بهترین کوتاهی مو در مشهد

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین کوتاهی مو در مشهد

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین کوتاهی مو در مشهد
  • کوتاهی مو مشهد

بهترین کوتاهی مو در مشهد
سالن کوتاهی مو مشهد
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • مشهد

  • تماس



سالن کوتاهی مو در مشهد در آرایشگاه هایپر بیوتی مشهد

خدمات حرفه ای کوتاهی مو در آرایشگاه هایپر بیوتی در مشهد

مرکز تخصصی کوتاهی مو در مشهد در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کوتاهی مو



بهترین کوتاهی مو در مشهد

بهترین کوتاهی مو در مشهد

بهترین کوتاهی مو در مشهد – هنگامی که خانم‌ها به آرایشگاه می روند یکی از سؤال های اساسی که گاهی ذهن آن‌ها را به خود مشغول می‌کند این است که آیا موهای خود را بلند نگه دارند یا آن را کوتاه کنند؟ معمولا هم این سؤال را از آرایشگرانی که در سالن زیبایی وجود دارند می پرسند؛ آرایشگر ها هم پیشنهاد های خود را ممکن است بر اساس عوامل مختلفی بدهند اما در نهایت شخص تصمیم گیرنده طرف مشتری است. کوتاه کردن مو هم ترفند های مخصوص به خود را دارد و یک آرایشگر حرفه ای که آن‌ها را بداند، چیزی از یک هنرمند کم ندارد.

بهترین سالن برای کوتاهی مو در مشهد

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین سالن برای کوتاهی مو در مشهد می پردازیم.

برای پاسخ به این سؤال شما که آیا موهایم را کوتاه کنم یا خیر، عواملی و نکاتی وجود دارد که شما باید به آن‌ها توجه کنید. ابتدا شما باید صورت و نوع بدن خودتان را در نظر بگیرید، شما باید شکل صورت خود را بشناسید زیرا اولین و مهم‌ترین چیزی که باید برای کوتاه کردن موهایتان به آن توجه و فکر کنید این موضوع است؛ اما چرا؟ برخی از مدل موها فقط در عکس‌ها، فیلم‌ها و یا در شکل‌های خاصی از صورت خوب به نظر می‌رسند. انتخاب مدل موی مناسب نه‌تنها صورت شما را از چشم‌ها پنهان نمی‌کند، بلکه زیبایی طبیعی و جذابیتی خاص را برای شما به ارمغان خواهد آورد. به تصاویر زیر نگاهی بیندازید تا با نوع شکل صورت خود آشنا شوید و آن را بشناسید.

کوتاهی مو:

انتخاب مدل کوتاهی مو بر اساس فرم صورت:

یکی از اصلی‌ترین هنرهای یک آرایشگر این است که بتواند نوع چهره فرد را تشخیص دهد و بر اساس آن بتواند مدل مویی را انتخاب کند که برازنده حالت چهره شخص باشد. برای راحتی شما دوستان ما در اینجا به چند حالت رایج چهره ‌اشاره می‌کنیم:

صورت بیضی‌شکل:

اگر شخصی که می‌خواهید موهای او را کوتاه کنید، حالت چهره‌اش بیضی باشد، شما مشکل و دردسر زیادی برای انتخاب مدل مو ندارید و هر حالت و مدل مویی برازنده صورت بیضی‌شکل خواهد بود.

• شما هر سبک و مدل مویی را می‌توانید انتخاب کنید که تقریباً همه مدل‌ها متناسب چهره‌تان می‌باشد، پس شما می‌توانید هر مدل مویی بزنید. می‌توانید یک مدل بلند تا استخوان ترقوه‌تان را امتحان کنید و پس ‌از آن موهای جلوی صورت خود را به حالت چتری کوتاه کرده تا صورتتان کوتاه ‌تر به نظر برسد.

• همچنین شما می‌توانید اگر موی بلند فرفری تا کمرتان دارید یک کوتاهی زاویه ‌دار انجام دهید که مکمل چانه شما باشد. این نوع از چهره ‌ها می‌تواند هر مدل مویی را انتخاب کنند. چتری ‌هایی که به‌صورت صاف یا موج ‌دار هستند هم باعث جذابیت هرچه بیشتر چهره شما خواهند شد.

صورت گرد:

برای افرادی که صورت گردی دارند توصیه می‌کنیم مدل مویی را انتخاب کنند که موها در قسمت بالای صورت طول و ارتفاع بیشتری داشته باشند، موهای پایین ‌تر از خط گونه هم باید طوری کوتاه شود که چهره فرد حالت باریک و ظریفی به خود بگیرد.

