بهترین مزون لباس عروس در همدان
  • بهترین مزون لباس عروس در همدان
  • بهترین مزون لباس عروس در همدان

بهترین مزون لباس عروس در همدان
سالن زیبایی
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • همدان، همدان

  • تماس



مزون هایپر بیوتی همدان

بهترین لباس عروس در مزون هایپر بیوتی در همدان

سالن زیبایی هایپر بیوتی در همدان با مدیرت خانم *** ارائه کننده جدیدترین مدل های لباس عروس.



بهترین مزون لباس عروس در همدان

بهترین مزون لباس عروس در همدان – از زمان‌های قدیم، عروسی یکی از بهترین و مبارک‌ترین اتفاقاتی بوده است که در زندگی هرکسی رخ می‌داد. برای این اتفاق میمون و مبارک، عروس‌ها از لباس‌های شاد و رنگ روشن استفاده می‌کردند و به زیبایی خود را زینت می‌دادند. برای نشان دادن این شادی و اتفاق خوب، امروزه نیز در هر قومی و در هر کشوری، عروس‌ها خواهان زیباترین و بهترین لباس برای عروسی خود هستند.
به‌طور حتم هر دختری دوست دارد در مهم‌ترین شب زندگی‌اش زیبایی‌اش دو چندان شود و مانند ستاره‌ای بدرخشد؛ بنابراین روزها به دنبال لباس عروسی مورد نظر و هرچه زیباتر خود می‌گردند تا آن را پیدا کند. خیلی‌ها در پیدا کردن این لباس دچار سردرگمی می‌شوند و نمی‌دانند که برای آن‌ها چه لباسی مناسب است.

بهترین مزون لباس عروس در همدان

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مزون لباس عروس در همدان می پردازیم.

انواع مدل‌های لباس عروس:

امپراتوری:

دارای خط‌هایی خاص که از زیر و روی سینه شروع شده و به پایین ختم می‌شوند، دارای چین‌های مختلف، تشکیل شده از مواد سبک، دارای مدل دایره‌ای در قسمت سینه که پوشش می‌دهد.

استوانه‌ای:

مدلی کشیده و باریک، چسبان و نشان‌دهنده‌ی انحناهای بدن، نسبتاً ساده.

پری دریایی:

دارای چسبندگی که انحناهای بدن را مشخص می‌کند، مدل‌های متنوع، مناسب برای هر سلیقه و اندام.

پرنسسی:

مدلی کلاسیک و ساده، دارای دامن بلند یا کوتاه و پخش، دارای چین‌های مختلف.

تجملی:

یک تکه یا دو تکه، مناسب برای مراسم‌های سنتی و بزرگ، استفاده از مواد مختلف مثل ساتن و ابریشم، چسبان در قسمت کمر.

این همه مدل؟! نگران نباشید! ما در اینجا برای شما توصیه‌هایی داریم که به کمک شما خواهد آمد تا بتوانید بهترین لباس را انتخاب کنید. توصیه‌های ما نکاتی در بردارنده ی قبل و حین خرید لباس را شامل می‌شود…

نکاتی در مورد انتخاب لباس عروس:

داستان و سلیقه‌ی شخصی خود را مشخص کنید:

قبل از خرید لباس عروس بنشینید و با خود فکر کنید. هر شخصی دارای سلیقه و خواسته‌ای متفاوت است. ممکن است شما بخواهید با لباسی پر زرق و برق و لوکس بیشتر بدرخشید و خودنمایی کنید یا ممکن است از آن دسته افرادی باشید که دوستدار لباس ساده و کم زرق و برق اما شیک هستند. آیا می‌خواهید لباستان پوشیده باشد یا پوشیدگی آن کمتر باشد؟ شما طرفدار کدام سبک‌های مدرن، سنتی، کلاسیک، غربی یا…هستید؟

باید اول فکر خود را بکنید و به این نتیجه برسید که با پوشیدن لباس عروس می‌خواهید چه احساسی در خودتان و دیگرانی که شمارا می‌بینند ایجاد شود؟ پس از آنکه تکلیفتان را مشخص کردید خیلی راحت‌تر می‌توانید لباس مناسب خود را انتخاب کنید.

قبل از پرو، صبحانه را فراموش نکنید:

هنگام پوشیدن لباس عروس، باید حجم و اندازه‌ی واقعی بدنتان مشخص باشد. اگر شما صبحانه نخورده و با شکم خالی، یا آنکه برعکس بعد از پرخوری کردن برای پرو لباس عروس بروید، لباسی انتخاب می‌شود که متناسب با شما نیست زیرا حجم شکمتان کمتر یا بزرگ‌تر جلوه خواهد کرد… پس قبل از پرو، صبحانه‌ی مناسب بخورید بخصوص اگر جزو عروس‌های تپل هستید ممکن است به مشکل بیشتری بربخورید.

