوانسازی با دستگاه‌های لیزر، استفاده از تزریق ژل و بوتاکس، دستگاه‌های RF، پلاسما جت، میکرونیدلینگ، مزوتراپی و بسیاری روشهای دیگر…

امروزه، عباراتی مانند مراقبت‌های پوستی، پاکسازی پوست و فیشیال بیش از گذشته شنیده می شود. همین قضیه باعث شده که افراد بیشتر در گوشی به دنبال مراکز مراقبت و زیبایی پوست باشند و با واژه هایی مانند بهترین مرکز مراقبت زیبایی شیراز، بهترین مرکز فشیال شیراز و عبارتهای مشابه در گوشی همراه خود مرکز مورد نظر خود را برای انجام فشیال پوست پیدا کنند.

شاپ لیزر یکی از مراکز بسیار معتبر در زمینه آموزش خدمات پوست و زیبایی می باشد که بعد از موفقیتهای چشمگیر در زمینه آموزش خدمات پوست و زیبایی در تهران، به دنبال پاسخگویی به درخواستهای فراوان هنرجویان از سراسر کشور، فعالیتهای آموزشی خود را در شهرهای بزرگی مانند اصفهان، مشهد، کرج و شیراز به شکل کاملاً حرفه‌ای آغاز نمود.

در این شعبه کلیه خدمات آموزشی در مورد پوست و زیبایی مانند پاکسازی پوست، فشیال صورت، آموزش انواع دستگاه‌های لیزر و آموزش تزریق ژل و بوتاکس (صرفاً برای پزشکان) آموزش داده می شود.

آدرس تهران: یوسف آباد، خ اکبری، خ 37، پلاک 1، مرکز نواوری لیزر ایران، طبقه 5

آدرس شیراز: شیراز، قصرالدشت، نبش مهدی آباد، جنب قنادی کامران، پلاک 1116، طبقه دوم

آدرس کرج: کرج، مهرشهر، بلوار ارم، نبش خیابان افشار، ساختمان رویال، طبقه اول، واحد 5




مرکز آموزش ماساژ در مشهد | کلاس آموزش ماساژ در مشهد

اگر شما هم به دنبال، بهترین آموزشگاه ماساژ در مشهد میگردید ، پس به اطلاعات تماس موجود در این صفحه رجوع نمایید. ما در این پست به معرفی بهترین مرکز و مراکز آموزش ماساژ در مشهد با فنی حرفه ای و مدرک بین المللی، هزینه آموزش ماساژ در مشهد، کلاس و دوره آموزش ماساژ در مشهد، آموزش تخصصی انواع ماساژ: چینی، تایلندی، ماساژ صورت، و … میپردازیم. پس برای آشنایی بیشتر و بهتر با این مراکز و کسب اطلاعات بیشتر در ادامه همراه ما باشید.

مرکز آموزش ماساژ در مشهد

ماساژ درمانی چیست؟

مرکز آموزش ماساژ در مشهد – ماساژ دادن عبارت است از: ورزیدن نواحی نرم بدن به منظور کاهش استرس و اضطراب و فشار های وارد شده بر نواحی اسیب دیده بدن می شود. به کمک ماساژ درمانی میتوان بسیاری از بیماری هایی که سبب تنش جسمی و روحی شده اند را زدایید.
می توان گفت که این روش بهداشتی درمانی تقریبا همگانی شده است و در سطح جهان گسترش یافته است.

کلاس آموزش ماساژ در مشهد

مرکز آموزش ماساژ در مشهد

در اینجا به بررسی و معرفی کلاس آموزش ماساژ درمانی در مشهد می پردازیم.

تاریخچه ماساژ درمانی به چه بازه زمانی باز می گردد؟

ممکن است این سوال ذهن شما را نیز درگیر کرده باشد که ماساژ درمانی از چه زمانی آغاز شده است. جالب است بدانید که حدود 2700 سال پیش از میلاد در کتاب مرجع طب داخلی چینی به این مبحث به منظور درمان بیماری هایی از قبیل فلج و تب و لرز اشاره شده است.

همچنین بقراط این روش بهداشتی درمانی را یک روش جدی در خصوص درمان آسیب های جنگی و ورزشی دانسته بود که حدود 400 سال پیش از میلاد به آن اشاره کرده بود.

