بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در همدان
  • بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در همدان
  • آموزشگاه میکروبلیدینگ ابرو در همدان

بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در همدان
آموزش میکروبلیدینگ ابرو
  • 0918 345 ****
  • 081 1234 ****
  • همدان

  • تماس



بهترین آموزش میکروبلیدینگ ابرو در مرکز آموزشی هایپر بیوتی همدان
آموزش تخصصی میکروبلیدینگ ابرو حرفه ای در مرکز آموزشی هایپر بیوتی در همدان

مرکز آموزشی و تخصصی میکروبلیدینگ ابرو در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** با ارائه مدرک فنی حرفه ای و بین المللی



بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در همدان | آموزشگاه میکروبلیدینگ ابرو در همدان

بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در همدان

آموزشگاه میکروبلیدینگ ابرو در همدان

بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در همدان -تعداد کمی از افراد، از نعمت داشتن ابروهای پر پشت و خوش فرم بر خوردار هستند، ابرو ها اعضای بسیار کلیدی در چهره ی ما محسوب می شوند که بر روی فرم چشم ها و حتی فرم کل صورت اثر گذارند، بعضی ها به صورت مادر زادی ابروهای کم پشت و ضعیفی دارند، سایر افراد، به خاطر دلایلی مانند؛ بالا رفتن سن، بیماری، آلودگی محیط و یا تغذیه ی نا درست، به مرور دچار ریزش ابرو می شوند.
برای حل این مشکلات به ادامه مطلب توجه کنید.

آموزشگاه میکروبلیدینگ در همدان

بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در همدان

در اینجا به بررسی و معرفی آموزشگاه میکروبلیدینگ ابرو در همدان می پردازیم.

میکروبلیدینگ ابرو یا فیبروز ابرو:

بسیاری از خانم ها، به محض برخواستن از خواب و قبل از خروج از منزل، مدت زمان زیادی را در مقابل آینه، صرف طراحی کردن و پر کردن قسمت های خالی ابروهای خود، با لوازم آرایشی مثل مداد ابرو، سایه ابرو و یا ژل ابرو می کنند؛ اما این روش بسیار موقتی است و بعد از مدت زمان کمی نیاز به ترمیم پیدا می کند. همچنین روش های قدیمی مانند تاتوی ابرو که یک روش دائمی برای طراحی ابروها است، یک حالت مصنوعی و ناخوشایند به ابروها می دهند.

اما کلید حل این مشکلات، روشی به نام میکروبلیدینگ ابرو یا فیبروز ابرو است که فراتر از یک طراحی ساده برای ابروها است و یک جلوه ی زیبا و طبیعی به ابروهای شما می بخشد.

در این روش که یک روش نیمه دائمی برای پر پشت کردن و فرم دادن به ابروها است، بعد از انتخاب کردن مدل ابروی مورد علاقه ی خود، از یک قلم مخصوص که متشکل از چند سوزن و تیغ به نام بلید است، استفاده می کنند و با استفاده از این قلم، رنگ دانه ها را به صورت خطوط نازکی، شبیه به تارهای طبیعی ابرو، به لایه های زیر پوست انتقال می دهند. مدت زمان ماندگاری این روش به صورت میانگین از یک سال تا 18 ماه است که به نوع پوست افراد و کیفیت مواد به کار گرفته شده، بستگی دارد.

آیا میکروبلیدینگ ابرو یا فیبروز ابرو، همان تاتوی ابرو است؟

در جواب این سوال، شاید بتوانیم بگوییم که میکروبلیدینگ ابرو یا فیبروز ابرو، یکی از زیر شاخه های خانواده ی تاتو ها است، اما این تکنیک، تفاوت بسیار زیادی با روش قدیمی تاتوی ابرو دارد.

تاتوی ابرو، یک روش قدیمی و منسوخ است که تاثیری دائمی و ماندگار بر روی چهره دارد که در صورتی که شخص مایل به پاک کردن آن از چهره ی خود باشد، مجبور است از دستگاه هایی مانند لیزر استفاده کند و پاک کردن آن بسیار دشوار می باشد. به علاوه تاتوی ابرو یک حالت بسیار مصنوعی برای ابرو ها ایجاد می کند.

