بهترین سالن اپیلاسیون در مشهد

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین سالن اپیلاسیون در مشهد

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین سالن اپیلاسیون در مشهد
  • بهترین مرکز تخصصی اپیلاسیون در مشهد

بهترین سالن اپیلاسیون در مشهد
سالن اپیلاسیون مشهد
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • مشهد

  • تماس



سالن اپیلاسیون در مشهد در آرایشگاه هایپر بیوتی مشهد

خدمات حرفه ای اپیلاسیون در آرایشگاه هایپر بیوتی در مشهد

مرکز تخصصی اپیلاسیون در مشهد در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



بهترین سالن اپیلاسیون در مشهد

بهترین مرکز تخصصی اپیلاسیون در مشهد

بهترین سالن اپیلاسیون در مشهد – داشتن پوستی صاف و لطیف یکی از آرزوهای نه تنها بانوان بلکه آقایان هم هست. کمی گذشته تر، افراد از این مسئله رنج بسیاری می‌بردند، اما امروزه با اپیلاسیون و وکس این مشکل برطرف شده است و افراد را به‌ خواسته‌شان نزدیک تر کرده است؛ اما مشکلی که وجد دارد این‌ است که این روش دردناک است، اما با این‌ حال باز هم افراد زیادی طرفدار آن هستند. بهترین سالن اپیلاسیون در مشهد

بهترین سالن اپیلاسیون در مشهد

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز تخصصی اپیلاسیون در مشهد می پردازیم.

اپیلاسیون چیست؟

اپیلاسیون به معنای از بین بردن موهای زائد بدن با کمک وکس و موم است. این روش مو زدایی در ایران نیز طرفداران بسیار زیادی دارد؛ البته باید به این نکته اشاره کرد که، اپیلاسیون هم مثل هر روش مو زدایی دیگری، مزایا و معایبی دارد.

مزایای روش اپیلاسیون

اپیلاسیون به علت مزایایی که دارد، باعث جذب افراد زیادی نسبت به خود شده است. به عنوان مثال به بعضی از آن‌ها اشاره می کنیم:

عدم نیاز به مو زدایی برای مدتی طولانی تر:

یکی از مزایا و برتری که اپیلاسیون نسبت به دیگر مو زدایی ها دارد، مدت طولانی افراد را از پاکسازی و مو زدایی راحت می کند. با اپیلاسیون موهای زائد برای مدت زمان چهار تا پنج هفته دیگر نیازی به مو زدایی مجدد نیست و بعد از این مدت مو شروع به رشد می کند.

صرفه جویی کردن در وقت:

اپیلاسیون علاوه بر این‌که مدت زمان طولانی برای شما پوستی صاف و تمیز را هدیه می‌دهد، در زمان شما نیز صرفه جویی می‌کند؛ پس دیگر نیاز نیست ساعت‌ها وقت خود را صرف از بین بردن موهای زائد کنید‌ و برای مدت پنج هفته، از پوست زیبای خود لذت ببرید.

جلوگیری از رشد موهای زیر پوستی:

یکی از مزایای خوبی که اپیلاسیون دارد و بسیاری از افراد را از کار خود به وجد آورده، جلوگیری و حذف رشد موهای زیر پوستی است. افراد زیادی از رشد موهای زیر پوستی رنج می‌برند و دلیل وجود آن‌ها استفاده از تیغ هاست. استفاده‌ی مکرر از تیغ‌ها در افزایش و رشد این موهای زیر پوستی سهیم است. اما استفاده از وکس و موم این مشکل را کمتر و نیز در مواقعی حذف کرده است.
اما پلاسیون مثل هر کار دیگری، علاوه بر مزایا، معایبی هم دارد که به بخشی از آن‌ها به عنوان مثال اشاره می‌کنیم؛ که اگر از آن‌ها اطلاع داشته‌باشید می‌توانید آن‌ها را نسبتاً رفع کنید:

مشکلات روش اپیلاسیون:

هر روش مو زدایی در کنار مزایایی که دارد، معایب و مشکلاتی هم خواهد داشت، روش اپیلاسیون هم این چنین است. به همین دلیل نیاز است علاوه بر مزایای این روش، از مشکلات آن هم آگاهی داشته باشید و سپس با اطلاعات کافی این روش را انجام دهید. در این جا به بعضی از این مشکلات اشاره می کنیم.