به طور کلی می توان گفت: این روش درمانی از زمان های دیرین در بسیاری از فرهنگ ها و ملت های شرق تا غرب مرسوم بوده است و مردم از آن به عنوان اولین راه درمان و بیماری های خود بهره می برده اند. این روش درمانی روز به روز گسترش چشم گیری یافته است به گونه ای که اکنون به یک تکنیک تخصصی تبدیل شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر راجع به ماساژ درمانی ما را در این مقاله آموزشی همراهی فرمایید تا شما را در این زمینه آگاه سازیم.

ماساژ درمانی شامل چه سبک هایی می باشد؟

از آن جا که در مطالب فوق به گسترش این تکنیک در سراسر جهان اشاره نمودیم جالب است بدانید که؛ این تکنیک امروزه به طور میانگین به 80 نوع ماساژ متفاوت از هم تقسیم شده اند که به طور کلی در پنج دسته قرار گرفته اند که به شرح زیر می باشد:

ماساژ شرقی: تکنیک هایی که در این ماساژ به کار گرفته می شود بر اساس طب سنتی چین می باشد. آن ها معتقد هستند که با انجام این نوع ماساژ سبب تجدید انرژی های مهم و حیاتی در کانال های غیرقابل مشاهده بدن می شوند. ماساژ شرقی شامل: طب فشاری و شیتاسو است.

ماساژ معاصر غربی: در این روش از فرمول دست ورزی فراتر از ماساژ سوئدیِ برای بهبود حال جسمی و روحی شخص بهره می برند. ماساژ معاصر غربی طبق روش های آناتومیک مدرن تشکیل شده است و شامل ماساژ ورزشی، ماساژ عصبی و میو تراپی می باشد.

ماساژ سنتی اروپایی: دراین روش پنج تکنیک به منظور دست ورزی بافت های نرم تشکیل دهنده بدن مورد استفاده قرار می گیرد. برای انجام این نوع تکنیک از فیزیولوژی و آناتومی طب غربی بهره خواهند برد.

ماساژ به منظور اصلاح حرکت و ساختار: در این روش بر روی موضوع ساختار و حرکت بدن متمرکز می شوند. در این روش از وزن و دست ورزی بر روی نواحی و بافت های نرم بدن به کار می برند. از این تکنیک به منظور تصحیح الگوهای اشتباه و غلط حرکتی استفاده می شود که در نتیجه موجب سازماندهی و تکمیل صحیح حرکات بدن خواهد شد.

ماساژ درمانی بر اساس متد های انرژی- پایه: این روش سبب تاثیر گذاری بر روی انرژی های درون و بیرون بدن می شود. این نوع از ماساژ درمانی خارج از طب سنتی چین می باشد. برای انجام این روش نیز از فشار و نیروی دست ورزی بهره خواهند برد. روش هایی که از این متد انرژی استفاده می کنند عبارتند از: لمس شفا بخش، درمان قطبی و ریکی است.

عملکرد ماساژ درمانی به چه نحوی است و چگونه سبب تسکین درد بدن خواهد شد؟

به طور کلی می توان گفت تمامی مدل های متفاوت ماساژ درمانی عملکرد یکنواختی بر روی بدن فرد خواهند داشت و مکانیسم های ناشی از آن تقریبا با یکدیگر مشابه می باشد.

اگر شما نیز جزو آن دسته از افرادی هستید که دارای مشغله و فعالیت های بسیاری هستید به شما توصیه می شود که ما را در این مقاله همراهی فرمایید. جالب است بدانید که باانجام فعالیت های بسیار ماهیچه های بدن تان به علت جمع شدن مواد زائد دچار خستگی و گرفتگی می شود که در این صورت انجام فعالیت های تان دشوار خواهد شد.

اما ممکن این سوال ممکن است ذهن تان را درگیر کند که با انجام این متد چطور می شود درد های ماهیچه را تسکین کرد؟ انجام این متد سبب به جریان انداختن سلول های خونی و جریان لنف در سر تا سر بدن می شود همچنین سبب اکسیژن رسانی به سلول ها و بافت ها می شود و در نهایت سبب بیرون راندن و دفع سموم از بدن می شود.

