مرکز اکستنشن مو تهرانپارس

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

مرکز اکستنشن مو تهرانپارس

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • اکستنشن مو تهرانپارس
  • مرکز اکستنشن مو تهرانپارس

مرکز اکستنشن مو تهرانپارس
سالن اکستنشن مو در تهرانپارس
  • 0914 345 ****
  • 061 1234 ****
  • تهرانپارس

  • تماس



سالن اکستنشن مو هایپر بیوتی تهرانپارس

خدمات حرفه ای اکستنشن در آرایشگاه اکستنشن مو هایپر بیوتی در تهرانپارس

آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی در تهرانپارس با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای اکستنشن



مرکز اکستنشن مو تهرانپارس

بهترین مرکز اکستنشن مو تهرانپارس

مرکز اکستنشن مو تهرانپارس – افراد دنبال راهکارهایی هستند که بتوانند جذابیت و زیبایی خود را به بهترین شکل ارائه دهند. این موضوع مخصوصاً در خانم ها رواج دارد و به این مقوله اهمیت بیشتری می دهند. اغلب خانم هایی که بیشتر به ظاهرشان اهمیت می دهند، به دنبال موهای پرپشت و بلند هستند که باعث جذابیت دو چندان آن ها می شود. زمانی که با کم پشت بودن و کوتاهی موهایشان مواجه می شوند، مجبورند زمان طولانی چندین ماه را متحمل شوند. اما در این میان افرادی هستند که بدون درنگ و خیلی سریع در عرض یک روز یا چندین ساعت به موهای بلند و پرپشت دلخواه خود می رسند. شما هم می توانید از این راهکارهایی که وجود دارد استفاده کنید تا جذابیت و زیبایی دلخواه را برای شما به ارمغان آورد. یکی از بهترین روش ها اکستنشن می باشد که خیلی سریع شما را به خواسته تان می رساند.

با استفاده از این روش در کوتاه ترین زمان ممکن، می توان جلوه زیباتری از موها را به نمایش گذاشت. به طور مثال، بازیگران هالیوودی که به ظاهر موهای زیبا و پرپشتی دارند، بهتر است بدانید که آن ها به طور معمول از اکستنشن استفاده می کنند. سؤال اینجاست که آیا با انجام این کار، باعث ریزش موهایشان نخواهند شد؟!

مرکز اکستنشن مو تهرانپارس

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز اکستنشن مو تهرانپارس می پردازیم.

اکستنشن مو چیست؟

اکستنشن های مو، موهایی هستند که برای افزایش طول و حجم دادن به موهای طبیعی به آن ها اضافه می گردند. انواع گوناگونی از اکستنشن وجود دارد که با توجه به مشاوره، جنس مو و هزینه می توان بهترین و مناسب ترین نوع را انتخاب کرد.

این اکستنشن ها کاملاً امن و بی خطر می باشند. پنهان کردن مشکلاتی از قبیل نازکی و ضعیفی تارهای مو، ریزش مو و حتی کچلی، از علت اصلی این اعتماد می باشد که افراد زیادی در سراسر جهان به این کار روی آورده اند.

هیچ محدودیت سنی برای استفاده از اکستنشن، برای افراد وجود ندارد. البته برای استفاده از این روش باید به نوع برندها نیز توجه کرد.

اکستنشن ها را می توان به دو گروه تقسیم بندی کرد که عبارتند از:

طبیعی: از موهای واقعی و طبیعی انسان برای ساختن این نوع، استفاده می شوند.
مصنوعی: این نمونه از موها در کارخانه ها به تولید می رسند.
هر دو نوع مزایا و معایبی را دارا هستند.

برخی از مزایای اکستنشن های طبیعی:

• حالت پذیری و رنگ پذیری بیشتر و بهتری از خود نشان می دهند.
• دوام و عمر آن ها بیشتر از نوع مصنوعی می باشد.
• موها را پرپشت تر جلوه می دهد.
• موها زیباتر به نظر می رسند.
• مراقبت و توجه زیادی لازم ندارند.

برخی از معایب اکستنشن های طبیعی:

• گران تر هستند.

برخی مزایای اکستنشن های مصنوعی:

• ارزان تر هستند.

برخی معایب اکستنشن های مصنوعی:

• ممکن است برای تولید، از روش های غیربهداشتی استفاده گردد.
• عمر و دوام بیشتری نسبت به نوع طبیعی ندارند.
• لازم است بدانید که به مراقبت و مواظبت زیادی نیاز دارد.
• اگر در معرض استفاده از سشوار و اتو مو و … قرار گیرد، احتمال ذوب شدن نیز وجود دارد.

