آموزش خودآرایی در مشهد

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

آموزش خودآرایی در مشهد

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • آموزش خودآرایی در مشهد
  • کلاس آموزش خودآرایی در مشهد

آموزش خودآرایی در مشهد
آموزش خودآرایی مشهد
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • مشهد

  • تماس



آموزشگاه آموزش خودآرایی در مشهد در آرایشگاه هایپر بیوتی مشهد

آموزش تخصصی خودآرایی در آموزشگاه هایپر بیوتی در مشهد

مرکز تخصصی آموزش خودآرایی در مشهد در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده دوره ها و کلاس های تخصصی



آموزش خودآرایی در مشهد

آموزش خودآرایی در مشهد – خودآرایی به هنر و توانایی زیباسازی صورت به‌وسیله سبک‌های آرایشی و رنگ‌های مختلف گفته می‌شود.

حضور خانم ها در جوامع و انجام فعالیت های اجتماعی به میزان اعتماد به‌ نفس آن‌ها بستگی دارد. گاهی اوقات افرادی که توانایی رسیدگی به وضع ظاهر خود ندارند و نمی‌توانند از وسایل آرایشی بهترین استفاده را ببرند، هنگام حضور در جامع تجربه‌ی خوبی نخواهند داشت؛ و حتی باعث سرخوردگی آن‌ها خواهد شد. پس درواقع یکی از عوامل افزایش اعتماد به ‌نفس خانم ها زیبا رویی و ظاهر آراسته می‌باشد. زنان در طول تاریخ برای پیدایش و پیشرفت خودآرایی بسیار تلاش کرده‌اند و هر شخص در هر مکانی می‌تواند با یک آرایش ساده چهره‌ای زیبا و درعین‌حال طبیعی را تجربه کنند؛ در واقع خود آرایی زمینه-ی مناسب برای پیدایش تکنیک های زیبایی ایجاد کرده است.

مرکز آموزش تخصصی خودآرایی با مدرک در مشهد

در اینجا به بررسی و معرفی آموزش خودآرایی با مدرک در مشهد می پردازیم.

تاریخچه خودآرایی

آثار آرایش و خودآرایی را می‌توان از زمان های قدیم در مصر، یونان، روم، آسیا، آفریقا مشاهده نمود. در طول تاریخ خودآرایی در زنان مرسوم بوده است؛ چراکه زنان با توجه به آداب‌ورسوم مرسوم خود، ظاهر خود را آراسته و زیبا می کردند. البته ممکن یک نوع آرایش که در یک منطقه مرسوم بوده است در جای دیگر قابل‌استفاده نباشد. شروع آرایش را می‌توان از زنان مصری دانست؛ چراکه شانه و آینه، جزء اولین وسایل آرایشی زنان مصری بوده است. مصریان در مراسم‌های خود از عطرها و مواد آرایشی استفاده می‌کردند؛ مصریان مواد رنگی و آرایشی را از ریشه درختان، برگ‌ها، مواد گیاهی و معدنی تهیه می‌کردند. زنان مصری برای زیبایی و شفافی هرچه بیشتر چشم‌ها از پودری به نام کوهل (که شبیه به سرمه است) و برای پرپشت و حجیم نشان دادن ابروها از دوده چراغ و از اکسید آهن برای تهیه سرخاب جهت آرایش صورت استفاده می‌کردند. يونانيان از ترکيب نمک هاي جيوه براي آرايش صورت خود استفاده مي کردند که به آن ورميليون می‌گویند؛ رومیان هم برای سفید شدن صورتشان از ترکیب گچ و سرب استفاده می‌کردند؛ و هر سه ملیت مصری، یونانی و رومی به بهداشت اهمیت می‌دادند. با توجه به اینکه زنان در هر ملیتی که باشند علاقه به زیبا شدن دارند آن‌ها از تمامی امکاناتی که در دسترس داشتند برای زیباسازی صورت خود استفاده می‌کردند و این مسئله منجر به پیدایش کارخانه‌های تولید لوازم‌آرایش شده است.

آموزش خودآرایی:

کلاس های دوره ی آموزش خود آرایی، زیر نظر سازمان فنی حرفه ای، به سه صورت؛ خصوصی با تعداد شرکت کنندگان یک تا سه نفر، کلاس های نیمه خصوصی، با تعداد شرکت کنندگان سه تا پنج نفر و یا کلاس های گروهی از پنج تا پانزده شرکت کننده، برگزار می شوند. اگر کلاس ها به حد نصاب برسند، پس از مشورت با مربی سه بار در هفته تشکیل خواهند شد.
در ضمن برای خانم های شاغل و یا خانم هایی که به هر دلیلی نمی توانند در ساعات عادی، در کلاس ها شرکت کنند، کلاس هایی در تایم های عصر و یا ایام تعطیلات و نیز آخر هفته ها بر گزار می شود.

دوره آموزشی خودآرایی:

خودآرایی یکی از شاخه‌های گریم و میکاپ است. خودآرایی توسط مربیان مجرب و ماهر آموزش داده می‌شود.

با توجه به اینکه خودآرایی به‌صورت روزانه کاربرد دارد و مراجعه به سالن‌های زیبایی علاوه بر اینکه زمان‌بر می‌باشد، هزینه‌های آن‌ها را افزایش می‌دهد ازاین‌رو آموزش خودآرایی گزینه مناسب برای خانم ها است؛ چراکه خودآرایی توسط شخص انجام می شود و می‌تواند عیوب خود را پنهان سازد و متناسب با محیطی که قرار دارد چهره خود را آرایش کند.