انتخاب همراهان همدل و باحوصله:

داشتن همراهان خوب، می‌تواند انتخاب را برای شما آسان‌تر و بهتر کند برای همین اکثر مزون‌ها از همراه داشتنتان استقبال خواهند کرد. البته این موضوع به شرط آن برایتان مفید است که همراهانتان تعداد زیادی نباشند. هرچه زیادتر باشند، نظراتشان متفاوت‌تر و زیباتر می‌شود و این‌گونه شما سردرگم شده، انتخاب برایتان خیلی سخت‌تر می‌شود.

اگر شما از همه نظرخواهی کنید و عکس لباس‌هایی که پرو می‌کنید را برای همه بفرستید، اصلاً ممکن است نظر خودتان را فراموش کنید و در آخر حسابی کلافه شوید!

یادتان نرود که نظر خودتان، مهم‌ترین نظر است؛ پس آن را اولویت قرار داده و بعد از همراهان خود نظرخواهی کنید. به شما توصیه می‌کنیم موقع خرید،2 تا از دوستان یا اقوام صمیمی که با روحیات و نظرات شما آشنا، و مورد قبول شما هستند را با خود ببرید تا با سلیقه و رک‌گویی به شما نظر دهند و کمک کنند.

آقایان را با خود نبرید:

این کار را نمی‌توان با عجله انجام داد. خرید لباس عروسی خواهان وقت و حوصله‌ی زیاد است. ممکن است چند ساعت طول بکشید تا شما لباس‌ها را پرو کنید و به لباس دلخواه خود برسید. معمولاً خانم‌ها در این زمینه‌ی خرید کردن دارای حوصله‌ی بیشتری نسبت به آقایان هستند برای همین ما توصیه می‌کنیم برای خرید، آقا همراه خود نبرید و با داماد نروید چرا که ممکن است وقتی سومین. لباس را پرو کردید آن‌ها از سر بی‌حوصلگی بگویند همین را می‌خریم حتی اگر به اندازه‌ی کافی خوب نباشد! شما باید تا حتی‌الامکان نهایت وقت و سلیقه‌ی خود را خرج کنید چرا که این اتفاق فقط برای یک‌بار در زندگی اتفاق می‌افتد. پس همراه مناسب خانم با خود ببرید تا با خیال راحت خرید کنید و بدون نگرانی در وقت و حوصله، بتوانید همسرتان را سورپرایز کنید.

کفش عروسی را زودتر بخرید:

لباس عروس شما باید متناسب با کفشی باشد که می‌خرید. با توجه با اندازه‌ی پاشنه‌ی کفش شما خیاط تشخیص خواهد داد که بلندی لباستان باید چقدر باشد. پس اگر خرید کفش را به بعد از خرید لباس محول کنید، ممکن است کفش شما متناسب با لباستان نباشد و لباس عروس شما کوتاه‌تر یا بلندتر از حد مناسب باشد. پس کفش عروسی خود را زودتر بخرید و در هنگام پرو لباس عروس، آن را بپوشید.

لباس زیر مناسب بپوشید:

لباس زیر شما هم، مانند کفشتان باید از قبل خریداری شده باشد تا هنگام پرو، آن را همراه خود داشته و بپوشید چرا که باید متناسب با لباس عروستان باشد؛ مثلاً اگر لباس عروستان دکلته باشد، فروشنده یا خیاط هم به شما خواهد گفت که باید از لباس زیر بدون بند و تنه‌دار استفاده کنید. نامتناسب بودن لباس زیر با لباس عروس، ناهماهنگی و چهره‌ی بدی را در لباستان به وجود خواهد آورد.

سایز لباس عروسی خود را درست انتخاب کنید:

شما باید لباسی را انتخاب کنید که با پوشیدن آن احساس خوبی را داشته باشید و در آن حس راحتی کنید. بی‌شک شما دوست ندارید که یک استرس دیگر به استرس شما اضافه شود و اضطراب داشته باشید که یک لباس بزرگ‌تر یا کوچک‌تر را پوشیده‌اید؛ و یا دوست ندارید که مدام لباس خود را جمع و جور کنید و آن را بالا بگیرید و نگران باز شدن سنجاقی باشید که به لباستان زده‌اید، باشید!

هیچ‌کس بهتر از خودتان شما را نمی‌شناسد. اگر که فکر می‌کنید شب عروسی از استرس لاغر می‌شوید به خیاط بگویید که لباستان جوری باشد که در آن صورت هم‌اندازه‌تان باشد و مشکلی پیش نیاورد.

