آموزش شینیون مو در همدان
  • آموزش شینیون مو در همدان
  • بهترین آموزشگاه شینیون در همدان

آموزش شینیون مو در همدان
آموزشگاه شینیون مو
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • همدان

  • تماس



سالن زیبایی هایپر بیوتی همدان

آموزش حرفه ای شینیون مو در مرکز اموزشی زیبایی هایپر بیوتی در همدان

آموزشگاه آموزش شینیون در مرکز هایپر بیوتی در همدان با مدیرت خانم *** با ارائه مدرک فنی حرفه ای و بین المللی.



آموزش شینیون مو در همدان | بهترین آموزشگاه شینیون در همدان

آموزش شینیون مو در همدان

بهترین آموزشگاه شینیون در همدان

شینیون کار خوب در همدان -برای همه خانم ها، جشن عروسی از مهمانی های مهم است و دوست دارند در آن شب عروسی زیبا باشند و در میان مهمان ها بدرخشند! میکاپ و شینیون مو یکی از موارد مهم برای عروس خانم هاست؛ که کار ساده ای نیست؛ زیرا باید براساس نوع چهره عروس انتخاب شود، همچنین عروسی یکی از مراسم هایی است که تکرار نشدنی است و خانم ها دوست دارند که هر زمانی که فیلم یا عکس های عروسی خود را می بینند از چهره خود راضی باشند و لذت ببرند.

بهترین آموزشگاه شینیون در همدان

آموزش شینیون مو در همدان

در این مقاله به بررسی و معرفی بهترین شینیون کار حرفه ای در همدان می پردازیم.

انتخاب آرایشگر:

برای اینکه در کل مراسم عروسی از ظاهر، آرایش و مدل موی خود راضی باشید، باید به سالن آرایشی معتبر و آرایشگر ماهر مراجعه کنید. همانطور که در بالا گفته شد به علت اینکه مراسم عروسی یک بار گرفته میشود و عکس ها و یادگاری های آن روز تا سالهای زیادی ماندگار می شود باید از ظاهر خود راضی باشید تا با هربار موجه شدن با عکس و فیلم های عروسیتان لذت ببرید و لبخند رشایت روی صورتتان بنشیند. برای انتخاب آرایشگر حتما تحقیق و پرس و جوهای لازم را انجام دهید؛ تا شینیون و میکاپ شما باب میل خودتان باشد و از زیبایی خود لذت ببرید.

شینیون مو در لغت به چه معنی است؟

شینیون از مدل های آرایشی مو است که در مراسم هایی نظیر مراسم تولد، نامزدی و عروسی ها استفاده می شود و سبک های خاص و مختلفی دارد. مدل مو یا hairstyle که در زبان فرانسوی به آن chignon گفته می شود؛ از اصلاح فرانسوی chignon bu cou گرفته شده است و در لغت به معنی پس گردن است که به طور عامیانه همان جمع کردن موهایی که تقریبا بلند هستند به وسیله سنجاق یا گیره سر می باشد؛ این عمل اگ به دست یک آرایشگر حرفه ای با استعداد بیفتد، همانند یک اثر درخشان هنری، نمایان می شود.

شینیون مو چیست؟

شینیون مو، یعنی حجم دار کردن، فرم و حالت دهی و تغییر ظاهر مو با روش ها، تکنیک ها و ابزار مختلف است که مدل ها و انواع گوناگون دارد که مدل موهای شمارا، شیک، جذاب و زیبا می کند. یکی از انواع شینیون های بی نظیر مو، مدل خطی است، که جدیدا از این مدل بیشتر استفاده می شود و شما نیز می توانید برای مهمانی ها، تولد ها و عروسی ها از این مدل استفاده کنید. شینیون به زیبایی صورت شما نیز کمک می کند، همچنین شینیون فرهنگ های مختلف تفاوت دارد و از جمله آنها میتوان به شینیون عربی و اروپایی اشاره کرد.

ابزار شینیون مو:

برای زیباسازی و انجام شینیون مو از ابزارهایی مثل گیره مو، سنجاق، تل، تورهای مختلف و… استفاده می شود.
بعضی از مدل های شینیون نیز بر اساس ابزاری که در آن استفاده شده، نام گذاری شده اند که میتوان به شینیون با تور اشاره کرد که برای عروس خانم ها استفاده می شود و زیبایی خاص خود را دارد.

نوع دیگری از شینیون، شینیون حرارتی است که در آن از ابزاری مثل اتومو، بابلیس و… استفاده می شود؛ در این روش حتما نیازمند استفاده از تثبیت کننده هاست، به دلیل اینکه رطوبت ممکن است مدل مورا تغییر دهد و حالت آشفتگی به موها دست یابد.

