• آموزش لیزر موهای زائد در شیراز
  • دوره آموزشی لیزر موهای زائد در مشهد
  • مرکز آموزشی لیزر موهای زائد در مشهد

دوره آموزش لیزر موهای زائد در مشهد
مرکز آموزش شاپ لیزر
  • 0991 143 1867
  • 0991 143 1867
  • مشهد، بین سید رضی 24 و بلوار معلم (نبش چهار راه معلم)، جنب لوازم التحریر کنت، پلاک440، طبقه اول (زنگ کایرا)

  • تماس



مرکز آموزش لیزر موهای زائد در مشهد

دوره آموزشی لیزر موهای زائد در مرکز تخصصی شاپ لیزر

امروزه بخش بزرگتری از مردم به دنبال زیباتر شدن هستند. رشد بیشمار مزاکز پوست و زیبایی در سراسر کشور حکایت از افزایش بیشمار مردم علاقمند به زیباتر شدن دارد. برای جوانسازی و زیباتر شدن روشهای متعددی پیشنهاد می شود از جمله استفاده از کرمها، ماسکها، پاکسازی صورت و یا جوانسازی با دستگاه‌های لیزر، استفاده از تزریق ژل و بوتاکس، دستگاه‌های RF، پلاسما جت، میکرونیدلینگ، مزوتراپی و بسیاری روشهای دیگر…

امروزه، عباراتی مانند مراقبت‌های پوستی، پاکسازی پوست و فیشیال بیش از گذشته شنیده می شود. همین قضیه باعث شده که افراد بیشتر در گوشی به دنبال مراکز مراقبت و زیبایی پوست باشند و با واژه هایی مانند بهترین مرکز مراقبت زیبایی شیراز، بهترین مرکز فشیال شیراز و عبارتهای مشابه در گوشی همراه خود مرکز مورد نظر خود را برای انجام فشیال پوست پیدا کنند.

شاپ لیزر یکی از مراکز بسیار معتبر در زمینه آموزش خدمات پوست و زیبایی می باشد که بعد از موفقیتهای چشمگیر در زمینه آموزش خدمات پوست و زیبایی در تهران، به دنبال پاسخگویی به درخواستهای فراوان هنرجویان از سراسر کشور، فعالیتهای آموزشی خود را در شهرهای بزرگی مانند اصفهان، مشهد، کرج و شیراز به شکل کاملاً حرفه‌ای آغاز نمود.

در این شعبه کلیه خدمات آموزشی در مورد پوست و زیبایی مانند پاکسازی پوست، فشیال صورت، آموزش انواع دستگاه‌های لیزر و آموزش تزریق ژل و بوتاکس (صرفاً برای پزشکان) آموزش داده می شود.

آدرس تهران: یوسف آباد، خ اکبری، خ 37، پلاک 1، مرکز نواوری لیزر ایران، طبقه 5

آدرس شیراز: شیراز، قصرالدشت، نبش مهدی آباد، جنب قنادی کامران، پلاک 1116، طبقه دوم

آدرس کرج: کرج، مهرشهر، بلوار ارم، نبش خیابان افشار، ساختمان رویال، طبقه اول، واحد 5




  • دوره آموزش لیزر موهای زائد در مشهد
  • دوره آموزش لیزر موهای زائد در مشهد

مرکز آموزش لیزر موهای زائد در مشهد

دوره آموزش لیزر موهای زائد در مشهد

مرکز آموزش لیزر موهای زائد در مشهد – لیزر موهای زائد یک روش کارآمد و موثر برای دفع و اصلاح موهای زائد روی سطح بدن می باشد و شیوه کار آن با استفاده از لیزر به خصوصی است که در دستگاه مخصوص این کار قرار دارد تنها با تاباندن نور لیزر بر روی سطح پوست باعث نفوذ لیزر به سطح قابل توجهی از پوست می شود توجه داشته باشید که نیاز به نگرانی مبنی بر نفوذ بیش از اندازه نور لیزر نباشید در ادامه لیزر با یک روش غیر تهاجمی و همه فولیکول ها و ریشه موهای زائد آنها را از بین برده و از رویش مجدد آن ها پیشگیری جدی به عمل می آورد.