گاهی اوقات ممکن است ماهیچه های بدن دچار کشیدگی شوند که در این شرایط رگ های خونی و اعصاب های بدن تحت فشار قرار می گیرند و سرعت جریان خون کاهش می یابد که در نهایت فرد احساس درد در ناحیه مورد نظر می کند. با ماساژ دادن ناحیه آسیب دیده فشار های وارد شده بر اعصاب کاهش پیدا می کند که سبب بهبود وضعیت جسمانی فرد خواهد شد. ماساژ سبب آزاد سازی هورمون اندروفین که یک مسکن آرام بخش طبیعی بدن است می شود و به این طریق سبب زداییدن درد از بدن خواهد شد.

از دیگر ویژگی های خوب ماساژ درمانی آزاد سازی هورمون کورتیزول می باشد که سبب کاهش استرس و ا ضطراب می شود به همین دلیل به افرادی که دچار استرس های مکرر هستند توصیه می شود از این متد استفاده نمایند.

از ماساژ درمانی برای درد نواحی مختلف بدن نظیر درد قسمت پایین کمر، گردن درد و سردرد های تنشی استفاده می شود. با انجام این تکنیک هنگام احساس درد و ضعف ماده ای به نام سروتونین آزاد می شود که به طور طبیعی خاصیت ضد درد را ایفا می کند.

ویژگی های سودمند ماساژ:

علاوه بر ویژگی هایی که در مطالب بالا راجع به ماساژ تراپی نام برده شد شایان ذکر است که ماساژ دادن سبب عمیق تر شدن ریتم شبانه روزی خواب می شود که این مورد خود به تنهایی سبب می شود فرد احساس درد کمتری را نسبت به پیش تجربه کند.

به طور کلی می توان گفت ماساژ درمانی باعث می شود برخی از عارضه های ناهنجاری که در موارد زیر به آن اشاره نموده ایم تسکین یابند:


• اضطراب
• سر درد
• سندروم درد میوفاسیال
• آسیب دیدن و گشیده شدن ماهیچه ها و بافت های نرم بدن
• فیبرومیالژی
• آسیب دیدگی های ناشی از ورزش
• درد مفاصل گیجگاهی- فکی

از آنجا که این متد بسیار آرامبخش می باشد خیلی از افراد علاقه خاصی به ماساژ درمانی دارند زیرا انجام این امر برای شان بسیار لذت بخش می باشد کیفیت زندگی را ارتقا می بخشد. البته باید این نکته را در نظر گرفت که این روش درمانی را نمی توان جایگزین روش های پزشکی کرد و تنها برای برخی از بیماری ها پاسخگو و نتیجه بخش می باشد.

روش انجام ماساژ درمانی:

قبل از انجام ماساژ:

لازم است بدانید که پیش از انجام این متد نیاز به هیچ گونه آمادگی ندارید. فرد متخصص در این زمینه پیش از این که به سراغ انجام این متد برود نسبت به بیماری های فرد مراجعه کننده اطلاعات بیشتری کسب می کند تا به درستی این متد تکنیکی را به کار گیرد و سابقه پزشکی شخص مورد نظر را می پرسد.

فرد متخصص در این زمینه انواع ماساژ را برای فرد مراجعه کننده توضیح می دهد تا بهترین گزینه را نسبت به بیماری فرد برگزیند.

هنگام انجام ماساژ:

فرد مراجعه کننده باید برای راحتی بیشتر هنگام ماساژ لباس های خود را تا حدالامکان در بیاورد یا اگر این شرایط برایش مقدور نبود می تواند لباس هایی به تن کند که گشاد باشد. قدم بعدی هنگام ماساژ دراز کشیدن روی تخت ماساژ می باشد و باید ملحفه مورد نیاز را روی خود بیاندازد.

فرد متخصص با توجه به تخصصی که در این زمینه دارد نواحی حساس و آسیب دیده فرد را می یابد و لمس می کند و طبق ضعف و آسیب دیدگی فشار مورد نظر را وارد می کند. متخصص باتوجه به علاقه فرد بیمار برای شروع ماساژ از روغن یا لوسیون بدن برای کاهش ساییده شدن پوست استفاده می کند.