انواع روش های اکستنشن مو

1- اکستنشن طبیعی

یکی از بهترین روش های اکستنشن که از موی طبیعی و کوتاه شده ی افراد مورد استفاده قرار می گیرد، اکستنشن طبیعی می باشد و مراقبت زیادی لازم ندارد. این اکستنشن ها به راحتی به موها وصل می شوند و حساسیتی نسبت به استفاده از مواد شوینده ی معمولی مو، از خود نشان نمی دهند. این نوع اکستنشن قابلیت زیادی دارد و برخلاف اکستنشن های دائمی هیچ آسیبی به مو وارد نمی کنند.

2- دوختن

هر کسی قادر به پیاده کردن هنر دوختن موی طبیعی با اکستنشن برای طول زیاد نمی باشد. ابتدا باید موها بافته شود، سپس موهای بافته شده را به موی بافت فرد مورد نظر می دوزند. با توجه به اینکه برای استفاده از این روش به مدت زمان زیادی نیاز دارد و باید چندین ساعت را در سالن آرایش بنشینید، ولی نتیجه بسیار عالی و طبیعی را خواهید دید.

3- میکرو لینک

میکرولینک به عنوان یکی از طبیعی ترین تکنیک های اکستنشن در دنیا محسوب می گردد. البته در این روش، از رنگ های زیادی نیز استفاده می شود. طریق استفاده از این تکینک بدین گونه می باشد که موی اکستنشن به ساقه های موی فرد وصل می شود. ممکن است بعد از مدتی این اتصال شل شود.

به همین دلیل هر 3 الی 4 هفته برای سفت کردن قسمت های موی وصل شده باید به آرایشگر مراجعه کنید. هزینه ی نسبتاً به صرفه تری دارد. اگر از انواع با کیفیت بالای این اکستنشن استفاده کنید، می توان مدت زمان زیادی از این نوع استفاده کرد.

4- چسب

در تکنیک اکستنشن بوند، از چسب های گوناگون و کراتین نیز، استفاده می گردد. برای انجام این کار، از اتوی مو استفاده می شود. اگر به خوبی از این اکستنشن ها مراقبت شود، مدت زمان بیشتری مثلاً 6 ماه نسبت به اکستنشن با روش دوخت، عمر می کند.

5- بوند

از بهترین اکستنشن ها که نیاز به مراقبت زیادی ندارد اکستنشن طبیعی است که از موی طبیعی کوتاه شده انسانی استفاده می شود که به راحتی به موها وصل می شوند و حساسیت زا هم نیستند.

عوامل مهم در انتخاب اکستنشن مو:

رنگ مو:

یکی از عوامل مؤثر و حائز اهمیت که باعث انتخاب صحیح و مناسب می شود، این است که تن رنگ موی طبیعی شما با اکستنشن باید تناسب داشته باشد. اگر نمی خواهید موهای شما جلوه و زیبایی خود را از دست بدهند، پس از اکستنشن های روشن تا تیره تر از موهای خود استفاده نکنید.

مراقبت درست و صحیح:

از شامپوهایی که فاقد سولفات و پارابن هستند، برای شستشوی مو استفاده کنید. اکستنشن های کلیپسی و کلاه گیس ها، نباید مدت زمان زیادی روی سر خود نگه دارید، باید آن ها را شب ها از موی طبیعی جدا کنید.

قیمت:

قیمت بسیار متفاوتی برای اکستنشن ها وجود دارد که بستگی به کیفیت و روش بستن آن ها دارد. با توجه به متد دلخواه و کیفیت موهایی که انتخاب می کنید، می توانید قیمت نهایی را مشخص کنید. اکستنشن های بوند به دلیل دوام و عمر زیادی که دارند، معمولاً گران ترین نوع هستند.

انتخاب بهترین اکستنشن:

مهم ترین نکته حائز اهمیت برای انتخاب یک اکستنشن مناسب این است که باید دوام و عمر طولانی داشته باشد. برای جلوگیری از آسیب دیدن آن ها توصیه می شود تا حد ممکن از اکستنشن های ارزان قیمت استفاده نکنید.

نوع موی طبیعی:

برای اینکه اکستنشن موهای شما را طبیعی جلوه دهد باید رنگ موی طبیعی هر فرد با اکستنشن متناسب باشد و همچنین باید به جزئیات دیگر و حای سایه رمگ موی خود نیز توجه کنید.

کسانی می توانند از هر نوع اکستنشن دلخواهی استفاده کنند که موهایشان در حالت طبیعی صاف است. استفاده از روش دوخت یا بوند، بهتر است افرادی انتخاب کنند که موهای فر یا ویو دارند، چون به بافت و استایل موی آن ها قابلیت نزدیکی بیشتری دارد.

