بهترین سالن زیبایی تهرانپارس

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین سالن زیبایی تهرانپارس

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین سالن زیبایی تهرانپارس
  • بهترین سالن های زیبایی تهرانپارس

بهترین سالن زیبایی تهرانپارس
آرایشگاه در تهرانپارس
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • تهرانپارس

  • تماس




بهترین آرایشگاه زنانه در تهرانپارس در سالن هایپر بیوتی

خدمات تخصصی در آرایشگاه هایپر بیوتی در تهرانپارس

مرکز تخصصی زیبایی در تهرانپارس در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای



بهترین سالن زیبایی تهرانپارس

بهترین سالن زیبایی تهرانپارس

بهترین سالن زیبایی تهرانپارس – آرایشگاه‌ها یکی از مکان‌های مهم برای افرادند.

بخصوص برای خانم‌ها از اهمیت ویژه‌ای برخوردارند چراکه، خانم‌ها بارها به این اماکن مراجعه می‌کنند.

بنابراین توجه به برخی نکات بسیار حائز اهمیت است. اینکه یک سالن زیبایی به لحاظ ظاهر شیک و لوکس باشد، برای مراجعین خوشایند است اما کافی نیست. به همین خاطر باید بیش از هر چیز به میزان مهارت آرایشگر و نیز به میزان اهمیت وی به رعایت نکات بهداشتی توجه نمود.

یادآوری این مسئله هم نباید فراموش شود، الزاماً هر آرایشگاهی که در منطقه‌ای لوکس واقع شده، آرایشگاه مطلوبی نمی‌تواند باشد. در واقع موقعیت آرایشگاه‌ها دلیلی بر استاندارد بودن یا نبودن آن‌ها نبوده و نیست. قطعاً امنیت بهداشتی سالن‌های زیبایی و اطمینان خاطر مراجعین در خصوص عدم آلودگی و بعد از آن، مهارت آرایشگر در کارش، از مواردی است که باید در اولویت ما برای انتخاب یک آرایشگاه باشد.

بهترین سالن آرایش تهرانپارس

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین سالن آرایش تهرانپارس می پردازیم.

چگونگی انتخاب آرایشگاه خوب؟

موضوع مهم در انتخاب یک آرایشگاه خوب این است که از خود بپرسیم چه مواردی در خصوص آرایشگاه انتخابی ما در اولویت است؟
قطعاً دسترسی آسان و سریع به سالن زیبایی مورد نظر، از امتیازات مثبت یک آرایشگاه است.

اغلب اوقات، با تخمین مسافت طولانی یک آرایشگاه، بسیاری از ما اصلاً از مراجعه به آن‌ صرفه نظر کرده و شاید با خود بگوییم حوصله ی رفتن به فلان سالن زیبایی را ندارم چرا که خیلی دور است. پس در درجه‌ی اول آرایشگاه بهتر است حتی الامکان نزدیک باشد.

آرایشگر و سالن‌های زیبایی

بهترین سالن زیبایی تهرانپارس – یک اصل مهم در مورد آرایشگر، تجربه‌ی اوست. اینکه او در انواع رشته‌های آرایشی تکرار و تمرین زیادی داشته باشد. بسیاری از آرایشگران، حتی اگر در تمامی فیلدهای آرایشی مهارت نداشته باشند، ولی در دو یا چند مورد استاد باشند، باز هم مشتری‌های زیادی خواهند داشت، پس مهارت و تجربه حتی در یک یا دو شاخه، کارسازتر است از آشنایی اندک با ده‌ها شاخه‌ی آرایشی.

ضمناً شایان ذکر است که سالن‌های آرایشی زنانه باید، به‌مراتب از سالن‌های مردانه، بهداشتی تر باشد چون فیزیک زنان بیشتر از مردان حساس است و در صورت آلودگی محیط، پوست لطیف بانوان بیشتر تخریب و دچار عفونت می‌گردد؛ بنابراین عدم استفاده‌ی چند باره از وسایل آرایشگاهی از موارد قابل توجه است.

برخورداری از موهایی زیبا

یکی از دغدغه‌های ذهنی هر عروسی این است که روز مراسم عروسی تا چه حد زیبا و فریبنده خواهد شد؟ اینکه عروس مجلس چقدر و چگونه آراسته و آرایش شده، مورد کنجکاوی تمام مهمانان جشن است. حتماً هر آرایشگری خود می‌داند که هرچقدر آرایش صورت و موی عروس را بهتر انجام دهد، برای خود مشتری بیشتری جذب خواهد کرد.
در این مقاله چندین کار مؤثر برای زیباتر شدن عروس را مطرح می‌کنیم که با رعایت آن‌ها حتماً نتیجه‌ی بهتری خواهید گرفت.