شما باید لباس خود را پرو کنید و با آن راه بروید و بچرخید تا اطمینان حاصل کنید که آن لباس به‌خوبی اندازه‌تان است و با آن راحت هستید و لباس دلخواه شماست. اگر آن لباس تنگ یا گشاد بود یا کوتاه و بلند، صرف‌نظر از زیبایی آن نباید آن را انتخاب کنید. اینکه شما راحت باشد و مشکلی در لباس نداشته باشید مهم‌تر است از آنکه لباس زیبایی باشد که چشمتان گرفته! زیبایی را می‌توان به دست آورد اما راحتی را نه.

اصول تناسب خود را حفظ کنید:

لباسی که شما انتخاب می‌کنید باید متناسب با اندام شما باشد نه اندامی که آرزویش را دارید! لباس باید به‌خوبی به تن شما بنشیند و گشاد یا تنگ نباشد. ساختار بدنی خود را در نظر بگیرید.

مثلاً کسانی که اندام گلابی‌شکل و بالاتنه‌ای چاق دارند باید از لباس‌های تنگ و چسبان و لباس‌هایی که بالاتنه‌ی بلند دارند، خودداری کنند. کسانی که اندامی بسیار لاغر دارند نباید لباس راستا و بدون چین بپوشند.

در مزون‌های عروس لباس‌های متفاوتی وجود دارد که با کمک متخصصان یا کارشناسانی که در مزون هستند می‌توانید از بین آن‌ها بهترین انتخاب را کنید. پس شما فقط محدود به یک انتخاب نیستید.

نکته:

در روز پرو حتماً درباره‌ی دیگر متعلقات خود مثل شنل، تاج، دستکش، تور یا هرچیزدیگری که فکر می‌کنید به آن‌ها نیاز دارید صحبت کنید. انتخاب آن‌ها نیز نیاز به فکر و مشورت دارد و زمان‌گیر است پس نباید آن را برای روز آخر بگذارید.

فصل عروسی:

شما برای انتخاب لباس خود باید فصل مراسمتان راهم در نظر داشته باشید. اگر در فصل پاییز یا زمستان قصد عروسی دارید، باید دقت کنید که لباستان دنباله‌دار نباشد یا دنباله‌ی آن جدا شود چرا که در این فصل‌ها باران و برف می‌بارد و ممکن است دنباله‌ی لباس شما گلی و کثیف شود.

همچنین اگر در باغ می‌خواهید مراسم را برگزار کنید، صرف‌نظر از دنباله‌دار نبودن، باید در صورت سردی هوا لباسی را انتخاب کنید که پوشیدگی آن بیشتر باشد و جنس پارچه‌اش نازکی کمتری داشته باشد تا با مشکل مواجه نشوید.

لباس مناسب برای اندام‌های مختلف:

عروس‌های قدبلند:

شما با داشتن قدبلند، هر لباس ساده‌ای هم که بپوشید، قد و هیکل طبیعی شما را نشان خواهد داد. پس لباسی نپوشید که قد شما را بلندتر از آنچه هستید نشان دهد! لباس‌هایی که خطوط یا کارهای عمودی و یقه‌های ایستاده و آستین‌بلند دارند، قد شما را بلندتر جلوه می‌دهد. پس از آن‌ها بپرهیزید.

بهتر است یک لباس ساده را انتخاب کنید. هر ویژگی که لباس داشته باشد مثل دامن بلند و خط پایین کمر، لازم است که با قد شما جور در بیاید؛ مثلاً اگر لباستان دارای دامن بلندی است، باید تا پایین مچ پایتان امتداد داشته باشد و کوتاه‌تر نباشد چرا که اینطور به نظر می‌آید که شما لباستان را از یک کوتاه قد قرض گرفته‌اید!

عروس‌های کوتاه قد:

شما باید از پوشیدن دامن‌های پرچین و بزرگ پرهیز کنید تا قد شما کوتاه‌تر نشان داده نشود. دامن‌های ماکسی به شکل فون انتخاب مناسب‌تری است. لباس انتخابی بخصوص در ناحیه‌ی کمتر باید دارای طراحی باشد که قد شمارا کشیده‌تر نشان دهد. طرح‌های کارشده‌ی عمودی برای شما مناسب است. سنگ‌کاری‌های درشت آن هم فقط در ناحیه‌ی سینه و بالاتنه برای شما مناسب نیست.

اگر ریزه اندام هستید، لباس‌هایی با دامن‌های شیپوری برایتان بسیار زیبا و متناسب می‌باشد. اگر شما لباسی را انتخاب کنید که خط کمر طبیعی شما را مشخص کند، نیمه‌ی پایینی لباس و اندام شما بلندتر به چشم می‌آید.

