• آموزش پاکسازی پوست در مشهد
  • مراکز آموزش پاکسازی پوست در مشهد
  • آموزش پاکسازی پوست با مدرک در مشهد

آموزش پاکسازی پوست در مشهد
مرکز پاکسازی پوست شاپ لیزر
  • 0903 605 1981
  • 0903 605 1981
  • مشهد، بین سید رضی 24 و بلوار معلم (نبش چهار راه معلم)، جنب لوازم التحریر کنت، پلاک440، طبقه اول (زنگ کایرا)

  • تماس



بهترین مرکز آموزش پاکسازی پوست در مشهد در مرکز شاپ لیزر

خدمات تخصصی و آموزش پاکسازی پوست بصورت حرفه ای در مرکز تخصصی شاپ لیزر در مشهد

امروزه بخش بزرگتری از مردم به دنبال زیباتر شدن هستند. رشد بیشمار مزاکز پوست و زیبایی در سراسر کشور حکایت از افزایش بیشمار مردم علاقمند به زیباتر شدن دارد. برای جوانسازی و زیباتر شدن روشهای متعددی پیشنهاد می شود از جمله استفاده از کرمها، ماسکها، پاکسازی صورت و یا جوانسازی با دستگاه‌های لیزر، استفاده از تزریق ژل و بوتاکس، دستگاه‌های RF، پلاسما جت، میکرونیدلینگ، مزوتراپی و بسیاری روشهای دیگر…

امروزه، عباراتی مانند مراقبت‌های پوستی، پاکسازی پوست و فیشیال بیش از گذشته شنیده می شود. همین قضیه باعث شده که افراد بیشتر در گوشی به دنبال مراکز مراقبت و زیبایی پوست باشند و با واژه هایی مانند بهترین مرکز مراقبت زیبایی شیراز، بهترین مرکز فشیال شیراز و عبارتهای مشابه در گوشی همراه خود مرکز مورد نظر خود را برای انجام فشیال پوست پیدا کنند.

شاپ لیزر یکی از مراکز بسیار معتبر در زمینه آموزش خدمات پوست و زیبایی می باشد که بعد از موفقیتهای چشمگیر در زمینه آموزش خدمات پوست و زیبایی در تهران، به دنبال پاسخگویی به درخواستهای فراوان هنرجویان از سراسر کشور، فعالیتهای آموزشی خود را در شهرهای بزرگی مانند اصفهان، مشهد، کرج و شیراز به شکل کاملاً حرفه‌ای آغاز نمود.

در این شعبه کلیه خدمات آموزشی در مورد پوست و زیبایی مانند پاکسازی پوست، فشیال صورت، آموزش انواع دستگاه‌های لیزر و آموزش تزریق ژل و بوتاکس (صرفاً برای پزشکان) آموزش داده می شود.

آدرس تهران: یوسف آباد، خ اکبری، خ 37، پلاک 1، مرکز نواوری لیزر ایران، طبقه 5

آدرس شیراز: شیراز، قصرالدشت، نبش مهدی آباد، جنب قنادی کامران، پلاک 1116، طبقه دوم

آدرس کرج: کرج، مهرشهر، بلوار ارم، نبش خیابان افشار، ساختمان رویال، طبقه اول، واحد 5




آموزش پاکسازی پوست در مشهد

آموزش پاکسازی پوست در مشهد

آموزش پاکسازی پوست در مشهد – در دنیای امروز آراستگی، زیبایی و ظاهری جذاب، رویای هر فردی است.

اما مهم‌ترین عامل جذابیت چیست؟

داشتن صورتی زیبا و جذاب مهم‌ترین عامل جذابیت است؛ که متأسفانه بعضی افراد به علت مشکلاتی نظیر افزایش سن، استرس و احساس منفی، داشتن ظاهری زیبا و جذاب، همیشه برایشان یک رویا می‌ماند.