• مدل موی پیکسی مدل مویی است که از پشت موهای شما کوتاه تر است که می‌تواند گردی صورت شما را کمتر کند ، می‌توانید این مدل مو را انتخاب کنید ؛ اما اگر یک مدل موی بلندتر می‌خواهید پیشنهاد می‌کنیم مدل مویی انتخاب کنید که لایه ‌لایه باشد و موهایتان را موج ‌دار کند . اگر طرفدار سبک ‌های جدید و طبق مد روز هستید، سعی کنید موهایتان را به شکلی آشفته درست کنید و یا لایه‌های جلوی موهای خود را بلندتر از پشت موهایتان کنید.

• اگر شما هنوز در کوتاه کردن موهایتان مردد هستید توصیه ما به شما این است که موهایتان را کوتاه کنید . شما می‌توانید تعداد زیادی آرایش مو موجود را انتخاب و امتحان کنید که اکثراً هم برای فرم صورت شما مناسب می‌باشد. اگر مدل موهایتان را از بلندی ‌های یکنواخت دور کنید بهتر است.

حالت صورت قلب مانند:

برخی افراد دارای صورت قلبی هستند؛ یعنی اینکه قسمت‌های بالایی صورت عرض بیشتری نسبت به قسمت پایین صورتشان دارد. برای افرادی که دارای این ‌گونه مدل صورت هستند پیشنهاد می‌شود مدل مویی را انتخاب کنند که موها در قسمت پایین چهره ‌شان بیشتر نمایان باشد و در قسمت‌های بالایی صورت و پیشانی شاهد موهای کمتری باشیم.

• برای افرادی که صورت آن‌ ها قلبی شکل است می‌توانیم بگوییم می‌توانند موهای خود را تا بلندی چانه ‌شان و یا کوتاه ‌تر از چانه ‌شان کوتاه کنند. در این مدل صورت بهتر است از مدل مویی استفاده شود که تا کنار فک است، اگر هم می‌خواهید موهایتان پرتر به نظر برسد باید موهای کنار گونه ‌هایتان پرتر باشد و موهای روی سر خود را کم ‌پشت ‌تر کنید تا پیشانی شما کوتاه ‌تر به نظر برسد.

صورت مربع:

افرادی که دارای صورت مربع گونه هستند، مدل موی چتری بسیار برازنده‌شان می‌باشد. ازآنجایی‌که چهره این‌گونه افراد حالتی مربعی شکل را در ذهن تداعی می‌کند بهتر است مدل مویی انتخاب شود که بیش ‌از اندازه صاف و لخت نباشد.

• در صورت ‌های مربعی شکل ، خطوط فک و پیشانی مشخص است ؛ پس مدل موی کوتاه یا متوسط موج ‌دار و حالت دار بهتر است ، زیرا به گردی صورت شما می‌افزاید. با موهای چتری یا موهای بلند می‌توانید توجه بیننده را نسبت به چهره خودتان جلب کنید. از کوتاهی ‌های یکدست و یا مدل مویی با اندازه یکنواخت پرهیز کنید، چراکه فک زاویه‌ای شما را نمایان‌تر جلوه می‌دهد.

صورت مستطیل:

برای این ‌گونه افراد که صورت مستطیل شکل دارند مدل مویی که تمامی موهای شخص به یک سمت حالت داده شود بسیار انتخاب مناسبی است زیرا باعث می‌شود تا درازای پیشانی شخص در دید نباشد و پنهان شود.

مزایای کوتاهی مو:

کوتاهی مو هم به چهره و ظاهر شما تنوع و زیبایی خاصی می‌بخشد، هم بسیاری مزایا دارد که در ادامه آن مزایا را برای شما عنوان می‌کنیم. با ما همراه باشید.

جذابیت و تنوع:

کوتاهی مو جذابیتی خاص به فرم صورت شخص می‌دهد و همچنین چهره را از حالت یکنواختی داشتن موی بلند در می‌آورد.

نگهداری راحت:

برخی خانم ها کارمند هستند و یا اینکه بیشتر وقت خود را در بیرون از خانه فعالیت می‌کنند، به همین جهت فرصت کافی برای رسیدگی به موهای خود را ندارند و ترجیح می‌دهند موهای کوتاه و سبکی داشته باشند.

برس کشیدن راحت:

خانم ‌هایی که موهای بلندی ندارند و دارای موهای کوتاه هستند زمان زیادی را صرف برس زدن و شانه کشیدن موهای خود نمی‌کنند و با این کار می‌توانند به‌جای اینکه چند ساعت مشغول موهای خود باشند، در وقت و زمان خود بسیار صرفه‌جویی کنند.

دوش گرفتن سریع:

یکی از مسائل و دغدغه ‌هایی که خانم‌ ها هنگام حمام رفتن و یا دوش گرفتن دارند مدت زمانی است که صرف شست و شوی موهای خود می‌کنند. با داشتن موهای کوتاه مدت زمان شست و شو بسیار کاهش پیدا می‌کند.

