بهترین مرکز کراتینه مو در تبریز

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

درج تبلیغات شما در این صفحه + صفحه اختصاصی!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین مرکز کراتینه مو در تبریز
  • بهترین سالن کراتینه مو تبریز

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

کاملیا
0991146 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کراتینه مو
0914864 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
تهرانچی
0914583 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
شیده
0938787 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اخوندزاده
0912286 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مهسام
0905847 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین مرکز کراتینه مو در تبریز
مرکز تخصصی کراتینه مو
  • 0914 345 ****
  • 041 1234 ****
  • تبریز

  • تماس



خدمات حرفه ای کراتینه مو در مرکز تخصصی هایپر بیوتی تبریز

سالن تخصصی کراتینه مو در مرکز هایپر بیوتی در تبریز

مرکز فوق تخصصی کراتینه مو هایپر بیوتی در تبریز با مدیرت خانم *** با ارائه بهترین و حرفه ای‌ترین خدمات کراتینه‌ی مو



بهترین مرکز کراتینه مو در تبریز | بهترین سالن کراتینه مو تبریز

بهترین مرکز کراتینه مو در تبریز

بهترین سالن کراتینه مو تبریز

بهترین مرکز کراتینه مو در تبریز -بسیاری از افراد در آرزوی داشتن موهای لخت، براق و زیبا هستند؛ و تمایل دارند سلامت موهای خود را حفظ کنند. امروزه ما با عوامل مخرب فراوانی سر و کار داریم که سلامتی موهای ما را به خطر انداخته و باعث خشکی و وز شدن موها و ضعیف شدن تارهای مو می شود. عواملی مثل آلودگی آب و هوا، سبک زندگی اشتباه و یا استفاده ی بیش از حد از رنگ و دکلره یا وسایل حرارتی حالت دهنده به موها مثل سشوار و اتو مو.

شاید شما هم زمانی که به موهایتان در آینه نگاه می کنید، به خاطر وز شدن و یا تخریب موهایتان ناراحت می شوید، اما جای نگرانی نیست. امروزه روش هایی وجود دارد که به کمک آنها، ضمن لخت و براق کردن موها، می توانید آنها را احیا کنید و سلامتی را به موهای خود بر گردانید. یکی از این روش ها، کراتینه کردن نام دارد. کراتین یک پروتئین طبیعی است که در پوست و مو ناخن های ما یافت می شود؛ و باعث لطافت و مراقبت از موها می شود. در روش کراتینه کردن موها، با استفاده از مواد شیمیایی خاصی، موها را نرم و صاف می کنند. در صورت استفاده کردن از مواد مرغوب و با کیفیت و نیز مراقبت کافی بعد از کراتینه کردن، می توانید تا چند ماه از موهای براق و درخشان خود لذت ببرید.

بهترین سالن کراتینه مو تبریز

بهترین مرکز کراتینه مو در تبریز

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین سالن کراتینه مو تبریز می پردازیم.

کراتین چیست؟

کراتین یک نوع پروتئین طبیعی در بدن است که در ناخن‌ها، دندان‌ها و موها وجود دارد، عنصر استفاده‌شده در آن فرمالدئید است که یک ماده‌ی بیماری‌زا می‌باشد، اما برای کسانی که موهای خود را کراتینه می‌کنند آسیبی ایجاد نمی‌کند. این پروتئین مفید، عامل لطافت و سلامت موهای شماست و به‌عنوان یک محافظ از موهایتان مراقبت می‌کند. به دلایلی مثل؛ تغییر سبک زندگی، آلودگی‌های محیطی و یا قرار گرفتن بیش‌ازحد در معرض نور خورشید، کراتین موها تمام می شود و همین امر باعث خشکی موها و آسیب رسیدن به آن‌ها می‌گردد. کراتین های مورداستفاده درروش کراتینه ی مو،70 درصد باعث احیای موها و 30 درصد باعث صافی آن‌ها می‌شوند؛ و نیز برای فرم دهی به موها و افزایش ضخامت تارهای مو، مورداستفاده قرار می‌گیرند.

کراتینه کردن موها چیست؟

برای کراتینه کردن موها، آنها را به محلول کراتین آغشته کرده، سپس 90 دقیقه صبر می کنند تا کراتین اثر کند و بعد با اتو مو، موها را صاف می کنند. این روش برای افراد با موهای فر و وز و یا موهای آسیب دیده، یک روش مناسب است که نرمی و سلامتی را به موهای آنها بر می گرداند.

کراتینه با موها چه می‌کند؟

حین انجام کراتینه، پروتئین کراتین به‌صورت مصنوعی، به موها اضافه می شود تا آن‌ها را نرم‌تر کند. مویی که پروتئین کراتین طبیعی خود را ازدست‌داده باشد، متخلخل شده و آسیب‌پذیر و شکننده و وز می شود. با انجام فرآیند کراتینه کردن، این پروتئین مفید مجدداً به موها اضافه‌شده و موها را احیا می‌کند.