اما به نظر شما چگونه می‌توان این رویا را به واقعیت تبدیل کرد؟

خوشبختانه تبدیل این رویا به واقعیت کار بسیار ساده است.پاک‌سازی و فیشیال صورت، رویای شما را به واقعیت تبدیل می‌کند و جذابیت بیکران را نصیب شما می‌کند.

پس اگر برای رسیدن به رویا خود این روش را انتخاب کردید این مطلب کمک زیادی به شما می‌کند.

آموزش پاکسازی پوست با مدرک در مشهد

در اینجا به بررسی و معرفی آموزش پاکسازی پوست با مدرک در مشهد می پردازیم.

پاک‌سازی و فیشیال صورت:

خیلی از افراد برای جوان‌سازی پوست خود از روش‌هایی مانند لیزر، بوتاکس و لیفتینگ استفاده می‌کنند اما غافل از اینکه این روش‌ها نه تنها پوست را جوان و زیبا نمی‌کند بلکه به پوست آسیب‌های جدی میزند و از هزینه بسیار بالایی هم برخوردار است و زیبایی پوست شما را تضمین نمی‌کند.

بنابراین بهترین روش برای جوان‌سازی، زیبایی و جذابیت صورت، انجام فیشیال و پاک‌سازی صورت است که حتماً باید جزئی از برنامه مراقبت پوست باشد.

در واقع شما با استفاده از این روش خوب و مناسب، پوست خود را پاک‌سازی می‌کنید، اندازه منافذ آن را کاهش می‌دهید، از جوش‌های صورت جلوگیری می‌کنید، آرامش پوستتان را تضمین می‌کنید و با افزایش جریان خون در صورت از پیری زودرس جلوگیری می‌کنید و در نهایت پوستی شفاف و جذاب و زیبا را خواهید داشت.

اگر مایل به انتخاب این روش هستید، بیایید بهتر با آن آشنا شوید.

پاک‌سازی پوست چیست؟

پاک‌سازی پوست، پیلینگ و یا لایه‌برداری پوست روشی جدید برای برداشتن لایه‌های مرده پوست و افزایش زیبایی و جوانی پوست می‌باشد؛ که باعث درخشندگی و جذابیت پوست نیز می‌شود.

امروزه روش پاک‌سازی در میان خانم‌ها رواج زیادی پیدا کرده پس اگر شما هم مشکلاتی مانند لکه‌های قهوه‌ای، جوش‌های صورت، لکه‌های بارداری، کک‌ومک، کدر بودن پوست، زبر بودن پوست و چروک بودن پوست را دارید، با استفاده از روش پاک‌سازی با تمامی این مشکلات خداحافظی کنید و شاهد زیبایی و جذابیت صورت خود باشید.

بعضی خانم‌ها قصد پاک‌سازی پوست خود را در خانه دارند، اما این کار نیاز به مواد با کیفیت، وسایل مناسب و افراد با تجربه و متخصص دارد که مطب‌ها و کلینیک‌های زیبایی این کار را با استفاده از دستگاه‌های مدرن، افراد متخصص و مواد و وسایل با کیفیت انجام می‌دهند.

اما اگر می‌خواهید نتایج خیلی بهتری بگیرید، سالن لی‌لی یکی از بهترین و مدرن‌ترین سالن‌ها برای پاک‌سازی صورت است ‌که بدون هیچ‌گونه درد و خطری، زیبایی و جذابیتی تعریف نشدنی را نصیب شما می‌کند.

تاریخچه لایه‌برداری صورت:

از زمان بسیار دور تا به الان زیبایی و جذابیت پوست از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است.

اما چرا زیبایی پوست اهمیت زیادی دارد؟

اگر دقت کنید همان‌طور که لباس یک فرد نوع پوشش و آراستگی یک فرد را نشان می‌دهد، صورت هر فرد نیز مانند پوشش بیرونی بدن آن فرد است؛ که جذابیت فرد را توصیف می‌کند. به همین دلیل اهمیت زیادی دارد.

