بهترین مرکز حلزون تراپی در زاهدان
  • بهترین مرکز حلزون تراپی در زاهدان
  • مرکز تخصصی حلزون درمانی در زاهدان

بهترین مرکز حلزون تراپی در زاهدان
مرکز تخصصی حلزون تراپی
  • 0915 345 ****
  • 051 1234 ****
  • زاهدان

  • تماس



سالن حلزون تراپی در زاهدان در آرایشگاه هایپر بیوتی زاهدان

خدمات حلزون تراپی در آرایشگاه هایپر بیوتی در زاهدان

مرکز حلزون تراپی در زاهدان در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** با ارائه بهترین خدمات حلزون تراپی



بهترین مرکز حلزون تراپی در زاهدان | مرکز تخصصی حلزون درمانی در زاهدان

بهترین مرکز حلزون تراپی در زاهدان

مرکز تخصصی حلزون درمانی در زاهدان

بهترین مرکز حلزون تراپی در زاهدان -طبیعت شگفتی‌های زیادی دارد، سالیان درازی است که مردم از جانداران و گیاهان موجود در طبیعت، برای حل مشکلات خود بهره می‌برند. یکی از این جانداران مفید، حلزون‌ها هستند. حلزون‌ها خواص زیادی دارند و برای مقاصد گوناگونی مورداستفاده قرار می‌گیرند. جالب است بدانید که حلزون یکی از مؤثرترین داروهای طبیعی، برای پوست شما است که پس از قرارگیری روی پوست، شروع به ترمیم و بازسازی سلول‌های آن می‌کند.

داشتن یک‌پوست زیبا و سالم، خواسته‌ی بسیاری از مردم است، یک‌پوست زیبا بدون شک جذابیت شما را دوچندان کرده و اعتمادبه‌نفس شما را افزایش می‌دهد. احتمالاً تابه‌حال روش‌های درمانی مختلفی را بر روی پوستتان امتحان کرده‌اید، اما شاید تاکنون اسم روش حلزون تراپی یا حلزون درمانی، به گوشتان نخورده است.

این روش مفید و سودمند، مدت کوتاهی است که در کشور ما رایج شده، در این روش با قرار دادن حلزون‌ها بر روی پوست و با استفاده از مواد مخاطی ترشح‌شده از آن‌ها، جوانی، زیبایی و شفافیت را به پوست می‌بخشند، درعین‌حال این ماده، یک ماده‌ی طبیعی است و این روش، برای پوست شما خطری نخواهد داشت.

مرکز تخصصی حلزون درمانی در زاهدان

بهترین مرکز حلزون تراپی در زاهدان

در اینجا به بررسی و معرفی مرکز تخصصی حلزون درمانی در زاهدان می پردازیم.

حلزون ها از چه ویژگی برخوردارند؟

این جانداران کوچک و نرم تن همانند هر چیز دیگری مزایا و معایبی دارد. گر چه همانند یک دارو و ماسک درمانی برای پوست انسان عمل می کند؛ اما برای باغات، نوعی آفت به حساب می آیند. حلزون ها جهت استفاده های گوناگونی در سراسر دنیا به کار گرفته می شوند. برای برخی کشورها نوعی خوراکی محبوب و پر طرفدار به حساب می آیند. علاوه بر آن برای ساخت و تولید لوازم آرایشی و بهداشتی، کرم های مخصوص مراقبت از پوست، ژل های لاغری و همچنین در تولید شامپو و خمیر دندان به کار گرفته می شوند. حتی بسیاری از افراد حلزون ها را همچون حیوان خانگی خود نگهداری می کنند. البته دقت بفرمایید که اگر تمایل به نگهداری از حلزون ها به عنوان حیوان خانگی را دارید می بایست شرایط مطلوب برای زندگی آنها را فراهم فرمایید تا آنها اذیت نشده و بتوانند تا طولانی مدت زنده بمانند. استفاده از حلزون ها در سالن های زیبایی در راستای جوان سازی و به ارمغان آوردن پوستی سالم را می توان از کاربردهای دیگر این جانداران دانست که امروزه نیز بسیار باب شده و بسیار مشاهده می گردد.

حلزون تراپی (حلزون درمانی) چیست؟

این روش یکی از روش‌های درمانی کهن در دنیا محسوب می‌شود و در بسیاری از کشورهای آسیای شرقی کاربرد دارد. البته به‌تازگی در کشور ما هم رواج پیداکرده است. در این روش، یک پزشک طب سنتی و یا یک آرایشگر مجرب می‌تواند به‌عنوان یک تراپیست وارد عمل شود.

