بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در مشهد

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در مشهد

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در مشهد
  • بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در مشهد

بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در مشهد
سالن کاشت ناخن مشهد
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • مشهد

  • تماس



کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی مشهد

خدمات حرفه ای کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی در مشهد

مرکز تخصصی کاشت ناخن در مشهد در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در مشهد

بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در مشهد

همه چیز درباره کاشت ناخن

بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در مشهد – کاشت ناخن از جمله رشته های آرایشگاهی پر درآمد می باشد. یکی از دلایلی که می توان این رشته از دیگر رشته های آرایشگاهی متمایز کرد، نیاز به ترمیم داشتن ناخن ها می باشد. این مدت بسته به رشد ناخن مشتری معمولا بین هجده الی سی روز می باشد. شما در این دوره آموزش می بینید تا به طور حرفه ای زیبایی دستان متری خود دو چندان کنید. شما می توانید با خیالی آسوده جهت کسب درآمد مشغول به یادگیری این حرفه آرایشگاهی شوید.

دوره کاشت ناخن در دو مرحله مبتدی و پیشرفته برگزار می شود. ضمن ای نکه شما می توانید با دریافت مدرک معتبر از فنی حرفه ای، وارد بازار کار شوید و از آن کسب درآمد کنید. در این دوره شما با ابزار آلات و وسایل این حرفه، همچنین طرز استفاده از آن ها آشنا خواهید شد. موارد آموزشی آموزش کاشت هلویی، پدیکور، آموزش کاشت پایه، مانیکور خشک و تر، آموزش ژلیش، انواع طراحی و… می باشد. شما با دریافت مدرک از رشته آرایشگاهی طراحی ناخننیز می توانید به راحتی از هر دو حرفه به کسب درآمد برسید.

بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در مشهد

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در مشهد می پردازیم.

در دوره مبتدی آموزش کاشت ناخن چه آموزش هایی می بینیم؟

دوره های آموزش کاشت ناخن در مشهد – دوره مبتدی، به یکی از اصل های اساسی ناخن یعنی حفظ سلامت و بهداشت ناخن می پردازد. دانستن این امر به شما در طول کار بسیار کمک می کند تا از آسیب دیدن و مریض شدن ناخن مشتری جلوگیری کنید. پس از به دیگر آموزه های این دوره به صورت تخصصی تر چون مانیکور خشک و تر، پدیکور، کاشت پایه، کاشت هلویی، کاشت میکس، ریموور، کار با انواع قالب، کاشت تزیینی، مرمریت و گل خشک سیلک، طلاکوب و ماربل خواهیم رسید.

از جمله مواردی که در دوره کاشت ناخن مهم می باشد، نحوه صحیح سوهان کشی جهت جلوگیری از هواکشی همچنین مسطح کردن سطح ناخن کاشت می باشد. ما در این دوره دور گیری صحیح ناخن همچنین صیقلی کردن سطح ناخن را به شما آموز خواهیم داد. در دست گرفتن دسته سوهان، و حرکات دست با سوهان در این امر بسیار مهم می باشد. پس از آن به دیگر موارد آموزشی (انواع مزیت ها و تفاوت های انواع کاشت مثل پودری، ژل، میکس، گریم و…) جهت یادگیری هر چه بهتر شما می پردازیم.

در دوره پیشرفته آموزش کاشت ناخن چه آموزش هایی می بینیم؟

دوره های آموزش کاشت ناخن در مشهد – دوره پیشرفته کاشت ناخن، متد های بیشتری جهت آموزش به شما در بر دارد. شما در پنج جلسه به آموزش و تمرین این موارد کاشت پودر کریستالی، شاین، هلویی، بیبی بومر، کاشت گریم، کاشت میکس و قالب، نحوه چسباندن فرمر و کاشت با فرمر (کاشت بدون تیپ)، کاشت با پودر رنگی و لیکویید، کاشت فرنچ ثابت، ژلیش کردن ناخن و انواع مدل های طراحی خواهید رسید. تکنینک های اجرایی این مرحله (فرمر گذاری صحیح و اصولی، گریم ناخن با پلی ژل، صدف سازی، ساخت ژل ها و پلی ژل های رنگی و…) شما برای ورود به بازار کار آماده می کند. تا بتوانید نیاز های گوناگون مشتری خود را بر طرف سازید.

دوره پیشرفته آموزش کاشت روسی ناخن

دوره پیشرفته کاشت ناخن روسی علاوه بر این که شما را در مباحثی چون دیپ مانیکور، کاشت آرک، میندال سالنی، میندال ژورنالی، استلیت به همراه چهار دیزاین معروف روسی، ساخت ژل ها و پلی ژل های رنگی حرفه ای می کند، در انتهای این دوره به شما مدرک معتبر بین المللی از مدرسه لینسپایر روسیه را نیز هدیه خواهد داد.

