بهترین آرایشگاه داماد در تهرانپارس

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین آرایشگاه داماد در تهرانپارس

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین آرایشگاه داماد در تهرانپارس
  • آرایشگاه داماد تهرانپارس

بهترین آرایشگاه داماد در تهرانپارس
آرایشگاه داماد تهرانپارس
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • تهرانپارس

  • تماس



آرایشگاه داماد هایپر بیوتی تهرانپارس

خدمات اصلاح و گریم حرفه ای داماد در آرایشگاه داماد هایپر بیوتی در تهرانپارس

آرایشگاه داماد هایپر بیوتی در تهرانپارس با مدیرت آقای *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای گریم و اصلاح داماد



بهترین آرایشگاه داماد در تهرانپارس

بهترین آرایشگاه داماد در تهرانپارس – این تصور که آرایش و زیبایی فقط مخصوص عروس خانم‌ها در روز عروسی است یک تصور کاملاً اشتباه است زیرا زیبایی و آراستگی هم عروس و هم داماد در کنار هم می‌تواند جلوه بسیار بیشتری داشته باشد و یک زوج زیبا را در مراسم عروسی به نمایش بگذارد.

عروس خانم‌ها ماه‌ها قبل از برگزاری مراسم عروسی به دنبال آرایشگاه و میکاپ آرتیست حرفه‌ای می‌گردند که همین روال هم برای دامادها وجود دارد.

البته منظور ما میکاپ و آرایشی همانند عروس خانم‌ها نیست بلکه رفت ایرادهای صورت دامادها برای ما مدنظر است.

داماد هم برای داشتن چهره جذاب و زیبا در روز عروسی نیاز به خدماتی مانند پاک‌سازی پوست، آرایش و گریم، روشن شدن رنگ صورت، کاهش چین و چروک صورت دارد که تمام این خدمات جز میکاپ داماد به حساب می‌آید.

آرایشگاه داماد در تهرانپارس

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آرایشگاه داماد در تهرانپارس می پردازیم.

تاریخچه آرایش داماد:

آرایش کردن تاریخچه بسیار گسترده‌ای در طول تاریخ دارد و از زمان آشنایی انسان با دارو رواج پیداکرده است.

زنان و مردان هر دو به دنبال به دست آوردن چهره زیبا و منحصر به فرد همواره تلاش می‌کردند با استفاده از مواد وسایلی که بیشتر منشأ طبیعی داشتن به آراستگی صورت خود بپردازند.

آرایش در بین مردان از زمان‌هایی که به جنگ می‌رفتند تا مراسمات مذهبی و یا سنت و آیین‌های متفاوت هر فرهنگی در عروسی‌ها وجود داشته است.

چرا باید برای اصلاح دامادی به آرایشگاه خاص رفت؟

اصلاح و آماده‌سازی داماد کاری تخصصی و مهم است زیرا در کنار زیبایی عروس خانم، آراستگی و زیبایی داماد هم به چشم می‌آید.

از مهم‌ترین نکات می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

1) نکته اول: بهترین و خاطره‌انگیزترین روز برای هر شخصی، روز عروسی اوست و دامادهای عزیز تمایل دارند بهترین ظاهر و آراستگی را در کنار عروس زیبای خود داشته باشند.
2) در میان تمام اتفاقات و خاطرات مراسمات زیبای عروسی، فیلم و آلبوم عکس سالیان سال برای عروس و دامادهای عزیز به یادگار می‌ماند و چهره بی‌عیب نقص و زیبای داماد در کنار عروس زیبای خود ازنظر دامادها بسیار مهم و حیاتی هست.
3) آماده کردن داماد کار بسیار مهم و تخصصی است زیرا داماد در کنار عروس زیبای خود قرار گرفته و مسلماً باید تفاوت بسیاری ازنظر ظاهر، مدل مو در بین دیگر مهمان‌ها داشته باشد.

خدمات میکاپ داماد:

این خدمات که همگی به‌طور تخصصی در جهت آماده‌سازی داماد انجام می‌شود عبارت‌اند از:

1) اصلاح و طراحی مدل مو
2) پاک‌سازی صورت
3) گریم داماد

که هرکدام را به‌طور مختصر و جامع توضیح خواهیم داد.