نوع دیگری از شینیون هم وجود دارد؛ که با استفاده از پروتز گرد انجام می شود؛ که کاربرد آن هم برای مدل گوجه ای و هم مناسب افرادی با موهای کم پشت یا شینیون موی کوتاه است.

معرفی انواع شینیون مو:

تکنیک های زیادی برای انجام شینیون مو وجود داردکه با تغییر نوع شینیون مو تغییر می کند، در ادامه مبحث تکنیک ها و انواع شینیون مو را به شما معرفی میکنیم. همچنین لازم است این مزیت شینیون را بدانید، که شینیون برای انواع موها، حتی موهای کوتاه، کاربرد دارد.

انواع شینیون:

-شینیون موی کوتاه

برای مدل دادن و حالت دهی به موهای کوتاه نیز، از روش شینیون استفاده می شود. در صورت نیاز میتوان موهای مصنوعی را لا به لای موها قرار داد؛ همچنین اگر موها زیاد کوتاه بود و امکان قراردادن موهای مصنوعی وجود نداشت، با چسب موهای قوی شروع به شینیون موها می کنند.

-شینیون خطی

شینیون خطی، اگر توسط افراد ماهر و با تجربه وبا استفاده از تکنیک های بخصوص خود انجام شود، از انواع شینیون های خاص و بی نظیر است. امروزه علاقه خانم ها به این شینیون نشان دهنده این است که این مدل موهای شمارا جذاب، زیبا و در عین حال ساده و شیک نشان می دهد. شینیون خطی برای مهمانی ها، عروسی ها، تولدها و دیگر مراسم کاربرد دارد.

-شینیون باز

شینیون باز و نیمه باز از انواع شینیون های خاص و زیباست که بیشتر مختص موهای بلند است. همچنین برای خانم های جوان مناسب است و با لباس های یقه باز مدلی بسیار شیک و جذاب می شود.

-شینیون عروس

شینیون عروس نیز انواع مختلفی دارد که در این مورد هم، شینیون خطی طرفداران زیادی دارد. شینیون عروس به علت اینکه با توجه به نوع لباس و تور های سر عروس انتخاب می شود زیبایی و جذابیت زیادی به چهره عروس خانم می دهد.

-شینیون جلوی مو

شینیون جلوی مو برای عقد محضری و مراسم هایی که در رستوران برگذار می شود کاربرد دارد، در این نوع شینیون میتوان از چتری جلوی سر که معمولا رایج است، برای آراستن مو، استفاده کرد و همچنین میتوان از بافت هایی مثل بافت های تیغ ماهی، فرانسوی و… نیز استفاده کرد.

-شینیون ساده

همانطور که در بالا گفتیم، به جمع کردن موها، با یک گیره سر نیز، شینیون گفته می شود. پس به مدل شینیون هایی که مدل های ساده تر و درعین سادگی زیبایی خود را دارند، شینیون ساده می گویند و به شینیون مدل اروپایی نیز معروف هستند.

نکات کلیدی در شینیون ما

رعایت اصول و نکات زیر، برای انجام این روش های زیبایی و آرایش مو، برای رسیدن به نتیجه مطلوب به شما کمک می کند و حائز اهمیت هستند:

1. بهتر است سنجاق سرهایی که در شینیون، استفاده می شود تا حد امکان قابل مشاهده نباشد و اینکه تعداد بیشتر سنجاق سر مدل مو را مدت بیشتری محکم نگه می دارد، اشتباه است.
2. استفاده حداقل گیره و پنس های سر به آراستگی بیشتر مدل موها، کمک میکند.
3. مناسب ترین راه پیدا کردن مدل شینیون و نوع آن برای آرایشگران ، توجه به سلیقه و مشورت با مشتری است.
4. هنرمندی و مهارت آرایشگر و ظرافت کار، نکته بسیار مهمی در انجام شینیون است.
5. انتخاب مدل و نوع شینیون باید با توجه به میکاپ، مدل، سبک و رنگ لباس فرد انجام شود.
6. اگر موهای کم پشتی دارید و می خواهید شینیون انجام دهید، اصلا جای نگرانی نیست؛ زیرا میتوان دسته موهای مصنوعی یا طبیعی را لا به لای موها اضافه کرد، از روش های پروتز مو به سبک اسفنجی یا سیلیکونی و یا ز پودر های حجم دهنده استفاده کرد.
البته نیازمند آرایشگر ماهر و با تجربه است.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

آموزش شینیون مو در همدان، بهترین آموزشگاه شینیون در همدان، میکاپ، قیمت، مدرک فنی حرفه ای و بین المللی، صفر تا صد، قدم به قدم، گام به گام، هزینه، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، شنیون، عروس، محفلی، اینستاگرام

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!