بهترین اکستنشن مو

برای شستشوی موها باید از شامپو و نرم کننده های ملایم استفاده شود. در حین شستشو مراقب باشید که موهایتان به هم گره نخورد و باعث کنده شدن آن ها شود. اگر هنگام شستن، اکستنشن ها جدا شدند، جای نگرانی وجود ندارد. می توانید شامپو را به ریشه های موی و نرم کننده را نیز به انتهای موی خود بزنید و به آرامی با آب ولرم شستشو دهید.

کیفیت:

– موهای مصنوعی نسبت به کیفیتی که دارند از نظر هزینه، به صرفه تر می باشد و جزء با کیفیت ترین نوع اکستنشن محسوب می گردد. این نوع اکستنشن نباید زیاد در معرض وسایل گرمازا از قبیل اتو مو یا سشوار قرار گیرند.

مراقبت و مواظبت از این نوع اکستنشن ها باعث می شود که بتوانید مدت زمان بیشتری آن ها را روی سر خود نگه دارید. البته نمی توانید با آن ها نیز به استخر بروید. اگر می خواهید مدلی را انتخاب کنید که به موی طبیعی خودتان بسیار نزدیک باشد، توصیه می شود که از موی مصنوعی هندی و چینی که جزء موهای با کیفیت است، استفاده کنید.

اگر می خواهید نگران مدل مویی که قرار است روی موی خود پیاده کنید نباشید، باید از اکستنشن با کیفیت استفاده کنید. البته باید با ملایمت با آن رفتار کنید. برای اینکه هنگام براش کردن باعث شکنندگی موها نشود، از براش های دندانه درشت برای موهای اکستنشن شده خود استفاده کنید. تا حد ممکن از اتو، بابلیس و سشوار کم تر استفاده کنید و حتما هنگام استفاده از سشوار از محافظ گرما استفاده کنید.

نکاتی دیگر و قابل توجه برای مراقبت از اکستنشن های مو:

• تا حد ممکن خود را در معرض نور خورشید و آلودگی قرار ندهید.
• از بین بردن رطوبت روی موها، باعث افزایش عمر اکستنشن می شود.
• برای مرتب کردن آن ها، می توانید از شانه های دندانه پهن استفاده کنید.
• اگر می خواهید باعث تازه گی و حفظ درخشندگی آن ها شوید، هفته ای یک بار از روغن استفاده کنید.
• تا حد ممکن از وسایلی مانند کلیپس، کش و … استفاده نکنید، زیرا به مرور باعث شل شدن اکستنشن می شود.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های اکستنشن مو تهرانپارس:
  • سالن زیبایی سحر
  • سالن زیبایی دیبا
  • سالن زیبایی پوپک
  • سالن زیبایی خانم گل
  • سالن زیبایی کاظمیان
  • سالن زیبایی آسمان
  • سالن زیبایی اکستنشن مو
  • سالن زیبایی پرنسس
  • سالن زیبایی سیرن
  • سالن زیبایی هور
  • سالن زیبایی نقره

خانم گل
0217774 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آسمان
0912956 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اکستنشن مو
0912326 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نقره
0902599 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سحر
0912378 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اکستنشن مو
0933555 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

اکستنشن مو به مو آسیب می‌زند؟

انجام اکستنشن مو هیچ آسیبی به موها وارد نمی‌کند.

طول ماندگاری اکستنشن مو به روش دائمی چقدر است؟

معمولا تا سه ماه ماندگاری دارد.

چند روش برای انجام اکستنشن مو داریم؟

دو روش دائمی و نیمه دائمی برای انجام اکستنشن مو وجود دارد.

سلامت موهای اکستنشن شده به چه عواملی بستگی دارد؟

کیفیت موها و روش انتخابی در حفظ سلامتی موهای اکستنشن شده موثر است.

برای مراقبت از اکستنشن مو چه کارهایی را باید انجام داد؟

برای جلوگیری از موخوره آنها را مرتبا بررسی کنید.
از ماسک مو در هفته دو مرتبه استفاده نمایید.
از نرم کننده‌ها و شامپوهای مناسب استفاده نمایید.
از روغن‌های مناسب استفاده نمایید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز اکستنشن مو در تهرانپارس، بهترین اکستنشن کار مو در تهرانپارس، اکستنشن کار خوب در تهرانپارس، بهترین اکستنشن مو در تهرانپارس، اکستنشن مو تهرانی، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، میکاپ و گریم اکستنشن، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهرانپارسی، مدل، کلیپسی، گیسو، لیزری، لاینی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!