بهترین مرکز اپیلاسیون در تهرانپارس

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

بهترین مرکز اپیلاسیون در تهرانپارس

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • بهترین سالن اپیلاسیون در تهرانپارس
  • بهترین مرکز اپیلاسیون در تهرانپارس

بهترین مرکز اپیلاسیون در تهرانپارس
سالن اپیلاسیون تهرانپارس
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • تهرانپارس

  • تماس



سالن اپیلاسیون در تهرانپارس در آرایشگاه هایپر بیوتی تهرانپارس

خدمات حرفه ای اپیلاسیون در آرایشگاه هایپر بیوتی در تهرانپارس

مرکز تخصصی اپیلاسیون در تهرانپارس در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



بهترین مرکز اپیلاسیون در تهرانپارس

بهترین مرکز اپیلاسیون در تهرانپارس

بهترین مرکز اپیلاسیون در تهرانپارس – یکی از مشکلات و دغدغه‌های متداول که نه تنها در خانم‌ها، بلکه در آقایان هم رایج است از بین بردن موهای زائد می‌باشد. امروزه برای این دغدغه راه و روش‌های فراوانی وجود دارد که هر کدام معایب و مزایای خود را داراست.

اپیلاسیون با وکس یا موم هم یکی از روش‌های رایج و پرطرفداری است که خیلی از خانم‌ها و آقایان از آن استفاده می‌کنند؛ یعنی با استفاده از موم یا وکس موهای زائد خود را بر می‌دارند که به این روش در ایران اپیلاسیون می گویند. این راه زدودن موهای زائد در بین ورزشکاران هم رواج زیادی دارد.

با وجود اینکه اپیلاسیون دردناک است، به دلیل خوبی‌هایی که دارد می‌تواند خیلی مفید و کارآمد باشد و برای همین است که طرفداران زیادی دارد. این روش هم مانند دیگر روش‌های موزدایی، دارای مزایا و معایبی است.

اگر شما هم خواهان استفاده از این راه موزدایی قوی هستید بهتر است با ما همراه باشید…چراکه نکات و مطالب مهمی درباره‌ی آن خواهیم گفت.

مرکز تخصصی اپیلاسیون در تهرانپارس

در اینجا به بررسی و معرفی مرکز تخصصی اپیلاسیون در تهرانپارس می پردازیم.

مزایای اپیلاسیون:پ:

به دلیل مزایایی که در زیر عنوان می‌شود، اپیلاسیون دارای طرفداران زیاد و رواج در بین خانم‌ها و آقایان است:

– عدم نیاز به موزدایی برای مدت طولانی:

اپیلاسیون با موم، روشی است که شما با انجام آن تا مدت‌زمان بیشتری نسبت دیگر روش‌های موزدایی، نیاز به اقدام دوباره برای رفع موهای زائد خود نخواهید داشت؛ یعنی با انجام اپیلاسیون تا مدت‌زمان چهار تا پنج هفته، دیگر موهای زائد نخواهید دید!

می‌توانید با خیال راحت اطمینان داشته باشید که در این دوره‌ی زمانی خبری از موهای زائد نیست و با خیال راحت تا چند هفته‌ی دیگر از آن‌ها خداحافظی کنید!

– صرفه‌جویی در وقت:

از بین بردن موهای زائد، یک کار بسیار وقت‌گیر است. اگر قرار باشد با هر بار حمام رفتن زمان زیادی را صرف اصلاح و موزدایی خود بکنید، متوجه خواهید شد که وقت زیادی را بیهوده تلف‌ کرده‌اید و چه ‌بسا که بلافاصله زحمات شما هدر خواهد رفت و دوباره نیاز به تکرار کار خود داشته باشید.

بی‌شک این کار علاوه بر اتلاف وقت، موجب خستگی و نارضایتی شما خواهد بود. اپیلاسیون با وکس روشی است که این معضل را حل کرده و شما با یک‌بار استفاده از آن تا حدود چهار الی پنج هفته نیازی به موزدایی مجدد نخواهید داشت.