دردناک بودن اپیلاسیون:

این روش یکی از روش‌های دردناک مو زدایی است؛ و در برخی از قسمت‌های پوست به دلیل نازک بودن و حساس بودن، درد بیشتری حس می‌شود که ممکن است، بعد از آن پوست قرمز و متورم شود؛ اما این امر طبیعی است و بعد چند ساعتی، پوست به حالت طبیعی خود باز می گردد‌؛ اما اگر مدت قرمز شدت پوست زیاد شود و از چند ساعت بگذرد، بهتر از به پزشک مراجعه کرد، تا با کرم‌ها و یا تجویز داروی مورد نیاز بهبود یابد.

احتمال واکنش های شدید پوستی:

اینکه بعد از اپیلاسیون، پوست کمی ملتهب و قرمز می شود، امری طبیعی است و جای نگرانی ندارد. البته باید این قرمزی و تورم بعد از گذر چند ساعت بهتر شود؛ اما برای کسانی که پوست های بسیار حساسی دارند، اپیلاسیون کردن ممکن است واکنش های شدید تری به همراه داشته باشد.

روش ها و ترفند هایی برای رفع این قرمزی و تورم بعد از انجام اپیلاسیون وجود دارد، اما اگر این قرمزی و تورم پوست شما بسیار ادامه پیدا کرد، بهتر است که به پزشک مراجعه کنید تا با درمان ها و کرم های لازم، وضعیت پوست شما را بهبود دهد.

هزینه ی بالای این روش:

اپیلاسیون نسبت روش‌های دیگری که می‌شناسید، هزینه‌ی بیشتری را می‌طلبد؛ که وسایلی مثل کرم‌های موبر اپیلاسیون و دستگاه اپیلاتور این هزینه را افزایش می‌دهند.

نکاتی مهم در باره ی روش اپیلاسیون:

اگر شما هم دوست دارید این روش را استفاده کنید و طرفدار آن هستید، باید حتماً به چند نکته‌ی خیلی مهم توجه کنید که در این‌جا برای شما نقل می‌کنم:

1. اگر قبل از اپیلاسیون پوست خود را لایه برداری کنید، باعث می‌شود تا هیچ موی زیر پوستی در پوست شما باقی نماند.
2. اگر به زمان عادت ماهانه‌ی خود نزدیک هستید، اپیلاسیون را به تعویق بیندازید؛ چرا که در این مدت زمان بدن حساس‌تر می‌شود و درد در بدن تشدید میابد، پس بهتر است که اپیلاسیون شما با این زمان فاصله‌ی نزدیکی نداشته باشد.
3. اگر یک‌بار اپیلاسیون انجام دادید و قصد دارید مدتی بعد دوباره اپیلاسیون انجام دهید، بین این بازه از تیغ استفاده نکنید؛ چرا که هم اپیلاسیون شما را دردناک است و نرمی پوست را کمتر می‌کند.
4. قبل از این‌که اولین اپیلاسیون خود را انجام دهید، حتما مطمئن شوید که دو لی سه هفته از رشد موهای زائد گذشته باشد؛ چرا که اگر به زمان مورد نظر نرسیده باشد، فعالیت اپیلاسیون بسیار سخت انجام می‌شود و یا ممکن است که کار به تمیزی انجام نگیرد؛ پس حتما در این موضوع بسیار دقت کنید تا با این مشکل مواجه نشوید.

لازم است در این‌جا به یک نکته خیلی مهم اشاره کنم که بسیار قابل اهمیت است:

5. برای انجام اپیلاسیون به هر سالن زیبایی، مراجعه نکنید؛ چرا که باید فردی که این کار را انجام می‌دهد، بسیار مجرب و کار آزموده باشد و همچنین به بهداشت و شرایط بهداشتی توجه بسیار زیادی داشته باشد؛ پس قبل از اقدام حتماً درمورد سالن و فردی که مهارت این کار را دارد تحقیق و پرس و جو کنید.

اما اگر می‌خواهید نکاتی را در مورد این‌که بتوانید در اپیلاسیون را تا حد امکان کاهش دهید، بدانید در این بخش نیز همراه ما باشید

یکی از عواملی که افراد را برای انجام دادن اپیلاسیون، مردد و دو دل می کند، دردناک بودن این روش است؛ اما باید توجه کرد که اپیلاسیون مزایای بسیاری دارد. با رعایت کردن نکاتی که در ادامه گفته می شود، می توانید درد حاصل از اپیلاسیون را به اندازه ی قابل توجهی کاهش دهید و از مزایای این روش بهره ببرید:

1. در زمان نزدیک به عادت ماهیانه یا در دوره‌ی آن عمل اپیلاسیون را انجام ندهید چرا که موجب افزایش درد می‌شود.
2. قبل از انجام اپیلاسیون، بهتر است، استحمام آب گرم داشته باشید؛ چون این کار هم موهای زائد را نرم تر می‌کند و هم باعث می‌شود منافذی که بر روی پوست وجود دارد، باز شود و موها راحت‌تر و سریع‌تر خارج شوند؛ در نتیجه درد کمتری را متحمل می‌شوید.
3. بعد از انجام اپیلاسیون، برای مدتی از لباس‌های گشاد و بزرگ و همچنین از لباس‌های نخی استفاده کنید؛ چرا که لباس‌های تنگ و چسبان پوست را تحریک کرده و شما ممکن است احساس درد و سوزشی را در پوست خود داشته باشید.
4. در هنگام اپیلاسیون، نفس‌هایتان را به نفس‌هایی کوتاه و سریع‌تر تبدیل کنید؛ این امر سبب می‌شود تا بتوانید درد خود را کنترل کنید‌.
5. حتماً یک شب جلو‌تر از انجام اپیلاسیون ، لایه برداری پوست خود را انجام دهید، تا پوست‌های مرده جای خود را به پوست‌های تازه دهند.
6. موهای کوتاه در انجام اپیلاسیون موجب دردآوری بیشتری می‌شوند؛ بنابراین، اجازه دهید موهای زائد به اندازه کافی رشد کنند و بلند شوند.
7. اگر قسمتی از پوستتان ملتهب، کبود و آسیب دیده شده و یا پوستی بسیار حساس دارید، از اپیلاسیون برای آن قسمت‌ها استفاده نکنید؛ چرا که این امر موجب التهاب بیشتر می‌شود و ممکن است به پوستتان آسیب وارد شود.
8. اگر به دردها بسیار حساس هستید و نمی‌توانید تحمل کنید، می‌توانید از مواد بی حس کننده، همچون کرم‌ها و اسپری‌ها استفاده کنید.
9. برای اپیلاسیون موم داغ را روی پوست قرار ندهید و بگذارید تا کمی خنک‌تر شود؛ چرا که موم داغ موجب تشدید درد و حساس شدن پوست نسبت به درد می‌شود.
10. برخی از نقاط بدن به درد بسیار حساس هستند و نباید هیچگاه اپیلاسیون بر روی آن‌ها انجام شود؛ مثل موهای دور ابرو، موهای بینی و…؛ پس از این کار امتناع کنید.
11. در زمانی که دست و پای خود را اپیلاسیون می‌کنید، بر روی تمام دست و پا را یک دفعه اپیلاسیون انجام ندهید، بلکه از جاهای کوچک‌تر و کم مو تر شروع کنید و این عمل را کم کم انجام دهید.
12. اگر قبل از شروع اپیلاسیون کردن، حرکات کششی انجام دهید، باعث می‌شود تا درد در نقتط بدن شما، کمتر حس شود. این کار را حتماً قبل از اپیلاسیون انجام دهید.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن اپیلاسیون در مشهد:
  • سالن زیبایی چهره پردازان
  • سالن زیبایی نغمه و نگین
  • سالن زیبایی خوشبختی
  • سالن زیبایی آریا چهر
  • سالن زیبایی عصر جدید
  • سالن زیبایی ماهک رخ
  • سالن زیبایی نورا
  • سالن زیبایی بان و تک
  • سالن زیبایی نیکادل
  • سالن زیبایی اوتانا
  • سالن زیبایی تی تیش
  • سالن زیبایی ایبک

عصر جدید
0915102 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
تی تیش
0513761 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نیکادل
09155102 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نورا
0513607 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ماهک رخ
0513609 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
چهره پردازان
0936174 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

مشکلات روش اپیلاسیون چیست؟

دردناک بودن اپیلاسیون
احتمال واکنش های شدید پوستی
هزینه ی بالای این روش

خدمات مشاوره ای در زمینه پوست و پاکسازی آن دارید؟

بله.

خدمات مشاوره ای در زمینه مو دارید؟

بله

خدمات مشاوره ای در زمینه گریم عروس دارید؟

بله

خدمات پدیکور و مانیکور در این سالن زیبایی ارائه میشود؟

بله

هزینه هر یک از خدمات شما را از کجا میتوانم مطلع شوم؟

جهت اطلاع از هزینه هر یک از خدمات قابل ارائه با سالن زیبایی تماس بگیرید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:

بهترین سالن اپیلاسیون در مشهد، بهترین مرکز تخصصی اپیلاسیون در مشهد، بهترین مراکز اپیلاسیون در مشهد، اپیلاسیون در مشهد، بهترین آرایشگاه اپیلاسیون در مشهد، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، مشهدی، مدل، مراکز، تخفیفان، وکس، موم

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!