مرکز لیزر موهای زائد در تهرانپارس

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

مرکز لیزر موهای زائد در تهرانپارس

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • مرکز لیزر موهای زائد در تهرانپارس
  • بهترین کلنیک لیزر موهای زائد در تهرانپارس

مرکز لیزر موهای زائد در تهرانپارس
بهترین مرکز لیزر موهای زائد
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • تهرانپارس

  • تماس



بهترین مرکز لیزر موهای زائد در تهرانپارس

خدمات تخصصی لیزر موهای زائد در مرکز تخصصی هایپر بیوتی

مرکز تخصصی لیزر موهای زائد در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات پوست و رفع موهای زائد …



  • مرکز لیزر موهای زائد در تهرانپارس
  • مرکز لیزر موهای زائد در تهرانپارس

مرکز لیزر موهای زائد در تهرانپارس | بهترین کلنیک لیزر موهای زائد در تهرانپارس

مرکز لیزر موهای زائد در تهرانپارس

بهترین کلنیک لیزر موهای زائد در تهرانپارس

مرکز لیزر موهای زائد خوب در تهرانپارس – لیزر موهای زائد یکی روش پزشکی و ایمن برای حذف و کاهش موهای زائد می باشد؛ در این روش به کمک پرتو نوری متمرکز شده موهای زائد ناحیه مورد نظر حذف خواهند شد در طی این روند پرتو های نوری جذب رنگدانه های موهای زائد می شود و این انرژی نوری تبدیل به گرما خواهند شد و فولیکول های موجود در پوست که نقش رویش موها را دارند از بین خواهند رفت بدین سبب موهای زائد از بین می روند. از بین بردن موهای زائد توسط لیزر رشد موها را در آینده متوقف می کند و یا اینکه به تاخیر می اندازد.

بهترین کلنیک لیزر موهای زائد در تهرانپارس

مرکز لیزر موهای زائد در تهرانپارس

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین کلنیک لیزر موهای زائد در تهرانپارس می پردازیم.

فراگیری لیزر موهای زائد:

درصورتی‌ که شما علاقه مند به تاسیس و احداث مراکز زیبایی و پوست هستید و یا تمایل به کار و فعالیت تخصصی در زمینه پوست و مو هستید، لیزر موهای زائد‌‌ پوست و و فرصت فوق العاده ی کسب مهارت هایی که مرتبط با آن جزء یکی از اصول پایه‌ و اولیه در این حرفه خدماتی است که شما آن را به مراجعان‌ و متقضیان خود ارائه دهید.

با حضور یافتن در دوره ها و کلاس های آموزشی لیزر موهای زائد شما معمولا تمامی مهارت ها، مفاهیم و نکات کاربردی لازم جهت ارائه و عرضه ی این خدمت پر مشتری و سود آور را آموزش خواهد دید. به صورت فراگیر میتوان سخن گفت عرضه ی کارهای لیزر موهای اضافی از موارد مهم در امر پیشرفت و دستیابی به موفقیت کلینیک ها است، کشش و تمایل اشخاص، افزون تر و کسب مال و سودِ بیشتر است؛ زیرا درصورتی که مراجعان شما از خدمت های ارائه شده توسط شما در حيطه لیزر موهای زیادی رضایت کافی داشته باشند شک اینکه برای بدست آورد باقی فعالیت ها ظاهر پوست و مو به شما مجددا مراجعه کنند هم بیش از پیش خواهد بود.

پس تحصیل تخصصی مهارت های مرتبط به لیزر موهای زیادی خیلی جدی بگیرید. پس آموزش تخصصی و حرفه ای اصول و مهارت های مرتبط با لیزر موهای زائد بسیار حائز اهمیت است و تاثیر بسزایی در وفاداری مشتریان و متقضیان خواهد داشت. شما با شرکت و حضور و طی کردن دوره آموزشی لیزر موهای زائد همه ی موارد لازم جهت عرضهء خدماتی مطلوب و مشتری پسند و مطابق با استانداردها و مقیاس های روز جهانی به مراجعان و هنروران خود را آموزش خواهید داد.