انواع کراتین مو:

به طور کلی دو نوع کراتین مو وجود دارد:

نوع اول؛ کراتین احیا کننده ی مو
نوع دوم؛ کراتین برزیلی یا کراتین صافی

کراتین صاف کننده‌ی برزیلی:

این نوع کراتین در کشور برزیل ساخته می شود، به همین دلیل به این نام خوانده می شود. کراتین برزیلی، دارای ترکیبات خاصی است که در کشور برزیل تولید می‌شوند، یکی از ترکیبات به‌کاررفته در این نوع کراتین، فرمالدئید است، این ماده باعث افزایش تأثیرگذاری مواد کراتین بر روی موها می شود. در این روش، آرایشگر ابتدا موهای شما را به کراتین آغشته می‌کند، سپس موهایتان را دسته دسته اتو می‌کشد، درجه‌ی حرارت بالای اتو، باعث افزایش جذب کراتین در موهای شما می شود و باعث می شود که پس از اتمام کار از براق بودن و جذابیت موهای خود لذت ببرید. البته توصیه‌شده که بهتر است، این مواد برای خانم‌های باردار استفاده نشوند.

کراتین احیا کننده و تقویت کننده ی مو:

کراتین احیا، یک روش موثر و مفید برای تقویت کردن موهای آسیب دیده ی شما است که کراتین از دست رفته ی تارهای مو را به آنها بر می گرداند. شاید شما به دلایل مختلفی مثل؛ دکلره و رنگ کردن بیش از حد موها، استفاده از مواد شیمیایی مضر بر روی مو، کمبود آهن یا ویتامین های بدن، استرس و یا مشکلات تیروئیدی، لطافت و سلامت موهای خود را از دست داده اید؛ و تار موهای شما ضعیف و شکننده و نازک شده اند و به احیا و بر گرداندن سلامتی آنها نیاز دارید.

این روش بسته به میزان آسیب وارد شده به مو هایتان، باید هر چند وقت یک بار تکرار شود. پس ابتدا با آرایشگر خود مشورت کنید تا بدانید به چند مرتبه کراتینه کردن، برای گرفتن نتیجه ی بهتر نیاز دارید. در صورتی که از مواد مرغوب و با کیفیت استفاده کنید، حدود 40 درصد از موهای خود را به این طریق احیا خواهید کرد.

کاربرد های کراتینه کردن موها:

• درمان کننده و تقویت کننده ی ساقه ی موها
• صاف و درخشان کردن موها
• از برنده ی وزی و زبری موها
البته کراتین صافی به تازگی زیاد مورد استفاده قرار نمی گیرد و ریباندینگ و المنت موها، جایگزین آن شده است. تنها عاملی که باعث تمایز این دو روش کراتینه کردن مو شده، نوع محلولی است که در هر کدام از آنها استفاده می شود.

دوام کار کراتین بر روی موها:

درصورتی‌که مواد مورداستفاده در کراتینه کردن موها، مواد باکیفیت و مرغوبی باشند و فردی که موهایش را کراتینه کرده است، به‌خوبی از آن‌ها مراقبت کند، کراتینه می‌تواند تا 6 ماه بر روی موها دوام داشته باشد. فردی که موهای خود را کراتینه کرده است، لازم است مراقبت‌های خاصی از آن‌ها به عمل آورد، مثلاً؛ از شامپو و ماسک موهای مناسبی برای موهای خود استفاده کند و دائماً موهای خود را رنگ و مش و دکلره نکند.

اما برای افرادی که در محیط‌های نامناسب قرار می‌گیرند و پولک‌های موهایشان باز می شود و یا با شامپو و ماسک موهای مناسب، موهای خود را تقویت نمی‌کنند، یا بعد از کراتینه کردن، بیش‌ازاندازه موهای خود را رنگ و دکلره می‌کنند، این روش دوام خیلی زیادی نخواهد داشت. همچنین باید به این نکته اشاره شود که؛ اصلاً این‌طور نیست که موها بعد از یک دوره کراتینه کردن، دچار خشکی و آسیب شوند. بلکه چنان چه افراد مراقبت‌های لازم را انجام دهند، هرگز چنین اتفاقی نمی‌افتد.

کراتین احیا کننده ی مو و ریزش مو:

گفته می شود که مواد موجود در کراتینه ی مو، باعث ریزش موها می شود، اما این تصور درست نیست، البته خود شرکت های تولید کننده ی مواد کراتینه، توصیه می کنند که بهتر است مواد کراتین به ریشه ی موها زده نشوند و دو الی سه سانتی متر از کف سر فاصله داشته باشد که البته به محصولات و مواد کراتین بستگی دارد.
برای گرفتن بیشترین نتیجه از کراتینه کردن موهای خود و نرسیدن آسیب به بافت موها، لازم است تمام نکات لازم برای مراقبت از موهای خود را رعایت کنید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

بهترین مرکز کراتینه مو در تبریز، بهترین سالن کراتینه مو تبریز، مرکز فوق تخصصی کراتینه مو در تبریز، مراکز، قیمت، مرکز، آدرس، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، تبریز‌ی، مدل، احیا، صافی، خانه، انگلیسی، طبیعی، مردانه، خانگی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!