بهترین هاشور ابرو در مشهد

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین هاشور ابرو در مشهد

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین مرکز هاشور ابرو مشهد
  • بهترین آرایشگاه برای هاشور ابرو در مشهد

بهترین هاشور ابرو در مشهد
سالن هاشور ابرو در مشهد
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • مشهد

  • تماس



بهترین هاشور ابرو در مشهد در آرایشگاه هایپر بیوتی مشهد

خدمات تخصصی هاشور ابرو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در مشهد

مرکز تخصصی هاشور ابرو در مشهد در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای هاشور ابرو



بهترین هاشور ابرو در مشهد

بهترین هاشور ابرو در مشهد – ابروها یکی از مهم‌ترین اجزای صورت هستند که نباید نادیده گرفته شوند. حالت ابروها روی حالت چشم‌ها تأثیر دارد و نقش بسیار مهمی در چگونه به نظر رسیدن حالت چشم‌ها دارند؛ و نیز می‌تواند صورت را چاق تر یا لاغر تر نشان دهد و حتی روی پیرتر یا جوان تر به نظر رسیدن هم اثر بگذارد، بنابراین داشتن ابروهای پر پشت و خوش فرم خواسته ی هر خانمی است.

شاید خیلی از افراد، به دلیل استرس یا تغذیه نا مناسب و یا به صورت ژنتیکی ابروهای کم پشتی داشته باشند، می توان برای حل این مشکل و پر پشت نشان دادن ابروها، از یک مداد ابرو کمک گرفت، اما این کار دوام زیادی نخواهد داشت، ضمنا مجبور هستید که روزانه ساعت های زیادی وقت صرف انجام این کار کنید.

یک روش ماندگار تر که به صورت نیمه دائمی و برای مدت زمان بیشتری، ابروهای شما را پر پشت کند و حالت دلخواه شما را به آنها بدهد، انتخاب مناسب تری است. این روش هاشور ابرو نام دارد که ضمن پر کردن قسمت های خالی ابرو، فرم آنها را اصلاح کرده و جذابیت چهره ی شما را دو چندان می کند.

چون کار هاشور ابرو، یک کار ظریف و حساس است، پس در قدم اول، باید به دنبال یک هاشور کار مجرب و با تجربه باشید، در غیر این صورت نه تنها نتیجه ی دلخواهتان را کسب نمی کنید، بلکه ممکن است فرم ابروی شما از حالت اولیه هم بدتر شود.
نکته ی قابل توجه دیگر این است که دقت کنید هاشور کار شما، از رنگ های با کیفیت و ارگانیک و فاقد سرب استفاده کند، استفاده از رنگ های بی کیفیت و تقلبی، سلامتی شما را به خطر می اندازد.

هاشور ابرو حرفه ای در مشهد

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز تخصصی هاشور ابرو در مشهد می پردازیم.

در مرحله ی بعدی نزد هاشور کار خود بروید و برای یک فرم ابرو که مناسب چهره ی شما باشد، از او مشورت بگیرید. سپس از او بخواهید فرم دلخواهتان را با استفاده از شابلون و مداد ابرو، برای شما ترسیم کند تا نتیجه ای که بعدا حاصل می شود را مشاهده کنید و تصمیم نهایی خود را بگیرید.

برای پیش گیری از درد و سوزش، هاشور کار باید از مواد بی حس کننده بر روی ابروان شما استفاده کند، البته این امر به میزان تحمل شما از درد بستگی دارد.

مدت زمان پروسه ی هاشور زدن، در حدود نیم ساعت است که معمولا بعد از 1 تا 3 ماه نیاز به ترمیم مجدد پیدا خواهید کرد، این زمان به نوع پوست شما و مواد استفاده شده در هاشور ابروی شما بستگی دارد.

مراحل و روند هاشور ابرو برای متقاضیان

با توجه به اینکه این روزها، این روش بسیار مورد توجه و استفاده قرار گرفته، لازم است تا درمورد روند کلی انجام کاری که قرار است انجام دهید، آگاهی داشته باشید.

