بهترین مرکز حلزون تراپی در یاسوج

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین مرکز حلزون تراپی در یاسوج
  • مرکز تخصصی حلزون درمانی در یاسوج

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

حلزون تراپی
0937470 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین مرکز حلزون تراپی در یاسوج
مرکز تخصصی حلزون تراپی
  • 0917 345 ****
  • 071 1234 ****
  • یاسوج

  • تماس



سالن حلزون تراپی در یاسوج در آرایشگاه هایپر بیوتی یاسوج

خدمات حلزون تراپی در آرایشگاه هایپر بیوتی در یاسوج

مرکز حلزون تراپی در یاسوج در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** با ارائه بهترین خدمات حلزون تراپی



بهترین مرکز حلزون تراپی در یاسوج | مرکز تخصصی حلزون درمانی در یاسوج

بهترین مرکز حلزون تراپی در یاسوج

مرکز تخصصی حلزون درمانی در یاسوج

بهترین مرکز حلزون تراپی در یاسوج -برای بهره بردن از این جاندار لازم نیست آن را بخورید. به این جاندار می‌توان به‌عنوان یک داروی زنده نگاه کرد. برای از بین بردن و درمان بعضی از مشکلات پوستی می‌توان از این روش استفاده کرد. شما نمی‌توانید هر نوع حلزونی را برای این منظور به کار ببرید. از این روش می‌توانید به‌منظور جوان‌سازی و شفاف کردن پوست استفاده کنید و با بعضی از بیماری‌های عفونی پوستی مبارزه کنید. شما می‌توانید در کلینیک ما از این روش استفاده کرده و نتیجه‌ی رضایت بخشی را از آن دریافت کنید. در این متن در ابتدا درباره‌ی این ترفند به‌طورکلی برایتان توضیح می‌دهیم و در آخر همین صفحه جهت آشنایی بیشتر ویدیوهایی قرارداده‌ایم تا با این روش به صورت کامل آشنا شوید.

مرکز تخصصی حلزون درمانی در یاسوج

بهترین مرکز حلزون تراپی در یاسوج

در اینجا به بررسی و معرفی مرکز تخصصی حلزون درمانی در یاسوج می پردازیم.

تاریخچه حلزون تراپی (حلزون درمانی):

اولین نفری که به خواص درمانی حلزون پی برد ، بقراط دانشمند یونانی بود. حدود دو هزار سال پیش او با تکه تکه کردن حلزون و اضافه کردن آن به شیر ترش مزه ، ماده ای را به عنوان ضماد و مرهم برای درمان التهابات پوستی درست کرد. او معتقد بود که این ماده، به دلیل خواص اعجاب انگیز و رطوبت بالا تاثیر بسیار زیادی در ترمیم التهاب دارد. همچنین او دریافته بود که اگر از این ماده در طولانی مدت استفاده شود ، باعث روشن تر شدن و درخشان تر شدن پوست می شود. پس از بقراط طبیبان و درمانگران دیگری بر روی کار آمدند و از ترشحات حلزون ها به عنوان یک روش طبیعی و درمانی استفاده کردند. در چند سال اخیر کشور ژاپن با استفاده از این نرم تن به پوست افراد طراوت بخشیده است.

حلزون تراپی (حلزون درمانی )در چند جلسه انجام میشود؟

دوره های حلزون درمانی با توجه به سن شما و نوع پوست شما انجام می شود. اما به طور کل توصیه می شود تا ماهی یک بار این کار را انجام دهید.

آیا حلزون تراپی و حلزون درمانی میتواند خطرناک و مضر باشد؟

حلزون تراپی و حلزون درمانی در کل ضرری ندارد و برای شما خطری ندارد. اما اگر اولین بارتان است که می خواهید از این روش استفاده کنید بهتر است این کار را زیر نظر یک پزشک و متخصص انجام دهید. قبل از قرار دان مخاط بر روی کل صورت بهتر است مقداری از آن را بر روی قسمتی از پوست خود قرار دهید و در صورت مشاهده نشدن حساسیت به مخاط ، به حلزون تراپی و حلزون درمانی بپردازید.

حلزون تراپی چیست؟

این روش یک روش بسیار نوین است که اخیراً طرفدارهای خاص خود را در بین ایرانیان پیدا کرده است؛ اما نباید تصور کنید که این روش به‌تازگی کشف شده است چرا که این روش یکی از روش‌های قدیمی در آسیای شرقی است. این روش را یک پزشک، آرایشگر یا فردی به‌عنوان حلزون تراپیست می‌تواند انجام دهد.

این جاندار هنگام حرکت خود مخاطی را از منافذی که روی پوستش قرار دارد ترشح می‌کند. بهترین مخاط ترشح‌شده حلزون متعلق به زمانی است که حلزون در استرس است. این پوست مانند یک ماسک طبیعی عمل کرده و به بازسازی سلول‌های پوست کمک شایانی می‌کند. درگذشته از حلزون برای درمان گلودرد و سرفه و برخی بیماری‌های داخلی مانند سوءهاضمه استفاده می‌شد.
در اصل حلزون هنگامی‌که صدفش دچار آسیب شود این ماده را برای ترمیم صدفش ترشح می‌کند.