مرکز آموزش لیزر موهای زائد در مشهد

در اینجا به بررسی و معرفی دوره آموزش لیزر موهای زائد در شیراز می پردازیم.

تاریخچه لیزر موهای زائد:

شیوه پیشرفته و پرطرفدار استفاده از لیزر برای دفع موهای زائد با دستگاه هایی که صورت می‌گیرد از سال ۱۹۹۷ در کشور آمریکا در واقع شروع به کار کرد و سپس با تایید شدن آن توسط سازمان غذا و داروی آن کشور در بین عموم مردم رواج یافت و طرفداران مخصوص خود را پیدا کرد. از آنجایی که این روش از سرعت خوب و نتیجه مطلوبی برخوردار است و به سرعت توانست طرفداران خوبی را جذب کند البته که شما به عنوان یک متقاضی برای رهایی از موهای زائد خود نباید به همین امر بسنده کنید و در واقع باید به موضوع مهارت تکنسین و اپراتوری که فرایند لیزر را بر روی پوست شما نیز انجام می دهد توجه ویژه داشته باشید.

انواع لیزرها:

    لیزر صورت: در لیزر صورت موهای زائدی که زیر ابروها روی چانه زیر گردن و حالا قسمت های مختلف صورت قرار گرفته‌اند استفاده از این لیزر از بین می روند. این نوع لیزر در بیش از ۸ جلسه صورت می پذیرد و در هر جلسه فرآیند انجام آن کمتر از ۸ دقیقه برآیند شده است.
    لیزر زیر بغل:لیزر زیر بغل جز ساده ترین روش‌های لیزر درمانی و دفع موهای زائد می باشد. هر فرآیند لیزر زیر بغل کمتر از ۱۰ دقیقه و حداقل در ۴ جلسه انجام می‌پذیرد و موجب میشود موهای زائد در آن ناحیه در آینده بسیار کمتر رشد کنند و تیرگی آن قسمت به طور کلی از بین برود.
    لیزر پا: لیزر پا که بین ۶ تا ۸ جلسه انجام می‌شود و اثری دائمی دارد از رایج‌ترین نوع لیزر های موجود است در این نوع لیزر قسمت های مختلف پا از جمله ران انگشتان و غیره پاکسازی و خالی از موهای زائد می شوند شایان ذکر است که نیزر بیکینی معمولاً همراه با لیزر پا انجام می شود.
    لیزر بیکینی (واژن): لیزر بیکینی هم مشابه پا اثر دائمی داشته و در طی ۶ تا ۸ جلسه انجام می شود لیزر در ناحیه تناسلی اثر بهتری داشته و باعث از بین رفتن ریشه مو و نابودی دائمی موهای زائد آن قسمت شده و سبب روشن تر شدن پوست میشود.

فرایند لیزر موهای زائد چگونه است؟

توجه داشته باشید در طی مدتی که موهای زائد بدن شما با استفاده از لیزر اصلاح و ریشه کن می‌شوند شما حتما باید از عینک محافظ چشم استفاده کنید. گزارش هایی البته موجود است از افرادی که در مدت لیزر موهای زائد بدن احساس خارش و سوزش داشتند که باید عرض کنیم این احساس خیلی زیاد نبوده و نیز باعث درد نمی شود و بیش از اندازه آزار دهنده نیست. هرچند که این احساس در افراد بستگی به طول مدت زمان معالجه دارد به عنوان مثال برای قسمت های پهن و وسیع مثل نواحی پشت پا طبیعتاً زمانی در حدود ۴۵ دقیقه ممکن است طول بکشد اما برای لیزر ناحیه بیکینی در زنان حدود ۲۰ دقیقه بیشتر طول نمی کشد و طول هر جلسه لیزر موهای زائد البته کوتاه است.

راحتی دائمی از موهای زائد:

در واقع اسلوب لیزر بر خلاف بسیاری از روش هایی که افراد مختلف جامعه از آنها استفاده می‌کنند با از بین بردن ریشه مو یک روش کاملاً دائمی به شمار می آید. اگر بخواهید از جزئیات کار لیزر هم باخبر شوید باید اختصاراً بگوییم در هر جلسه لیزر درمانی برای رهایی از موهای زائد بدن لیزر با تبدیل شدن به گرما توسط رنگدانه های تیره جذب شده و باعث از بین رفتن ریشه می شود که این نابودی ریشه سبب می شود تا شما برای همیشه از شر موهای زائد خود خلاص و راحت شوید.