ابتدا لازم است در انتخاب تاتوکار و هاشورزن خود دقت لازم را به خرج دهید و از کیفیت کار او مطمئن باشید. چون شما هرچند نیمه دائم، اما قرار است با آن ابروها زندگی کنید. اگر تاتوکار شما مجرب نبوده و کارش بی‌کیفیت باشد، نتیجه ی دلخواه شما حاصل نخواهد شد که این مورد زیبایی کل صورت شما را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

همچنین لازم است اطمینان حاصل کنید که تاتوکارتان، از رنگ‌های اصل، ارگانیک و فاقد سرب جهت هاشور زدن استفاده کند. چون در صورت استفاده از رنگ‌های فیک و بی‌کیفیت و غیراستاندارد ممکن است سلامت شما را به خطر بیندازد.
بعد انتخاب تاتوکارخود، نزد او رفته و درمورد مدل ابروی خود مشورت‌ بگیرید.

سپس تاتو‌کار شما، می‌بایست قبل از شروع کار، ابروهایتان را توسط شابلون و یا مداد ابرو طراحی کند تا شما درمورد نتیجه‌ای که حاصل خواهد شد، مطمئن شوید.

سپس برای پیشگیری از درد و سوزش می‌بایست از دارو‌های بی‌حس‌کننده بر روی ابرویتان استفاده شود. البته می‌توان گفت که این مرحله بسته به میزان طاقت و تحمل شما قابل حذف است.

هاشور زدن ابرو حدودا نیم ساعت زمان می‌برد و شما می‌بایست ۱ الی ۳ ماه بعد برای ترمیم هاشورابرویتان، اقدام نمایبد. این مدت زمان بستگی به میزان ماندگاری هاشور ابرو و همچنین نوع پوست شما دارد.

چند نکته ی مهم که لازم است قبل و بعد از هاشور زدن رعایت کنید:

• قبل از شروع کار، از مصرف داروهای تحریک کننده ی پوست خود داری کنید.
• قبل از شروع کار، از مصرف نوشیدنی های کافئین دار مثل نوشابه، قهوه، چای و… خود داری کنید.
• به مدت 7 الی 10 روز بعد از هاشور زدن، به ابروهای خود پماد ویتامین آ بزنید.
• به مدت 7 الی 10 روز از رفتن به استخرهای شنا خود داری کنید.
• پوست های ایجاد شده بر روی ابروهای خود را نکنید.
• اگر پوست شما دچار حساسیت شد، حتما از قرص های ضد حساسیت استفاده کنید.
• در صورت بروز عفونت های سطحی پوست، از پماد آنتی بیوتیک استفاده کنید.
• رعایت نکردن موارد اول و دوم، باعث کاهش رنگ پذیری پوست شما خواهد شد.

هاشور ابروی سه بعدی:

تکنیک های هاشور ابرو بسیار متنوع هستند، به عنوان مثال شامل؛ هاشور ابروی کرکی، هاشور ابروی دو بعدی، هاشور ابروی نچرال یا طبیعی، هاشور ابروی سه بعدی، هاشور ابروی تار مویی، هاشور ابروی هایلایت و …
در تکنیک هاشور ابروی سه بعدی، در قسمت جلویی ابروها، خطوط به سمت بالا کشیده می شوند و این خطوط به همین ترتیب تا قسمت میانی ابرو ادامه دارد، سپس خطوط هم به سمت بالا و هم به سمت پایین کشیده خواهند شد. به همین دلیل در این روش، ابروها بر جسته تر به نظر می آیند.
یکی از نکات مهم در هاشور کردن ابروها، انتخاب کردن یک مدل مناسب ابرو که با فرم چهره ی مشتری تناسب دارد است. پس قبل از هاشور کردن از آرایشگر خود کمک بگیرید، او با توجه به فرم صورت، چشم‌ها و ابروهای شما، مناسب ترین مدل را به شما پیشنهاد خواهد کرد.

