بهترین تالار عروسی در مشهد
  • بهترین تالار عروسی در مشهد
  • بهترین باغ تالار عروسی در مشهد

بهترین تالار عروسی در مشهد
بهترین تالار عروسی در مشهد
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • مشهد

  • تماس




بهترین تالار عروسی در مشهد در تالار هایپر بیوتی

بهترین باغ تالار عروسی در مشهد

بهترین تالار عروسی در مشهد با مدیرت آقا / خانم *** پذیرای میهمانان شما عزیزان



بهترین تالار عروسی در مشهد

بهترین باغ تالار عروسی در مشهد

بهترین تالار عروسی در مشهد – انتخاب تالار یا باغ مکان برگزاری مراسم، از اصلی‌ترین بخش‌های برنامه‌ریزی جشن عروسی می‌باشد.

برای انتخاب مکان و محل برگزاری جشن عروسی، باید نکات مهم و زیادی را در نظر بگیرید و به معیارهای زیادی توجه داشته باشید. حداقل شش ماه قبل از مراسم جشن عروسی به انتخاب تالار اقدام کنید. در ادامه بعضی از مهم‌ترین معیارهای انتخاب تالار یا باغ مکان برگزاری جشن عروسی را بازگو می‌کنیم.

بهترین تالار عروسی در مشهد

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین باغ تالار عروسی در مشهد می پردازیم.

10 معیار مهم برای انتخاب تالار عروسی:

موقعیت و دسترسی شهری:

شاید مهم‌ترین موضوع در انتخاب تالار عروسی، محل برگزاری مراسم می‌باشد که می‌بایست از نظر موقعیت جغرافیایی و دسترسی شهری وضعیت مناسبی داشته باشد. چرا که میهمان‌ها باید این مسیر را طی کنند و در صورتی که دسترسی به محل برگزاری عروسی، بنا به دلایلی مثل ترافیک و خارج از شهر بودن، مشکل باشد باعث کلافه شدن و خستگی آن‌ها خواهد شد. سعی کنید تالار یا باغ را در نزدیکی آرایشگاه و آتلیه عکاسی خود انتخاب کنید، چون‌که خود شما هم باید این مسیر را طی کنید و در صورتی که این مکان‌ها از هم دور باشند، در جشن خود نیز دیر حاضر خواهید شد. هیچ چیز بدتر از این نیست که عروس و داماد موقع شام به جشن خود برسند.

ظرفیت سالن پذیرایی عروسی:

تعداد میهمان‌های شما ارتباط مستقیمی با وسعت تالار یا باغ عروسی دارد. اگر تعداد میهمان‌ها کم می‌باشد، بهتر است یک سالن کوچک‌تر را برای پذیرایی انتخاب کنید. چون سالن‌های بزرگ و وسیع برای برگزاری این مراسم مناسب نمی‌باشد. چرا که میهمان‌ها پراکنده می‌شوند و عروسی شما سرد و خلوت به نظر می‌رسد. در ضمن در هر صورت، از مدیر تالار بپرسید که در صورت لزوم آیا صندلی اضافه برای پذیرایی دارند یا خیر؟

سقف سالن پذیرایی:

سقف تالار پذیرایی، یکی از نکاتی می‌باشد که باید به آن توجه کنید. سقف تالار پذیرایی، باید بلند باشد. سالن‌های با سقف کوتاه، دلگیر هستند و میهمان‌ها احساس خفگی خواهند کرد.

پارکینگ اتومبیل‌ها:

یکی دیگر از مهم‌ترین امکاناتی که باید به آن توجه کنید، پارکینگ می‌باشد. تالار پذیرایی که انتخاب کردید باید حتماً دارای پارکینگ اتومبیل باشد. قطعاً بیشتر میهمان‌ها با ماشین شخصی خود به مراسم می‌آیند و علاقه زیادی برای پیدا کردن جای پارک در خیابان‌های اطراف ندارند و در نهایت نگران امنیت ماشین خود باشند. مخصوصاً اگر ساکن شهرهای بزرگ و شلوغی مثل تهران هستید، حتماً به این ویژگی توجه کنید.

