آموزش فیبروز ابرو در همدان
  • آموزش فیبروز ابرو در همدان
  • بهترین کلاس فیبروز ابرو در همدان

آموزش فیبروز ابرو در همدان
آموزشگاه فیبروز ابرو
  • 0918 345 ****
  • 081 1234 ****
  • همدان

  • تماس



بهترین مرکز آموزشی فیبروز ابرو در همدان در آموزشگاه هایپر بیوتی همدان
آموزش تخصصی فیبروز ابرو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در همدان

مرکز آموزشی فیبروز ابرو در همدان در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** با ارائه مدرک فنی حرفه ای و بین المللی



آموزش فیبروز ابرو در همدان | بهترین کلاس فیبروز ابرو در همدان

آموزش فیبروز ابرو در همدان

بهترین کلاس فیبروز ابرو در همدان

بهترین مرکز فیبروز ابرو در همدان -درواقع نام اسلوب فیبروز از شرکتی در کشور صربستان گرفته و اقتباس‌شده است. صربستان اولین کشوری بود که پایه و اساس این سبک به‌خصوص از زیبایی را بنیان‌گذاری کرد. امروزه این متد در کشور ما رونق پیداکرده و علاوه بر این‌که افراد زیادی در آن تخصص پیدا کردند، تعداد کثیری متقاضی آن برای ابروهای خود هستند.

بسیاری به دنبال روشی غیردائمی برای آراستن ابروهایشان می‌باشند که ما به آن‌ها روش فیبروز یا همان فیبروز ابرو را معرفی می‌کنیم که به گونه‌های مختلفی ازجمله: دستی و یا استفاده از سوزن‌های یک‌بارمصرف اشاره نمود. به‌طورکلی فیبروز مناسب افرادی است که در پی راهی هستند که پرپشتی و تراکم ابروها را ضمن حفظ طبیعی بودنشان، برای آن‌ها به ارمغان بیاورد. شهرت و آوازه‌ی این سبک از ابرو آرایی گسترش‌یافته و افراد شرق نشین و غرب نشین با آن آشنایی کاملی دارند.

خیلی کم پیش می‌آید که افراد به‌طور خدادادی صاحب ابروهایی بی‌نقص و عیب باشند، بنابراین ممکن است ابروی هر فردی دچار مشکلات و عیوبی باشد؛اما جای نگرانی نیست چراکه باروی کار آمدن فیبروز باهدف پوشاندن و رفع نواقص ابروها، افراد می‌توانند رنگ و نقشی زیبا و خاص به گیسوان کوتاه پایین پیشانی خود ببخشند، البته در نظر داشته باشید که این نحوه ترمیم ابرو همیشگی و دائمی نیست. برای بهره‌گیری از این روش دو راه وجود دارد: راه‌حل اول مراجعه به درمانگاه‌ها و کلینیک‌های زیبایی است و دومین راه یادگیری چگونگی صورت گرفتن آن و سپس خرید دستگاه آن جهت انجام فیبروز ابرو در خانه.

بهترین کلاس فیبروز ابرو در همدان

آموزش فیبروز ابرو در همدان

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین کلاس فیبروز ابرو در همدان می پردازیم.

هدف از انجام فیبروز ابرو چیست؟

1. زیبایی طبیعی به ابرو های خود می بخشید.
2. باعث برطرف کردن و ارائه راه حل برای پوشیده شدن نواقص می شود.
3. صاحب ابروهایی با طرح و رنگ مختص خود می شوید.
مراحل فیبروز ابرو به شرح زیر است:
1. اجرای خطوط در بخش تاج ابرو و تمدید هر خط در دوبار
2. شوک دادن ره رنگ
3. پس از 3 الی 4 دقیقه که ابرو رنگ گرفت نوبت بی حسی می شود.
4. ترسیم آرک ابرو و دم ابرو
5. دوبرابر کردن ضخامت استروک ها در جهت جلوگیری از کم رنگ نبودن تاتو
6. تکرار مراحل فیبروز ابرو براساس نوع پوست فرد

چند نکته که در اجرای بهتر این متد موثر هستند، اول اینکه 10 روز قبل از انجام متد فیبروز ابرو، نباید ابرو ها را رنگ کرد و دوم اینکه برای بهتر انجام شدن این روش پوست های خشک و نرمال مناسب تر هستند.