گسترش انجام لیزر موهای زائد:

در دنیای امروز روش‌های هر مسئله ای که برای انسان به وجود می آید وجود دارد بنابراین شما باید همه راهکارهای موجود برای یک معضل را شناسایی کنید و بهترین آنها را در راس کار خود قرار دهید. موهای زائدی که روی بدنه رشد میکنند هم یکی از همین معضلاتی است که در بین افراد امروزی وجود دارد از اینرو این افراد که دست برای اصلاح و دفع موهای زائد به روش های سنتی و ناکارآمدی مثل اپیلاسیون، تراشیدن و وکس آورند و با تحمل درد و خون ریزی و التهاب و این عوارض ناشی از این شیب های اصلاحی نهایتاً آن زیبایی پوستی که می خواهند دست بیابند. در حالیکه امروزه شاهد گسترش استفاده از لیزر هستیم.

لیزر موهای زائد یک روش بسیار موفق و پیشرفته در زمینه دفع موهای اضافی بدن به شمار می رود که یاد ماند آن است بردم با مطالعه و کسب آگهی آگاهی لازم درباره آن از مزایای بسیار استفاده حله شوند و بهره وری از آن را در دستور کار خود قرار دهند. شیوه به روز لیزر موهای زائد علاوه بر اینکه محدودیت خاصی را شامل نمی شود و می تواند درسال هزاران هزار نفر را در آن حالت آرمانی پوستی خود برساند فاقد هرگونه درد و خونریزی است از این رو در بین افرادی که آن را امتحان کرده اند با شرایط آن آشنا شده و حتی می‌توانند در رواج آن تاثیر بسزایی داشته باشند.

همانگونه که اشاره کردیم حذف و دفع موهای اضافی بدن هیچگونه محدودیت بخصوصی ندارد به عنوان مثال شما می توانید در هر کجای بدنتان که متوجه شدید در آن ناحیه موهای زائد رشد کرده‌اند از لیزر استفاده کنید و تفاوتی ندارد آن ناحیه صورت، زیر بغل، شکم و یا هر ناحیه دیگری باشد. انتخاب ناحیه به خودتان بستگی دارد. البته برای زمان لیزر هر ناحیه از بدن و قیمت آن با توجه به فعالیت هایی که صورت می‌گیرد متفاوت می باشد.

لیزرموهای زائد و معایب آن:

حتماً به این موضوع اشراف کامل دارید که فرآیندها و اقداماتی که در زمینه های زیبایی صورت می گیرد کاملاً مزیت نیستند. هرچند شاید کم و اندک اما به هر حال برای همه اقدامات زیبایی و درمانی عوارض و معایبی نیز وجود دارد. در موارد وجود دارد که اصلاحی درمانی یا زیبایی به کار گرفته شده و مزایای آن نسبت به عوارضی که دارد زیاد است که به بیان آن نمی پردازند. نکاتی که تحت عنوان استفاده از لیزر موهای زائد در زیر آورده ایم و شما با آنها مواجه می شویدمطالبی است که به عقیده برخی از افراد از مشکلات حذف موهای زائد است البته برخی از آنها هم حتی نیازمند توجه خاصی نیستند:

• یکی از این معایبی که اشاره و گزارش شده است هزینه استفاده از روشهای لیزر موهای زائد نسبت به روش های سنتی است. خوب این مسئله کاملاً قابل توضیح است چرا که اگر نگاهی ژرف به لیزر موهای زائد داشته باشیم با توجه به نتایجی که از استفاده از آن حاصل می‌شود کاملاً این قیمت را شایسته مناسب و درخور خواهید دانست.

• همان گونه که پیش از این هم ذکر کرده بودیم هر جلسه لیزر موهای زائد کوتاه‌مدت است و برای این که نتیجه مناسب و مطلوب افراد حاصل شود به هر حال باید چند بار از محل زندگی تا مراکز لیزر در رفت و آمد باشند که این ممکن است برای بعضی افراد کسل کننده و ناخوشایند باشد.

