بهترین مرکز بوتاکس مو در همدان

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین مرکز بوتاکس مو در همدان
  • مرکز تخصصی بوتاکس مو در همدان

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

بوتاکس مو
0935081 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
پرستو
0991892 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
روفیا
0813833 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
شیرین
0919905 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
میراکل
0991892 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
خورشید شهر
0813823 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین مرکز بوتاکس مو در همدان
سالن بوتاکس مو در همدان
  • 0918 345 ****
  • 081 1234 ****
  • همدان

  • تماس



مرکز بوتاکس مو در آرایشگاه هایپر بیوتی همدان

خدمات حرفه ای بوتاکس مو در آرایشگاه هایپر بیوتی در همدان

مرکز تخصصی بوتاکس مو هایپر بیوتی در همدان با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای در زمینه‌ی بوتاکس مو



بهترین مرکز بوتاکس مو در همدان | مرکز تخصصی بوتاکس مو در همدان

بهترین مرکز بوتاکس مو در همدان

مرکز تخصصی بوتاکس مو در همدان

بهترین مرکز بوتاکس مو در همدان -ممکن است به هنگام شنیدن کلمه بوتاکس به یاد درمان چین و چروک های پوستی بیفتید؛ جالب است بدانید که موهای سر نیز به اندازه پوست الاستیسیته خود را از دست می دهند و برای مراقبت نیاز به بوتاکس مو دارد. یکی از بروز ترین متد های روز دنیا، متد بوتاکس مو است که عصر جدیدی را برای زیبا سازی مو ها به وجود آورده است. موها نیاز به محافظت و مراقبت زیاد دارند زیرا نقش زیادی در زیبایی چهره دارد گاهی اوقات موها بسیار زیبا و لطیف هستند اما گاهی اوقات خشک و شکننده که در نتیجه باید روشی را برای درمان آن ها بر گزینید. با افزایش سن میزان پروتئین مو (کراتین) کاهش میابد و شما نمی توانید به کمک ماسک مو و نرم کننده سلامت موهایتان را تضمین کنید بلکه باید روشی انتخاب کنید که کمبود پروتئین مو را جبران کند.

مرکز تخصصی بوتاکس مو در همدان

بهترین مرکز بوتاکس مو در همدان

در اینجا به بررسی و معرفی مرکز تخصصی بوتاکس مو در همدان می پردازیم.

دو نوع روش برای تزریق بوتاکس مو وجود دارد:

در نوع اول بوتاکس مو تزریق نمی شود اما در عوض یک برنامه موضعی برای پر کردن موهای ضعیف شده و آسیب دیده وجود دارد که سبب میشود موها جلوه ی درخشان تر و سالم تری از خود انعکاس دهند.

در نوع دوم بوتاکس به پوست سر تزریق می شود. بوتاکس از ماده ای به نام سم بوتولینوم تشکیل شده است که از این ماده باید برای استفاده های کم ولی در جهت مفید بهره برد.

روش درمان بوتاکس مو:

کار بوتاکس پر کردن قسمت های شکسته شده یا تضعیف شده مو است. در این متد فیبر مو پوشش داده شده و با یک ماده پروتئینی مهم به نام کراتین فرم داده می شود. اگر از موهای وز شده و دارای مو خوره و آسیب دیده خسته شده اید بهترین گزینه برای درمان موهایتان، بوتاکس مو می باشد. بوتاکس مو از موادی همچون روغن خاویار، ویتامین B5، ویتامین E و کلاژن ساخته شده است.

مزایای بوتاکس مو:

•مرطوب کردن مو
•تغذیه تار موها
•ترمیم و احیای مو و باز گردانی سلامت موها
•باعث صاف شدن موها
•تبدیل موهای آسیب دیده به موهای براق و درخشان
•درمان حالت وزی مو، از بین بردن مو خوره و.
•این روش درمان کاملا ارگانیک راهی مناسب برای جلوگیری از ریزش مو است.
•درمان شوره سر و بیماری پوستی پسوریازیس
•احیای تار مو ها از درون و بیرون آن

بوتاکس برای چه مواردی مفید است؟

•موهای ظریف و نازک و ضعیف شده
•انتهای موی چند شاخه شده
•موی آسیب دیده
•موهای وز و خشک
•افرادی که علاقمند هستند که موهای صافی داشته باشند.
•افرادی که موهایشان بیش از حد دکلره و هایلایت شده است.
•افرادی که دارای موهای فر و مجعد هستند.
•افرادی که دارای موهای خشک و بی روح هستند.

بوتاکس مو چگونه استفاده میشود؟

در فروشگاه های آرایشی _ بهداشتی آمپول های حاوی بوتاکس مو ارائه داده می شود. چنانچه که بوتاکس مو را در منزل یا سالن زیبایی انجام می دهید لازم است که در ابتدا موهایتان را کاملا بشویید و سپس خشک کنید. در مرحله بعد باید مواد را به ساقه مو بمالید و به مدت ۲۰ دقیقه صبر کنید تا مواد کاملا در منافذ پوست سر نفوذ کند. در این مرحله باید سرتان را در کلاه حرارتی یا در معرض بخار داغ قرار دهید و سپس موهایتان را بشویید و سپس به کمک اتو مو یا سشوار موهایتان را دوباره حرارت دهید.