زمان ماساژ به دو مورد بستگی دارد:1- نوع ماساژ دلخواه بیمار 2- زمان مورد نیاز فرد بیمار برای انجام ماساژ درمانی. زمان ماساژ به طور کلی 10 الی 90 دقیقه به طول می انجامد.

فرد بیمار وظیفه دارد که هرگاه احساس فشار بیش از حد داشت به متخصص این زمینه اعلام نماید تا فشار وارد شده را کاهش دهد.

عوارض ماساژ:

به طور کلی ماساژ درمانی عوارض جدی در پی نخواهد داشت و برای بدن مفید می باشد اما برخی از افراد دچار بیماری خاصی هستند که در این شرایط ماساژ درمانی به چنین افرادی توصیه نخواهد شد:

• اختلال دربیماری های خونی و یا استفاده از داروهای خاصی برای رقیق سازی خون
• داشتن بیماری های پوستی و یا سوختگی هایی که در حال التیام بخشیدن هستند
• ترومبوز وریدی دارای عمق
• دارای شکستگی
• فردی که دارای پوکی استخوان شدید می باشد
• فردی که دچار بیماری اختلال در پلاکت های خون می باشد.

شرایط حضور در دوره های آموزش ماساژ در مشهد:

برای حضور در دوره های آموزشی ماساژ کافی است که دارای مدرک دیپلم از هر رشته ای باشید. برای شرکت در این دوره باید دارای معلومات نسبتا خوبی باشید و همچنین داشتن شرایط جسمانی از دیگر ویژگی های شرکت در این دوره است.

آزمون تئوری و عملی کلاس های آموزشی ماساژ:

کارآموزان پس دریافت و کسب نمره قبولی در آزمون های تئوری و عملی کلاس های آموزشی ماساژ می توانند مدرک معتبر داخلی و قابل ترجمه را دریافت کنند و به انجام این متد بپردازن.

سر فصل دوره های آموزش ماساژ در مشهد:

• آموزش دادن رعایت بهداشت و دیگر موارد ایمنی و زیست محیطی در محل کار
• آموزش ارزیابی ناشی از انجام ماساژ
• آموزش فیزیولوژی اندام های بدن
• آموزش آناتومی بدن
• آموزش ماساژ سوئدی
• آموزش اصل ماساژ تایلندی
• آموزش کاربرد متد و سبک های متفاوت ماساژ
• آموزش مواردی که سبب منع استفاده از ماساژ می شود


صفحات مرتبط:

سوالات متداول ماساژ درمانی

ماساژ چگونه می‌تواند استرس و اضطراب درونی را کاهش دهد؟

ترشح بیش‌ازحد ماده‌ی کورتیزول در بدن سبب افزایش استرس و اضطراب فرد می‌شود. زمانی که روی بدن خود ماساژ را انجام می‌دهید؛ ترشح هورمون‌هایی چون دوپامین، آکسی توسین و سروتونین افزایش‌یافته و ۵۰ درصد از هورمون کورتیزول کاهش می‌یابد؛ درنتیجه ازلحاظ روحی و روانی احساس بهتری خواهید داشت و میزان استرس و اضطراب در شما کاهش می‌یابد و حس خوبی را تجربه خواهید کرد.

انجام ماساژ در چه زمانی مناسب است؟ تأثیر ماساژ بر روی بدن به چه صورتی است؟

امروزه با افزایش استرس و اضطراب و درنتیجه آن، کاهش سیستم ایمنی بدن، افزایش ناراحتی‌های اعصاب و روان، نیاز به گرفتن ماساژ ملموس‌تر شده است. درواقع انجام ماساژ در کاهش بیماری‌های اعصاب و روان، حفظ سطح ایمنی بدن، بهبود گردش خون، انعطاف‌پذیری و افزایش گستره‌ی حرکتی مفصل‌ها و عضله‌های بدن مؤثر است.