صرفه‌جویی در مصرف شوینده و حالت ‌دهنده مو:

شما عزیزان با داشتن موهایی کوتاه می‌توانید مصرف شامپوها، نرم‌ کننده‌ها و دیگر شوینده‌ های موهایتان را به مقدار بسیار زیادی کاهش دهید. همچنین می‌توانید با مصرف مقدار کمی از ماسک ‌های مو، کریستال‌ها و … موهای خود را تقویت کنید و به آن‌ها فرم و حالت دهید.

جلوگیری از موخوره و آسیب به نوک مو:

برای صاف شدن و یا حالت گرفتن موها از دستگاه‌هایی مانند سشوار ، اتوی مو و یا دستگاه‌های حرارتی استفاده می‌شود که همین موضوع منجر به شکنندگی ، موخوره و آسیب به نوک موها می‌شود. کوتاهی مو هر سه ماه یک‌بار باعث از بین رفتن سلول‌های مرده مو می‌شود و جلوه زیباتری به موهای شما می‌بخشد.

افزایش رشد مو:

اگر موهای خود را در فواصل زمانی نزدیک به هم کوتاه کنید، حتی به مقدار کم مثلاً یک سانتی‌متر، سرعت رشد موهای شما بسیار افزایش خواهد یافت زیرا باعث می‌شود سلول ‌های مو زنده گردد و باعث از بین رفتن سلول‌های مرده مو می‌شود. به همین دلیل است که آقایان هر یک ماه و یا هر دو ماه یک‌بار برای کوتاهی موی خود به آرایشگاه مراجعه می‌کنند.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های کوتاهی مو در مشهد:
  • سالن زیبایی سیفی
  • سالن زیبایی مهسا
  • سالن زیبایی افق
  • سالن زیبایی نورا
  • سالن زیبایی ماهک رخ
  • سالن زیبایی عصر جدید
  • سالن زیبایی آریا چهر
  • سالن زیبایی راندا
  • سالن زیبایی پرین
  • سالن زیبایی سلاطین
  • سالن زیبایی رها
  • سالن زیبایی خانی زاده
  • سالن زیبایی چیچک
  • سالن زیبایی عروس دخت
  • سالن زیبایی غفرانی

آریا چهر
0513762 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
عصر جدید
0915102 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
خانی زاده
0915130 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سیفی
0513844 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نورا
0513607 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مهسا
0937957 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا کوتاهی مو در رشد مو تاثیری هم دارد؟

به طور مستقیم کوتاهی مو در بلندی مو ها تاثیر ندارد اما با کوتاه کردن مو، سلول های مرده مو از بین رفته و از عواملی مثب بروز موخره که مانع رشد مو میشود جلوگیری می‌کند.

چه پیشنهادی جهت جلوگیری از بروز حوخره مو می‌دهید؟

برای صاف شدن و یا حالت گرفتن موها از دستگاه‌هایی مانند سشوار ، اتوی مو و یا دستگاه‌های حرارتی استفاده می‌شود که همین موضوع منجر به شکنندگی ، موخوره و آسیب به نوک موها می‌شود. کوتاهی مو هر سه ماه یک‌بار باعث از بین رفتن سلول‌های مرده مو می‌شود و جلوه زیباتری به موهای شما می‌بخشد.

از لحاظ مواد شوینده کوتاه بودن موها چه مزیتی دارد؟

با داشتن موهایی کوتاه می‌توانید مصرف شامپوها، نرم‌ کننده‌ها و دیگر شوینده‌ های موهایتان را به مقدار بسیار زیادی کاهش دهید. همچنین می‌توانید با مصرف مقدار کمی از ماسک ‌های مو، کریستال‌ها و … موهای خود را تقویت کنید و به آن‌ها فرم و حالت دهید.

از لحاظ استحمام کوتاه بودن موها چه مزیتی دارد؟

یکی از مسائل و دغدغه ‌هایی که خانم‌ ها هنگام حمام رفتن و یا دوش گرفتن دارند مدت زمانی است که صرف شست و شوی موهای خود می‌کنند. با داشتن موهای کوتاه مدت زمان شست و شو بسیار کاهش پیدا می‌کند.

مزایای کلی کوتاه کردن موها چیست؟

جذابیت و تنوع:
نگهداری راحت
برس کشیدن راحت
دوش گرفتن سریع
صرفه‌جویی در مصرف شوینده و حالت ‌دهنده مو
جلوگیری از موخوره و آسیب به نوک مو
افزایش رشد مو

برای کوتاه کردن موها چقدر پول باید بپردازم؟

هزینه کوتاهی مو برحسب مدل آن مشخص می‌گردد.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین کوتاهی مو در مشهد، مرکز تخصصی کوتاهی مو در مشهد، کوتاهی مو در مشهد، کوتاهی مو در مشهد، کوتاهی مو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، مشهدی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!