روکش صندلی‌ها و رومیزی‌ها:

به مدیر تالار حتماً تأکید کنید که برای مراسم شما، رومیزی‌ها و روکش‌های صندلی باید تمیز باشند. تا حد ممکن یک روز قبل شسته شوند و روی این موضوع پافشاری کنید که متوجه حساسیت شما بشوند. در غیر این صورت، روز مراسم ممکن است برخی میهمان‌ها شاهد انواع لک و اقسام نوشیدنی‌های باشند که به صورت لک روی روکش‌های صندلی و رومیزی به جا مانده‌اند. پس در هنگام انتخاب تالار پذیرایی، به رنگ و جنس روکش‌ها و رومیزی‌ها توجه کنید.

میز شام عروس و داماد:

تالارهای پذیرایی معمولاً، برای صرف شام عروس و داماد یک میز جداگانه را در نظر می‌گیرند و آن را با گل و شمع و … تزئین می‌کنند. برخی از تالارها به عنوان هدیه آن را در نظر می‌گیرند و برخی دیگر هزینه این میز را جداگانه محاسبه می‌کنند. به طور کلی اگر از نظر هزینه مشکلی نداشته باشید، می‌تواند به مجلس شما شکلی رمانتیک ببخشد و ایده خوبی می‌باشد. در ضمن عکس و فیلم این قسمت نیز ماندگار و به یادگار خواهد ماند.

سرویس‌های بهداشتی و سایر امکانات:

سرویس‌های بهداشتی را نیز حتماً فراموش نکنید. اگر در فصل سرد مراسم عروسی برگزار می‌گردد، حتماً سرویس‌های بهداشتی را بررسی کنید که به اندازه کافی وجود داشته باشد و در عین حال تمیز و بهداشتی باشند. مسافت و محل سرویس‌ها تا محل جشن هم مهم می‌باشد. امکانات دیگری از قبیل اتاق بازی بچه‌ها، رختکن‌های زنانه و … نکاتی هستند که باید به آن‌ها نیز توجه کرد.

هزینه‌های تالار:

بودجه مورد نظر را برای خودتان تعیین کنید و به آن پایبند باشید. هزینه‌های یک تالار پذیرایی و عروسی به طور معمول شامل:

بدون در نظر گرفتن مهمان‌ها هزینه ورودی یک رقم ثابت می‌باشد.

معمولاً به ازای هر نفر و بسته به تعداد مهمان‌ها، انواع غذا، نوشیدنی، پیش غذا و … «هزینه غذا و پذیرایی» محاسبه می‌شود.

در صورتی که حتی از گروه موزیک تالار نیز استفاده نکنید، عرف می‌باشد که «هزینه گروه موسیقی و سرگرمی» را پرداخت کنید.

«هزینه خدمات» که معمولاً درصدی از مجموع هزینه‌هاست که به کل هزینه‌ها اضافه می‌شود.

طبق قانون پرداخت «هزینه مالیات بر ارزش افزوده و عوارض» بر عهده شماست.

در صورت عدم تمایل شما، «هزینه تزئینات» مثل بادکنک آرایی، گل‌آرایی و … حذف می‌شوند.

در صورت عدم تمایل شما، هزینه برنامه‌هایی مثل آتش‌بازی، اسب‌سواری، کالسکه سواری و … که معمولاً انتخابی هستند حذف می‌شوند.

معمولاً پرداخت هزینه‌های تالار به این‌گونه است که در هنگام بستن قرارداد، بخشی از هزینه را به عنوان بیعانه پرداخت و تاریخ را رزرو می‌کنید. حدود یک هفته قبل مراسم، دو سوم هزینه‌ها را پرداخت می‌کنید؛ و شب عروسی اگر مطمئن شدید همه چیز عالی و مرتب و طبق خواسته‌تان بوده است و مشکلی در ارائه خدمات نبود، تسویه حساب نهایی را انجام می‌دهید.