فرق بین ماساژ حرفه‌ای و ماساژ غیرحرفه‌ای چیست؟

تفاوت در عملکرد آن‌ها بسیار زیاد بوده چراکه تراپیست حرفه‌ای به‌وسیله آموزش‌هایی که می‌بیند؛ عملکرد بهتری خواهد داشت؛ درنتیجه مشتریان بیشتری به او مراجعه خواهند کرد. تراپیست حرفه‌ای به‌واسطه‌ی برگه‌هایی که شخص مراجعه‌کننده پرکرده است؛ بهترین حالت و تکنیک را جهت ماساژ شما انتخاب می‌کند تا نتیجه بهتری از انجام ماساژ بگیرید. این سطح آگاهی تراپیست سبب کاهش بروز احتمالی مشکلات بعد از ماساژ خواهد شد و مشتری نیز از هزینه‌های گزاف در امان خواهد ماند.

نقش ماساژ در بهبود عملکرد دستگاه گوارش و هضم چیست؟

انجام ماساژ در ناحیه شکمی سبب شل شدن ماهیچه‌ها و درنتیجه نرم شدن ماهیچه‌ها می‌شود؛ به همین دلیل میزان استرس کمتر و میزان ریلکسیش افزایش‌یافته و درنتیجه عملکرد سایر دستگاه‌های مختلف بدن ازجمله دستگاه گوارش و هضم بهبود می‌یابد.

روش‌های انجام ماساژ چیست؟ و مدت‌زمان آن‌ها چگونه است؟

روش‌های ماساژ شامل:

• ماساژ سوئدی
• ماساژ دیپ تی شو
• ماساژ اسپرت
• ماساژ رفلسکولوژی
• ماساژ تریگرپوینت
• ماساژ دوران بارداری
• ماساژ جلوگیری از پیری زودرس
• ماساژ سر

هر یک از جلسات بین یک تا یک و نیم ساعت طول می‌کشد که هر چه زمان ماساژ بیشتر باشد؛ میزان تسکین و آرامش بیشتر خواهد شد.

تفاوت انواع ماساژ در چیست؟

تمامی ماساژها بر پایه‌ی ماساژ سوئدی است که میزان فشار، محل فشار، عمق فشار و انتخاب تکنیک ماساژ با توجه به فرد گیرنده‌ی ماساژ مشخص می‌شود.

بعد از تاتو کردن امکان ماساژ وجود دارد؟

افرادی که تاتو کرده‌اند؛ بهتر است که چند هفته از تاتو آن‌ها بگذرد سپس برای ماساژ مراجعه کند چون احتمال خارش، سوزش و درد و تورم در محل تاتو وجود دارد.

اقدامات لازم در هنگام ماساژ چیست؟

1. در هنگام ماساژ، نباید عضلات به هیچ نحوی شل شوند.
2. خانم‌ها معمولاً تمایل دارند؛ بدن خود را از موهای زائد پاک‌کرده و سپس اقدام به ماساژ کنند؛ به‌هرحال تراپیست‌ها در دو حالت توانایی انجام ماساژ را خواهند داشت؛ در مورد مردان نیز این مسئله صدق می‌کند.
3. از خوردن غذاهای سنگین قبل از ماساژ جدا خودداری نمایید؛ در صورت لزوم، خوردن یک غذای بسیار سبک ممانعتی ندارد‌.
4. اگر کیست تخمدان دارید؛ حتماً قبل از ماساژ این موضوع را به تراپیست خود اعلام کنید تا تراپیست هنگام ماساژ دادن اعمال کنترل‌شده‌ای را بر روی ناحیه شکمی شما انجام دهد.
5. افرادی که داروهای بارداری مصرف می‌کنند؛ قبل از انجام ماساژ باید با پزشک متخصص خود مشورت نمایید و در صورت رضایت پزشک خود، اقدام به ماساژ کنند.
6. افرادی که در دوران قاعدگی به سر می‌برند؛ نیازی نیست از ماساژ در این دوران پرهیز نمایید چراکه انجام ماساژ در این دوران سبب باز شدن عضلات در ناحیه شکم و رفع دردهای آن‌ها خواهد شد.
7. اگر باردار هستید؛ قبل از ماساژ وضعیت خود را به تراپیست شرح دهید تا تراپیست متناسب بااینکه در چه ماهی هستید؛ اقدامات لازم را انجام داده و تکنیک مناسب شمارا انتخاب نماید تا شما و فرزندتان در راحتی کامل باشید البته توجه داشته باشید که در ۱۳ هفته اول بارداری جهت ماساژ اقدام نکنید.