– جلوگیری از رشد موهای زیرپوستی:

موهای زیرپوستی یکی از معضلاتی است که در بین بسیاری از ما رایج است. رشد این نوع مو، در خیلی از موارد حتی از موهای زائد روی پوست هم پر دردسرتر است و موجب رنج بسیاری می‌شود.
شیو کردن با تیغ یکی از عواملی است که این معضل را گسترده‌تر می‌کند و موجب تشدید آن می‌شود؛ بخصوص در کسانی که دارای پوست حساس‌تر و مستعدتر هستند. تکرار موزدایی با تیغ، موهای زیرپوستی را بیشتر می‌کند؛ اما با استفاده از اپیلاسیون با وکس، این مشکل خیلی کمتر دیده می‌شود.

مشکلات اپیلاسیون:

علاوه بر مزایایی که ذکر شد، معایبی برای اپیلاسیون وجود دارد که با دانستن و آگاهی از آن‌ها می‌توانیم به رفعشان اقدام کنیم که در ادامه با این مشکلات آشنا خواهیم شد:

– دردناک بودن:

اپیلاسیون روشی است که به علت مراحل خود، دردناک می‌باشد. در بدن انسان، زیرپوست، گیرنده‌های عصبی وجود دارد که مربوط به درد می‌باشد و به ‌محض تحریک شدن سلول‌های عصبی، ما درد را احساس خواهیم کرد.

در برخی از نقاط بدن، تعداد این گیرنده‌ها بیشتر است پس ما درد بیشتری را حس می‌کنیم؛ بنابراین باوجود برخی از بی‌ حس‌کننده های موضعی که در بعضی جاها استفاده می‌شود، باید بدانیم که اپیلاسیون روش دردناکی است.

– احتمال واکنش‌های شدید پوستی:

پوست برخی افراد دارای حساسیت بیشتری است. پس ممکن است پس از اپیلاسیون با موم و کششی که مواد آن ایجاد خواهند کرد، واکنش‌های شدیدی را در پوست خود شاهد باشند. معمولاً پس از اپیلاسیون قرمزی و متورم شدن یک امر طبیعی است که چند ساعت بعد التیام پیدا می‌کند ولی اگر در افرادی مدت ‌زمان بیشتری طول کشید، بهتر است به پزشک مراجعه کنند تا آنان با تجویز کرم‌های مخصوص و درمان‌های لازم، این مشکل را رفع کنند.

البته باوجود روش‌های متعددی که برای رفع قرمزی پوست پس از اپیلاسیون وجود دارد، این نگرانی کمتر شده است.

– هزینه‌ی بالا:

نسبت به روش‌های دیگر موزدایی مانند کرم‌های موبر، شیو با تیغ و ژیلت، یا دستگاه اپیلاتور و…در اپیلاسیون به علت استفاده از مواد مرغوب و گران‌قیمت‌تر و همچنین دستمزد افراد در سالن، این روش دارای هزینه‌ی بیشتری می‌باشد؛ همچنین به علت اینکه این روش زحمت بیشتری دارد.

البته میزان بالا بودن هزینه‌ی آن به نوع و کیفیت مواد و افراد انجام دهنده‌ی آن هم‌بستگی دارد.