تست غذا و کیفیت پذیرایی:

معمولاً بعد از انتخاب تالار پذیرایی برای کیفیت غذا و پذیرایی قبل از بستن قرارداد، توسط مشتری تست می‌شود. معمولاً یک شب سرزده مشتری به تالار می‌رود و بعد از دیدار با مدیر تالار، درخواست تست غذا و مشاهده نوع سرویس‌دهی را می‌دهد. امکان مشاهده نحوه سرویس‌دهی به مهمانداران، برخورد آن‌ها با مهمانان، نوع لباس آن‌ها، کیفیت ظروف پذیرایی و … از نزدیک به شما برای گرفتن تصمیم نهایی کمک خواهد کرد.

سرکشی و بررسی نهایی:

یک روز قبل از مراسم عروسی حتماً به تالار عروسی سر بزنید تا مطمئن شوید که همه چیز مرتب است. تعداد صندلی‌ها، نورپردازی، تمیزی روکش‌های صندلی و رومیزی‌ها، تزئینات و خلاصه همه چیز را بررسی کنید. این بررسی، سرکشی و حساسیت شما، به مدیریت تالار نشان می‌دهد که شما می‌خواهید همه چیز عالی و مرتب باشد و به همه چیز حساس هستید. پس در جهت جلب رضایت شما تلاش خواهد کرد.

1) چک کردن تاریخ مورد نظر و رزرو نبودن آن

تاریخ مورد نظرتان را قبل از بازدید مکان عروسی بررسی کنید که آیا تاریخی که انتخاب کردید خالی می‌باشد یا خیر. اگر در آن تاریخ عروس و داماد دیگر رزرو کردند و همان مکان مورد نظر شما می‌باشد، لازم است تاریخ مراسمتان را تغیر دهید.

2) ظرفیت تالار عروسی و تعداد میهمانان:

تعداد میهمان‌ها باید با ظرفیت تالار متناسب باشد. اگر تعداد میهمان‌ها کم‌تر از ظرفیت تالار باشد جلوه خوبی ندارد. اگر هم تعداد میهمان‌ها بیش از ظرفیت تالار باشد اصلاً زیبا نیست. پس بهتر است برای انتخاب تالار پذیرایی و عروسی‌تان، ظرفیت میهمان‌ها را حتماً ملاک قرار دهید.

3) درست کردن کروکی:

اگر از لحاظ پیدا کردن موقعیت تالار کار سخت و دشواری می‌باشد، بهتر است با کمک مدیر تالار کروکی یا نقشه‌ای برای دسترسی آسان‌تر و سهولت مهمان‌ها درست کنید و در اختیار آن‌ها قرار دهید.

4) سؤال در مورد هزینه تالار پذیرایی مورد نظرتان:

تعیین بودجه مورد نظر برای انتخاب تالار مناسب، یکی از مهم‌ترین مسائلی است که باید در طول مراحل اولیه برنامه‌ریزی ازدواج به آن توجه کرد. بهتر است همان اول از کلیه هزینه‌های تالار مطمئن شوید و بعد انتخاب کنید. چون بعضی از تالارها ابتدا قیمت مناسبی را به عروس و داماد ارائه می‌دهند، ولی بعد از اتمام عروسی موقع پرداخت هزینه، هزینه‌های دیگری از قبیل ورودی تالار، بادکنک آرایی، مشعل آرایی، اتاق عقد، مالیات بر ارزش افزوده و… علاوه بر هزینه هر مهمان از شما می‌گیرند.

پس بهتر است به اندازه بودجه‌ای که در نظر گرفته‌اید، بهترین تالار را از نظر کیفیت امکانات و غذا انتخاب کنید. سایت بانک تالار این امکان را در اختیار شما قرار می‌دهد که تالارهای پذیرایی مورد نظرتان را با هم مقایسه کرده و بهترین آن‌ها را انتخاب کنید.