• فرایند لیزر موهای زائد روی افرادی که دارای پوست تیره هستند بهتر صورت گرفته و نتایج مطلوب و قابل قبول تری را به همراه دارد.

برخی از مزایای لیزر:

    سریع بودن:بسیاری از روشهای مرتبط با این حیطه درمانی معمولاً در فرآیندها و بازه های زمانی طولانی انجام می‌گیرند اما لیزر و استفاده از آن در طول جلسات کوتاه انجام شده و در نهایت نتایج مطلوب را برای متقاضیان خود به عمل می‌آورد.
    مقرون به صرفه:تا به امروز حتما متوجه شده اید که بعد از استفاده از روش های قدیمی رفع موهای زائد مجدداً رشد می‌کنند و شما دوباره باید همان هزینه های قبلی را برای اصلاح آنها انجام داد اما در لیزر موهای زائد شما فقط یک بار هزینه میکنید و در همان یک دفعه نتیجه مورد نظر خود را به دست می آورید.
    رهایی از موهای زیرپوستی:می‌توانیم یکی از بزرگترین استفاده از روش‌های سنتی را در رویش مجدد موها به صورت زیر پوستی بدانیم. در حالی که در لیزر موهای زائد ضمن اینکه موهای زیر پوستی بدن از بین می‌روند برای دفعات بعدی شما هرگز شاهد رشد آن ها نخواهید بود و به همین علت از گزند وجودشان در راحتی و آسایش خواهید بود.
    لیزر، روشی دائمی:وی راه نیست اگر بگوییم که اصلی ترین علت پرطرفدار بودن روش لیزر دائمی بودن آن است استفاده از لیزر برای نابودی و دفع موهای زائد سطح پوست بدن برای بدن شما اگر حساسیت خاصی نداشته باشید هرگز درد غیر قابل تحمل را دچار نخواهید شد و برای همیشه می توانید از نتیجه دائمی لیزر لذت کافی را ببرید.

هزینه و نحوه برگزاری کلاس آموزش لیزر:

معمولاً هزینه های شرکت و حضور یافتن در دوره های آموزش لیزر موهای زائد آموزشگاه های مختلف متناسب تمام بودجه بندی های طراحی شده است البته بستگی به نظر مدیران آکادمی دوره های آموزشی ممکن است به شکل خصوصی یعنی یک تا سه نفر و یا نیمه خصوصی با حضور سه تا هشت نفر برگزار شود. شایان ذکر است که در برخی از آموزشگاه های لیزر سعی بر تشکیل امکانات لازم برای بانوان شاغل و افرادی است که از شهرستان‌ها به آموزشگاه ها مراجعه می کنند شده است.

توضیحات کلاس دوره آموزش لیزر موهای زائد در مشهد:

آشنا شدن شما با انواع و اقسام لیزرها و کاربردهای اختصاصی آنها که متناسب با رنگ پوست افراد است، از دیگر مباحث آموزشی است که شما با شرکت در دوره های آموزشی لیزر موهای فراخواهید گرفت. بازار کار لیزر موهای زائد نیز مقرون صرفه و به نظر نمی رسد که تا مدت زمان زیادی بی نیاز اپراتور از های فعال در این زمینه شود. از مهم ترین مزایای حضور یافتن در این دوره های آموزشی این است که عمدتا با شایع ترین خطرات ناشی از استفاده از لیزر آگاه شده و می توانید درصد رخ داد این خطرات محیطی را تا حد قابل توجهی کاهش دهید.

معرفی دوره آموزش لیزر موهای زائد در مشهد:

در زمان یادگرفتن شغل پرطرفدار لیزر پوست شما با رعایت نکات‌ و اصول بهداشت و ایمنی راه و روش فعالیت با اشکال گوناگون لیزر پوست را متناسب بارنگ پوست اشخاص متفاوت و خصوصیت های پوستی آنان خواهید آموخت. زمان فراگرفتن فعالیت با لیزر پوست برای تک تک اشخاصی که به لیزر پوست و ارائه ی خدمات مرتبط با آن علاقهمند هستند.

