بهترین اصلاح ابرو در همدان

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین اصلاح ابرو در همدان
  • بهترین آرایشگاه اصلاح ابرو در همدان

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

چم
0918706 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
پرستو
0991892 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
میکروگندم
0918907 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
بارین
0902133 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سنگ سفید
0918633 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
خورشید شهر
0813823 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین اصلاح ابرو در همدان
آرایشگاه اصلاح ابرو
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • همدان

  • تماس



بهترین اصلاح ابرو در همدان در آرایشگاه هایپر بیوتی همدان

خدمات تخصصی اصلاح ابرو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در همدان

مرکز تخصصی اصلاح ابرو در همدان در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای لیفت و اصلاح ابرو



بهترین اصلاح ابرو در همدان

بهترین اصلاح ابرو در همدان

بهترین آرایشگاه اصلاح ابرو در همدان

بهترین اصلاح ابرو در همدان -ابرو در صورت و ظاهر هر فرد بسیار بسیار مهم است؛ مدل ابرو نشان دهنده حالت های زیادی در انسان است و زیبایی شگفت انگیزی به انسان میدهد. می شود گفت که اصل صورت مدل، فرم و کوتاهی یا بلندی ابرو است. داشتن ابروهای زیبا قاب صورت را آنچنان زیبا میکند که قبل از هرچیز توجه بقیه را به خود جلب میکند. جلوه و شکوهی که ابرو به صورت و ظاهر انسان میدهد وصف نشدنی است.

بهترین آرایشگاه اصلاح ابرو در همدان

بهترین اصلاح ابرو در همدان

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آرایشگاه اصلاح ابرو در همدان می پردازیم.

نحوه صحیح برداشتن ابرو برای انواع چشم ها:

۱-چشم گرد
۲-چشم کشیده و درشت
۳-چشم های درشت و خمار
۴-چشم های افتاده
۵-چشم های ریز

چشم های گرد:

مطمئنا برای چشمان گرد نمیتوان از هر ابرویی استفاده کرد. مثلا ابروی کمانی اصلا برای چشم های گرد مناسب نیستند . برای چشمان گرد باید مدل ابرویی انتخاب کنیم، که کمی از گردی چشم ها بکاهد، یا طوری به نظر بیاید که گردی چشم ها را زیاد مشخص و نمایان نکند. همچنین ابروهای شکسته هم زیاد مناسب چنین چشمانی نیستند.
پس میتوانیم چنین نتیجه بگیریم که افرادی با چشمان گرد، بهترین گزینه برای مدل ابرو برای آنها، مدل صاف است. که هم گودی چشم هایشان را بکاهد هم زیبایی جالبی به صورتشان بدهد . حالا کوتاهی یا بلندی این ابرو به سلیقه شخص برمیگردد، یا میتوان در این مورد از تجربه آرایشگر استفاده کرد و از او مشورت گرفت.

چشم های کشیده و درشت:

برای چشم های درشت و کشیده کافی است که ابرو ها را طبق تقسیم بندی ابرو، یعنی نسبت ۲ به ۱ تاچ تا آرک و دم اجرا کنیم.
برای این مدل چشم، آرک ابرو باید در قسمت یک سوم بیرونی چشم قرار بگیرد تا بر زیبایی چشم بیفزاید.

چشم های درشت و خمار:

این مدل چشم درست برعکس چشمهای گرد است. و عیب این مدل در بسته بودن یا همان خمار بودن چشم است. این گونه چشمها در تضاد کامل با چشمان گرد هستند پس برای مدل ابروهایشان هم این تضاد را در نظر بگیریم. یعنی اصلا از مدل صاف و همچنین از ابروهای پرپشت نباید برای اینگونه افراد استفاده کرد. بهترین گزینه برای مدل ابرو افراد با چشمهای درشت و خمار این است که از ابروی شکسته برایشان استفاده کنیم و زیر شکستگی ابرو را هم خالی کنیم تا این شکستگی کامل به چشم بیاید و البته باید ابرو باریک هم باشد.

چشم های ریز:

آرایش ابروهای تان باید به گونه ای باشد که از ریزی چشمان تان بکاهد و باعث کشیده به نظر رسیدن آن شود. ابرویی که مناسب این فرم چشم است، باید کشیده و بلند باشد تا با ایجاد خطای دید بتواند بر ریز بودن چشم های تان غلبه کند.