کوتاهی مو قبل از عروسی

بهتر است که عروس خانم‌ها حدود یک ماه و نیم قبل از جشن، موهایشان را کوتاه کنند تا جانی تازه بگیرد. اگر کوتاهی با این فاصله انجام شود به هنگام شینیون در روز عروسی، نتیجه‌ی کار مطلوب‌تر خواهد بود.

اما اگر فاصله تا تاریخ جشن کمتر از این مقدار است، بهتر است دیگر تغییری در موها ایجاد نکنید تا اثر قیچی تاثیر منفی بر روی کار نگذارد.

مراقبت از موها

حدوداً یک ماه پیش از مراسم عروسی لازم است مراقبت و رسیدگی به موهایتان را شروع کنید. از روش‌های مراقبتی مو، استفاده از آووکادو به صورت له شده و به حالت خمیر مانند است. آووکادو لطافت بخش موهاست و می‌بایست به مدت 30 دقیقه آنرا روی مو گذاشت و پس از آن‌ حمام کرد. دیگر اینکه شامپوی زیتون هم بی‌اثر نیست و به درخشش موها می‌افزاید. استفاده از ماسک‌های سازگار با موها هم بعد از شست و شوی سر پیشنهاد خوبی است.

انتخاب بهترین مدل مو

از آنجایی که عروس می‌بایست؛ زیباترین شخص حاضر در مجلس باشد، بهتر است که قبل از جشن عروسی، انواع مدل موهای باز، بسته و نیمه بسته را امتحان کند تا در نهایت، بهترین مدل مویی که به او می‌آید را برگزیند؛ بنابراین پیش از عروسی انواع حالت‌ها را امتحان کنید تا در شب عروسی خاص‌ترین شوید.

رنگ موی عروس

عروس‌های شرقی به دلیل رنگ چشم تیره، بهتر است از رنگ‌های موافق با رنگ چشم خود استفاده کنند. استفاده از رنگ‌های خیلی روشن و بلوند اگرچه بسیار پرطرفدار و جذاب‌اند، اما هر چه زمان می‌گذرد طبیعی بودن زیبایی ظاهری بیشتر مورد توجه قرار می‌گیرد.

شاید شما هم از زیبایی طبیعی بیشتر از زیبایی مصنوعی و غیرطبیعی لذت ببرید. پس توصیه‌ی ما به شما این است که به‌عنوان یک عروس شرقی رنگ موی نزدیک به رنگ موی طبیعی خود را برگزینید. ضمن اینکه رنگ‌های بلوند کمی هم به سن شخص اضافه می‌کنند که این مطلوب هیچ کس نیست.

مدل مو متناسب با مدل لباس

بعضاً کسانی که در فصول سرد سال عروسی می‌گیرند لباس‌های پوشیده‌تر و بسته‌تر انتخاب می‌کنند و برعکس در فصول گرم لباس‌های باز بیشتر استفاده می‌شوند. باید توجه داشت که‌؛ اگر لباس عروس مدل بسته و پوشیده دارد بهتر است از مدل موی بسته نیز استفاده کرد و در مقابل برای لباس عروس باز، مدل موی باز جذابیت بیشتری خواهد داشت. هم چنین استفاده از رنگ‌های آرایشی گرم برای فصول سرد و رنگ‌های سرد برای فصول گرم مناسب‌تر است.

مدل موهای باز

مدل موی باز برای عروس می‌تواند بسیار زیبا جلوه کند اما با در نظر گرفتن این نکته که لباس عروس باید بدون آستین و یقه‌ی برگشته و اپل‌های بزرگ باشد. البته به یاد داشته باشید که اگر عروسی در فصل گرم سال باشد، ممکن است موهای باز شما کمی نامرتب گردد و از حالت اولیه خرج شود.

توجه به مد و به‌ روز بودن

همیشه مدل‌های ساده زیباتر از مدل‌های شلوغ و پیچیده بوده‌اند. برخی از مدل‌های شنیون بسیار شلوغ و پرکارند و تنها در یک بازه‌ی زمانی کوتاه مد هستند.

بهتر است از مدل‌های ساده‌تر استفاده کنید تا در آینده هم زیاد دمده نشود. مدل‌های شلوغ چون سنجاق بیشتری هم می‌خواهند، هم حس راحتی را از سر شما می‌گیرند و هم ممکن است با چند حرکت دستخوش تغییر شوند. پس انتخاب مدل ساده از شلوغ بهتر است.

