بهترین مرکز کراتینه مو در قزوین

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین مرکز کراتینه مو در قزوین
  • بهترین سالن کراتینه مو قزوین

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

ماه آرا
0910946 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سحر
0939748 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کراتینه مو
0939711 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کراتینه مو
0935317 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
قاسم زاده
0912967 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نوری
0283367 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین مرکز کراتینه مو در قزوین
مرکز تخصصی کراتینه مو
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • قزوین

  • تماس



خدمات حرفه ای کراتینه مو در مرکز تخصصی هایپر بیوتی قزوین

سالن تخصصی کراتینه مو در مرکز هایپر بیوتی در قزوین

مرکز فوق تخصصی کراتینه مو هایپر بیوتی در قزوین با مدیرت خانم *** با ارائه بهترین و حرفه ای‌ترین خدمات کراتینه‌ی مو



بهترین مرکز کراتینه مو در قزوین | بهترین سالن کراتینه مو قزوین

بهترین مرکز کراتینه مو در قزوین

بهترین سالن کراتینه مو قزوین

بهترین مرکز کراتینه مو در قزوین -اگر شما هم از ان دسته افرادی هستید که زیاد نام کراتینه کردن مو را شنیده اید اما چیزی راجب به ان نمیدانید بهتر است مقاله ی زیر را تا انتها دنبال کنید تا به صورت کامل با کراتینه ی مو اشنا شوید. کراتینه ی مو روشی رایج برای جلوگیری از اسیب دیدگی مو و یا ترمیم موهای اسیب دیده و از بین برنده ی وزی و خشکی مو می باشد.

افراد ی که دارای موهایی فر هستند همیشه با شانه کردن موهایشان مشکل دارند. درحقیقت مراقبت از موهای فر بسیار سخت تر از مراقبت از موهای صاف و لخت است. شانه کشی موهای فر باید با دقت انجام شود تا از وز شدن موها جلوگیری شود. به همین دلیل شاید ارزوی خیلی از بانوانی که موهای فری دارند این باشد که بتوانند با خیال راحت شانه را در دست بگیرند و موهایشان را شانه کنند. بدون اینکه موهایشان وز و بد حالت شود. در اینجاست که کراتینه همانند پلی شما را به رویاهایتان میرساند. همچنین کراتینه ی مو برای افرادی که دارای موهای نازک و شکننده ای هستند و موهایشان گره میخورد مناسب است.

بهترین سالن کراتینه مو قزوین

بهترین مرکز کراتینه مو در قزوین

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین سالن کراتینه مو قزوین می پردازیم.

کراتین چیست؟

موهای ما از کراتین و حتی پروتئین‌ها تشکیل شده است، هنگامی که مو در مقابل: آفتاب، آلودگی، مواد شیمیایی و‌…قرار می‌گیرد، کراتین و پروتئین آن از بین می‌رود و باعث می‌شود موی سر وز و خشک شود و آسیب ببیند. کراتین، پروتئین اصلی در مو می‌باشد و باعث می‌شود موهای شما سالم بمانند. کراتین ها نقش احیاکننده موها را علاوه بر صاف کردن نیز دارند. نکته مهمی که می‌باشد این است که اگر شما بیماری خاصی دارید و به بعضی مواد حساسیت دارید بهتر قبل از انجام دادن این کار حتماً به پزشک متخصص مراجعه کنید و از او راهنمایی بگیرید.

کراتینه کردن مو چیست؟

کراتینه کردن مو روشی است نیمه دائم که به جهت صاف کردن مو ها و یا از بین بردن وزی مو استفاده می شود. مایع حاوی کراتین را به مدت بیست دقیقه بر روی مو ها قرار می دهند و پس از ان مو ها را شستشو می دهند. اثر کراتینه میتواند تا سه ماه باقی بماند.

کراتینه با مو چه می‌کند؟

درواقع زمانی که موهای شما وز و شکننده شده است، پروتئین خود را از دست داده است، کراتین روشی است که این پروتئین را به موهای شما باز می‌گرداند. موهای شما نرم، براق و زیبا می‌شود درواقع موهای شما سالم‌تر می‌شود.

