بهترین مرکز کراتینه مو در قم

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

درج تبلیغات شما در این صفحه + صفحه اختصاصی!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین مرکز کراتینه مو در قم
  • بهترین سالن کراتینه مو قم

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

بانو ستاری
0253285 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نرگس
0912747 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نجلا
0919711 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
تور
0253293 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ملکی
0919147 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گلونی
0919253 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین مرکز کراتینه مو در قم
مرکز تخصصی کراتینه مو
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • قم

  • تماس



خدمات حرفه ای کراتینه مو در مرکز تخصصی هایپر بیوتی قم

سالن تخصصی کراتینه مو در مرکز هایپر بیوتی در قم

مرکز فوق تخصصی کراتینه مو هایپر بیوتی در قم با مدیرت خانم *** با ارائه بهترین و حرفه ای‌ترین خدمات کراتینه‌ی مو



بهترین مرکز کراتینه مو در قم | بهترین سالن کراتینه مو قم

بهترین مرکز کراتینه مو در قم

بهترین سالن کراتینه مو قم

بهترین مرکز کراتینه مو در قم -مو یکی از اصلی‌ترین زیبایی‌های یک خانم محسوب می‌شود، زمانی که موهای ما صاف و حالتی زیبا داشته باشد، زیبایی ما چندین برابر خواهد بود، البته کسانی هم هستند که با موی فر زیباتر به نظر می رسند. بسیاری از خانم ها علاقه مند هستند تا موهای آن ها صاف و بدون فر باشد و آنهایی که موهای وز و فر دارند، از حالت موهای خود، احساس رضایت نمی‌کنند. وز و خشک بودن مو ها درواقع می‌تواند غیر قابل تحمل باشد و هنگام شانه زدن و حمام رفتن باعث اذیت و ناراحتی شخص شود. روشی که برای حل این مشکل در نظر گرفته شده است (کراتینه مو) می‌باشد، این روش باعث می‌شود شما موهایی صاف و بدون وز داشته باشید و حتی خشک بودن موهای شما را از بین می‌برد.

بهترین سالن کراتینه مو قم

بهترین مرکز کراتینه مو در قم

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین سالن کراتینه مو قم می پردازیم.

کراتین چیست؟

کراتین اصلی ترین پروتئین موجود در مو ها می باشد. مو از تعداد زیادی از پروتئین های خانواده ی کراتین تشکیل شده است. کراتین مو همانند سپری در برار عوامل بیرونی از موهایتان محافظت می کند. همچنین کراتین مو یک ساختار پروتئینی درونی نیز می باشد. به مرور زمان وبا توجه به شرایط زندگی شما، موهایتان کراتین موجود در ساختار خود را از دست میدهند و خشک، آسیب دیده و وز می شوند. این شرایط میتواند توسط تابش آفتاب، آلودگی و مواد شیمیایی مورد استفاده ی شما، تشکیل شود.

کراتینه کردن مو چیست؟

خیلی از خانم ها به موهای صاف علاقه‌مند هستند، اما موهای خود آن ها فر و وز می‌باشد، با روشی به اسم کراتینه مو، موهای خود را می‌توانند صاف کنند. کراتین ماده‌ای است که موها را از حالت فر بودن در می‌آورد و صاف می‌کنند و باعث درخشندگی مو نیز می‌شود، اما در نظر داشته باشید که این یک روش نیمه دائمی می‌باشد و برای همیشه موهای شما صاف باقی نخواهد ماند. این کار معمولاً ۹۰ دقیقه طول می‌کشد.

کراتینه با مو چه می کند؟

کراتینه کردن مو باعث می شود تا کراتین به صورت مصنوعی بر روی موها قرار بگیرد و در منافذ مو نفوذ کند. با این کار کراتین از بین رفته در موها را تامین میکنند. نتیجه ی این کار موهای نرم، براق و صافی است که به شما هدیه داده می شود و میتوانید انها را بدون هیچ گره خوردگی یا وزی، شانه کنید. با کراتینه کردن موهایتان محدودیتی در نوع انتخاب شما برای آراستگی موهایتان پیش نمی آید. شما میتوانید بعد از گذشت چند روز که مواد کراتینه به خوبی جذب موهایتان شد، موهای خود را فر کنید و یا حالت بدهید.

