کلینیک کاشت مژه در همدان

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • کلینیک کاشت مژه در همدان
  • بهترین مرکز اکستنشن مژه در همدان

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

اکستنشن مژه
0930271 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اکستنشن مژه
0992208 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ژاکلین
0912713 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اکستنشن مژه
0933718 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اکستنشن مژه
0918609 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
شیوان
0918467 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

کلینیک کاشت مژه در همدان
سالن اکستنشن مژه در همدان
  • 0918 345 ****
  • 081 1234 ****
  • همدان

  • تماس



بهترین اکستنشن مژه در همداندر آرایشگاه هایپر بیوتی همدان
خدمات تخصصی کاشت و اکستنشن مژه حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در همدان

مرکز تخصصی اکستنشن مژه در همدان در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کاشت و اکستنشن مژه



کلینیک کاشت مژه در همدان | بهترین مرکز اکستنشن مژه در همدان

کلینیک کاشت مژه در همدان

بهترین مرکز اکستنشن مژه در همدان

کلینیک کاشت مژه در همدان -مژه های بلند و پرپشت در زیبایی چشم ها تاثیر بسیاری دارد و به چشم ها حالتِ زیبایی می‌دهد؛ اما بسیاری از خانم ها به دلایل مختلف مژه های کم پشتی دارند و برای پرپشت کردن مژه ها، روش‌های مختلفی را امتحان می‌کنند. روش های درمان خانگی هم می‌توانند برای پرپشت شدن مژه ها موثر باشد، اما روشی بسیار طولانی و زمان‌بر است. امروزه با پیشرفت علم و تکنولوژی برای زیبا کردن مژه ارائه شده که بسیار سریع مژه های بلند و پرپشت به شما می‌دهد؛ مانند مژه مصنوعی، کاشت مژه، اکستنشن مژه همه خانم‌ها با روش کاشت مژه و مژه مصنوعی آشنا هستند. اکستنشن مژه روش دیگری است برای پرپشت کردن و بلند کردن مژه‌ها. بسیاری از افراد این روش را با کاشت مژه اشتباه می‌گیرند، در حالی که اکستنشن مژه با کاشت مژه کاملاً متفاوت است.

اکستنشن مژه تارهایی از جنس مو هستند که تک به تک لابه‌لای مژه‌ها چسبانده می‌شوند و به این شکل مژه‌ها را پرپشت و بلند تر می‌کنند. این اکستنشن‌ها از مواد مصنوعی مانند موی سمور، ابریشم و یا موی انسان ساخته می‌شود. استفاده از موی حیوانات برای این کار توصیه نمی‌شود؛ زیرا ما از پاکیزه بودن و استریل بودن آنها نمی‌توانیم اطمینان پیدا کنیم. همچنین ممکن است موی حیوانات احتمال حساسیت را افزایش بدهد.

بهترین مرکز اکستنشن مژه در همدان

کلینیک کاشت مژه در همدان

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز اکستنشن مژه در همدان می پردازیم.

انواع روش‌های اکستنشن:

کاشت تک به تک مژه ها (اکستنشن کلاسیک مژه):

در این روش، مژه های مصنوعی به صورت یکی یکی به مژه‌های طبیعی شما وصل می‌شود. برای وصل کردن این مژه‌ها از چسب‌‌های روشن یا مشکی مخصوص و بادوام استفاده می کنند. برای هر چشم می توان ۶۰ الی ۸۰ مژه چسباند.

اکستنشن مژه والیوم (سه بعدی):

در این روش دو تا پنج تار مژه ابریشمی بسیار نازک به هر تار مژه طبیعی چسبانده می‌شود. این روش هم سبک تر از اکستنشن کلاسیک است هم دوام بیشتری دارد.

اکستنشن مژه مگا والیوم:

در این روش با توجه به ضخامت و قدرت تحمل مژه بین ۷ تا ۱۲ مژه ابریشمی بر روی هر تار مو چسبانده می‌شود. این روش اکستنشن برای افرادی که دوست دارند مژه‌های خیلی پر پشت و مشکی داشته باشند، استفاده می‌شود.

تفاوت کاشت و اکستنشن مژه:

بین کاشت و اکستنشن مژه تفاوت هایی وجود دارد. کاشت مژه یک فرایند سخت و پیچیده است و به دلیل جراحی و پیوند مژه که بسیار به چشم نزدیک است، خطرناک است. در کاشت مژه، مژه‌های کاشته شده بسیار شبیه به مژه های طبیعی است. مژه‌های کاشته شده مانند مژه های طبیعی رشد می کنند. مژه‌های کاشته شده هر هفته نیاز به ترمیم دارند. اکستنشن مژه چسباندن مژه لابلای مژه‌های طبیعی است. اکستنشن مژه به صورت شش ماه چسبانده می‌شود و عمر اکستنشن مژه حدود یک ماه است و هر دو هفته یکبار نیاز به ترمیم هم دارد. تعداد مژه های چسبانده شده بستگی به تعداد مژه های طبیعی خود فرد دارد زیرا تارهای مژه بر روی مژه های طبیعی چسبیده میشود. قیمت کاشت مژه اکستنشن مژه هم با یکدیگر متفاوت است. در کاشت مژه، هزینه به مژه های کاشته شده و پزشک مربوطه بستگی دارد. اکستنشن مژه، هزینه به جنس تار مژده استفاده شده، کم پشت یا پرپشتی و مرکز مربوطه بستگی دارد.