در زمان‌های گذاشته از روش‌های عجیب و جالبی برای جوان‌سازی پوست استفاده می‌کردند.

مثلاً در زمان مصر باستان، کلئوپاترا فرعون مصر از حمام شیر برای جوان‌سازی و زیبایی پوست استفاده می‌کرد، زیرا اسید لاکتیک موجود در شیر بر پوست معجزه می‌کند.

همچنین در زمان رم باستان از وان شراب قرمز برای زیبایی صورت استفاده می‌کردند؛ و در زمان ملکه انگلیس، استفاده از سفیده تخم‌مرغ مورد توجه بود.

تمامی این روش‌ها تا سال ۱۸۷۰ مورد استفاده بود؛ اما در همان سال روشی جدید برای پاک‌سازی پوست اختراع شد. روشی که در آن از خمیر استفاده می‌شد؛ اما با پیشرفت علم، در ایالت متحده شخصی به نام (آنتوانت لاگاس) برای بهبود جراحات جنگی از روش پیلینگ با فنل استفاده کرد تا بتواند پوست‌های آسیب دیده را ترمیم کند.

شناخت انواع پوست برای پاک‌سازی:

اگر شما هم برای رسیدن به رویای خود روش پاک‌سازی صورت را انتخاب کردید، در ابتدا باید نوع پوست خود را شناسایی کنید تا با توجه به آن بتوانند پاک‌سازی را انجام دهند.

اما بدون توجه به نوع پوست خود حتماً روزی دو بار صورت خود را به آرامی با آب خنک و صابون شستشو دهید و در آخر از حوله نرم و مناسب برای صورت خود استفاده کنید.

همچنین برای جلوگیری انتقال میکروب و آلودگی به پوست از لیف برای صورت استفاده نکنید، در عوض از نوک انگشت و صابون برای شستشوی صورت استفاده کنید ‌.

با استفاده از متن زیر به راحتی نوع پوست خود را شناسایی کنید.

انواع و نمونه‌های مختلف پوست:

۱- پوست نرمال:

پوست‌هایی که حساس نیستند و روشن و متعادل هستند پوست نرمال نام دارد.این نوع پوست، زیاد جوش نمی‌زند و کاملاً نرم و لطیف هستند.

۲- پوست چرب:

در پوست‌های چرب منافذ پوست باز هستند و لایه‌ای از چربی بر روی صورت قرار دارد به همین دلیل غدد چربی پوست فعال است و پوست مستعد جوش است؛ اما با استفاده از روش‌های پاک‌سازی پوست می‌توانید تمامی لایه چربی را بدون هیچ خطری از بین ببرید و از جوش زدن جلوگیری کنید.

در پوست‌های چرب، چین‌وچروک دیده نمی‌شود و هیچ‌گونه چروک در پوست‌های چرب وجود ندارد.

۳- پوست خشک:

این نوع پوست، فاقد چربی و رطوبت است و منافذ بسیار ریزی دارد به همین دلیل خط و چروک به راحتی در آن دیده می‌شود.

پوست‌های خشک زودتر از دیگر پوست‌ها چروک می‌شوند اما بسیار کمتر از دیگر پوست‌ها جوش می‌زنند.

این نوع پوست با شروع فصل سرما خشک می‌شود و فرد دچار خارش زیادی می‌شود به همین دلیل فرد باید پوست خود را مرطوب نگه دارد. استفاده از کرم‌ها و مواد آرایشی با کیفیت، مناسب است اما یه سری معایب هم دارد به همین دلیل بهترین و ایمن‌ترین راه پاک‌سازی صورت است.

۴- پوست آکنه دار:

جوش‌های قرمز که سر چرکین ندارد را آکنه می‌نامند.افرادی پوست آکنه دار دارند به صورت ارثی است اما این نوع پوست راه‌های درمانی زیادی دارد که بهترین و ایمن راه آن پاک‌سازی و فیشیال صورت است.