نکاتی مهم برای حلزون تراپیست های گرامی:

چند نکته زیر برای کسانی است که حلزون تراپی انجام می دهند. با رعایت کردن نکات زیر از رخ دادن عوارض احتمالی برا افراد جلوگیری کنید.

1) به حلزون به عنوان یک وسیله ی شخصی نگاه کنید. شاید خنده دار باشد اما حلزون هم مانند شانه یک وسیله ی شخصی است و باید برای هر فرد از یک حلزون استفاده کنید.
2) به مراجعه کننده های خود بگویید که از مصرف دارو هایی همچون کورتیزولها، آنتیبیوتیکها و هر داروی شیمیایی دیگری خود داری کنند. زیرا این مواد باعث مرگ حلزون می شود.
3) اگر برایتان امکان دارد بهتر است برای هر فرد تا پایان دوره از یک حلزون استفاده کنید. در غیر این صورت بعد از یک بار استفاده باید حلزون ها را یک هفته به خاک برگردانید و پس از آن می توانید برای فرد دیگری استفاده کنید.
4) حتما قبل از استفاده مقدار کافی غذا به آن ها بدهید.
5) حلزون ها را بدون اینکه تحت کوچکترین فشاری قرار بگیرند بر روی پوست قرار بدهید.
6) از یک حلزون هفته ای بیشتر از سه بار استفاده نکنید.

حلزون ها چه ویژگی هایی دارند؟

حلزون هم مانند هر چیز دیگری کاربرد ها و ضررهایی دارد. وقتی که حلزون ها به باغ ها و زمین های کشاورزی حمله می کنند به عنوان آفت شناسایی می شوند. اما از همین حلزون ها می شود استفاده های دیگری هم کرد. مثلا در بعضی از کشور ها یکی از غذاهای لذیذی است که طرفداران زیادی هم دارد. بعضی از کارخانه ها با استفاده از ماده ی درون حلزون هخا ژل های لاغری ، خمیر دندادن و … تو لید می کنند. یکی دیگر از استفاده های حلزون که در سالن ها آرایشی به چشم می خورد حلزون تراپی است. حلزون تراپی در بین افرادی که می خواهند پوستی جوان و شاداب داشته باشند رواج دارد.

سوالات متداول در زمینه حلزون تراپی (حلزون درمانی)

1) مزیت اصلی حلزون تراپی و حلزون درمانی چیست؟

علاوه به افزایش رطوبت پوست و جوانسازی ان ، به از بین بردن جوش ها ، لک ها و آکنه کمک می کند.

2) آیا مخاط حلزون خطرناک است؟

مخاط حلزون خطر ناک نیست. البته نوعی حلزون غول پیکر آفریقایی وجود دارد که مخاط آن سمی است و در صورتی که انسان ها آن را ببلعند موجب بیماری در آن ها می شود. اما در حالت عادی مخاط حلزون خطر ناک نیست.

3) کرم حلزون بهتر است یا حلزون تراپی و حلزون درمانی؟

از آن جایی که کرم های حلزون در محیط های آزمایشگاهی تولید می شود، ممکن است از میزان خاصیت مخاط کم شود و شما تاثیر مطلوبی از استفاده از کرم نگیرید. اما استفاده از خود حلزون و حلزون تراپی به شما کمک می کند تا تاثیر بیشتری بگیرید. پس اگر به دنبال تاثیر بیشتر هستید ، ما به شما راه ارگانیک تر یعنی حلزون تراپی را پیشنهاد می کنیم.

4) آیا حلزونها میتوانند شما را گاز بگیرند؟

حلزون دندان های کوچکی دارد که از آن ها برای خوردن برگ ها استفاده می کند. اینکه حلزون شما را گاز بگیرد احتمال خیلی کمی دارد. اگر هم این کار را کند فک ضعیفی دارد و احتمالا شما اصلا متوجه آن نمی شوید . پس گاز گرفتن حلزون ها امکان ندارد.

5) آیا حلزون ها سمی هستند؟

حلزون هایی که در باغ ها وجود دارند سمی نیستند و اگر شما آن ها را بخورید هم مشکلی برایتان پیش نمی آید. تنها نوع سمی حلزون ، حلزون مخروطی دریایی است که به دلیل وجود سمومی در بدن آن ها ، می تواند ایجاد مسمومیت کند.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

بهترین مرکز حلزون تراپی در یاسوج، مرکز تخصصی حلزون درمانی در یاسوج، کلینیک حلزون تراپی یاسوج، قیمت، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، یاسوج‌ی، مراکز، تخفیفات

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!