نقش ماساژ عمیق ماهیچه در رهاسازی سموم بدن چیست؟

ماساژ به‌تنهایی سبب رهاسازی سموم بدن نخواهد شد بلکه بدن سالم عملکرد خوبی در رفع سموم خواهد داشت و برحسب نیاز بدن، سموم و مواد زائد یا مجدد به کار گرفته خواهد شد یا توسط سیستم بدن دفع می‌گردد.

آیا احتمال حس خستگی، ضعف و یا حتی آسیب‌دیدگی و درد بعد از ماساژ وجود دارد؟

به‌طور طبیعی حس درد هنگام ماساژ و بعد از ماساژ وجود نخواهد داشت ولی مناسب با شخص گیرنده ماساژ، احتمال درد در بعضی از ناحیه‌های بدن وجود دارد که تداومی نخواهد داشت البته در جلسات آتی یا در حین ماساژ باید از وضعیت درد خود، تراپیست را آگاه کنید تا تراپیست اقدامات لازم و احتیاطات لازم را در آن ناحیه هنگام ماساژ انجام دهد. در ضمن بیشتر افراد حس خستگی خوشایند و ریلکسیش بعد از ماساژ را حس خواهند کرد.

آیا افراد ورزشکار به ماساژ احتیاج دارند؟

توجه داشته باشید که بعد از تمرینات ورزشی، ماساژ ورزشی می‌تواند برای آن‌ها بسیار مؤثر باشد. قابل‌ذکر است که با افزایش سن فرد، مفاصل بدن بیشتر خشک و سفت می‌شود بنابراین با ماساژ می‌توانید انعطاف‌پذیری و گستره حرکتی مفاصل را بهبود ببخشید و سبب کاهش آسیب‌پذیری مفاصل بدن در سنین بالا شوید.

مهارت تراپیست‌ها در افرادی که دچار انقباضات ماهیچه‌ای هستند؛ اثربخش است یا نه؟

تراپیست‌ها آموزش‌های لازم و تکمیلی را هم به‌صورت عملی و هم به‌صورت تئوری دریافت خواهند کرد و با انواع تکنیک‌های ماساژ و روش‌های تشخیص وضعیت ماهیچه‌های بدن آشنا می‌شوند و تمرینات لازم و تخصصی را در دوره آموزشی ماساژ می‌گذرانند.

آیا تراپیست‌ها توانایی انجام ماساژ سر رادارند؟

بله تراپیست‌ها جهت هر نوع ماساژی آموزش‌های لازم را دیده‌اند و تبحر و مهارت خود را در هر نوع ماساژی افزایش می‌دهند. نکته‌ای که وجود دارد این است که برای ماساژ سر احتمال به‌هم‌ریختگی موهای سر وجود دارد اگر این مسئله برای مراجعه‌کننده مهم است می‌بایست اقدامات لازم جهت حفظ موهای سر هنگام انجام ماساژ سر را انجام داده و از متقاضی درخواست شود تا کلاه بپوشد.

میزان فشار ماساژ برای هر متقاضی به چه شکلی است؟

به‌طورمعمول تراپیست‌ها در هر جلسه یک‌روند ثابت جهت میزان فشار و عمق فشار خواهند داشت و تنها در صورت درخواست فرد گیرنده، میزان فشار و عمق فشار را تغییر خواهند داد.

نقش مهارت و تجربه کاری تراپیست در ماساژ چیست؟

هر چه مهارت و تجربه کاری تراپیست جهت انجام ماساژ بیشتر باشد؛ رضایت مشتری بیشتر خواهد بود درنتیجه مشتری تمایل بیشتری به انجام ماساژ توسط شخص شما خواهد داشت.


کلمات کلیدی:
مرکز آموزش ماساژ در مشهد، کلاس آموزش ماساژ در مشهد، بهترین مرکز آموزش ماساژ در مشهد، کلاس آموزش ماساژ درمانی در مشهد، قیمت، کلینیک، مرکز، کیلینیک، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، مشهدی، مدل، مراکز، تخفیفان، مردانه، زنانه، آقایان، خانم ها، آموزش ماساژ با مدرک بین المللی در مشهد، اقایان و خانم ها، آموزش ماساژ با مدرک فنی حرفه ای در مشهد

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!