نکاتی مهم درباره‌ی اپیلاسیون:

با استفاده از آگاهی از این نکات، شما به‌ وسیله‌ی اپیلاسیون موزدایی بهتر و راحت ‌تری خواهید داشت…

• پوست خود را لایه ‌برداری کنید. برای این کار می‌توانید از مواد شستشو، ماسک‌ها، کرم‌های مخصوص و…استفاده کنید. این ‌گونه شما اطمینان خواهید داشت که هیچ موی زیرپوستی باقی نمی‌ماند.
• در زمان نزدیکی ایام عادت ماهانه، بدن خانم‌ها نسبت به درد حساس‌تر شده و با هر برخورد یا کششی، گیرنده‌های عصبی درد، بیشتر تحریک‌شده و درد بیشتری را حس می‌کنند. متعاقب آن، صبر و تحمل آن‌ها نیز در برابر درد کاهش می‌یابد؛ لذا خانم‌ها با اپیلاسیون در این دوره، رنج و درد بیشتری را حس می‌کنند. پس در نزدیکی ایام عادت ماهانه‌ی خود اپیلاسیون نکنید.

• بین دو اپیلاسیون، با تیغ شیو نکنید. این کار باعث می‌شود زحمات شما هدر رفته و علاوه بر آسیب به پوستتان، اپیلاسیون بعدی ‌تان دردناک‌تر باشد و آن نرمی که انتظارش را دارید حاصل نشود.
• قبل از اولین اپیلاسیون، بگذارید موهای بدن شما به‌اندازه‌ی کافی بلند شده باشد و 2 تا 3 هفته از رشد موهایتان گذشته باشد. چراکه از بین بردن موهای کوتاه با وکس سخت‌تر می‌شود و زحمت بیشتری می‌برد؛ به‌طوری‌که حتی برخی از سالن‌ها از اپیلاسیون آن موها امتناع می‌کنند.
• هر سالنی را برای اپیلاسیون انتخاب نکنید. سالن مورد نظرتان باید دارای استانداردهای مناسب از لحاظ بهداشتی باشد و افراد آن دارای مهارت و تخصص در این زمینه باشند. چراکه آموزش اپیلاسیون باید در سالن‌های معتبر و مجرب انجام شود. این کار هم حساسیت‌های خود را داراست پس این نکته هم خیلی حائز اهمیت است؛ بنابراین قبل از انجام اپیلاسیون، در مورد سالن منتخب خود تحقیق کنید.

نکاتی برای کاهش درد اپیلاسیون:

آماده ‌سازی پوست یکی از مهم‌ترین مراحلی است که قبل از اپیلاسیون می‌توانیم با توجه کردن به آن، اپیلاسیون بهتر و راحت‌تر و مهم‌تر از همه درد کمتری را حس کنیم. اگر شما جزو کسانی هستید که این روش را انتخاب کرده‌اید، بهتر است نکات زیر را در نظر داشته باشید:

• هنگام پریود به علت حساس‌ترشان بدنتان اپیلاسیون نکنید.
• قبل از اپیلاسیون دوش آب گرم بگیرید. این کار ضمن نرم‌تر کردن موهایتان، منافذ پوست را باز می‌کند پس مو به‌راحتی از پوست خارج می‌شود.
• بعد از اپیلاسیون لباس‌های گشاد و نخی بپوشید تا هوا به‌راحتی از پوست شما عبور کند. لباس‌های تنگ پس از اپیلاسیون باعث تحریک بیشتر پوست می‌شود.
• با کشیدن نفس‌های کوتاه و سریع، بهتر می‌توانید درد ناشی از اپیلاسیون را مدیریت و کنترل کنید.
• یک شب قبل از اپیلاسیون، پوست را لایه‌برداری کنید و پوست‌های مرده را از بین ببرید تا نتیجه‌ی مطلوب‌تری داشته باشید.
• قبل از اپیلاسیون اجازه دهید که موهایتان به‌اندازه‌ی کافی بلند شود. چراکه موهای کوتاه باعث ایجاد درد بیشتری در اپیلاسیون می‌شود.
• پوست‌های حساس، ملتهب، کبود شده و آسیب‌دیده را اپیلاسیون نکنید چون اوضاع را وخیم‌تر می‌کند و موجب درد بیشتر و مشکلات می‌شود.
• کسانی که بیش‌ازحد نسبت به درد حساس هستند، می‌توانند برای کاهش شدت درد، از کرم‌ها و اسپری‌های بی‌حس‌کننده استفاده کنند.
• موم داغ را روی پوست قرار ندهید و اجازه دهید کمی خنک‌تر شود.
• نواحی حساس بدن همچون: اطراف ابرو، موهای بینی و…را هرگز اپیلاسیون نکنید.
• اپیلاسیون چند قسمت از بدن مانند دست و پا را تدریجی و کم‌کم در نواحی کوچک‌تر انجام دهید و یک‌باره همه را باهم اپیلاسیون نکنید.
• برای کاهش درد، قبل از اپیلاسیون حرکات کششی انجام دهید. با امتحان این کار متوجه خواهید شد که بسیار مؤثر خواهد بود.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز اپیلاسیون در تهرانپارس:
  • سالن زیبایی مریم
  • سالن زیبایی مرنیا
  • سالن زیبایی گل آذین
  • سالن زیبایی شمیم
  • سالن زیبایی ستاره
  • سالن زیبایی کلبه آذین
  • سالن زیبایی تاراگل
  • سالن زیبایی شبنم
  • سالن زیبایی پارس
  • سالن زیبایی پرنسس
  • سالن زیبایی مهناز
  • سالن زیبایی نگین شرق
  • سالن زیبایی پریناز
  • سالن زیبایی الهه ناز
  • سالن زیبایی ساحل