تفاوت اکستنشن با مژه مصنوعی:

مژه های مصنوعی را میتوان با یک نگاه تشخیص داد؛ اما در روش اکستنشن مژه‌های چسبیده شده به مژه های طبیعی شباهت دارد و به سختی قابل تشخیص است. اکستنشن مژه دوام و ماندگاری بسیار بیشتری از مژه مصنوعی دارد.

نکاتی درباره اکستنشن مژه:

تعداد مژه چسبانده شده به تعداد مژه های خود فرد بستگی دارد. به این دلیل که مژه های مصنوعی بر روی مژه های طبیعی کار می‌شود. اگر فردی مژه‌های طبیعی خودش کم باشد، تعدادی کمی مژه مصنوعی می توان چسباند. بلندی مژه های مصنوعی حداکثر باید دو برابر مژه‌های طبیعی باشد؛ زیرا اگر طول موج بیشتر از آن باشد، باعث ریزش مژه میشود. بهتر است کسی که اکستنشن مژه انجام می دهد، وارد سونای بخار نشود و وقتی حمام می‌کند مراقب باشد که فشار آب به صورت مستقیم به چشم‌ها نخورد. همچنین چشم های خود را نمالد. اکستنشن مژه به کسانی که طول مژه‌های آنها کمتر از ۳ میلیمتر است، پیشنهاد می‌شود. کسانی که مژه های پرپشت و بلندی دارند نیاز به اکستنشن مژه ندارند. اگر احساس می کنید که پوست حساسی دارید و ممکن است بعد از کاشت مژه دچار حساسیت شوید، بهتر است ابتدا دو عدد مژه بکارید، بعد از گذشت چند روز اگر دچار حساسیت شدید کاشت مژه انجام ندهید.

آیا اکستنشن مژه باعث آسیب میشود؟:

اکستنشن‌ مژه هیچ آسیبی برای مژه ها ندارد. تنها آسیبی که ممکن است داشته باشد این است که به چسب حساسیت داشته باشید. اگرهنگام چسباندن مژه احساس سوزش در کردید، حتماً آرایشگر را در جریان بگذارید. همچنین اطمینان حاصل کنید که چسب حاوی فرمالدئید نباشد. اکستنشن مژه هیچ دردی ندارد. اگر احساس درد و سوزش کردید، بدانید که اشتباهی در روند کار رخ داده است.

نحوه مراقبت از اکستنشن مژه:

عمر مفید اکستنشن مژه حدود یک ماه است. با ریزش مژه طبیعی، اکستنشن هم می‌افتد. برای اینکه مژه ماندگاری بیشتری داشته باشد، بهتر است از روغن‌های مخصوص آرایش مژه استفاده کنید. اگر مژه هایتان را اکستنشن کرده‌اید، دیگر نیازی استفاده از ریمل ندارید؛ اما اگر تمایل داشتید ریمل بزنید، حتماً از ریملی استفاده کنید که با آب پاک میشوند و فقط به نوک مژه ها را ریمل بزنید. برای پاک کردن آرایش چشم هم با استفاده از دستمال نرم و ژل های شستشو اطراف مژه را تمیز کنید. میتوانید برای این کار از شامپو بچه هم استفاده کنید. از پاک کننده های آرایشی چرب و روغنی برای تمیز کردن چشم هایتان استفاده نکنید. آرایش اطراف چشم را با گوش پاک کن آغشته به محل آن به آرامی و با احتیاط تمیز کنید.

با صورت بر روی بالشت فرو نروید، زیرا باعث کج و کوله شدن مژه‌ها میشود. مژه ها را دستکاری نکنید و آنها را نکشید؛ زیرا دستکاری کردن مژه باعث ضعیف شدن ریشه مژه میشود. مژه مانند مو چرخه ریزش طبیعی را دارد. اگر دائما به آنها دست بزنید، ریزش دائمی پیدا می‌کنند و ممکن است مژه ای بیوفتد دیگر جای آن رشد نکند.بعد از کاشت بلافاصله از لنز استفاده نکنید و صبر کنید حداقل نصف روز از زمان کاشت بگذرد. یک برس مژه تمیز فراهم کنید و هر روز مژه ها را با آن شانه کنید تا به هم ریخته نشود. از بالشت هایی از جنس ابریشم یا ساتن استفاده کنید، زیرا مانع چروک شدن پوست و آسیب رسیدن به مژه ها میشود؛ زیرا شبها هنگام خواب که غلت میزنید، صورت به بالشت سابیده می‌شود؛ اما اگر پارچه از جنس ساتن باشند، صورت روی بالش سر می‌خورد.