عوارض پس از انجام لیزر درمانی به شرح زیر است:

همانگونه که در موارد بالا ذکر نمودیم انجام این متد جای هیچ نگرانی ندارد و معارضات آن بسیار جزئی و گذرا است برخی از معارضات آن عبارتند از:

1) احساس اندکی سوزش و درد
2) تورم و قرمزی ناشی از لیزر درمانی

دستور العمل های پیش از انجام لیزر درمانی:

فرد متخصص در این زمینه دستورالعمل های خاصی را برای ماقبل انجام این متد به مراجعه کنند گان ارائه می دهد این دستورالعمل ها عبارتند از:

اجتناب و پیشگیری از قرار گرفتن در نور خورشید:

توصیه های پزشک را باید در خصوص این مورد برای پیش از انجام لیزر و پس از آن جدی گرفت تا عوارض ناشی از آن به حداقل رسانیده شود. لازم به ذکر است پس از انجام لیزر باید از کرم ضد آفتاب با spf30 و طیف گسترده استفاده کنید.

اجتناب از سولار:

پس از لیزر درمانی به هیچ عنوان نباید حمام آفتاب گرفته شود. برنزه نمودن و استفاده از سولار سطح پوست را به شدت آسیب پذیر و پوست را خشک و ملتهب می کند.

پیشگیری از انجام اصلاح و اپیلاسیون:

به شما توصیه میکنیم که پیش از انجام لیزر درمانی از هیچگونه روشهای اصلاح نظیر کندن، اپیلاسیون و الکترولیز استفاده نکنید؛ زیرا انجام این عوامل سبب تخریب فولیکول های مو خواهند شد بدین ترتیب پروسه لیزر درمانی به درستی پیش نخواهد رفت و نتیجه بخش نخواهد بود. برای انجام لیزر بهتر است فولیکول های مو قوی تر و محکم تر باشند تا پرتو های نوری اثر بیشتری بر آن ها بگذارند. بهترین گزینه این است که تا ۴ هفته پیش از انجام لیزر از انجام این موارد پرهیز کنید.

پوست خود را شیو کنید:

شایان ذکر است که پیش از انجام این متد باید موهای زائد پوست خود را از چند روز قبل به آرامی شیو کنید تا موهای نازک و ضعیف نابود شوند اما فولیکول ها با شیو نمودن دستخوش تغییر نخواهند شد و در هنگام لیزر از بین خواهند رفت.

شرح مراحل لیزر موهای زائد:

در طول فرآیند لیزر موهای زائد، نور و تابش لیزر به سمت سطح پوست افراد (لایه درم) به لایه درونی جایی که محل قرار گرفتن فولیکول های مو است نفوذ می کند. در گام بعدی ملانین های حاضر در فولیکول های مو جذب می شود و سپس مراحل تخریب و از بین بردن فولیکول ها را گام به گام و به خوبی انجام می دهد.

رشد مو در یک چرخه سه فازی انجام میشود این سه فاز در مرحله رشد، استراحت و ریزش خلاصه میشود. در طی زمان معالجه لیزر موهای زائد در گام اول فولیکولهای در مرحله رشد در معرض تاثیر مستقیم قرار گرفته و علت آن را می توانیم به این موضوع ربط بدهیم که فولیکول های این مرحله نسبت به بقیه رنگدانه های بیشتری دارد.

توجه داشته باشید که کمبود ملانین یا وجود نداشتن آن برابر است با عدم جذب نور لیزر. پس در نظر داشته باشید اگر موهای زائد سطح بدن شما به رنگ های بلوند، خاکستری، قرمز روشن یا سفید هستند نه تنها امکان لیزر و رفع آنها نخواهد بود بلکه حتی ممکن است که مقدار و تعداد آنها نسبت به قبل هم افزایش یابد اما لیزر موهای اضافی به رنگ قرمز تیره، قهوه ای تیره و سیاه به خوبی و به راحتی انجام گیرد و نیز می تواند نمره قابل قبولی گرفته و رضایت شما متقاضیان گرامی را جلب کند.

لیزر موهای زائد برای چه مواردی امکان پذیر است؟

هنرجو های گرامی علاقمند به این متد، با شرکت در دوره های آموزشی لیزر موهای زائد، نکات مهمی را آموزش می بینند که چگونه روش های درمانی لیزر را به مراجعه کنند گان ارائه دهند و خدمات را برای نواحی مختلف بدن به کار بگیرند همچنین لازم به ذکر است که انجام لیزر بر روی پوست های مختلف با رنگ های تیره و روشن قابل اعمال کردن می باشد. برخی از این نواحی به شرح زیر می باشند:

• زیر بغل
• بیکینی
• پاها
• دست ها
• سینه
• صورت
• گردن
• پشت
• کمر و…


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های لیزر موهای زائد در تهرانپارس:
  • مرکز آوینا
  • مرکز ویانا
  • مرکز میرطالبی
  • مرکز لوتوس
  • مرکز ونوس طلایی
  • مرکز سیما
  • مرکز پلاتینیوم پلاس
  • مرکز محمدی
  • مرکز درسا
  • مرکز گلبرگ
  • مرکز پرنسس
  • مرکز هانا
  • مرکز خندان
  • مرکز آریانا
  • مرکز آنیل

سپیدار
0217729 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ایرانیان
0217729 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سیما
0218887 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
لیزر موهای زائد
0901266 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ونوس طلایی
0935228 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گلبرگ
0901717 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

چه افرادی از لیزر موهای زائد نتیجه مطلوب‌تری خواهند گرفت؟

افرادی که رنگ پوستشان روشن است یا دارای موهای روشن و لطیف هستند البته قابل‌ذکر است که افرادی که دارای رنگ پوست تیره هستند آیا دارای موهای تیره و ضخیم هستند با تعداد جلسات بیشتر می‌توانند نتیجه مطلوب را دریافت کنند مورد دیگر این است که فاصله زمانی بین جلسات (بین ۴ تا ۶ هفته) و تعداد جلسات (بین ۸ تا ۱۲ جلسه) را رعایت نمایند.

آیا امکان بیماری‌های پوستی نظیر زگیل تناسلی بعد از لیزر موهای زائد وجود دارد؟

با رعایت اصول بهداشتی این احتمال از بین خواهد رفت. درواقع هر فردی که قصد لیزر کردن دارد باید یک سری مخصوص به خود را داشته باشد که در پایان جلسه آن را ضدعفونی کند و در جلسات پیش رو از سری مخصوص خودش استفاده نماید. این سری‌ها به‌احتمال‌زیاد در همان مرکز اپیلاسیون در اختیار شما قرار داده می‌شود.

آیا واقعاً لیزر موهای زائد سرطان‌زا نیست؟

برای پاسخ به این سؤال کافی است؛ اطلاعاتی درزمینه‌ی عملکرد لیزر روی پوست به دست آورید و آنگاه با خیال راحت از انجام لیزر موهای زائد خود لذت ببرید؛ چراکه لیزر به عمق پوست نفوذ نکرد و فقط تا ۳ میلی‌متر از سطح پوست نفوذ خواهد کرد؛ این میزان از نفوذ لیزر در پوست به‌طور طبیعی قادر نخواهد بود؛ اندام‌های داخلی و سلول‌های بدن را تحت تأثیر قرار دهد؛ درنتیجه احتمال بروز سرطان و ناباروری در زنان به حد صفر خواهد رسید. در ضمن هیچ‌گونه ارتباطی بین لیزر کردن موهای زائد با به وجود آمدن سرطان، ناباروری و تغییر چرخه قاعدگی در بانوان طی تحقیقات انجام‌شده در جهان پیدا نشد شده است.

آیا انجام لیزر موهای زائد برای افراد نابالغ مناسب است؟

بهترین زمان برای لیزر کردن موهای زائد دو سال بعد از بلوغ است چراکه هورمون‌های بدن به وضعیت متعادل‌تری رسیده است و نتیجه مطلوب‌تری از لیزر کردن خواهید داشت.

لیزر موهای زائد چه عوارضی دارد؟

در حالت کلی عوارض وجود ندارد اما احتمالی سوزش، درد خفیف، قرمزی، تاول و بروز دمل متناسب بارنگ مو و رنگ پوست فرد وجود دارد که درصورتی‌که شخص مراجعه‌کننده توصیه‌های پزشکی قبل از مراجعه و بعد از مراجع را جدی بگیرید؛ جای هیچ‌گونه نگرانی نخواهد بود و تمامی موارد رفع خواهد شد.

آیا لیزر موهای زائد دردناک است؟

آستانه درد در هر شخصی با توجه به شرایط جسمی از قبیل رنگ پوست، مقاومت درونی و ... متفاوت خواهد بود اما در کل هنگام لیزر مو، فرد مواردی چون درد و سوزش را در ناحیه پوست خود احساس خواهد کرد آن‌هم به این دلیل است که لیزر باید فولیکول مو را در یک جریان حرارتی از بین ببرد ولی میزان درد و سوزش طی جلسات پیش رو به مقدار قابل‌ملاحظه‌ای کاهش می‌یابد.