انتخاب تاج مناسب

تناسب صورت و تاج بسیار مهم است. معمولاً تاج‌های بلند برای صورت‌های گرد و درشت با مدل موهای کلاسیک بهتر است و تاج‌های کوتاه و خوابیده برای صورت‌های کشیده. اگر آرایشگر کمی از موهایتان را در اطراف صورت شما قرار دهد و از شینیون کلاسیک استفاده کند، بسیار زیباتر خواهید شد. انواعی از تاج‌های ژله‌ای هم در بازار موجود است که مناسب مدل موی غیر از کلاسیک است. برای تاج ژله‌ای انتخاب شینیون باز بهتر است از مدل موی شلوغ و البته فر.

جمع‌بندی

انتخاب آرایشگاه خوب می‌تواند در نهایت رضایت بیشتری را برای شما به همراه داشته باشد. از ویژگی‌های یک سالن خوب می‌توان به کیفیت و مهارت کار آرایشگر و نیز بهداشت و تمیزی آرایشگاه و وسایل آن‌ اشاره نمود. برخورد مناسب و خوش‌روئی با مراجعین هم بی‌تاثیر در جذب مشتری نیست.

برخی نکات ریز هم وجود دارد که توجه به آن‌ها نتیجه‌ی بهتری را در خصوص آرایش و زیبایی به همراه خواهد داشت. ازجمله اینکه اگر عروس قصد تغییر در مدل موی خود را دارد بهتر است حداقل یک ماه قبل از مراسم این تغییر را انجام دهد تا اثرات قیچی و کوتاهی در شینیون عروسی او نتیجه‌ی نامطلوب نگذارد. در مورد رنگ موی عروس هم رنگ‌های تیره‌تر گزینه‌ی بهتری هستند، چراکه هم طبیعی‌تر جلوه می‌کنند و هم باعث افزایش سن ناشی از رنگ بلوند نمی‌شوند. در نهایت باید گفت رعایت هر چه بیشتر سادگی، زیبایی طبیعی بیشتری در پی خواهد داشت.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن زیبایی تهرانپارس:
  • سالن زیبایی حمزه ای
  • سالن زیبایی هاشم زاده
  • سالن زیبایی ملیکا
  • سالن زیبایی پرنا
  • سالن زیبایی تهرانپارس
  • سالن زیبایی قصر نیلی
  • سالن زیبایی لولیتا
  • سالن زیبایی فلاح
  • سالن زیبایی آنجل
  • سالن زیبایی اسدی
  • سالن زیبایی رژان
  • سالن زیبایی دونا
  • سالن زیبایی مهشید
  • سالن زیبایی حسینی
  • سالن زیبایی آناهیتا

گل سرخ
0217772 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مهشید
0912646 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
حمزه ای
0217671 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گلچین
0217729 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گلها
0217729 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کارینو
0219101 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

نوبت دهی در همان روز تماس گرفته انجام میشود؟

با توجه به شلوغی روز کاری نوبت دهی از 12 تا 48 ساعت کاری بعد از تماس شما انجام خواهد شد.

آیا سالن زیبایی دارای پارکینگ میباشد؟

بله اما قبل از مراجعه با تماس گرفتن هماهنگی لازم را داشته باشید.

ساعت کاری سالن زیبایی چگونه است؟

قبل ازمراجعه تماس بگیرید. ولی به طور کلی از ساعت 9 صبح تا 9 شب سالن زیبایی باز خواهد بود.

در سالن زیبایی خدمات مشاوره ای در زمینه‌ی مو ارائه میشود؟

بله، در سالن زیبایی خدمات مشاوره ای در زمینه‌ی مو هم انجام میشود.

هزینه‌های خدمات قابل ارائه شده در سالن زیبایی شما به چه صورتی است؟

جهت اطلاع از هزینه‌ها تماس بگیرید.

میتوانم اول نمونه کار ببینم بعد نوبت بگیرم؟

بله. اما جهت مشاهده از نمونه کارهای قبلی باید از قبل هماهنگی لازم را انجام داده باشید.

x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.


کلمات کلیدی:
بهترین سالن زیبایی تهرانپارس، اسم بهترین سالن های زیبایی تهرانپارس،لیست بهترین سالن های زیبایی تهرانپارس، اسامی بهترین سالن های زیبایی تهرانپارس، بهترین سالن آرایش تهرانپارس، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهرانپارسی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!