بهترین هاشور ابرو همدان

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین هاشور ابرو همدان
  • بهترین ارایشگاه هاشور ابرو در همدان

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

علیپور
0921169 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
پرستو
0991892 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
چم
0918706 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
هاشور ابرو
0922453 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سحراگین
0918411 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
روفیا
0813833 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین هاشور ابرو همدان
سالن هاشور ابرو در همدان
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • همدان

  • تماس



بهترین هاشور ابرو در همدان در آرایشگاه هایپر بیوتی همدان

خدمات تخصصی هاشور ابرو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در همدان

مرکز تخصصی هاشور ابرو در همدان در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای هاشور ابرو



بهترین هاشور ابرو همدان

بهترین ارایشگاه هاشور ابرو در همدان

بهترین هاشور ابرو همدان – گفته شده که چشم ها دریچه ی روح هستند و ابرو ها قاب این دریچه اند، پس نباید از زیبا و مرتب نگه داشتن آنها غافل شویم. احتمالا شما هم به اهمیت ابروهای مرتب و آراسته و تاثیر آنها در چهره توجه کرده اید. ابرو ها روی حالت چشم های شما تاثیر گذارند، می توانند شما عصبانی، اخمو، جوان یا پیر نشان دهند و یا صورت شما را چاق تر یا کشیده تر نشان دهند.

اما به دلیل استرس ها و فشارهایی که امروزه با آنها مواجه هستیم و نیز با بالاتر رفتن سن، ابرو ها شروع به ریزش می کنند و فرم زیبا و سالم خود را از دست می دهند. برای باز گرداندن زیبایی ابروها، خانم های بسیاری، با استفاده از لوازمی همچون مداد ابرو، ریمل ابرو و یا سایه ی ابرو، می کوشند ابروی خود را طراحی کنند که این کار، بسیار وقت گیر و موقتی است. چون بعد از یکی دو ساعت طراحی شما پاک شده و نیاز به ترمیم پیدا می کند.

راه حل این مشکل را دنیای آرایشگری ارائه می کند، یکی از بهترین جایگزین ها برای لوازم موقتی طراحی ابرو، روش هاشور زدن ابرو است. هاشور ابرو یک طراحی نیمه دائمی برای ابروهای شما است که جاهای خالی ابرو را پر می کند و فرم دلخواه را به ابرو هایتان می دهد؛ بنابراین شما را از طراحی کردن ابرو ها برای مدت زیادی بی نیاز خواهد کرد.

بهترین هاشور ابرو در همدان

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین ارایشگاه هاشور ابرو در همدان می پردازیم.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که به دنبال یک هاشور کار ماهر و با تجربه باشید و ابرو های خود را به دست هر کسی نسپارید، چون این کار ظرافت بالایی دارد و هر کسی توانایی انجام صحیح آن را ندارد. به علاوه از آنجایی که ابروها در چگونه به نظر رسیدن چهره بسیار اهمیت دارند، پس باید حتما به دنبال یک کار با کیفیت باشید.

در صورتی که آرایشگر تان از رنگ های غیر استاندارد و بی کیفیت استفاده کند هم به سلامتی شما آسیب می زند و هم نتیجه ی نهایی کار را تحت تاثیر قرار می دهد. پس دقت کنید که هاشور کار از رنگ های ارگانیک و مرغوبی بهره ببرد.
هاشور زدن ممکن است با مقداری درد همرا باشد، پس هاشور کار شما باید قبل از شروع کار، برای جلوگیری از درد و سوزش، از مواد بی حس کننده بر روی ابرو ها استفاده کند.

می توانید برای انتخاب فرم ابرو هایتان، از هاشور کار خود مشورت بگیرید. سپس از او بخواهید با کمک شابلون و وسایل طراحی ابرو، موقتا آن طرح را بر روی ابروی شما بکشد تا متوجه ی نتیجه ی نهایی کار شوید.
کل فرایند هاشور کردن ابرو ها در حدود نیم ساعت طول می کشد، سپس بین 1 تا 3 ماه زمان لازم است تا به ترمیم کردن مجدد آن نیاز پیدا کنید.

