آموزش اسکین کر در قم
  • دوره های اسکین کر در قم
  • آموزش اسکین کر در قم

آموزش اسکین کر در قم
آموزشگاه اسکین کر در قم
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • قم

  • تماس



بهترین دوره های آموزش اسکین کر در قم در آرایشگاه هایپر بیوتی قم

خدمات تخصصی دوره های آموزش اسکین کر حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در قم

مرکز تخصصی دوره های آموزش اسکین کر در قم در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای لیفت و دوره های آموزش اسکین کر



آموزش اسکین کر در قم

دوره های اسکین کر در قم

آموزش اسکین کر در قم – اسکین کر از چند شاخه مختلف تشکیل شده است که شامل مواردی چون: پاک‌سازی، هیدرودرمی، میکرودرم، اسید میوه، هیدرولیفت، جوان‌سازی، golde care، خاویار درمانی و همراه با آموزش مراقبت از پوست در منزل است.

آموزش اسکین کر در قم

در اینجا به بررسی و معرفی دوره های اسکین کر در قم می پردازیم.

پاک‌سازی:

یکی از انواع مراقبت‌های پوستی که بسیار بر شادابی و شفافیت پوست اثرگذار است، پاک‌سازی می‌باشد؛ که باعث از بین رفتن آلودگی‌های سطحی و جوش‌های سرسیاه می‌شود و پوستی زیبا و شاداب را جایگزین آن می‌کند.

جالب است که بدانید پاک‌سازی چگونه باعث جوان‌سازی پوست شما می‌شود؛ پاک‌سازی باعث رسیدن مواد معدنی و اکسیژن‌دار به سطح درمیست پوست می‌شود که این امر باعث جوان‌سازی پوست است.

آب‌رسانی:

یکی از راه‌هایی که رطوبت پوست را می‌افزاید و از چین‌وچروک زودرس جلوگیری می‌کند، آب‌رسانی می‌باشد.

همچنین به افرادی که دارای پوست خشک هستند توصیه می‌شود که از این روش استفاده کنند و از پیری زودرس جلوگیری کنند.

ماساژ:

ماساژ صورت باعث به جریان انداختن خون در زیرپوست شده و مواد اکسیژن رسان را جذب و مواد زائد را دفع می‌کند. ماساژ دادن به طرز صحیح آرامش را به شما انتقال می‌دهد.

اسید میوه:

از این روش می‌توان به منظور بهبود جوش‌های صورت، شفاف‌سازی پوست، تقویت کلاژن سازی، جوان‌سازی پوست، از بین بردن چروک سطحی و جای جوش استفاده کرد.

Hot stone:

سنگ‌های آذرین کاربردهای درمانی متفاوتی دارند ازجمله: نگهداری، مراقبت و جوان‌سازی پوست.

همچنین از طریق تحریک کردن فیبروبلاست ها از عمق چروک‌ها می‌کاهند و زیبایی پوست را چندین برابر می‌کند و بدین‌وسیله باعث جوان‌سازی پوست می‌شود.

facial چیست؟

کارهای زیبایی و بهداشتی که برای مراقبت و نگهداری از پوست، بر روی پوست انجام می‌شود و پوست را ترمیم می‌کند،facial می‌گویند‌ که از طریق Esthatic ian(زیبایی کار) انجام می‌شود‌.
فیشیال به مدت زمان 45 الی 90 دقیقه طول می‌کشد و شامل مراحلی چون: ترمیم، زیبایی فوری و احیای پوست است.

هدف از انجام فیشیال چیست؟:

1. باعث به جریان افتادن خون می‌شود.
2. مانع از پیری زودرس و چین‌وچروک می‌شود.
3. مانع از افتادگی پوست.
4. از منقبض شدن خطوط اخم و چروک دور چشم جلوگیری می‌کند.
5. باعث سفت شدن پوست.
6. باعث لایه‌برداری پوست و از بین بردن لایه‌های کدر پوست می‌شود.
7. رطوبت پوست را تأمین می‌کند.
8. مانع از تأثیر آلودگی هوا بر پوست می‌شود.
9. بالانس چربی را تنظیم می‌کند.
10. باعث سبکی پوست و بازگشت شادابی و طراوت به پوست می‌شود.

خدمات فیشیال:

پوست صورت نوجوانان teen facial:

خاصیت: مسائل مربوط به پوست نوجوان‌ها در 2 جهت صورت می‌گیرد: مراکز تخصصی مراقبت از پوست به آن‌ها معرفی می‌شود و دوماً به آن‌ها طریقه صحیح نگهداری از پوست آموزش داده می‌شود.