اصلاح و طراحی مدل مو:

استرس و هیجان برای آماده شدن، مخصوص عروس خانم‌ها نبوده و دامادهای عزیز هم این استرس را تجربه می‌کنند. انتخاب مدل مویی مناسب و زیبا که هم مدلی جدید و خاص باشد و هم تفاوت بارز آقای داماد را با دیگر آقایان حاضر در مجلس مشخص کند کار بسیار مهم و تخصصی است.

انتخاب یک آرایشگر حرفه‌ای و مسلط می‌تواند تا حدودی خیال دامادهای عزیز را راحت کرده و این اطمینان را به آن‌ها بدهد که آرایشگر بر اساس حرفه، تجربه و تشخیص صحیح خود بهترین مدل را برای دامادهای عزیز انتخاب می‌کند.

البته برای کم شدن این فشار و استرس هم روی دامادهای عزیز و هم آرایشگر در صورت داشتن وقت و زمان و توانایی ایجاد چندین مدل روی موی سر دامادهای عزیز می‌توان ده روز یا یک هفته قبل از عروسی مدل مویی که مدنظر هست را روی موهای آقای داماد پیاده و یا با گرفتن عکس‌ها با مدل موهای مدنظر این امکان را به دامادها داد تا اول مدل موی خود را با کمک عروس خانم‌ها انتخاب و از رضایت سلیقه‌ای داماد مطمئن شویم.

پاک‌سازی صورت:

پاک‌سازی پوست صورت باعث شادابی پوست و همین‌طور روشن شدن پوست صورت برای دامادهای عزیز می‌شود.

با اینکه خیلی از دامادها با این کار موافق نیستند ولی پاک‌سازی کمک بسیاری به شفاف و زیبا شدن پوست آن‌ها در مراسم‌ می‌کند.

برای این کار ابتدا با لوسیون مخصوص پوست صورت را پاک کرده و سپس اسکراپ را انجام‌ می‌دهیم، این کار باعث از بین رفتن پوست‌های مرده شده که با یک شستشوی این پوست مرده از روی پوست حذف می‌شود، سپس با استفاده از ماسک‌های مخصوصی صورت را پوشش می‌دهیم که علاوه بر خاصیت پاک‌کنندگی و تسکین دهنده بودن باعث آرامش داماد می‌شود و پوست صورت را چند درجه روشن می‌کنند. در مرحله آخر با استفاده از کرم‌های خاصی پوست صورت داماد را ماساژ می‌دهم که این کار علاوه بر تسکین اعصاب باعث افزایش جریان گردش خون و برطرف کننده افتادگی عضلات می‌شود.

توجه داشته باشید که پاک‌سازی پوست صورت باید به صورت سطحی انجام شود چون ممکن است پوست را تحریک کند.

گریم داماد:

نداشتن اطلاعات کافی در مورد گریم داماد این افکار را در ذهن اکثر دامادها ایجاد می‌کند که منظور از گریم در واقع آرایش و استفاده از لوازم آرایش است، همین تصور باعث شده تا دامادها دید خوبی نسبت به گریم نداشته و با آن مخالف باشند.

تفاوت گریم با آرایش در رابطه با آماده‌سازی گریم داماد در این است که روی صورت آقای داماد ایرادها و نقص‌ها گرفته شده و تلاش می‌شود تا این ایرادها از بین رفته و یا کمتر به چشم بیاید.

موادی که در گریم دامادهای عزیز به کار‌می رود مواد کاملاً مخصوص و خاصی بوده که در گریم بازیگران تلویزیون هم استفاده می‌شود.

تأکید گریم دامادهای عزیز فقط و فقط برای پوشاندن ایرادهای صورت بوده به‌طور مثال: گودی زیر چشم، انحراف بینی یا پستی بلندی قله بینی، لک‌های پوستی و جوش‌های صورت و یا خالی بودن موهای کف سر برای دامادهایی که ریزش مو دارند.

