آموزش لیفت و لمینت مژه در تهرانپارس

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

آموزش لیفت و لمینت مژه در تهرانپارس

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • آموزش لیفت و لمینت مژه در تهرانپارس
  • آموزشگاه لیفت و لمینت مژه تهرانپارس

آموزش لیفت و لمینت مژه در تهرانپارس
آموزشگاه لیفت و لمینت مژه
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • تهرانپارس

  • تماس



بهترین آموزش لیفت و لمینت مژه در مرکز آموزشی هایپر بیوتی تهرانپارس

آموزش تخصصی لیفت و لیفت مژه حرفه ای در مرکز هایپر بیوتی در تهرانپارس

آموزشگاه تخصصی لیفت و لمینت مژه در مرکز آموزشی هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** با ارائه کلیه مدرک معتبر از فنی حرفه ای و بین المللی



آموزش لیفت و لمینت مژه در تهرانپارس | آموزشگاه لیفت و لمینت مژه تهرانپارس

آموزش لیفت و لمینت مژه در تهرانپارس

آموزشگاه لیفت و لمینت مژه تهرانپارس

بهترین مرکز لیفت و لمینت مژه در تهرانپارس – در بازار، حتما مژه های مصنوعی با شکل ها و اندازه های متفاوت بسیار دیده اید. این نشان دهنده این است که بانوان به زیبایی مژه اهمیت خاص میدهند؛ لمینت یا همان لیفت مژه یک زیبایی خاص و طبیعی به مژه میدهد. لیفت مژه یک نوع تقویت مژه است که باعث پرپشتی، زیبایی و انحنای زیبای مژه میشود.

آموزشگاه لیفت و لمینت مژه تهرانپارس

آموزش لیفت و لمینت مژه در تهرانپارس

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز تخصصی آموزش تخصصی لیفت و لمینت مژه تهرانپارس می پردازیم.

چگونگی لمینت:

لمینت یا همان لیفت مژه یه نوع کراتینه کردن مو است؛ مژه را هم باید ابتدا با کراتینه مقاوم کرد که این امر باعث تقویت مژه، استقامت آن و پرپشت شدن آن میشود.

تفاوت لیفت و لمینت:

به طور کلی لیفت یا لمینت مژه یک امر شبیه هم است؛ فقط لیفت مواد تقویتی بیشتری اما لمینت مواد تقویتی کمتری دارد و شاید این امر برای خانمهای باردار حائز اهمیت باشد، اما تفاوت خاصی باهم ندارند.

قیمت لیفت و لمینت مژه:

مطمئنا قیمت انجام این هنر بستگی به نوع، سطح و کیفیت لوازم به کار برده در این امر دارد پس نمی توان هزینه خاصی را ذکر کرد چون در هرجا و هر نوع آن متغیر است.

آموزش:

اگر می‌خواهید تکنیک لیفت و لمینت مژه را به طور کامل یاد بگیرید، میتوانید از کلاسها و آموزشگاه های مخصوص این امر کمک بگیرید و این هنر را به طور کامل و فنی فرا بگیرید و از آن برای دیگران استفاده کنید.

مزایای لمینت مژه (لیفت مژه):

برای بانوانی که میخواهند همیشه آرایش کرده باشند یا سریع خودآرایی کنن، بهترین روش برای آرایش مژه لمینت است که شما را به طور موقت هم که شده از ریمل و فرمژه بی نیاز میکند. افرادی که لمینت می کنند چشمانشان درشت تر و زیباتر به نظر میرسد.

نکته مهم این است که لیفت مژه با تماس آب خراب نمی شود و به راحتی میتوان زیبایی را برای مدت طولانی حفظ کرد. وقتی از مژه مصنوعی استفاده میکنیم یک سنگینی خاصی روی چشم ایجاد میشود و اذیت کننده است، اما با لمینت همین زیبایی را خواهیم داشت بدون هیچگونه ناراحتی و سنگینی و …

پایداری و ماندگاری لمینت مژه به شما این امکان را می‌دهد تا مدت‌ها از هیچ لوازم‌آرایشی مثل فر مژه و ریمل استفاده نکنید زیرا این سبک از مژه آرایی درواقع جایگزینی برای لوازم‌آرایشی مثل فر مژه و ریمل است البته استفاده از ریمل بستگی به شما دارد اما لزوم ندارد زیرا لمینت به‌تنهایی سبب پرپشت شدن و زیبای هرچه بیشتر مژه‌ها می‌شود مطالب فوق تنها بخشی از مزایای لمینت یا لیفت مژه است. در صورت اشتیاق به این نوع روش مژه پیکانه‌ای پیشنهاد می‌شود مطالب ذیل را دنبال کنید:

لمینت مژه روشی کاملاً طبیعی است و برعکس ریمل که به‌محض تماس با آب و چشم سرازیر می‌شود هیچ محدودیتی با آب ندارد هرچند که توصیه می‌شود آن را کمتر با آب تماس دهید اگر ناخواسته این تماس بین مژه و آب ایجاد شد ما به شما این مژده را می‌دهیم که در این صورت حالت و رنگ مژه متغیر نخواهد بود در این روش مژه پیکانه‌ای هیچ پیامد ناگواری وجود ندارد هرگز سبب نمی‌شود شما احساس ناخوشایندی چون سنگین چشم نخواهید داشت.

ماندگاری و دوام لمینت مژه (لیفت مژه):

یکی دیگر از ویژگی‌های مهم و کاربردی لمینت مژه این است که شما می‌توانید در آرامش و با خاطری آسوده بخوابید بدون اینکه کوچک‌ترین آسیبی به لیفت مژه خود وارد شود دوام و ماندگاری لمینت حدود سه ماه است که البته وابستگی به عوامل خاصی دارد خوب است بدانید، ازآنجاکه لمینت مژه به‌صورت آهسته و تدریجی از روی مژه‌ها پاک می‌شود می‌توانید آن را به نحوی دوره‌ای و بازمانی مشخص مجدداً انجام دهید.

در واقع یکی از ویژگی هایی که اکثر افراد را به فکر لیفت مژه می اندازد، ماندگاری این زیبایی است به مدت طولانی که شاید تا حدود سه ماه هم به همان زیبایی روز اول بماند؛ حتی با خوابیدن و شست و شو هم از بین نمیرود و اگر به مرور زمان داشت از بین می رفت می توان آن را ترمیم و بازسازی کرد.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین مرکز آموزشی لیفت و لمینت مژه در تهرانپارس:
  • مرکز آموزش عسل
  • مرکز آموزش قنبریان
  • مرکز آموزش سپیده
  • مرکز آموزش گل گیس
  • مرکز آموزش بانو نهال
  • مرکز آموزش فصلی

قنبریان
0938937 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آموزش
0912407 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آموزش
0217729 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فصلی
0919678 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آموزش
0217780 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سپیده
0937599 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

آیا دوره‌ی آموزشی لیفت و لمینت مژه جزوه آموزشی دارد؟

بله. شما این جزوه را در پایان دوره تحویل خواهید گرفت.

هزینه ثبت نام در دوره لیفت و لمینت مژه چقدر است؟

با توجه به اینکه شیوه ی آموزشی شما به صورت خصوصی، نیمه خصوصی، گروهی و یا فشرده است یا نه، هزینه ثبت نام متغییر خواهد بود جهت کسب اطلاع بیشتر با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.

شیوه برگزاری کلاس های لیفت و لمینت مژه به چه صورتی است؟

کلاس های آموزشی دوره‌ی لیفت و لمینت مژه در سه حالت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار میشود که کلاس های خصوصی بین ۱ تا ۳ نفر، نیمه خصوصی ۳ تا ۸ نفر و گروهی از ۸ تا 15 نفر خواهد بود. امکان برگزاری کلاس ها به صورت فشرده نیز وجود دارد.

نحوه ی برگزاری کلاس های لیفت و لمینت مژه به چه صورتی است؟

کلاس ها به مدت 6 ساعت در دو جلسه برگزار می‌شود و جهت ثبت نام به هیچگونه پیش نیاز یا مدرک خاصی احتیاج نیست.

آیا جهت آموزش به ابزاری احتیاج دارم؟

بله. این ابزار توسط آموزشگاه با صرف هزینه از طرف شما، جهت آموزش به صورت پک تحویل داده خواهد شد. این ابزار شامل پد سیلیکونی، سرم مخصوص مژه، چسب مخصوص، مواد کراتینه (آبی و صورتی)، میکرو براش و شانه مژه است


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
آموزش لیفت و لمینت مژه در تهرانپارس، آموزشگاه لیفت و لمینت مژه تهرانپارس، بهترین لیفت و لمینت مژه در تهرانپارس، مرکز تخصصی لیفت و لمینت، لیفت مژه حرفه ای، لیفت مژه، لمینت مژه، قیمت، مرکز، گام به گام، مرحله به مرحله، صفر تا صد، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، آموزشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، تهرانپارسی، مدل، مراکز، تخفیفات، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!