۵- پوست با جوش سرسیاه:

جوش سرسیاه نوعی کیسه مویی است که از چربی پوست و کراتین تشکیل شده که به شکل نوعی برآمدگی در مرکز صورت دیده می‌شود.

جوش سرسیاه راه درمانی بسیار زیادی دارد، اما اگر به دنبال سریع‌ترین و ایمن‌ترین راه هستید، پاک‌سازی صورت بهترین انتخاب است ‌.

۶- پوست ترکیبی:

این نوع پوست ترکیبی از پوست خشک و چرب است؛ یعنی قسمت‌هایی مانند چانه، بینی و پیشانی چرب و گونه‌ها کاملاً خشک هستند. به همین علت باید بین این دو تعادل ایجاد کرد؛ که بهترین و مقرون به‌صرفه‌ترین و ایمن‌ترین روش، پاک‌سازی صورت است.

۷- پوست حساس:

این نوع پوست دارای ظاهری قرمز و صورتی است که به راحتی نیز قرمز می‌شود.
این نوع پوست نیاز به مراقبت بسیاری دارد به همین دلیل نباید از هرگونه محصولات آرایشی و بهداشتی استفاده کرد. فقط محصولاتی که پزشک متخصص آن‌ها را تائید کند و محصولاتی که از کیفیت بالایی برخوردار باشند.

۸- پوست چروک‌دار:

هر نوع پوستی به مرور زمان دچار چروک و خط‌ خوردگی می‌شود و اولین چروک‌ها در چانه، خط خنده و دور چشم پدیدار می‌شود.

اما می‌توان با مراقبت از پوست، استفاده از محصولات مناسب و استفاده از روش پاک‌سازی صورت، زیبایی و جوانی صورت را تضمین کرد.

۹_ پوست‌های با لکه‌های قهوه‌ای:

پیدایش لکه‌های قهوه‌ای بر اثر قرار گرفتن در معرض نور آفتاب و استفاده نکردن از ضد آفتاب صورت می‌گیرد، به همین برای از بین این لکه‌ها باید از افراد متخصص کمک گرفت.

انواع لایه‌برداری و پاک‌سازی پوست:

برای لایه‌برداری و پاک‌سازی پوست روش‌های زیادی وجود دارد که با تشخیص نوع پوست شما زیر نظر متخصصین و افراد حرفه‌ای و در سالن‌های معتبر با استفاده از وسایل و مواد مرغوب و با کیفیت انجام می‌شود.

روش‌های متداول لایه‌برداری صورت:

۱- پیلینگ شیمیایی:

در این روش، لایه‌های پوست را تخریب می‌کنند که با توجه به عمق لکه، بین یک روز تا دو هفته انجام می‌شود.

مواد شیمیایی مورد استفاده در این روش عبارتند از: اسید لاکتیک، رزور سینول، سالسیلیک اسید، اسید تینوئیک، اسید کربولیک، اسید تری کلرواستیک می‌باشد که غلظت آن با توجه نوع و میزان لکه مورد استفاده قرار می‌گیرد.

۲- پیلینگ مکانیکی:

در این روش با استفاده از ابزار مکانیکی پوست را سائیده و برای بردن لکه‌های بسیار عمیق مناسب می‌باشد.

۳- پیلینگ لیزری:

برای لایه به روش لیزی، دو نوع لیزر وجود دارد:

۱- لیزر دی‌اکسید کربن

۲- لیزر اربیم یاگ

که هردو به کمک آب گرم و بخار، کار لایه‌برداری را انجام می‌دهند.

یکی دیگر از روش‌های لایه‌برداری استفاده از دستگاه اکوا فیشیال است؛ که از جدیدترین و بروزترین متدهای آرایشی است که با توجه به نوع پوست شما با کمک افراد متخصص، مجرب و حرفه‌ای، صاحب زیبایی و جذابیت صورت می‌شوید.