در طی دوره و زمان آماده‌سازی داماد از او چندین عکس گرفته می‌شود و در آخر با پوشیدن لباس خود و چک کردن نهایی کارهای آماده‌سازی داماد یک عکس با تیپ و ظاهر زیبا و جدید از داماد گرفته شده و به عنوان هدیه اول سالن به او تقدیم می‌شود که البته به مناسبت اولین سال ازدواج یک پکیج مهمانی هم برای دامادهای عزیز به عنوان هدیه دوم سالن ارسال می‌شود.

نحوه انتخاب آرایشگاه داماد:

مسلماً رسیدن به یک نتیجه عالی و داشتن ظاهر زیبا همه و همه به انتخاب صحیح آرایشگاه جهت آماده‌سازی داماد بستگی دارد.

و این سؤال پیش می‌آید که آیا دامادهای عزیز همان آرایشگاه همیشگی خود با مدل قبلی موی خود را ترجیح داده و یا اهل ریسک کردن و تلاش برای پیدا کردن آرایشگاهی متفاوت با سبک و تنوع خاص هستند؟

اگر قصد شما انتخاب راه دوم است باید خیلی فاکتورها را در نظر بگیرید.

از تجربه همه افرادی که در این زمینه مهارت دارند استفاده کنید، البته در نظر بگیرید از تجربه و نظر آن‌ها فقط جهت انتخاب صحیح کمک گرفته و نظر آن‌ها به معنای تضمین صد درصدی اون سبک و نتیجه‌ای که شما به دنبال آن هستید نخواهد بود.

می‌توانید با صحبت با آرایشگرهای متفاوت و یا از طریق تحقیق در اینترنت برای یافتن سالن‌های تخصصی مناسب و حرفه‌ای و پیج‌های آرایشگاه‌های تخصصی و حتی کلمنت‌ها و نظریات افراد و یا سر زدن به آرایشگاه‌ها و دیدن عکس‌های نمونه کار آن‌ها به دنبال یافتن اون سبک مدنظر خود باشید، البته محیط سالن و برخورد کارکنان و داشتن مجوز معتبر برای تخصصی که آن را ارائه می‌دهند و نحوه برخورد آرایشگر و مدت‌زمانی که برای توضیح به شما اختصاص می‌دهد هم بسیار حائز اهمیت است.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های داماد در تهرانپارس:
  • سالن تی شین
  • سالن پاییزان
  • سالن شکوهی
  • سالن انوش
  • سالن آرت
  • سالن حامد
  • سالن امیرمسعود
  • سالن سعید
  • سالن رضا
  • سالن محمد
  • سالن پورشعبانی
  • سالن مهدی
  • سالن چلسی
  • سالن آس
  • سالن رحیمی

آس
0217770 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مسترکات
0939690 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رزسیاه
0217772 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
حامد
0935855 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آرایشگاه داماد
0912301 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
چلسی
0217756 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا مشاوره برای پوست آقای داماد دارید؟

بله. مشاوره‌های حرفه‌ای و رایگان برای پوست داماد در این آرایشگاه انجام می‌شود.

یک آرایشگاه داماد خوب چه ویژگی دارد؟

آرایشگر باید تمیز و آراسته باشد و از ابزار استریل شده و یک بار مصرف برای هر شخص مراجعه کننده استفاده نماید. آرایشگر باید همیشه بروز باشد و به اصول مشتری مداری واقف باشد.

آیا آرایشگر داماد حرفه‌ای است؟

آرایشگر دوره‌های حرفه‌ای و تخصصی در زمینه آرایش و پیرایش داماد را گذرانده‌اند.

آیا از پاک کننده‌ها برای داماد هم استفاده می‌شود؟

بله با توجه به صورت داماد و برای از بین بردن آلودگی های سطحی پوست از پاک کننده‌ها استفاده می‌شود.

در آرایشگاه شما گریم داماد هم انجام میشود؟

بله. گریم جهت ازبین بردن آثار لک و جوش و صاف کردن پوست به کار می‌رود.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین آرایشگاه داماد در تهرانپارس، آرایشگاه داماد تهرانپارس، میکاپ، قیمت، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، میکاپ و گریم داماد، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهرانپارسی، مدل

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!