ما در دوره کاشت ناخن با چند نفر هم دوره ای هستیم؟

آموزشگاه دوره کاشت ناخن را جهت رفاه حال هرجویان امکان برگزاری در روزهای تعطیل، ساعات پایانی روز (عصرها) و آخر هفته ها را مهیا کرده است. این دوره که با به حد نصاب رسیدن در سه صورت خصوصیف نیمه خصوصی و گروهی برگزار می گردد، توسط مربی تایید شده از سوی وزارت فنی حرفه ای کشور، تشکیل می گردد.

ابزار و وسایل مورد نیاز در دوره کاشت ناخن

تکنیک های نامبرده تا اینجا، مسلما وسایل مختص خودش را نیاز دارد. ضمن این که در طول دوره استفاده صحیح هر کدام از آن ها را آموزش خواهید دید، ما اینجا تعدادی از آن ها را نام می بریم تا بتوانید بیشتر با دوره آموزشی کاشت ناخن آشنا شوید. دستگاه سوهان برقی، سوهان دستی، پرایمر، ضد قارچ، پودر کاشت، لیکویید کاشت، سوهان چوبی، بافر (نرم و زبر)، تیپ پایه بلند و پایه کوتاه، لنز ناخن، لاک مخصوص فرنچ، نیپر، سوهان ناخن، ژل مخصوص مانیکور، میز مخصوص ناخن، کرم مخصوص مانیکور، ناخن گیر، چسب ناخن، انواع لاک طراحی، انواع لاک رنگی، شابلون، کاتر (جهت کوتاه کردن تیپ)،محلول ضد عفونی، پنبه، صندلی مخصوص پدیکور و…

ما بعد از اتمام دوره کاشت ناخن چه توانایی های کسب می کنیم؟

پس از اتمام دوره کاشت ناخن و دریافت مدرک آن، به وسایل و ابزار آلات این حرفه مسلط شده اید. اکنون زمان آن فرا رسیده است تا در سالن های زیبایی مشغول به کار شوید و در لاین ناخن آن، هنرنمایی کنید. از بابت درآمد هم خیالتان راحت باشد زیرا این دوره شما هیچ وقت بدون مشتری نمی گذارد.

سخن آخر:

تمرین و ممارست همچنین حفظ سلامت و بهداشت ناخن، از جمله مواردی است باید به آن بسیار توجه کنید. ما آرزو داریم شما در جایگاه های بلندی از موفقیت ببینیم. در آمد زایی شما باعث سربلندی و خوشحالی ماست. اگر سوالی داشتید، آموزشگاه پاسخ گو خواهد بود. سپاس از توجه شما.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در مشهد:

لیست 10 تا از بهترین مرکز آموزش گریم عروس در مشهد:
  • مرکز آموزش ماهان
  • مرکز آموزش کوروش
  • مرکز آموزش قاسم زاده
  • مرکز آموزش ملکا
  • مرکز آموزش سمیرا و آیناز
  • مرکز آموزش طلاب
  • مرکز آموزش گلریز
  • مرکز آموزش مستانه
  • مرکز آموزش پونه
  • مرکز آموزش آینک
  • مرکز آموزش ماه طلایی
  • مرکز آموزش پالیزان
  • مرکز آموزش هستی بانو
  • مرکز آموزش سی رخ
  • مرکز آموزش یونسی

پونه
0513761 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ماهان
0915686 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سمیرا و آیناز
0915507 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مستانه
0938538 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سی رخ
0902385 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مرضیه
0933389 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

شهرستانی ها میتوانند در کلاسها شرکت کنند؟

بله. دوره‌ی فشرده در آخر هفته ها و روزهای تعطیل برگزار می‌شود.

شاغلین میتوانند در کلاسها شرکت کنند؟

بله. دوره‌ی فشرده در آخر هفته ها و روزهای تعطیل برگزار می‌شود.

دوره کاشت ناخن چه مدرکی دارد؟

شما مدرک فنی حرفه ای بعد از قبولی در آزمون داده خواهد شد.

در طول دوره آموزشی تمرینی بر روی ناخن واقعی خواهیم داشت؟

بله. بر روی ناخن واقعی کار خواهید کرد.

برگزاری کلاس به چه شکلی است؟

کاشت ناخن در دو مرحله مبتدی و پیشرفته برگزار می‌شود. که شرط ورد به مرحله پیشرفته قبولی در دوره‌ی مبتدی است.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین آموزش کاشت ناخن در مشهد، آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در مشهد، کلاس ، دوره ، بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در مشهد، بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در مشهد، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، مشهدی، مدل، مراکز، تخفیفان، ژلیش، کلاس، لوازم، مربی، ناخن کار

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!