پارس
0919009 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
پارلاک
0217773 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
هلن
0217772 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اپیلاسیون کار
0919622 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مومک
0217706 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فریبا
0935533 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

جهت رفع سوزش و خارش ناشی از انجام اپیلاسیون چه اقدامی می‌توان انجام داد؟

از لوسیونهای مخصوص استفاده کنید.

برای جلوگیری از عوارض اپیلاسیون چه پیشنهادی می‌دهید؟

با مشورت مسئول و مشاور اپیلاسیون کار از لوسیونهای قبل و بعد اپیلاسیون برای جلوگیری از عوارض اپیلاسیون استفاده نمایید.

از عوارض اپیلاسیون به چه مواردی میتوان اشاره نمود؟

خارش و سوزش از عوارض اپیلاسیون است.

دلیل انتخاب اپیلاسیون موقت و یا اپیلاسیون دائم در چیست؟

بین ۲ تا ۴ هفته در اپیلاسیون معمولی و بین 3 تا 6 هفته در اپیلاسیون موقت زمان لازم بوده تا موهای زائد بدن رشد کند. بنابراین براساس نیاز خودتان یکی از روشها را انتخاب نمایید.

چند نوع اپیلاسیون داریم؟

دو نوع اپیلاسیون موقت و اپیلاسیون دائم داریم.

چند نوع موم برای انجام اپیلاسیون داریم؟

دو نوع موم معمولی و موم گیاهی برای انجام اپیلاسیون استفاده میشود.

زمان مناسب برای انجام اپیلاسیون کی است؟

هنگامی که بلندی موهای زائد بدن به اندازه‌ی یک دانه برنج باشد.

چرا انجام اپیلاسیون را پیشنهاد می‌هید؟

یکی از روش‌های از بین بردن موهای زائد انجام اپیلاسیون است که شما می‌توانید مطابق با شرایط فیزیکی خود این روش را اتخاب نمایید. مزیتی که ای روش دارد این است که رشد موها علاوه بر اینکه کم خواهد شد بلکه رشد مجدد موهای زائد نیز طول خواهد کشید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز اپیلاسیون در تهرانپارس، بهترین سالن اپیلاسیون در تهرانپارس، مرکز تخصصی اپیلاسیون در تهرانپارس، بهترین مرکز اپیلاسیون خوب در تهرانپارس، اپیلاسیون در تهرانپارس، اپیلاسیون، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهرانپارسی، مدل، مراکز، تخفیفان، وکس، موم

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!