بهترین آتلیه عروس در مشهد
  • بهترین آتلیه عروس در مشهد
  • بهترین آتلیه عکاسی عروس در مشهد

بهترین آتلیه عروس در مشهد
بهترین آتلیه عروس در مشهد
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • مشهد

  • تماس




بهترین آتلیه عروس در مشهد در تالار هایپر بیوتی

بهترین آتلیه عروس در مشهد

بهترین آتلیه عروس در مشهد با مدیرت آقا / خانم *** پذیرای میهمانان شما عزیزان



بهترین آتلیه عروس در مشهد

بهترین آتلیه عکاسی عروس در مشهد

بهترین آتلیه عروس در مشهد – اگر عروسي شما نزديک است و به دنبال آتلیه‌ی مناسبي می‌گردید تا بتوانيد فيلم و تصاویر مناسبي بگيريد بهتر است ادامه‌ی مطلب را مطالعه کنيد.

بهترین آتلیه عروس در مشهد – انتخاب يک آتلیه‌ی مناسب کاری است که عروس و داماد باید با دقت و وسواس انجام دهند. به دلیل اینکه بعد از تمام شدن عروسی شما، تنها فیلم و عکس آن شب است که می‌ماند. آتلیه می‌تواند هزینه‌ای بالا را برای شما به همراه داشته باشد. پس باید در انتخاب آتلیه دقت زیادی را به خرج بدهید.

برای انتخاب آتلیه نکات ریزی وجود دارد که باید به آن‌ها توجه کنید. در ادامه به چند مورد از این نکات اشاره کرده‌ایم.

از ساده‌ترین راه‌های انتخاب آتلیه، توجه به ژست عکس‌ها، شیوه نورپردازی، کیفیت و میزان شارپ بودن عکس‌ها می‌باشد.

برای اطمینان از تجهیزات آتلیه بهتر است تا در رابطه با تجهیزات مانند دوربین‌ها، فلاشها، تجهیزاتی که برای عکاسی فضای باز آورده می‌شود سؤال کنید.

هرچقدر تعداد هلی شات ها و دوربین‌هایی که مورد استفاده قرار می‌گیرد بیشتر باشد، فیلم و تصاویر عروسی شما زیباتر خواهد بود. البته هرچقدر تعداد دوربین‌ها و هلی شات ها بیشتر باشد، هزینه‌ی کار عکاسی و فیلم‌برداری عروسی شما هم بیشتر می‌شود. شما می‌توانید درباره‌ی تعداد دوربین‌ها، رفلکتور ها و هلی شات ها با تیم عکاسی صحبت کنید.

شما می‌توانید چند روز قبل از مراسم اصلی، کلیپی را در روز فرمالیته درست کنید و در روز عروسی پخش کنید.

بهترین آتلیه عروس در مشهد

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آتلیه عکاسی عروس در مشهد می پردازیم.

راهنمای کامل انتخاب آتلیه عکس و فیلم عروس:

یک آتلیه‌ی خوب علاوه بر نمونه کارهای قوی، باید ویژگی‌های زیر را هم داشته باشد.

• سابقه‌ی کار: هرچقدر که سابقه‌ی کار یک آتلیه بیشتر باشد، تجربه‌ی آن‌ها در کار عکاسی و فیلم‌برداری بیشتر خواهد بود.
• داشتن مجوز رسمی
• تولید فیلم عروسی همانند نمونه کارهای قبلی
• متعهد بودن و همراه بودن در کل روز مراسم عروسی
• امنیت عکس‌ها و فیلم‌ها
• نوع دوربین‌های فیلمبرداری
• دارا بودن کادر آقا و خانم
• مشخص کردن تعداد افرادی که در روز عروسی شما حاضر خواهند شد
• قبل از عقد قرارداد حتماً بپرسید که هزینه‌ی چاپ عکس و درست کردن آلبوم باید به صورت جدا پرداخت شود یا روی هزینه‌ای است که پرداخت می‌کنید.
• اگر عکاسی بیش‌ازحد بر روی روتوش تأکید می‌کند بهتر است حواستان را جمع کنید. چهره‌ی آرایش کرده‌ی شما با روتوش باعث می‌شود عکس‌ها مصنوعی به نظر بیایند.
• آلبوم‌ها و نمونه کارهای قبلی آتلیه را بررسی کنید و از آنها غفلت نکنید.
• برای انتخاب آتلیه وقت کافی در نظر بگیرید و با حوصله انتخاب کنید.
• با جستجو در اینترنت، نمونه‌های مورد نظر خود را به آن‌ها نشان دهید.
• برای جلوگیری از اختلاف‌های احتمالی بین شما و تیم عکاسی و فیلمبرداری، از قبل برنامه‌هایتان را با یکدیگر تنظیم کنید تا به مشکل برنخورید. برای این کار می‌توانید از یک گروه برنامه‌ریزی کمک بگیرید تا برنامه‌هایتان را با یکدیگر تنظیم کند.