انواع روش های کراتینه ی مو:

حال بیایید تا با انواع روش های کراتینه ی مو اشنا شویم. کراتینه ی مو به دو روش متفاوت با کارایی های مختلف انجام میشود.

روش اول: کراتینه ی مو به روش برزیلی

زادگاه این روش از کراتینه ی مو کشور برزیل می باشد به همین دلیل با این نام مشهور شده است. این کراتین ترکیبات خاصی دارد که در کشور برزیل ساخته می شود. در ساخت آن از فرمالدئید استفاده می کنند. فرمالدئید برای انسان ضرر دارد اما به جذب کراتین در موها کمک می کند. البته لازم نیست نگران سلامتی خود باشید. اگر این کار توسط آرایشگری حرفه ای انجام شود، هیچ آسیبی به شما نمیرسد. در روش کراتینه ی برزیلی موهای فر افراد با استفاده از موادی خاص به موهایی لخت و خوش حالت تبدیل میشود. کراتینه ی درمانی برزیلی یک روش رایج است که به نرم کردن موها کمک میکند. مواد شیمایی موجود در کراتینه در ساختار مو تغییر ایجاد کرده و باعث نرم شدن موها میشود. مواد کراتینه به مدت بیست دقیقه بر روی مو ها قرار می‌گیرد و سپس توسط اتوی مو و در حرارت بالا موها را اتو می‌کشند تا مواد کراتینه جذب موها شود.

روش دوم: کراتین احیا کننده مو:

خیلی از ما، ساقه‌های موهایمان نازک شده است و حالت شکنندگی دارد و بیشتر موهایمان می‌ریزد که این خود می‌تواند عواملی داشته باشد مثل: پیری، رنگ‌های شیمیایی، کمبود آهن، ویتامین، آب‌وهوای نامناسب و… برای این‌که بتوانید موهای خود را تقویت کنید و شکنندگی آن را از بین ببرید و ضخامت آن را بهتر کنید، می‌توانید از کراتینه احیاکننده استفاده کنید. در این روش کراتین لازم به موهای شما باز می‌گردد و حدود ۴۰ درصد موهایتان احیا می‌شود و موهایتان تقویت می‌شود. افرادی که موهایشان بر اثر سوختگی از مواد شیمیایی آسیب دیده است این روش نیز برای آن‌ها مؤثر است‌.

تعداد دفعاتی که بخواهید این کار را تکرار کنید بستگی‌ به میزان آسیب موهای شما می‌باشد، پس با آرایشگر خود مشورت کنید تا تعداد دفعات لازم را برای شما در نظر بگیرید. تمام این‌ها به مواد مرغوب و خوبی که استفاده می‌شود بستگی دارد. روش کراتین احیا‌کننده، یک روش درمانی می‌باشد.

کاربردهای کراتین مو:

1. درمان برای موهای آسیب دیده
2. صافی و زیبایی مو
3. درخشندگی مو
4. از بین بردن وز مو

کراتین احیا کننده مو و ریزش مو:

این که فکر کنید بر اثر کراتینه موهایتان ریزش پیدا میکند، اشتباه است. اگر بر روی ظرف محلول ها را بخوانید نوشته است که از ریشه ی مو، موها را به مواد کراتینه آغشته کنید؛ اما آرایشگران در هنگام انجام این کار، یک الی دو سانت از ریشه ی مو فاصله می گیرند؛ اما باز هم ممکن است گاز یا نم محلول به ریشه ها برخورد کرده و باعث شود که انها ریزش پیدا کنند. به همین دلیل به مرغوبیت محلول کراتینه ای که می خواهید استفاده کنید، حتما توجه داشته باشید. پس از پایان کار باید به خوبی از موهایتان مراقبت کنید و آنها را صاف نگهدارید تا کراتین به خوبی روی انها بنشیند.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

بهترین مرکز کراتینه مو در قم، بهترین سالن کراتینه مو قم، مرکز فوق تخصصی کراتینه مو در قم، مراکز، قیمت، مرکز، آدرس، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، قم‌ی، مدل، احیا، صافی، خانه، انگلیسی، طبیعی، مردانه، خانگی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!