از فرمژه استفاده نکنید:

در ۲۴ ساعت اول، آب اصلا با چشم تماس نداشته باشد.
مژگان باید در حرارت مستقیم سشوا قرار بگیرند زیر باعث بیحال شدن مژه‌ها میشود.
هر سه هفته یکبار برای ترمیم مژه نزد آرایشگر بروید.

قبل از اکستنشن مژه این نکات را رعایت کنید:

برای یک اکستنشن کردن مژه ها حتماً باید مژه خشک باشد. برای کار صورتتان را از چند ساعت قبل چند ساعت نشویید.
از ۲۴ ساعت قبل از اکستنشن مژه حرکت های ورزشی که باعث عرق کردن میشود را انجام ندهید.
از ۴۸ ساعت قبل از انجام اکستنشن ورزش‌هایی مانند شنا انجام ندهید و از رفتن به سونا خودداری کنید.

عوارض اکستنشن مژه:

اکستنشن مژه به خودی خود هیچ عوارضی ندارد اما اگر کسی که این کار را انجام می‌دهد، تخصص و مهارت نداشته باشد، ممکن است که مژه‌های پلک بالا و پایین را به هم بچسباند و باعث کنده شدن مژه‌های طبیعی هم بشود. همچنین ورود چسب چشم هم باعث عفونت و آلرژی چشم میشود.

عوامل تاثیرگذار در قیمت اکستنشن مژه:

قیمت اکستنشن مژه به عوامل زیادی بستگی دارد. از جمله: جنس اکستنشن مژه، پرحجم بودن یا کم حجم بودن اکستنشن مژه و اینکه در کدام مرکز اکستنشن مژه انجام دهید.
اگر موهای استفاده شده در اکستنشن مژه متنوعی باشد و قیمتش ارزان تر از اکستنشن موهای طبیعی است. همچنین اگر می‌خواهید اکستنشن مژه پرپشت و پرحجم داشته باشید، باید هزینه بیشترین پرداخت کنید.

انتخاب بهترین چسب اکستنشن مژه:

انتخاب چسب یکی از مهم ترین مراحل اکستنشن مژه می باشد زیرا اگر از چسب بی کیفیت استفاده شود مژه ریزش پیدا میکندو یا ممکن است، چشم آسیب ببیند. چسب های استفاده شده در اکستنشن تا زمانی دوام دارد که مژه‌ی اصلی شما نروید. اگر قبل از رویش مجدد مژه های شما اکستنشن ها ریزش کند، مشکلی در نصب آن وجود دارد. دانلود چسب اکستنشن وجود دارد رنگ سیاه و بی رنگ. برخی از چسب‌های اکستنشن مژه برای چشم آن حساس طراحی شده است؛ مانند چسبهای شرکت blink کفش چسبی ضعیف استفاده میکنند و دوام آن بین یک تا سه هفته است و بعد از ۱۰ الی ۲۰ ثانیه خشک میشود. به هر سالنی که مراجعه می‌کنید، آرایشگر موظف است که برند چسب را به شما معرفی کند تا شما از کیفیت جنس اطمینان پیدا کنید. آرایشگر از گفتن برند چسب خودداری کرد، مطمئن باشید یک جای کار ایراد دارد.

چسب های بهداشتی و پزشکی مقداری بوی بد دارند و این بوی بد نهایتا تا دو ساعت ادامه دارد. ممکن است که چشم‌هایتان مرطوب شود و حالت چسبندگی داشته باشد، اما پس از گذشت یک روز این حالت‌ها از بین می رود. اگر اکستنشن مژه در هوای خشک صورت بگیرد، مدت زمان طولانی را باید منتظر بود تا چسب خشک شود. همچنین ممکن است کیفیت خوبی هم حاصل نشود. برای همین آرایشگران در محلول جسب کمی مرطوب کننده استفاده می کنند تا کار چسباندن مژه های مصنوعی به طبیعی آسان تر صورت بگیرد.

استفاده از روغن:

اگر چسب مژه خیلی سفت شده و اذیتتان می کند میتوانید با مقدار بسیار کمی روغن نارگیل یا زیتون مژه های تان را چرب کنید. مراقب باشید که مقدار روغن زیاد نشود، زیرا ممکن است اکستنشن مژه جدا شود. هرگز تلاش نکنید که خودتان اکستنشن مژه را جدا کنید زیرا باعث خراب شدن مژه‌های طبیعی شود.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

کلینیک کاشت مژه در همدان، بهترین مرکز اکستنشن مژه در همدان، بهترین مرکز کاشت مژه در همدان، اکستنشن مژه حرفه ای در همدان، اکستنشن مژه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، همدانی، مدل، مراکز، تخفیفات، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!