فواید و تأثیرات پاک‌سازی صورت:

۱- بعد پاک‌سازی پوست نیاز به استراحت ندارد
۲- تأثیر پاک‌سازی پوست را در طولانی مدت خواهید دید
۳- قیمت و هزینه آن برای بازسازی صورت نسبت به دیگر روش بسیار ارزان و مقرون به صرفه است
۴- از بروز مشکلاتی مانند چین‌وچروک، کک‌ومک، تغییر رنگ پوست و لکه‌های پوستی جلوگیری می‌کند.
۵- آلودگی و لکه‌های پوست را از بین می‌برد.
۶- به راحتی با روشی ایمن و هزینه بسیار پایین صاحب پوستی زیبا و جذاب و شاداب می‌شوید.

آیا پاک‌سازی پوست و صورت عوارضی هم دارد؟

در چند سال اخیر روش پاک‌سازی پوست، بسیار مورد توجه قرارگرفته به همین دلیل تمامی مراکز و آرایشگاه‌ها دستگاه پاک‌سازی ی را خریداری می‌کنند و بدون هیچ‌گونه تخصصی، پاک‌سازی و فیشیال صورت را انجام می‌دهند. بعضی افراد هم بدون هیچ‌گونه آگاهی و اطلاعات به این مراکز مراجعه می‌کنند و نه تنها پوستی شاداب و جذاب را ندارند، بلکه به پوست آسیب جدی وارد می‌کنند.

اگر پاک‌سازی صورت در سالن‌ها و کلینیک‌های معتبر و مناسب و تحت نظر افراد متخصص و مجرب با استفاده از مواد با کیفیت انجام شود هیچ‌گونه آسیبی نخواهد داشت و به راحتی شاهد داشتن پوستی زیبا و شاداب و جذاب هستید. پس حتماً قبل انجام پاک‌سازی صورت از محلی که برای پاک‌سازی انتخاب کردید تحقیق کنید ‌.

مراقبت‌های لازم بعد پاک‌سازی و لایه‌برداری پوست:

لایه‌برداری پوست به معنای برداشتن لایه‌ای از پوست می‌باشد به همین دلیل وقتی لایه از پوست برداشته می‌شود، باید به خوبی از آن مراقبت کرد تا دچار آسیب‌هایی نشود. مخصوصاً اگر عمق برداشت لایه زیاد باشد نیاز به مراقبت‌های شدیدتری دارد.

پس اگر از روش لایه‌برداری استفاده کردید، حتماً بعد لایه‌برداری و پاک‌سازی نکات زیر را رعایت فرمایید:

۱- به هیچ عنوان در مقابل نور خورشید قرار نگیرید.
۲- در چند روز اول از خانه خارج نشوید.
۳- سعی کنید در هوای ابری از خانه خارج شوید.
۴- هنگام خروج از خانه از ضد آفتاب‌های قوی استفاده کنید.
۵- از آفتاب‌گیر و عینک برای جلوگیری از تابش نور استفاده کنید.

بهترین زمان استفاده از لایه‌برداری و پاک‌سازی صورت:

بعد از لایه‌برداری پوست تا یک ماه در نباید در معرض شدید نور آفتاب قرار گرفت تا سلول‌ها بتوانند به راحتی کار ترمیم و بازسازی پوست را انجام دهند به همین دلیل بهترین زمان لایه‌برداری پوست در فصول پاییز و زمستان و اوایل فصل بهار می‌باشد زیرا در این فصل‌ها نور خورشید کمتر بوده.

همچنین استفاده از وعده ۳ تا ۶ ماهه برای پاک‌سازی پوست، روند بازسازی سلول‌های مرده را به بهترین نحو ممکن انجام می‌دهد.