مایلند ازمهارت‌های خویش درآمدزایی نمایند بسیار مطلوب بوده و گزینه مناسبی است؛ و ما می‌توانید در انتهای این عصر علاوه بر درآمد خوب یک رده و جایگاه فوق العاده اجتماعی بدست بیاورید.


صفحات مرتبط:

سوالات متداول لیزر موهای زائد

آیا امکان بیماری‌های پوستی نظیر زگیل تناسلی بعد از لیزر موهای زائد وجود دارد؟

با رعایت اصول بهداشتی این احتمال از بین خواهد رفت. درواقع هر فردی که قصد لیزر کردن دارد باید یک سری مخصوص به خود را داشته باشد که در پایان جلسه آن را ضدعفونی کند و در جلسات پیش رو از سری مخصوص خودش استفاده نماید. این سری‌ها به‌احتمال‌زیاد در همان مرکز اپیلاسیون در اختیار شما قرار داده می‌شود.

چه افرادی از لیزر موهای زائد نتیجه مطلوب‌تری خواهند گرفت؟

افرادی که رنگ پوستشان روشن است یا دارای موهای روشن و لطیف هستند البته قابل‌ذکر است که افرادی که دارای رنگ پوست تیره هستند آیا دارای موهای تیره و ضخیم هستند با تعداد جلسات بیشتر می‌توانند نتیجه مطلوب را دریافت کنند مورد دیگر این است که فاصله زمانی بین جلسات (بین ۴ تا ۶ هفته) و تعداد جلسات (بین ۸ تا ۱۲ جلسه) را رعایت نمایند.

لیزر موهای زائد چه عوارضی دارد؟

در حالت کلی عوارض وجود ندارد اما احتمالی سوزش، درد خفیف، قرمزی، تاول و بروز دمل متناسب بارنگ مو و رنگ پوست فرد وجود دارد که درصورتی‌که شخص مراجعه‌کننده توصیه‌های پزشکی قبل از مراجعه و بعد از مراجع را جدی بگیرید؛ جای هیچ‌گونه نگرانی نخواهد بود و تمامی موارد رفع خواهد شد.

آیا واقعاً لیزر موهای زائد تأثیرگذار است؟

حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد از موها طی ۸ تا ۱۲ جلسه متناسب بارنگ مو، رنگ پوست، هورمون‌های فرد، تراکم و حجم موی فرد، نازک‌تر و کم تراکم‌تر یا حتی از بین خواهد رفت؛ البته بعدازاین زمان نیز باید هر ۶ ماه یا ۱۲ ماه یک‌بار اقدام به لیزر کنید تا بتوانید رشد موهای زائد بدن خود را کنترل کنید.

آیا واقعاً لیزر موهای زائد سرطان‌زا نیست؟

برای پاسخ به این سؤال کافی است؛ اطلاعاتی درزمینه‌ی عملکرد لیزر روی پوست به دست آورید و آنگاه با خیال راحت از انجام لیزر موهای زائد خود لذت ببرید؛ چراکه لیزر به عمق پوست نفوذ نکرد و فقط تا ۳ میلی‌متر از سطح پوست نفوذ خواهد کرد؛ این میزان از نفوذ لیزر در پوست به‌طور طبیعی قادر نخواهد بود؛ اندام‌های داخلی و سلول‌های بدن را تحت تأثیر قرار دهد؛ درنتیجه احتمال بروز سرطان و ناباروری در زنان به حد صفر خواهد رسید. در ضمن هیچ‌گونه ارتباطی بین لیزر کردن موهای زائد با به وجود آمدن سرطان، ناباروری و تغییر چرخه قاعدگی در بانوان طی تحقیقات انجام‌شده در جهان پیدا نشد شده است.

آیا انجام لیزر موهای زائد برای افراد نابالغ مناسب است؟

بهترین زمان برای لیزر کردن موهای زائد دو سال بعد از بلوغ است چراکه هورمون‌های بدن به وضعیت متعادل‌تری رسیده است و نتیجه مطلوب‌تری از لیزر کردن خواهید داشت.