مزایای فیبروز ابرو:

1. بوجود آمدت التهاب کمتر در مقایسه بادیگر روش ها
2. دقت بالا و درآخر داشتن ابروهایی زیبا و به ظاهر طبیعی
3. ایجاد تراکم بالا در این قسمت
4. تغییر آسان مدل ابرو
5. وجود مدل های متعدد برای انجام این متد
6. داشتن هزینه بسیار مناسب
7. بهترین گزینه برای ایجاد قرینگی بین ابرو ها
8. فرم دادن به تاج ابرو ها
9. سوزش و درد کمتر
10. دادن حالت ظریف و طبیعی به ابرو ها
11. فرم دادن به آرک ابرو ها

معایب فیبروز ابرو:

1. شاید با مزایی که در بالا خواندید، شما نیز به این متد علاقه مند شده باشید، اما باید گفت که کسانی که در زمان قبل از تاتو استفاده کرده اند، نمی توانند از متد فیبروز ابرو برای زیبایی ابرو های خود استفاده کنند.

2. در این متد کاربر با استفاده از دستگاه میکرو بیلیدینگ این کار را انجام می دهد که این دستگاه با فشار دست کار می کند و ممکن است در اواخر کار به علت درد گرفتن مچ کاربر، این روش به خوبی انجام نگیرد و نتیجه مطلوب را ندهد.

3. تیغ مربوط به دستگاه میکرو بیلیدینگ، ارتباط مستقیم با دست کاربر دارد و ممکن است به دست کاربر، آسیب برساند پس افرادی که متد فیبروز ابرو را انجام می دهند باید احتیاط کرده و مراقب دست خود باشند.

4. بعضی از مراکز برای اینکه سود بیشتری ببرند، از رنگ های نامرغوب استفاده میکنند که پس از مدتی رنگ ابرو ها کم رنگ و نا مناسب می شود، پس بهتر است برای جلوگیری از هدر رفتن هزینه و زمان خود، قبل از انجام این متد با مشورت از آشنایان به مراکز معتبر، قابل اعتماد و قابل اطمینان مراجعه کنید تا نتیجه مطلوب را از آن خود کنید.

انواع مدل‌های هاشور ابرو بر اساس فیبروز:

اگر قصد داشتید ابروهایتان به روش فیبروز هاشور بزنید باید توجه داشته باشید که این روش در سبک‌های گوناگونی صورت می‌گیرد که هر فرد با توجه به سلیقه خود می‌توانند یک الگو را انتخاب و اصطلاحاً روی ابرو خود پیاده کند؛اما اگر می‌خواهید به توجه به فرم صورتی که دارید بهترین مدل روی ابروهای خودتان پدیدار شود، ما این مژده را به شما می‌دهیم که در کلینیک‌های عمل زیبایی پس از بررسی ساختار صورت و اجزای آن بهترین الگو هاشور یا فیبروز را برای شما حاصل می‌کنند.

1. مدل هاشور 3-spine:

در این الگو که شهرت آن به نام تیغ ماهی هست نقطه کانونی یا همان مرکزی آن در نوک ابروها واقع گردیده.

2. مدل هاشور 5-spine:

ابروی آسیایی نامی است که این نوع مدل هاشور به آن معروف است. در نواحی پایینی ابرو جایی بین ابتدا و قوس ابرو نقطه مرکزی ابرو قرار دارد.

3. مدل هاشور 6-spine:

مدل هاشور 6-spine یا همان کلاسیک نوعی از فیبروز است که محل قرارگیری نقطه کانونی آن در بخش قوس پایینی محقق شده است به‌گونه‌ای تمام هاشورهای ایجادشده را در همان جهت قرار می‌دهند.

4. مدل هاشور upper spine:

ازآنجاکه نقطه مرکزی در این الگو از هاشور در بالا ابروهاقرار دارد هاشورها نیز در نواحی بالایی قرار می‌گیرند.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

آموزش فیبروز ابرو در همدان، بهترین کلاس فیبروز ابرو در همدان، مرکز آموزشی، آموزشگاه، مدرک فنی حرفه ای و بین المللی، مراکز، قیمت فیبروز ابرو، مرکز، آدرس، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، همدانی، مدل، تخفیفات، نمونه، مدل های

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!