در دوره آموزشی خودآرایی هنرجو می تواند با میکاپ صحیح صورت خود آشنا شود و اجزای صورت خود را به‌درستی آرایش نماید؛ همچنین با نواقص صورت خود آشنا شود و برای رفع آن آموزش ببیند. پس از پایان دوره خودآرایی هنرجویان به‌راحتی می‌تواند با توجه به مکانی که قرار است بروند و پوششی که دارند صورت خود را به‌خوبی آرایش کنند؛ و درنهایت هنرجویان با گذراندن آزمون نهایی، مدرک معتبری را از فنی حرفه‌ای دریافت خواهند کرد.

سرفصل‌های خودآرایی:

1- آشنایی با ابزار و وسایل موردنیاز در خودآرایی
2- نحوه انجام خودآرایی

ابزارها و وسایل خودآرایی:

آموزش خودآرایی کم‌هزینه‌ترین نوع آموزش است. خانم‌ها می‌توانند با هر آنچه در خانه ‌دارند این آموزش را یاد بگیرند و نیازی به تهیه مواد و لوازم‌آرایشی گران‌قیمت نیست.

وسایلی مانند خط چشم مایع، خط چشم جامد، فوم متعادل‌سازی چهره چرب و خشک و نیمه چرب، مداد چشم چرب، رژ گونه پودری، رژ لب پالتی و ماتیکی و مایع، برق لب مایع، انواع ریمل‌های رنگی، کرم مرطوب‌کننده، پاک‌کننده پوست، انواع لوسیون مایع، قلم خط چشم موئی صفر و یک، قلم خط لب و رژلب می‌تواند در آموزش و اجرای خودآرایی استفاده شوند.

توانایی‌های کسب‌شده در طی دوره خودآرایی:

کسب مهارت‌ها، هنرجویان را قادر می‌سازد تا انواع سبک‌های آرایشی را روی صورت خود اجرا کنند و در هر موقعیتی بتوانند شرکت کنند.

پس از طی دوره‌ی آموزش خودآرایی، هنرجویان مهارت های زیر را کسب خواهند کرد:

1- نحوه‌ی استفاده صحیح از تمام وسایل آرایشی
2-ترتیب صحیح انجام آرایش‌های مختلف
3- تکنیک‌های برطرف کردن ایرادات آرایشی
4-روش‌ها و راهکارهای برطرف کردن مشکلات پوستی
5- نحوه‌ی گذاشتن مژه
6- نحوه کانتور کردن و هایلایت کردن صورت
7- چگونگی ست کردن رنگ‌ها در آرایش
8- هماهنگی آرایش مو و صورت


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز آموزش خودآرایی در مشهد:
  • مرکز آموزش ماهان
  • مرکز آموزش کوروش
  • مرکز آموزش قاسم زاده
  • مرکز آموزش ملکا
  • مرکز آموزش سمیرا و آیناز
  • مرکز آموزش طلاب
  • مرکز آموزش گلریز
  • مرکز آموزش مستانه
  • مرکز آموزش پونه
  • مرکز آموزش آینک
  • مرکز آموزش ماه طلایی
  • مرکز آموزش پالیزان
  • مرکز آموزش هستی بانو
  • مرکز آموزش سی رخ
  • مرکز آموزش یونسی

الهام فاضلی
0902175 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
یونسی
0915691 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
پالیزان
0901096 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
قاسم زاده
0915828 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گلریز
0513608 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مستانه
0938538 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

بازار کار و کسب درآمد خودآرایی چگونه است؟

خودآرایی یکی از پرطرفدارترین و کاربردی‌ ترین هنرها برای بانوان است. افراد باتجربه و ماهر می‌توانند در زمینه آموزش این هنر پر کاربرد جایگاه مناسبی برای خود در بازار کار و آرایشگران پیدا کنند.

برای آموزش خودآرایی چه وسایل و ابزاری نیاز داریم؟

برای خودآرایی نیاز به ابزار یا وسایل ندارید. تمام آنچه برای خودآرایی نیاز دارید همان وسایل و لوازم‌آرایشی است که هریک از خانم ‌ها در کیف یا لوازم‌آرایشش دارد. مثل خط چشم مایع ، خط چشم جامد ، فوم متعادل‌سازی پوست چرب و خشک ، یا معمولی ، مداد چشم چرب ، رژ گونه پودری ، رژلب ماتیکی و پالتی ، انواع ریمیل های رنگی ، مرطوب کننده ، پاک‌کننده مخصوص پوست ، انواع لوسیون مایع ، قلم خط چشم صفر و یک و خط لب در آموزش و انجام خودآرایی این لوازم بسیار کارآمد هستند و می‌توانند به کیفیت خودآرایی و به سهولت انجام خودآرایی کمک می‌کند.

هزینه آموزش خودآرایی چقدر است؟

کلاسها به شیوه های مختلفی برگذار میشود بنابراین هزینه ها متغییر بوده جهت اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید.

برگذاری دوره آموزش خودآرایی برای کارمندان و افراد شاغل چگونه است؟

برای افرادی که کارمند هستند یا از شهرستان برای شرکت در کلاس‌ها تشریف می‌آورند. کلاس‌ها در آخر هفته یا روزهای تعطیل در ساعت‌های عصر برگذار می‌گردد.

چه سر فصل هایی در رشته خودآرایی آموزش داده میشود؟

1. آشنایی با ابزار و وسایل موردنیاز خودآرایی
2. نحوه انجام خودآرایی


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین آموزش خودآرایی در مشهد، آموزش گریم و خودآرایی در مشهد، کلاس آموزش خودآرایی در مشهد، خودآرایی، مدرک فنی حرفه ای، مدرک بین المللی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، مشهدی، مدل، مراکز، تخفیفان، کلاس های، مدرک فنی حرفه ای، بین المللی، مربی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!