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

آستانه درد در هر شخصی با توجه به شرایط جسمی از قبیل رنگ پوست، مقاومت درونی و ... متفاوت خواهد بود اما در کل هنگام لیزر مو، فرد مواردی چون درد و سوزش را در ناحیه پوست خود احساس خواهد کرد آن‌هم به این دلیل است که لیزر باید فولیکول مو را در یک جریان حرارتی از بین ببرد ولی میزان درد و سوزش طی جلسات پیش رو به مقدار قابل‌ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد.

چرا رعایت فاصله زمانی بین جلسات الزامی است؟

جهت پاسخ به این سؤال باید گفت که بهترین زمان جهت مراجعه ازلحاظ رشد موهای زائد بدن، زمانی است که حداقل ۱۵ تا ۲۰ درصد از موهای زائد شمارا کرده باشند چراکه عمق نفوذ لیزر تا ۳ میلی‌متر است و اگر مو رشد نکرده باشد و در مرحله‌ یا فاز رشد قرار نگرفته باشد؛ لیزر بر روی آن‌ها تأثیری نخواهد گذاشت بنابراین رعایت فاصله زمانی بین ۴ تا ۶ هفته جهت از بین رفتن موهای زائد الزامی است.

آیا ریزش موها از همان لحظه لیزر کردن موهای زائد اتفاق می‌افتد؟

یابد گفت حداقل دو هفته بعد از لیزر کردن موهای زائد شما می‌ریزد چون در زمان لیزر، موها در فاز رشد هستند و حداقل دو هفته زمان لازم است تا به سطح پوست برسند و به‌صورت جوش‌های سرسیاه دیده شوند.

آیا استحمام یا سونا بعد از لیزر موهای زائد مناسب است؟

پوست لیزر شده، نباید ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از لیزر در آب گرم قرار بگیرد بنابراین از رفتن به سونا، استحمام با آب گرم، استفاده از مواد شوینده و استفاده از لیف در این مدت‌زمان جدا خودداری کنید. البته می‌توانید پوست را با آب سرد شستشو دهید.

لیزر موهای زائد برای چه ناحیه‌هایی از پوست خطرناک است؟

لیزر در اطراف چشم به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود چون هم پوست و هم موی اطراف چشم، بسیار نازک و روشن است اما گونه‌های صورت خود را می‌توانید لیزر کنید؛ در ضمن خال‌های پوستی را باید قبل از لیزر کردن بپوشانید و افرادی که سابقه حساسیت پوستی دارند قبل از لیزر کردن باید مشاوره پزشکی بگیرند و در صورت اطمینان از بی‌خطر بودن لیزر روی پوستشان اقدام به لیزر کنند همچنین قسمت‌هایی تاتو شده را به‌هیچ‌وجه نباید لیزر کنید چون لیزر به پوست نفوذ کرده و باعث کبودی، تورم و تاول خواهد شد و حتی احتمال تغییر رنگ تاتو نیز وجود دارد.

اقدامات مناسب قبل از لیزر موهای زائد چیست؟

قبل از لیزر، پوست باید تمیز باشد و از زدن پمادهای بی‌حسی و کرم‌های مرطوب‌کننده جدا خودداری کنید چون باعث هدر رفتن لیزر و باعث سوختگی پوست می‌شود. در ضمن موهای شما باید بیرون از پوست باشد ولی خیلی بلند نباشد چراکه لیزر از طریق نوک مو به فولیکول مو می‌رسد در این صورت است که نتیجه مطلوب حاصل می‌شود.

آیا زنان باردار و شیرده می‌توانند از مراجعه‌کنندگان برای لیزر موهای زائد باشند؟

خیر، به دلیل تغییر هورمون‌های بدن تأثیر لیزر نیز کم خواهد شد و هنوز ادله‌ای مبنی بر بی‌خطر بودن لیزر هنگام بارداری و شیردهی ارائه نشده است بنابراین توصیه می‌کنیم؛ بعدازاین دوران نسبت به لیزر اقدام کنید.


کلمات کلیدی:
آموزش لیزر موهای زائد در مشهد، دوره های آموزشی لیزر در مشهد، مرکز آموزش لیزر در مشهد با مدرک، بهترین آموزشگاه لیزر مشهد، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، مشهد، مدل، مراکز، تخفیفات، لیزر موهای زائددر مشهد

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!