فواید کراتینه مو:

● دیگر نیازی نیست ساعت‌ها جلوی آینه باشید و موهای خود را صاف کنید با دستگاه‌هایی که فقط به موهای شما آسیب می‌زند.
● دیگر نگران این‌که در جمع از حالت موهای خود خجالت بکشید نیستید.
● موهای شما پس از رفتن به حمام و رسیدن رطوبت دیگر فر و وز نمی‌شود
● موهای شما صاف و براق می‌شود.
● شانه زدن برای شما راحت می‌شود و دیگر موقع شانه کردن اذیت نمی‌شوید.

انواع کراتین مو:

کراتین مو به دو صورت انجام می‌شود:
1. کراتینه برزیلی یا صاف کننده مو
2. کراتین احیاکننده مو

کراتین احیا کننده مو:

کراتین احیا کننده جنبه ی درمانی دارد و برای احیای دوباره ی مو های اسیب دیده استفاده می‌شود. اگر موهایتان ضعیف شده است و یا اینکه ساقه های خشک و شکننده ای دارد باید آنها را تقویت کنید. در غیر اینصورت حجم زیادی از موهای خود را از دست می دهید. ریزش مو و ضعیف شدن ریشه ها و شکنندگی ساقه ها می‌تواند به دلیل بیماری هایی از جمله کمبود آهن، کمبود ویتامین، تیروئید و… باشد. آب و هوا و استرس هم می توانند بر این موضوع موثر باشند. کراتینه ی احیا کننده کراتین مورد نیاز را به ساختمان های اصلی مو می رساند و آنها را ترمیم می کند. شما باید با توجه به نیاز موهای خود و با مشورت آرایشگرتان این کار را دو تا سه بار انجام دهید تا به نتیجه ی مورد نظر خود برسید. با این کار حدود چهل درصد از موهای شما احیا می‌شود. البته این به نوع مواد مصرفی و میزان مرغوبیت آنها بستگی دارد.

کراتین صاف کننده برزیلی:

این روش برای این می‌باشد که موهای شما از حالت فر و وز بودن در بیاید و صاف و درخشان شود. مواد کراتینه چون فرمالدئید دارد برای سلامت ما خطرناک است، اما هنگامی که توسط آرایشگر ماهر انجام شود خطری ندارد و برای مو بسیار مفید می‌باشد. زمانی که موی شما اتو می‌شود حرارت باعث می‌شود مواد کراتین به خوبی جذب موهای شما شود. اگر دنبال صافی و درخشانی موهای خود هستید این روش به شما توصیه می‌شود. نکته مهمی که وجود دارد این است که این روش اصلاً به خانم‌های باردار توصیه نمی‌شود.

کراتین احیاکننده مو و ریزش مو:

تصور اشتباه و غلطی که در این موضوع وجود دارد این است که افراد فکر می‌کنند بعد از کراتین موهایشان دچار ریزش می‌شود که اصلاً این‌طور نیست، اما شما باید این را در نظر داشته باشید که مواد خوب و آرایشگر خوب در این مورد تأثیر زیادی می‌توانند داشته باشند.

مدت‌زمان ماندگاری:

● مدت‌زمان ماندگاری این روش به‌طور تقریبی حدود دو ماه می‌باشد تا ۶ ماه باشد.
● این روش نیمه دائمی است و نیاز به تمدید دارد.
● نوع مو و موادی که استفاده می‌شود در ماندگاری آن تأثیر دارد.

اگر شما بعد از کراتین به خوبی از موهای خود مواظبت کنید و ماسک‌ها و شامپوهای مناسب استفاده کنید، دائم موهای خود را رنگ نکنید این ماندگاری زیاد است اما اگر رعایت نکنید، ماندگاری این ماده بر روی موهای شما کمتر می‌شود.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

بهترین مرکز کراتینه مو در قزوین، بهترین سالن کراتینه مو قزوین، مرکز فوق تخصصی کراتینه مو در قزوین، مراکز، قیمت، مرکز، آدرس، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، قزوین‌ی، مدل، احیا، صافی، خانه، انگلیسی، طبیعی، مردانه، خانگی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!