آیا واقعاً لیزر موهای زائد تأثیرگذار است؟

حدود ۷۰ تا ۸۰ درصد از موها طی ۸ تا ۱۲ جلسه متناسب بارنگ مو، رنگ پوست، هورمون‌های فرد، تراکم و حجم موی فرد، نازک‌تر و کم تراکم‌تر یا حتی از بین خواهد رفت؛ البته بعدازاین زمان نیز باید هر ۶ ماه یا ۱۲ ماه یک‌بار اقدام به لیزر کنید تا بتوانید رشد موهای زائد بدن خود را کنترل کنید.

چرا رعایت فاصله زمانی بین جلسات الزامی است؟

جهت پاسخ به این سؤال باید گفت که بهترین زمان جهت مراجعه ازلحاظ رشد موهای زائد بدن، زمانی است که حداقل ۱۵ تا ۲۰ درصد از موهای زائد شمارا کرده باشند چراکه عمق نفوذ لیزر تا ۳ میلی‌متر است و اگر مو رشد نکرده باشد و در مرحله‌ یا فاز رشد قرار نگرفته باشد؛ لیزر بر روی آن‌ها تأثیری نخواهد گذاشت بنابراین رعایت فاصله زمانی بین ۴ تا ۶ هفته جهت از بین رفتن موهای زائد الزامی است.

آیا استحمام یا سونا بعد از لیزر موهای زائد مناسب است؟

پوست لیزر شده، نباید ۲۴ تا ۴۸ ساعت بعد از لیزر در آب گرم قرار بگیرد بنابراین از رفتن به سونا، استحمام با آب گرم، استفاده از مواد شوینده و استفاده از لیف در این مدت‌زمان جدا خودداری کنید. البته می‌توانید پوست را با آب سرد شستشو دهید.

آیا ریزش موها از همان لحظه لیزر کردن موهای زائد اتفاق می‌افتد؟

یابد گفت حداقل دو هفته بعد از لیزر کردن موهای زائد شما می‌ریزد چون در زمان لیزر، موها در فاز رشد هستند و حداقل دو هفته زمان لازم است تا به سطح پوست برسند و به‌صورت جوش‌های سرسیاه دیده شوند.

اقدامات مناسب قبل از لیزر موهای زائد چیست؟

قبل از لیزر، پوست باید تمیز باشد و از زدن پمادهای بی‌حسی و کرم‌های مرطوب‌کننده جدا خودداری کنید چون باعث هدر رفتن لیزر و باعث سوختگی پوست می‌شود. در ضمن موهای شما باید بیرون از پوست باشد ولی خیلی بلند نباشد چراکه لیزر از طریق نوک مو به فولیکول مو می‌رسد در این صورت است که نتیجه مطلوب حاصل می‌شود.

لیزر موهای زائد برای چه ناحیه‌هایی از پوست خطرناک است؟

لیزر در اطراف چشم به‌هیچ‌وجه توصیه نمی‌شود چون هم پوست و هم موی اطراف چشم، بسیار نازک و روشن است اما گونه‌های صورت خود را می‌توانید لیزر کنید؛ در ضمن خال‌های پوستی را باید قبل از لیزر کردن بپوشانید و افرادی که سابقه حساسیت پوستی دارند قبل از لیزر کردن باید مشاوره پزشکی بگیرند و در صورت اطمینان از بی‌خطر بودن لیزر روی پوستشان اقدام به لیزر کنند همچنین قسمت‌هایی تاتو شده را به‌هیچ‌وجه نباید لیزر کنید چون لیزر به پوست نفوذ کرده و باعث کبودی، تورم و تاول خواهد شد و حتی احتمال تغییر رنگ تاتو نیز وجود دارد.

آیا زنان باردار و شیرده می‌توانند از مراجعه‌کنندگان برای لیزر موهای زائد باشند؟

خیر، به دلیل تغییر هورمون‌های بدن تأثیر لیزر نیز کم خواهد شد و هنوز ادله‌ای مبنی بر بی‌خطر بودن لیزر هنگام بارداری و شیردهی ارائه نشده است بنابراین توصیه می‌کنیم؛ بعدازاین دوران نسبت به لیزر اقدام کنید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
مرکز لیزر موهای زائد در تهرانپارس، بهترین کلنیک لیزر موهای زائد در تهرانپارس، بدن، خانم ها، بانوان، لیزر موهای زائد تهرانپارس، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، تهرانپارسی، مدل، مراکز، تخفیفات

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!