5) سؤال در مورد آتش‌بازی:

آتش‌بازی با فشفشه‌های رنگی و مشعل و … ایده خوبی برای سورپرایز کردن میهمان‌هایتان در شب عروسی می‌باشد. دراین‌باره هم حتماً از مدیر تالار بپرسید و بررسی کنید.

6) سؤال در مورد ریختن نقل و کاغذ رنگی در سالن تالار پذیرایی:

قبل از بستن قرارداد با مدیر تالار پذیرایی حتماً درباره ریختن گل، پول، کاغذ رنگی و نقل بر سر عروس و داماد که معمولاً در عروسی‌های کلاسیک مرسوم می‌باشد، صحبت کنید. چون بعضی از سالن‌های پذیرایی این اجازه را به شما نمی‌دهند.

7) چک کردن موسیقی:

افکت‌های نورپردازی جلوه ویژه‌ای به فیلم عروسی‌تان می‌دهد. پس حتماً از مدیر تالار در مورد سیستم صوتی و افکت‌های نورپردازی و هماهنگی نور و صدا به صورت خودکار و اتوماتیک بپرسید و بررسی کنید.

8) تغییر زمان عروسی بنا به هر دلیلی:

بعضی مواقع به هر دلیلی این موضوع اتفاق می‌افتد که روز عروسی کنسل شود یا به روز دیگر موکول شود. دراین‌باره حتماً از مدیر تالار بپرسید. چون از مسائل مهم دیگر روز عروسی می‌باشد. بعضی از تالارها این اجازه را به شما نمی‌دهند و مبلغی را به عنوان جریمه کنسل شدن نیز مجبورید پرداخت کنید.

9) انتخاب تالار پذیرایی دومی:

اگر به هر دلیلی نتوانستیم مراسم عروسی را در تالار مورد نظر برگزار کنیم، باید یک تالار دیگر با خصوصیات مورد نظر در ذهن داشته باشیم که سریع مراجعه کنیم و عروسی را برگزار کنیم. در غیر این صورت مجبوریم از اول به دنبال تالار برای مراسم روز عروسی بگردیم و تصمیمی عجولانه بگیریم.

10) تست غذای تالار عروسی:

قبل از بستن قرارداد با مدیر تالار عروسی حتماً درباره غذا و تست آن سؤال کنید. چون یکی از مهم‌ترین نکات عروسی غذای آن شب می‌باشد.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا تعداد صندلی و میز موجود در تالار عروسی به اندازه کافی است؟

میز و صندلی براساس تعداد مهمانهای شما چیده میشود.

آیا برای مهمانانی که گیاهخوار هستند برنامه غذایی خاصی دارید؟

بله. ولی باید از قبل به ما اعلام کنید تا برنامه‌ریزی لازم را انجام دهیم.

برای رزرو تالار عروسی چقدر هزینه باید بپردازم است؟

براساس تعداد مهمانها، منوی غذا و نوشیدنی، درخواست گروه موسیقی، درخواست اتاق بازی و درخواست تکنولوژی خاص هزینه ها متغییر است.

چه ساعتی غذا را در تالار عروسی سرو می‌کنید؟

معمولا بین ساعت 9 شب تا 10 شب غذا سرو میشود.

آیا تست مواد غذایی و نوشیدنی امکان دارد؟

بله. قبل از قرارداد امکان تست غذا و نوشیدنی وجود دارد.

آیا روز مورد نظر ما برای جشن عروسی رزرو شده است؟

شما باید از سه ماه قبل نسبت به رزرو تالار عروسی اقدام نمایید.


کلمات کلیدی:
بهترین تالار عروسی در مشهد، بهترین باغ تالار عروسی در مشهد، باغ، بهترین سالن عروسی مشهد، پذیرایی، شام، موزیک، مجلل، باغ، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، مشهدی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!