آیا فردی مذهبی هستید؟:

اگر شما فردی مذهبی هستید باید وقت بیشتری را صرف پیدا کردن آتلیه‌ی مورد نظر خود کنید. تیم عکاسی اکثر آتیه‌ها از خانم‌ها و آقایان تشکیل می‌شود. یا اینکه ممکن است در روز عکاسی علاوه بر شما، چند عروس و داماد دیگر نیز در باغ مورد نظر برای عکاسی حاضر شده باشند. اگر با این موارد مشکل دارید بهتر از قبل از روز عکاسی فرمالیته، برای رفع مشکلات با تیم عکاسی و فیلمبرداری خود صحبت کنید.

اخلاق و نوع برخورد تیم با عروس داماد:

نحوه‌ی بخورد تیم عکاسی و فیلمبرداری بسیار مهمم است. این روز بهترین روز زندگی شماست و شما باید عکاس و فیلمبرداری را انتخاب کنید که رفتار خوبی داشته باشد و از همه مهم‌تر کار خود را با حوصله و دقت انجام دهد. چون باید یک روز کامل همراه هم باشید پس بهتر است از قبل از اخلاق و نحوه‌ی برخورد عکاس و فیلمبردار با عروس و داماد و ساقدوش‌ها مطمئن شوید.

اعتماد به تبلیغات زبانی و مجازی:

درست است که نمی‌شود به تبلیغات صفحات مجازی اعتماد کرد؛ اما گاهی این تبلیغات به شما کمک می‌کنند تا زودتر آتلیه‌ی مورد نظر خود را پیدا کنید. با کمی پرس‌وجو درباره‌ی تبلیغی که دیده‌اید و مراجعه‌ی حضوری می‌توانید آتلیه را بهتر بشناسید.

اگر کسی از آشنایان شما به تازگی عروسی کرده است می‌توانید از نظرات و پیشنهادات آنها و همچنین تجربه‌ای که درباره‌ی آتلیه به دست آورده‌اند استفاده کنید.

گاهی بعضی از آتلیه‌ها در فضای مجازی و تبلیغات مواردی را از امکاناتشان به نمایش می‌گذارند که در واقعیت هیچ‌کدام از آن‌ها وجود ندارند. بهتر است قبل از انتخاب جلسات مشاوره‌ای برگزار کنید و با یکدیگر درباره‌ی کلیت کار و پکیج‌ها صحبت کنید. نمونه کارهای قبلی و سابقه‌ی کار آتلیه می‌تواند در انتخاب درست به شما کمک کند.

عکاسی فرمالیته:

یکی از کارهایی که پیشنهاد می‌کنیم انجام دهید، عکاسی فرمالیته است. برای عکاسی فرمالیته شما با توجه به روز عروسی‌تان، روزی را قبل از مراسم اصلی مشخص می‌کنید و در آن روز به عکاسی می‌پردازید. برای روز فرمالیته از لباس و آرایشی متفاوت از روز مراسم اصلی استفاده می‌کنند. خوبی فرمالیته این است که شما دیگر نگران زمان نیستید و استرس دیر رسیدن به مراسم خود را ندارید. شما می‌توانید برای این روز موقعیت‌های مکانی متفاوتی را در نظر بگیرید. ممکن است دوست داشته باشید برای عکاسی به بیرون از شهر بروید یا اینکه مکانی خارج از کشور را برای این کار در نظر گرفته باشید. در این روز شما می‌توانید با خیال راحت تمام ژست‌های مورد نظرتان را امتحان کنید و نگران زمان خود نباشید.

پس از اتمام مراسم عروسی، تنها خاطراتی که از آن روز برایتان می‌ماند عکس‌ها و فیلم گرفته شده از آن روز است. عکس و فیلم به شما کمک می‌کنند تا همیشه خاطرات خوش آن روز شیرین را جلوی چشم خود داشته باشید.

یازده سؤال مهمی که باید از عکاستان بپرسید:

1) شما با کسی که از عروسی شما عکاسی می‌کند ملاقات می‌کنید یا با نمایند ه ی آتلیه؟
2) آتلیه نمونه کار از مراسم‌های عروسی دیگر برای نشان دادن به شما دارد؟
3) میزان نزدیکی این نمونه‌های ارائه شده با چیزی که شما تصور کرده‌اید چقدر است؟ آیا شبیه آن چیزی هست که شما در ذهن خود دارید؟
4) کمترین مقدار هزینه‌ها چقدر می‌شود؟
5) هزینه‌ای که به شما گفته شد شامل هزینه‌ی فیلم‌برداری هم می‌شود یا هزینه‌ی آن به صورت جداگانه حساب می‌شود؟
6) آیا وقت عکاس در روز عروسی شما وقتش آزاد است یا باید به مراسم دیگری هم برسد؟
7) برای عکاسی از دستیار استفاده می‌کنند؟ آیا دستیار عکاس به عنوان تمرین عکاسی خواهد کرد؟
8) آیا عکاس برای شنیدن ایده‌های شما وقت می‌گذارد و تمایل به شنیدن حرف‌های شما دارد؟
9) ضمانت آن‌ها برای انجام دادن پیشنهاداتشان چیست؟
10) چقدر طول می‌کشد تا آلبوم عروسی شما آماده شود؟
11) عکاس برای عکاسی اسپرت از عروس چه برنامه‌ای در نظر دارد؟

آلبومهای عروس چند نوع هستند؟

آلبوم‌هایی را که امروزه وجود دارند می‌توان به دو دسته‌ی ژورنالی و ساده تقسیم کرد. هردوی این آلبوم‌ها پوششی چرمی و یا جیر دارند. جلد این آلبوم‌ها بسیار حرفه‌ای و زیبا طراحی شده است؛ اما در بین آن‌ها تفاوت‌های بزرگی وجود دارد. بیایید ابتدا با آلبوم ساده آشنا شویم.

آلبوم ساده:

این آلبوم‌ها در کشورهای اروپایی به آلبوم‌های Matted معروف‌اند. هزینه‌ی این آلبوم نسب به سایر آلبوم‌ها از قبیل ژورنالی و. پایین‌تر است به این دلیل که برای طراحی صفحات این آلبوم‌ها از طرح‌های آماده‌ی کامپیوتری استفاده می‌شود. طرفداران این آلبوم تعداد کمی هستند. معمولاً آتلیه‌ها از این آلبوم به عنوان هدیه استفاده می‌کند. بعضی از آتلیه‌ها این آلبوم از عکس‌های عروسی شما را در همان شب عروسی چاپ و به عنوان خدمات جانبی به شما ارائه می‌دهند.

مدل طراحی این آلبوم به این صورت است که در هر صفحه تعداد چهار عکس در کادرهای مشخصی قرار گرفته آلبوم صحافی می‌شود.

این نوع آلبوم‌ها برای کسانی که هزینه‌ی کمی را برای چاپ عکس‌هایشان در نظر گرفته‌اند مناسب است.

نوع دیگر آلبوم‌ها، آلبوم ژورنالی است.

آلبوم ژورنالی:

آلبوم‌های طراحی شده یا Flush-mount نوع دیگر آلبوم‌ها هستند. این آلبوم‌ها به آلبوم‌های ژورنالی، ژورنال عروس ایتالیایی و یا آلبوم‌های مجله‌ای magazine style معروف هستند.

برای طراحی این نوع از آلبوم‌ها هیچ محدودیتی وجود ندارد. این آلبوم‌ها با سلیقه‌ی عکاس و طراح درست می‌شوند. این طراحی‌ها می‌توانند شبیه به نمونه‌های قبلی باشند و یا از صفحات مجلات مد الهام گرفته شده باشند. هرکدام از صفحات این آلبوم با ترکیب چند عکس با یکدیگر طراحی می‌شود. به‌طوری‌که به سختی می‌توان لبه‌ها و کادرهای عکس را تشخیص داد.

به دلیل طراحی زمانبر و حرفه‌ای که روی این عکس‌ها انجام می‌شود، قیمت این نوع آلبوم‌ها زیاد است. این قیمت به میزان دستمزد دریافتی فردی که صفحات را طراحی می‌کند بستگی دارد.

آلبوم دستی، پرهزینه‌ یا یک ضرورت؟

عکس‌های گرفته شده از شما در عروسی معمولاً خام محسوب می‌شوند. در آتلیه‌ها با استفاده از تکنیک‌های فتوشاپ عکس‌ها را روتوش می‌کنند و میزان نور و رنگ عکس‌ها را تنظیم می‌کنند.

عکاسان حرفه‌ای آتلیه با تکنیک‌های عکاسی، بازی با لنز، نوردهی و فضا، استفاده از فیگورهای مختلف و آرایش‌های متفاوت عکس‌هایی را ثبت می‌کنند که گاهی این عکس‌ها با نمونه‌های روز دنیا برابری می‌کنند و چهره‌ای به یاد ماندنی از عروس و داماد را به ثبت می‌رسانند.

آلبوم‌هایی که امروزه طرفداران زیادی دارد شامل 10 برگ 30 در 60 می‌باشد. در این آلبوم‌ها همانند مجله‌های مد، عکس عروس و داماد در صفحات آلبوم چاپ می‌شود. این آلبوم‌ها حس خوشایندی را به افراد می‌دهد.

هزینه‌ی این آلبوم‌ها یک میلیون تومان به بالا است.