مراحل و روند هاشور ابرو برای متقاضیان

با توجه به اینکه این روزها، این روش بسیار مورد توجه و استفاده قرار گرفته، لازم است تا درمورد روند کلی انجام کاری که قرار است انجام دهید، آگاهی داشته باشید.

ابتدا لازم است در انتخاب تاتوکار و هاشورزن خود دقت لازم را به خرج دهید و از کیفیت کار او مطمئن باشید. چون شما هرچند نیمه دائم، اما قرار است با آن ابروها زندگی کنید. اگر تاتوکار شما مجرب نبوده و کارش بی‌کیفیت باشد، نتیجه ی دلخواه شما حاصل نخواهد شد که این مورد زیبایی کل صورت شما را نیز تحت تاثیر قرار خواهد داد.

همچنین لازم است اطمینان حاصل کنید که تاتوکارتان، از رنگ‌های اصل، ارگانیک و فاقد سرب جهت هاشور زدن استفاده کند. چون در صورت استفاده از رنگ‌های فیک و بی‌کیفیت و غیراستاندارد ممکن است سلامت شما را به خطر بیندازد.
بعد انتخاب تاتوکارخود، نزد او رفته و درمورد مدل ابروی خود مشورت‌ بگیرید.

سپس تاتو‌کار شما، می‌بایست قبل از شروع کار، ابروهایتان را توسط شابلون و یا مداد ابرو طراحی کند تا شما درمورد نتیجه‌ای که حاصل خواهد شد، مطمئن شوید.

سپس برای پیشگیری از درد و سوزش می‌بایست از دارو‌های بی‌حس‌کننده بر روی ابرویتان استفاده شود. البته می‌توان گفت که این مرحله بسته به میزان طاقت و تحمل شما قابل حذف است.

هاشور زدن ابرو حدودا نیم ساعت زمان می‌برد و شما می‌بایست ۱ الی ۳ ماه بعد برای ترمیم هاشورابرویتان، اقدام نمایبد. این مدت زمان بستگی به میزان ماندگاری هاشور ابرو و همچنین نوع پوست شما دارد.

چند نکته ی مهم که لازم است قبل و بعد از هاشور زدن رعایت کنید:

• قبل از شروع کار، از مصرف داروهای تحریک کننده ی پوست خود داری کنید.
• قبل از شروع کار، از مصرف نوشیدنی های کافئین دار مثل نوشابه، قهوه، چای و… خود داری کنید.
• به مدت 7 الی 10 روز بعد از هاشور زدن، به ابرو های خود پماد ویتامین آ بزنید.
• به مدت 7 الی 10 روز از رفتن به استخرهای شنا خود داری کنید.
• پوست های ایجاد شده بر روی ابرو های خود را نکنید.
• اگر پوست شما دچار حساسیت شد، حتما از قرص های ضد حساسیت استفاده کنید.
• در صورت بروز عفونت های سطحی پوست، از پماد آنتی بیوتیک استفاده کنید.
• رعایت نکردن موارد اول و دوم، باعث کاهش رنگ پذیری پوست شما خواهد شد.

هاشور ابرو چیست؟

هاشور ابرو، یکی از زیر شاخه های تاتوی ابرو به حساب می آید. تاتوی ابرو انواع گوناگونی دارد، از جمله؛ سایه ابرو، نقطه ای کردن ابرو، ماژیکی کردن ابرو و … که در میان این تکنیک ها، روش هاشور ابرو بسیار محبوب است؛ زیرا به نسبت سایر روش ها، نتیجه ی کار در این روش بسیار طبیعی تر است، در این روش هاشور کار، به صورت دستی و یا با کمک قلم، خطوط نا منظم با طول های مختلف و در جهت رویش موهای ابرو، لا به لای ابروها می کشد. این تکنیک جزو مهارت های سخت و ظریف آرایشگری است، پس باید به خوبی انجام شود تا ظاهر ابرو ها طبیعی تر به نظر بیاید.