حلزون‌ها یک ماده‌ی مخاطی از منافذ ریز پوست خود ترشح می‌کنند، این مخاط خاصیت ترمیم کنندگی دارد تا حدی که هنگامی که صدف حلزون آسیب می‌بیند، او با استفاده از این مخاط، صدف شکسته اش را ترمیم می‌کند. حلزون تراپیست، حلزون‌ها را بر روی پوست فرد قرار می‌دهد، حلزون حین حرکت بر روی پوست، ماده‌ی مخاطی از خود به جا می‌گذارد که شبیه به یک ماسک طبیعی، با خاصیت جوان‌سازی و ترمیم کنندگی بالا عمل می‌کند.

تاریخچه حلزون تراپی:

بقراط دانشمند سرشناس یونانی اولین کسی بود که به خواص حلزون جهت استفاده ی درمانی برای پوست پی برد. وی با مخلوط تکه های حلزونی با نوعی شیر خاص ترش مزه، مرهمی ساخت که برای درمان و بهبود التهابات پوستی مفید واقع گردید و همچنین طی استفاده طولانی مدت پوستی با طراوت و درخشان به ارمغان می آورد. به این دلایل نیز بقراط استفاده از حلزون ها را توصیه کرده. بعد از بقراط، چندین طبیب دیگر از ترشحات حلزون جهت درمان استفاده کرده و همچنین کشورهایی چون ژاپن از آن جهت استفاده زیبایی آن و طراوت بخشی به پوست انسان به کار بردند.

تأثیرات مثبت حلزون درمانی بر روی پوست:

کاهش التهابات پوستی
درمان آکنه و عفونت‌های پوستی
کمک به جوان‌سازی پوست، به دلیل وجود کلاژن و الاستین در مخاط حلزون
از بین بردن لکه‌های پوستی
خنثی کردن اثرات رادیکال های آزاد و برطرف کردن چین و چروک و پف پوست صورت
افزایش نرمی و رطوبت پوست
روشن و درخشان‌تر کردن پوست
کم‌رنگ کردن جای زخم‌ها و خراش‌های قدیمی پوست
افزایش قدرت نوسازی پوست
عمل کردن به‌عنوان یک لایه‌بردار طبیعی

حلزون درمانی در چند جلسه انجام می شود؟

این موضوع که شما چند جلسه می بایست برای انجام حلزون تراپی مراجعه کنید. تمامً به شرایط پوستی شما و همچنین سن تان بستگی دارد. به طور متوسط توصیه می شود که ماهی 1 بار از حلزون درمانی استفاده گردد. استفاده از حلزون، خطر خاصی برای پوست ندارد، البته ممکن است برخی افراد به مخاط آن حساسیت نشان دهند، پس بهتر است قبل از استفاده روی پوست امتحان شود. برای این کار مقدار کمی از مخاط حلزون را بر روی پوست قرار داده، در صورت مشاهده نشدن حساسیت، به استفاده از آن ادامه دهید.

نکات مهم قبل از انجام حلزون درمانی:

روش حلزون درمانی در منزل نیز قابل استفاده است؛ یعنی ضمن آنکه شما می توانید برای انجام آن به مراکز تخصصی این کار مراجعه کنید، در منزل نیز آنرا انجام دهید. البته حتما قبل آن نزد یک متخصص و یا فردی که در این زمینه آگاهی دارد جهت مشاوره گرفتن مراجعه کنید تا توصیه های لازم را دریافت کنید.

به مواد و نکات حائز اهمیت زیر قبل از انجام حلزون درمانی توجه فرمایید:

– همانند هر ماسک دیگری قبل از شروع به استفاده، پوستتان را با آب و صابون کاملاً تمیز کرده و بشوئید.
– جهت نفوذ بهتر مواد موجود در مخاط حلزون به پوستتان بهتر است منافذ پوستتان باز باشد. برای این کار از بخور گرم استفاده کنید. این کار تأثیرگذاری مواد را به مراتب افزایش می دهد.
– پوستتان را توسط حوله و یا دستمال تمیزی کاملا خشک کنید و همچنین موهایتان را توسط کلاه و یا هد بندی جمع کرده و بپوشانید. این گونه حلزون ها تنها مسیری که طی خواهند کرد پوست صورتتان بوده و به جای دیگری منحرف نمی شوند.
– حلزون ها را قبل از استفاده زیر آب بگیرید تا بیدار شوند و همان لحظه آن ها را کاملاً تمیز بشویید و سپس از دستمال های کاغذی برای خشک کردن حلزون ها کمک بگیرید.
– بعد از قرار دادن حلزون ها روی پوست، 20 دقیقه زمان بدهید تا پوستتان را به طور کامل به مخاطشان آغشته کنند.
– بعد از گذشت 20 دقیقه، برای جذب بهتر مواد، به مدت 5 دقیقه پوستتان را ماساژ دهید.
– بعد از ماساژ نیم الی یک ساعت زمان بدهید تا مواد موجود در مخاط بتوانند به پوستتان نفوذ کرده و بتوانند تأثیرات خود را بگذارند. این مخاط هر چه بیشتر روی پوست بمانند بیشتر تأثیر خواهند گذاشت پس بهتر است صبور باشید.
– سپس پوستتان را کاملاً تمیز بشویید، بهتر است برای شستشوی صورتتان در مرحله ی آخر از آب سرد استفاده کنید تا منافذ پوستتان بسته شود.

نکات مهم برای حلزون تراپیست ها:

برای هر شخص، از یک حلزون استفاده کنید. ولی اگر برایتان این امکان وجود ندارد، یک هفته حلزون را به خاک برگردانید، سپس می‌توانید از آن برای شخص دیگری استفاده کنید.
به مراجعین خود توصیه کنید که از خوردن داروهایی مانند؛ کورتیزول، آنتی بیوتیک ها و در کل از مصرف داروهای شیمیایی خودداری کنند، چون مصرف این داروها باعث مرگ حلزون‌ها می‌شود.
به حلزون‌ها، قبل از قرار دادن بر روی پوست غذا دهید.
هنگام قرار دادن حلزون‌ها بر روی پوست آن‌ها را فشار ندهید و به آن‌ها آزار نرسانید.
از یک حلزون، هفته‌ای بیشتر از سه بار استفاده نکنید.

می توان حلزون تراپی را در منزل انجام داد؟

البته که بله؛ تنها شرط انجام این کار، فراهم آوردن امکانات مناسب برای نگهداری حلزون ها می باشد که این کار چندان مشکل و سخت و پر هزینه نمی باشد. تنها کافی است نکات زیر را رعایت فرمایید:
– از ظروف پلاستیکی یا شیشه ای برای نگهداری حلزون ها استفاده نمایید.
– برای آنکه هوا و اکسیژن به راحتی به داخل محیط نگهداری حلزون ها رد و بدل شود، از پارچه های توری به عنوان درب استفاده نمایید.
– از کاهو، برگ درختان انگور و توت و … برای غذا دادن به حلزونها استفاده نمایید.
– دقت بفرمایید که غذایشان کاملاً تمیز شسته شده باشد و از دادن غذای مانده و کهنه به آن ها خودداری کنید.
– ظرف های شیشه ای یا پلاستیکی که حلزون ها در آن زندگی می کنند باید چند وقت یکبار شسته شوند.
– درون ظروف به طور روزانه، آب اسپری کنید.
– حلزون ها را چند روز یکبار به حمام ببرید و تمیز بشویید.
– در زیر حلزون ها، خاک قرار دهید تا شرایط تولید مثل برایشان برقرار باشد چون در صورت عدم تخم ریزی می میرند.
– دقت کنید که در طول پروسه ی تولید گیاهانی که به عنوان تغذیه حلزون ها استفاده می کنید از آفت کش ها استفاده نشده و کاملا ارگانیک باشند.

آیا مخاط حلزون خطرناک و سمی است؟

حلزون‌های موجود در باغات سمی نیستند و استفاده از آن‌ها روی پوست خطری ندارد. فقط حلزون‌های غول‌پیکری در آفریقا وجود داردکه در بدن خود مواد سمی دارند و اگر انسان آن‌ها را ببلعد، ممکن است مسموم شود.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

بهترین مرکز حلزون تراپی در زاهدان، مرکز تخصصی حلزون درمانی در زاهدان، کلینیک حلزون تراپی زاهدان، قیمت، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، زاهدان‌ی، مراکز، تخفیفات

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!