اندازه‌های پرهزینه:

ممکن است که عکس‌های شما اسپورت و یا پرتره باشد.

برای چاپ یک عکس در مقیاس 100 در 70 بر رو شاسی شما باید 300 تا 500 هزار تومان هزینه کنید. این عکس مناسب نصب بر روی دیوار خانه می‌باشد.

برای چاپ چند عکس 30 در 40 یا 30 در 100 شما باید 200 تا 400 هزار تومان هزینه کنید. این عکس‌ها برای اتاق خواب و یا هدیه دادن به پدر و مادر عروس و داماد برای یادگاری مناسب است.

قیمت یک آلبوم ده برگی 30 در 60 حداقل یک میلیون و پانصد هزار تومان است.

عکس‌هایی که باید در آلبومتان داشته باشید:

1) کارت دعوت عروسی
2) لباس عروسی آویزان شده روی رخت‌آویز
3) حلقه نامزدی و عروسی
4) عروس و ساقدوش‌های
5) داماد و ساقدوش‌هایش
6) جواهرات عروس
7) لحظه قراردادن تور روی سر عروس در آرایشگاه
8) لحظه‌ای که داماد کتش را می‌پوشد و مشغول درست کردن یقه یا گره زدن کروات است
9) لحظه‌ای که داماد جلوی در آرایشگاه عروس از ماشین پیاده می‌شود
10) عروس و داماد وقتی که اولین بار دم در آرایشگاه همدیگر را می‌بینند
11) عروس، داماد، همه پدربزرگ‌ها و مادربزرگ‌ها
12) لحظه امضای قباله سر سفره عقد
13) برش کیک
14) لحظه خداحافظی عروس و داماد از خانواده

موقع انتخاب آتلیه به این نکات هم توجه کنید:

1) میزان تجربه‌ی تیم عکاسی و فیلمبرداری را امتحان کنید.
2) به محل دفتر موسسه دقت کنید و مطمئن شوید که آتلیه‌ی مورد نظر دارای مجوز رسمی و معتبر عضویت در اتحادیه‌ی عکاسان هست یا نه.
3) تمام موارد حقوقی را از پیش بررسی کنید.
4) مراقب کلاهبرداران و واسطه‌ها باشید.
5) جزئیات آلبوم مورد نظر و کاری را که می‌خواهید ذکر کنید.
6) عکس‌های دلخواه عروسی‌تان را برای عکس توصیف کنید.
7) حتماً قبل از قرارداد بپرسید که هزینه‌ی چاپ عکس و درست کردن آلبوم بر روی هزینه‌های پرداختی است و یا به صورت جداگانه حساب می‌شود.
8) آتلیه‌ای را انتخاب کنید که عکس‌های شما را از لحاظ امنیتی تضمین کند.
9) اگر عکاس شما بیش‌ازحد بر روی روتوش عکس‌ها تأکید می‌کند حواستان را جمع کنید. چرا که روتوش بیش‌ازحد باعث می‌شود که عکس‌ها مصنوعی به نظر برسند.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

چه مدت فیلم و عکس را در کامپیوتر خود نگه می‌دارید؟

با توجه به شرایط موجود امکان نگهداری متغیر خواهد بود. با این حال جهت کسب اطلاع تماس بگیرید.

آیا تدابیری برای فیلمبرداری در روزهای بارانی مشهد دارید؟

بله با توجه به شرایط فصلی تدابیری جهت فیلمبرداری و عکاسی در روزهای برفی و بارانی اندیشیده شده است.

آیا آتلیه عروس در مشهد جواز کسب دارد؟

بله. این آتلیه عکاسی و فیلمبرداری جواز معتبر دارد.

هزینه‌های احتمالی هتل و هزینه‌های رفت و آمد در مشهد جهت فیلمبرداری و عکاسی بر عهده کیست؟

این آتلیه تمام تلاش خود را می‌کند تا بهترین کار را با مناسب‌ترین قیمت به شما ارائه می‌دهد.

هزینه عکاسی و فیلم برداری در آتلیه عروس مشهد چقدر است؟

براساس نوع تجهیزات استفاده شده، تخصص و مهارت عکاس و فیلمبردار و نحوه و مدت زمان تدوین و همچنین درخواست های شما مبنی بر تعداد عکس های گرفته شده و آلبوم و قاب اتخابی ازطرف شما هزینه متفاوت خواهد بود.


کلمات کلیدی:
بهترین آتلیه عروس در مشهد، بهترین آتلیه عکاسی عروس در مشهد، بهترین آتلیه عروس و داماد در مشهد، استودیو عکاسی عروس در مشهد، آتلیه عکاسی عروس با کادر خانم در مشهد، باغ برای عکاسی عروس در مشهد، روتوش، ژست، مجلل، باغ، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، مشهدی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!