نواقص بینی و تاثیر بر ابرو:

داشتن بینی با هر فرمی یک نوع ابرو را برمیگزیند. مثلا بینی پهن، بینی باریک و بینی شکسته که هرکدام در فرم دادن به ابرو باید در نظر گرفته شود. در یک بررسی کلی هرچه تاج ابرو از هم دورتر باشد، بینی پهن تر و هرچه تاج ابرو به هم نزدیک تر باشد بینی باریک تر دیده میشود. پس از همین امر میتوان برای برداشتن ابرو کمک گرفت و متوجه شد که مدل ابرو تاثیر زیادی در صورت فرد دارد و حتی به بینی او نیز شکل میدهد.

البته باید این را هم بدانید که تمام مواردی که تا الان در مورد آن صحبت کردیم، فرض ما در آن داشتن ابروهای پرپشتی بود که به راحتی می توانستیم به آن مدل دهیم؛
ولی اگر ابرو کم حجم بود باید حتما از سایه ابرو استفاده کنیم و برای آن حجم ایجاد کرده بعد مدل بدهیم. در هر صورت باید ابتدا کل صورت مشتری را خوب بررسی کنیم بعد شروع به مدل دادن ابروهای کنیم؛ چون مدل ابر و نقش مهمی در صورت فرد دارد.

استفاده از سایه ابرو:

یکی از ترفند هایی که برای زیبایی ابرو کاربرد دارد استفاده از سایه ابرو است. استفاده از رنگ و مواد شیمیایی و مداد چرب باعث ریزش و کم شدن حجم ابرو ها می شود. با سایه ابرو می توانید ابروهای کم حجم خود را زیبا و پر حجم نشان دهید. اگر ابروهای شما دچار ریزش و کم حجم شدن، شده است می توانید با استفاده از روغن بادام از ابروهای پر پشت و زیبا برخوردار شوید. حالت و فرم ابرو باید متناسب با فرم صورت باشد؛ اگر ابرو متناسب با فرم صورت نباشد چهره تغییر می کند و زیبایی خود را از دست می دهد. اکثر اشخاص علاقمند هستند که صورت خود را به فرم بیضی در بیاورند.انجام این نکته با اجرای آرایش ترمیمی و تکمیلی صورت می گیرد. برای تسکین درد ابرو می توانید از کمپرس یخ استفاده کنید.

لازم است که برای انجام این کار نکاتی را بدانید:

ابرو های تان باید از کجا آغاز شود؟

مداد یا شی شبیه آن را در کنار بینی خود به سمت ابرو و در همان راستا قرار دهید. جایی که مداد روی ابرو شما نشان میدهد همان نقطه شروع ابرو شما میباشد.

بلند ترین نقطه ابرو باید کجا باشد؟

برای این که بفهمید بلندترین نقطه ابرو کجا قرار دارد لازم است که مدادی را در کنار بینی به سمت قسمت خارجی عنبیه چشم قرار دهید. محل طلاقی ابرو با مداد نشان دهنده ی بلندترین نقطه ابرو است.

نقطه پایانی ابرو کجاست؟

همان مداد را طوری نگاه دارید که از قسمت خارجی چشم شما بگذرد، آن نقطه آخر ابروی شما باید باشد و بیشتر آن را باید کوتاه کنید تا ابروهاییی زیبا داشته باشید.

شکل درست ابرو را پیدا کنید؟

زمانی که ابروهای تان نگاه می کنید باید دو خط مرئی را ببینید. یکی از این خطوط از نقطه شروع ابرو تا بلندترین نقطه ابرو و دیگری از بلندترین نقطه ابرو تا قسمت پایانی ابرو. این خط های مرئی باید ممتد و بدون قطع شدگی باشند و در انتها باریک و نازک شوند. به شما توصیه می شود اگر قرار است برای اولین بار ابروهای تان را اصلاح کنید، آن را به دست کسی بسپارید که در این زمینه مهارت و تخصص بالایی دارد. برای احساس درد کمتری در هنگام اصلاح ابرو لازم است که موهای ابرو را در جهت رویش مو بردارید تا درد ناشی از آن کم شود.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

بهترین اصلاح ابرو در همدان، بهترین آرایشگاه اصلاح ابرو در همدان، اصلاح ابرو خوب در همدان، متخصص اصلاح ابرو در همدان، اصلاح تخصصی ابرو در همدان، مرکز اصلاح ابرو در همدان، مرکز تخصصی اصلاح ابرو در همدان، بهترین آرایشگاه برای برداشتن ابرو در همدان، اصلاح ابرو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، همدانی، مدل، مراکز، تخفیفات

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!