هزینه بوتاکس مو:

این متد همراه با هزینه های متفاوتی است و این هزینه بستگی به این دارد که این روش را در منزل انجام دهید یا در سالن زیبایی توسط فرد متخصص در این زمینه؛ همچنین موقعیت مکانی سالن زیبایی در تعیین هزینه موثر است.

فواید تزریق بوتاکس مو:

مواد تشکیل دهنده بوتاکس مو اسیدی هستند و در درمان صافی مو نقش مهمی را ایفا می کنند. این ماده هیچ گونه خطر و زیانی ندارد و از مواد پارابن و فرمالدئید تشکیل نشده است. و ریزش مو و کاهش حجم موها و شوره سر را به حداقل میزان ممکن می رساند.

عوارض و خطرات بوتاکس مو:

بر اساس عقاید و نظرات متخصصین استفاده مکرر و بیش از حد از این متد از بوتاکس مو سبب نازک شدن ضخامت مو ها و شکنندگی آنها میشود؛ بنابراین استفاده بیش از سه الی چهار بار در سال مضر و آسیب رسان می باشد. در صورت برخورد این ماده با پوست سر امکان دارد که موهایتان چرب شود. اگر پوست سرتان حساس باشد و نسبت به این ماده حساسیت نشان دهد امکان بروز آلرژی وجود دارد.

بهترین مرکز بوتاکس مو در همدان

مرکز تخصصی بوتاکس مو در همدان

چگونه بوتاکس بر روی موهایتان عمل می کند؟

بوتاکس قسمت های ضعیف شده و آسیب دیده تار مو را پر می کند و باعث سالم به نظر رسیدن تار مو می شود. این ماده هنگامی که پوست سر تزریق می شود کار غدد تعرق را کاهش می دهد. سبب کم شدن عمل تعریق می شود. به طور میانگین اثرات بوتاکس ۲ الی ۴ ماه بر روی پوست باقی خواهد ماند؛ البته این ماندگاری به عوامل مختلفی نیز بستگی دارد. بهتر است برای دوام این ماندگاری از شامپوهایی با سولفات کم یا بدون سولفات استفاده کنید.

گزینه های دیگر درمان:

گزینه های زیادی برای درمان موهای آسیب دیده وجود دارد که یکی از آن راه های درمانی بوتاکس مو می باشد. بوتاکس مو هیچ گونه ماده مضر و آسیب رسانی برای مو نخواهد داشت.
یکی دیگر از راه های درمانی موهای آسیب دیده، کراتینه و احیای مو می باشد؛ برخی از کراتینه های مو دارای موادی همچون فرمالدئید هستند که سرطان زا می باشد و برای استفاده های زیاد نامناسب می باشد.

انواعی دیگر از کراتینه های مو وجود دارد که بسیار مناسب و کارآمد هستند همچون: کراتینه برزیلی، مایع کراتینه و؛ که امروزه نیز گسترش چشمگیری داشته اند. مواردی دیگر که می توانید در سبک زندگی تان جای دهید تا موهای سالم و زیبایی داشته باشید:

-یکی از روش هایی که می توانید از شکنندگی موهایتان جلوگیری کنید، کاهش استفاده مکرر از دستگاه های گرمایشی مانند اتو مو، دستگاه ویو و دستگاه بابلیس و. است.

-کاهش میزان اضطراب و استرس می تواند نقش موثری در کاهش ریزش مو داشته باشد؛ زیرا افزایش استرس بر مو و پوست تاثیرات زیادی دارد.

-داشتن یک رژیم سالم غذایی که شامل مواد پروتئینی، سبزیجات و ویتامین و. است.

-می توانید از مکمل هایی که حاوی مواد معدنی، ویتامین ها، آهن و بیوتین و… هستند، استفاده کنید. این مکمل ها در سلامت و شادابی مو و پوست موثر هستند.

چه کسانی نباید از بوتاکس مو استفاده کنند؟

استفاده از بوتاکس مو ایمنی است و همراه با عوارض جانبی نمی باشد. اما به خانم هایی که باردار هستند و یا دوران شیردهی شان است توصیه میشود که تا حد لامکان از این متد استفاده نکنند.

آیا تزریق بوتاکس مو ایمن است؟

این متد کاملا ایمن و بدون مواد آسیب رسان است و همچنین برای جلوگیری از بروز آلرژی همراه با سوزش و خارش این ماده نباید با پوست سر تماس داشته باشد.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز بوتاکس مو در همدان، مرکز تخصصی بوتاکس مو در همدان، بوتاکس مو همدان، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، همدانی، مدل، طبیعی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!