مزایای هاشور ابرو:

این تکنیک، تارهای نازک شده ی ابرو را پوشش خواهد داد.
با کمک این روش، قسمت های خالی ابرو پر می شوند و به این ترتیب ابروهای کم پشت، پر پشت تر و مرتب تر به نظر خواهند رسید.
همچنین تارهای کوتاه ابروها را بلند تر نشان می دهد.
نتیجه ی هاشور ابرو، بسیار طبیعی است و شبیه به تارهای طبیعی ابرو خواهد بود.
این کا در زمان شما صرفه جویی زیادی می کند، چون دیگر نیاز ندارید که مدت زیادی را صرف طراحی کردن ابروهای خود با مداد کنید.

یک هاشور ابروی خوب، به چه عواملی بستگی دارد؟

اولین و تأثیر گذار ترین عامل، انتخاب یک سالن مناسب برای هاشور کردن است. ممکن است بعضی از سالن ها هزینه های بالایی برای این کار دریافت کنند که البته این کار، حتما نشان دهنده ی کیفیت بالای خدمات آنها نیست. برای انتخاب بهترین هاشور کار، بعد از مراجعه به چند سالن، از آنها بخواهید که چند نمونه از کارهای خود را به شما نشان دهند تا کیفیت کار آنها را از نزدیک مشاهده کنید و سپس تصمیم بگیرید.
دقت کنید که آرایشگر شما، حتما از رنگ های مرغوب و با کیفیت و استاندارد استفاده کند، در صورتی که او از رنگ های تقلبی و با کیفیت پایین برای ابروهای شما استفاده کند، هم به سلامتی شما آسیب می زند، هم نتیجه ی کار به خوبی از آب در نمی آید.
هاشور کار، باید در طراحی کردن ابروهای شما بسیار دقت کند تا نتیجه ی کار ابروهایی زیبا و قرنیه شود.
دقت کنید که تاتو کار شما، حتما نکات بهداشتی لازم را رعایت کند، مثلا او حتما باید از دستکش های نخی یک بار مصرف و تمیز و وسایل یک بار مصرف استفاده کند.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های هاشور ابرو در مشهد:
  • سالن زیبایی عبداللهیان
  • سالن زیبایی گل رز
  • سالن زیبایی الیدخت
  • سالن زیبایی سمانه
  • سالن زیبایی نصری
  • سالن زیبایی صفرزاده
  • سالن زیبایی رضایی
  • سالن زیبایی گیسو طلا تک
  • سالن زیبایی پولک
  • مرکز هاشور
  • سالن زیبایی ابروتو
  • سالن زیبایی هاشور ابرو

سمانه
0915509 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
صفرزاده
0939060 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
هاشور ابرو
0933389 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
پولک
0905946 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ابروتو
0513766 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
عبداللهیان
0915405 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا هاشور زدن ابرو خیلی درد دارد؟

هر شخصی آستانه تحمل درد مخصوص به خودش را دارد ممکن است هاشور زدن برای یک فرد خیلی دردناک باشه اما برای یک نفر دیگه دردی رو حس نکند. به طور کلی جهت کاهش درد از بی‌حس کننده‌ها استفاده می‌شود.

بهترین روش هاشور ابرو چیست؟

از روش‌های هاشور ابرو میتوان به روش‌هایی چون میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ اشاره نمود. هر کدام از این روش‌ها کارایی خاص خودش را داشته و ابزار و سیستم کاری متناسب با خودش را می‌طلبد بنابراین انتخاب براساس نوع کارایی مد نظر انجام می‌شود.

هزینه هاشور چقدر است؟

با توجه به اینکه روش های هاشور زدن متفاوت است جهت اطلاع از هزینه هاشور زدن تماس حاصل فرمایید.

افرادی که تاتو دارند می‌توانند ابروهاشون رو هاشور بزنند؟

بله.

ظرافت کدام یک از روش‌های هاشور زدن بیشتر است؟

هاشور کردن با روش میکروبلیدینگ بسیار ظریف‌ و طبیعی خواهد بود چون با دست انجام می‌شود.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین هاشور ابرو در مشهد، بهترین هاشور کار ابرو در مشهد، هاشور ابرو حرفه ای در مشهد، آرایشگاه خوب برای هاشور ابرو در مشهد، بهترین آرایشگاه برای هاشور ابرو در مشهد، قیمت، مرکز تخصصی هاشور ابرو در مشهد، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، مشهدی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!