قیمت و هزینه پاک‌سازی پوست در آرایشگاه و سالن‌ها:

هزینه پاک‌سازی پوست، وابسته به میزان و حجم کار می‌باشد و این هزینه پس از تشخیص نوع پوست شما برآورد می‌شود؛ اما به‌طور کلی روش پاک‌سازی از هزینه پایین‌تری نسبت به روش‌هایی مانند لیزر، بوتاکس، لیفتینگ برخوردار است.

آموزش تخصصی پاک‌سازی پوست و صورت در آرایشگاه:

امروزه با رواج یافتن روش پاک‌سازی، بعضی افراد برای سود بیشتر وسایل پاک‌سازی را خریداری کرده و در خانه پاک‌سازی را انجام می‌دهند؛ اما آن‌ها هیچ‌گونه تخصصی در این زمینه ندارند و ممکن است آسیب‌های جدی به پوست شما وارد کنند ‌.

مدیریت حرفه‌ای سالن با افراد متخصص و پرسنل مجربی که دارد بهترین خدمات را به شما ارائه می‌دهد و با استفاده از دستگاه اکوا فیشیال که یکی بهترین و بروزترین دستگاه‌ها است، پوستی زیبا و جذاب و شاداب را به شما هدیه می‌دهد.

همچنین سالن ما به اقدام به پذیرش هنرجویان محترم نیز می‌کند که زیر نظر افراد مجرب و متخصص با استفاده از دستگاه‌ها و تکنولوژی روز دنیا به راحتی پاک‌سازی و فیشیال را آموزش می‌دهد.

هنرآموزان پس از اتمام دوره‌های آموزشی، موارد زیر را فرا خواهند گرفت:

۱- آشنایی کامل با انواع پوست‌های مختلف
۲- شناخت کامل از انواع لکه‌های پوستی ماند آکنه و غیره
۳- آشنایی با مواد مختلف جهت پاک‌سازی صورت
۴- آشنایی و استفاده صحیح از دستگاه‌های پاک‌سازی
۵- یادگیری کار با دستگاه‌های پاک‌سازی


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا دوره آموزشی پاکسازی پوست، مدرک دارد؟

بله. مدرک معتبر فنی حرفه ای داده خواهد شد.

آیا آشنایی با تجهیزات پزشکی نیز آموزش داده می‌شود؟

بله. یکی از آموزش‌های اصلی آشنایی با تجهیزات پزشکی است

تعداد جلسات آموزشی پاکسازی پوست به چه صورتی است؟

با توجه به اینکه برگزاری کلاسها به صورت فشرده است یا نیمه فشرده تعداد جلسات متفاوت بوده جهت کسب اطلاعات بیشتر تماس بگیرید.

بعد از اتمام دوره در چه محل‌های می‌توانم کار کنم؟

در صورتی که مهارت لازم را به دست بیاورید می‌توانید در هر سالن زیبایی مشغول به کار شوید. در ضمن دستیار پزشک متخصص نیز خواهید شد.

ثبت نام برای همه افراد امکان پذیر است؟

ثبت نام برای همه افرادی که دیپلم دارند امکان پذیر است.

هزینه آموزش پاکسازی پوست چقدر است؟

جهت اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید چون متناسب با نوع آموزشی که میخواهید قیمتها متغییر است.


کلمات کلیدی:
آموزش پاکسازی پوست در مشهد، آموزش پاکسازی پوست با مدرک در مشهد، دوره های آموزشی پاکسازی پوست در مشهد، مراکز آموزش پاکسازی پوست در مشهد، آموزش تخصصی پاکسازی پوست مشهد، کلاس دوره های آموزشی پاکسازی پوست در مشهد، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، مشهدی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند
ابوذر غفاری، ناصر خسرو، ملاصدرا و بابک که در محله احمدآباد بلوار سجاد، معاد، عدل، حد فاصل بلوار فرهنگ و بلوار وکیل، آباد، بلوار باهنر و بلوار هاشمیه و هنرستان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!