عروس‌های با اندام شبیه ساعت شنی:

این عروس‌ها جزء خوش هیکل ترین و حسادت برانگیز ترین عروس‌ها هستند! اگر شما دارای این اندام (شانه‌هایی پهن و کمر باریک) هستید، لباسی با یقه‌ی دکلته، دامن بلند و دنباله‌دار و تنگ تا قسمت پایین ران (به شکل مدل ماهی) مناسب‌ترین انتخاب برای شما می‌باشد. با این مدل اندام شما زیباتر هم جلوه خواهد کرد.

مدل دیگری که می‌توان آن را انتخاب کنید، لباسی با یقه‌ای به شکل هفت و بدون آستین، دامنی با خط‌های کمی شلوغ و برش دار می‌باشد. این مدل هم اندامتان را به شکل جذابی در می‌آورد. اگر می‌خواهید شانه‌هایتان باریک‌تر به نظر برسد، مدل بدون آستین بنددار را امتحان کنید. لباس‌های با آستین کوتاه یا افتاده، شانه‌های شما را پهن‌تر نشان خواهد داد.

اندام گلابی‌شکل:

شما می‌توانید انتخابی عالی برای لباستان داشته باشید. به دنبال دامنی باشید که از کمر تا پایین پا کشیده شود و کمی پف‌دار باشد. خط کمر، اندام شما را بسیارمتعادل جلوه خواهد داد به شرطی که لباس در ناحیه‌ی ران و باسن چسبان نباشد. بالاتنه‌ی یقه هفت و یک سینه‌ریز ریش ریش می‌تواند جلوه‌ی خوبی به شما دهد. شما می‌توانید برای دوخت این لباس‌ها از پارچه‌هایی استفاده کنید که به بدن نمی‌چسبند مثل ساتن دوشز و تافته.

اندامی با پاهای باریک و کشیده:

شما یک امتیاز خوب دارید و می‌توانید از لباس‌هایی استفاده کنید که زیبایی پاهایتان را نمایان کند.

اندام پر:

برای شما لباسی با یقه‌ی دکلته ی قلبی شکل و برش‌های نامتقارن در کمر، برای تقارن اندام شما مناسب است. باید از پوشیدن لباس‌های بزرگ و نامتقارن که اندام شمارا بزرگ‌تر نشان می‌دهد، خودداری کنید.

اندامی با سینه‌های کوچک:

شما برخلاف کسانی که سینه‌های بزرگ دارند، می‌توانید از لباس‌هایی استفاده کنید که یقه و ناحیه‌ی سینه‌ی آن تزیین شده باشد. همچنین می‌توانید از طرح‌های تزیین کاری شده‌ای استفاده کنید که بالاتنه‌ی کوتاهی داشته باشد و خط سینه‌ی آن بالا باشد. کسانی هم که سینه‌های بزرگ دارند باید از پوشیدن یقه‌ی بسته و دکلته خودداری کنند و به یقه‌های گلابی‌شکل، قلبی و یقه هفت روی بیاورند.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

اهمیت انتخاب کفش مناسب در چیست؟

سعی کنید کفش مناسب همراه خود داشته باشید تا متوجه مناسب بودن قد لباس بشوید.

برای لباس عروس چقدر باید هزینه پرداخت کنم؟

با توجه به مدل و سایز لباس عروس قیمتها متغییر بوده بنابراین جهت اطلاع از هزینه ها بعد از انتخاب مدل لباس تماس بگیرید.

مدل لباس عروس امپراتوری چه مشخصاتی دارد؟

این نوع لباس می‌تواند آستین‌دار و بدون آستین باشد، همچنین چین‌های زیادی در دامن دارد و به خاطر خط‌ هایی که روی قسمت سینه دارد که تا پایین امتداد دارد به آن مدل امپراتوری می‌گویند، این لباس به کسانی که می‌خواهند سینه‌های برجسته‌تری داشته باشند توصیه می‌شود.

به افراد لاغر و بلند چه مدل لباس عروسی را پیشنهاد می‌دهید؟

لباس عروس تجملی مناسب افراد لاغر و بلند است.

برای نمایش خطوط انحنای بدن از سینه تا زانو چه مدلی از لباس عروس را پیشنهاد می‌دهید؟

مدل لباس عروس پری دریایی برای نمایش خطوط انحنای بدن از سینه تا زانو مناسب است.


کلمات کلیدی:
بهترین مزون لباس عروس در همدان، مزون های معروف لباس عروس همدان ، مزون لباس عروس همدان، مزون های لباس عروس همدان، فوق تخصصی، قیمت، اینستاگرام، شرق، غرب، جنوب، مرکز، شمال، هزینه، گریمور، محفلی، سالن زیبایی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!