هاشور ابروی سه بعدی:

این روش هاشور زدن، با ایجاد یک خطای دید، ابرو ها را برجسته تر نشان می دهد. تکنیک های هاشور ابرو بسیار متنوع هستند، به عنوان مثال شامل؛ هاشور ابروی کرکی، هاشور ابروی دو بعدی، هاشور ابروی نچرال یا طبیعی، هاشور ابروی سه بعدی، هاشور ابروی تار مویی، هاشور ابروی هایلایت و …
در تکنیک هاشور ابروی سه بعدی، در قسمت جلویی ابرو ها، خطوط به سمت بالا کشیده می شوند و این خطوط به همین ترتیب تا قسمت میانی ابرو ادامه دارد، سپس خطوط هم به سمت بالا و هم به سمت پایین کشیده خواهند شد.
همچنین از نکات اساسی که باید مورد توجه قرار گیرد این است که هر کسی باید مدل ابرویش را متناسب با فرم چهره ی خود انتخاب کند، برای دانستن فرم ابروی مناسب چهره ی خود، می توانید از آرایشگرتان کمک بگیرید، او فرم و حالت صورت شما را در نظر می گیرد و بهترین مدل ابرو را به شما پیشنهاد می کند.

مزایای هاشور ابرو:

• این تکنیک، تارهای نازک شده ی ابرو را می پوشاند.
• با کمک این روش، قسمت های خالی ابرو پر می شوند و به این ترتیب ابروهای کم پشت، پر پشت تر و مرتب تر به نظر خواهند رسید.
• همچنین تارهای کوتاه ابرو ها را بلند تر نشان می دهد.
• نتیجه ی هاشور ابرو، بسیار طبیعی است و شبیه به تارهای طبیعی ابرو خواهد بود.
• این کار در زمان شما صرفه جویی زیادی می کند، چون دیگر نیاز ندارید که مدت زیادی را صرف طراحی کردن ابرو های خود با مداد کنید.

یک هاشور ابروی خوب، به چه عواملی بستگی دارد؟

شاید بتوان گفت مهم ترین عامل در داشتن یک هاشور زیبا و طبیعی و با کیفیت، سالنی است که به آن مراجعه می کنیم. سالن های زیادی هستند که خدمات هاشور ابرو انجام می دهند، اما تعداد کمی از آنها در این کار تبحر و هنر کافی را دارند. همان طور که قبلا هم گفتیم، هاشور ابرو کاری دشوار و با ظرافت و حساس است که هر کسی از پس انجام دادن آن بر نمی آید. پس ابتدا به خوبی پرس و جو کنید، به سالن های مختلف سر بزنید و از آنها بخواهید چند نمونه از کارهای خود را به شما نشان دهند.
یک هاشور کار ماهر، باید بتواند ابروهای شما را متناسب با فرم چهره ی شما و همین طور به صورت قرینه طراحی کند.
به علاوه حتما به رعایت بهداشت در سالن مورد نظر خود دقت کنید، توجه کنید که آیا هاشور کار شما نکات بهداشتی مثل پوشیدن دستکش یک بار مصرف نخی و یا استفاده از لوازم بهداشتی و یک بار مصرف را رعایت می کند یا خیر.
نکته ی بسیار مهم دیگر، نوع رنگی است که هاشور کار استفاده می کند، از او بخواهید که از رنگ های با کیفیت بالا استفاده کند تا سلامتی تان را به خطر نیندازد.
با رعایت کردن مجموعه نکات گفته شده، شما می توانید از ابروهای خوش فرم و زیبای خود لذت ببرید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین هاشور ابرو در همدان، بهترین هاشور کار ابرو در همدان، هاشور ابرو حرفه ای در همدان، آرایشگاه خوب برای هاشور ابرو در همدان، هاشور ابرو، قیمت، مرکز تخصصی هاشور ابرو در همدان، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، همدانی، مدل، مراکز، تخفیفان، نمونه، مدل های

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!