در حالی که روش میکروبلیدینگ یا همان فیبروز ابرو، معایب روش تاتوی ابرو را ندارد، اولا این روش، یک روش موقتی است، به این معنا که اگر مشتری از انجام میکروبلیدینگ خود پشیمان شد و یا خواست مدل ابروهای خود را تغییر بدهد، به راحتی و بدون دردسر این امکان را خواهد داشت، چون در روش میکروبلیدینگ، رنگ دانه ها تا لایه های عمقی پوست صورت، نفوذ نمی کنند. به علاوه در این روش، فرم ابروها بسیار زیبا وطبیعی خواهد بود، چون رنگ دانه ها در جهت رویش طبیعی موهای ابرو اعمال می شوند.

انجام دادن این تکنیک، کار پیچیده و زمان بری نیست، البته کار حساس و ظریفی می باشد که برای گرفتن نتیجه ی بهتر، حدود دو ساعت و یا شاید کمتر، بسته به فرم ابرو و مدل مد نظر مشتری، به زمان نیاز دارد.

مزیت های تکنیک میکروبلیدینگ ابرو یا فیبروز ابرو:

در این تکنیک، مواد رنگی نفوذ کمتری در لایه های عمقی پوست دارند و رنگ دانه ها در جهت رویش طبیعی موهای ابرو اعمال می شوند، پس میکروبلیدینگ ابرو جلوه ای بسیار طبیعی دارد.

با انجام میکروبلیدینگ ابرو یا فیبروز ابرو، نگران از دست دادن ابروهای طبیعی خود نباشید، چون این روش نه تنها باعث ریزش تارهای طبیعی ابرو های شما نمی شود، بلکه باعث تقویت آنها خواهد شد.

بعد از انجام این تکنیک، ابروهای شما همیشه پر پشت و مرتب و زیبا هستند و شما نیازی به صرف کردن زمان خود، برای طراحی کردن ابرو هایتان ندارید. خون ریزی و درد در این روش، از سایر روش ها بسیار کمتر است.

تفاوت تکنیک میکروپیگمنتیشن با تکنیک میکروبلیدینگ ابرو:

همان طور که قبلا هم اشاره کردیم، در روش میکروبلیدینگ ابرو یا فیبروز ابرو، مواد رنگی توسط تیغ ها و سوزن های مخصوصی به اسم بلید، به داخل پوست نفوذ می کنند که البته سطح کمتری از پوست را در گیر کرده و تا عمق پوست نمی روند، به همین دلیل است که تکنیک میکروبلیدینگ، ماندگاری کمتری نسبت به تکنیک میکروپیگمنتیشن دارد؛ اما در عوض در این روش، ابروها ظاهری بسیار طبیعی تر و زیبا تر خواهند داشت.

تاثیرات میکروبلیدینگ ابرو یا فیبروز ابرو بر روی افراد:

بعد از میکروبلیدینگ ابروهای خود، صاحب ابروهایی مرتب، پر پشت و جذاب می شوید که این امر قطعا تاثیر بسیار زیادی بر روی چهره ی شما خواهد داشت، بنابراین احساس اعتماد به نفس و شادمانی خواهید کرد.

اما باید بدانید که در این تکنیک، پروسه ی تثبیت رنگ دانه ها، چند روزی زمان لازم دارد، در روزهایی ابتدایی بعد از انجام میکروبلیدینگ، ابروهای شما پر رنگ تر هستند، ولی با گذشت چند روز، به تدریج رنگ ابروها، روشن تر خواهد شد؛ اما تعجب نکنید، چون بعد از سپری شدن چند روز، رنگ دانه های بیشتری در پوست شما نفوذ کره اند، در نتیجه ابروهای شما قدری روشن تر می شوند، در واقع رنگ ابروها تثبیت شده و به تدریج ظاهر طبیعی تری پیدا می کنند؛ اما نباید تصور کنید که میکروبلیدینگ شما کم رنگ شده و نیاز به ترمیم کردن دارد.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

بهترین مرکز آموزش میکروبلیدینگ در همدان، آموزشگاه میکروبلیدینگ ابرو در همدان، میکروبلیدینگ ابرو حرفه ای در همدان، آموزش میکروبلیدینگ صفر تا صد، گام به گام، مرحله به مرحله، مدرک فنی حرفه ای و بین المللی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، همدانی، مدل، مراکز، تخفیفات، نمونه، مدل های ابرو

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!