پوست صورت آقایان men facial:

خاصیت: به طور میانگین پوست صورت آقایان خشک و دارای التهابات پوستی است، زیرا آقایان معمولاً پوست خود را هرروز اصلاح می‌کنند.

پوست صورت بانوان woman facial:

خاصیت: خدمات پوستی که برای خانم‌ها انجام می‌شود شامل مراحل: لیفتینگ، فرم دهی، از بین بردن ایرادها و معایب پوستی، جوان‌سازی، از بین بردن جوش‌های سرسیاه و سرسفید و همچنین ویتامینه کردن پوست است.

روش‌های مراقبت از پوست:

مراقبت و نگهداری از پوست باید در سنین مختلف حائز اهمیت باشد به‌ویژه بعد از سن 30 سالگی این توجه و مراقبت بهتر است که افزایش یابد؛ زیرا در این دوران افراد دچار تغییراتی می‌شوند که تا پیش از این سن با آن‌ها مواجه نشده‌اند.

راهکارهای ساده‌ای که می‌توان از طریق آن‌ها پوست جوان و شادابی داشته باشید:

پاک‌سازی پوست:

میزان تمیز و پاک بودن یک پوست با مراقبت از آن رابطه‌ی مستقیم دارد یعنی، هرچقدر که شما پوست خود را پاکیزه‌تر نگه‌دارید مراقبت‌هایتان از پوست بهتر می‌باشد. زمان مناسب برای شستن صورت، صبح و شب‌ها پیش از خواب می‌باشد؛ پاک کردن صورت از هرگونه آرایش و آلودگی قبل از خوابیدن در شب باعث سبک شدن پوست می‌شود. رعایت کردن این موارد باعث می‌شود پوست، خود را زودتر ترمیم و بازسازی کند.

پاک کردن آلودگی‌ها از روی پوست باعث اکسیژن‌رسانی و تنفس پوستی می‌شود. پاک‌کننده‌های گوناگونی وجود دارند که متخصصین پوست می‌توانند به شما معرفی کنند.

لایه‌برداری پوست:

مناسب‌ترین زمان برای انجام لایه‌برداری پوست هنگام شب است؛ زیرا در این زمان پوست در حال استراحت می‌باشد و باعث جداسازی سلول‌های مرده از سطح پوست می‌شود که درنهایت منجر به جوان‌سازی پوست می‌شود.

لایه‌بردارهای متفاوتی وجود دارند که هر شخص با توجه به نوع پوست و بافت پوستی خود می‌تواند آن را تهیه کند.

توصیه می‌شود اشخاصی که پوست چرب و جوش‌دار و ملتهب دارند دو بار در هفته عمل لایه‌برداری را انجام دهند و در غیر این صورت لایه‌برداری بهتر است یک‌بار در هفته انجام شود.

محافظت از پوست:

برای داشتن پوستی درخشان و زیبا و محافظت از آن، از سرم های حاوی آنتی‌اکسیدان و ویتامین c استفاده کنید؛ زیرا سرم به دلیل داشتن سلول‌های کوچک می‌تواند به عمق پوست نفوذ کند و چین‌وچروک‌ها را مورد هدف قرار دهد‌. همچنین این دو ماده در ترکیب با هم یک محافظ قوی برای پوست ایجاد می‌کند.

برای استفاده از سرم؛ ابتدا باید از ضد آفتاب استفاده کنید سپس ازسرم استفاده کنید.

آب‌رسانی به پوست:

در طول روز به میزان کافی آب بنوشید تا مانع خشکی پوستتان شوید.

بیشتر از 5 دقیقه دوش آب گرم نگیرید زیرا باعث از بین رفتن چربی مفید و طبیعی پوست می‌شود و در نتیجه پوست خشک می‌شود.

پس از سن 30 سالگی به دلیل تغییرات هورمونی از میزان چربی پوست کاسته می‌شود و پوست در معرض خشکی قرار می‌گیرد به منظور حفظ چربی طبیعی پوست؛ می‌توان ابتدا از شامپوهای شست‌وشو حاوی مرطوب‌کننده و سپس از کرم‌های مرطوب‌کننده جهت مراقبت از پوست استفاده نمود.

استفاده از ضد آفتاب مناسب برای پوست:

برای محافظت از پوست خود در برابر UVA و UVB، کرم ضد آفتاب با درجه‌ی مناسب spf را بر روی پوست، مخصوصاً پوست صورت خود بمالید.

اشعه UVA اثرات مضری برای درازمدت بر پوست می‌گذارد که باعث از بین رفتن جوانی و طراوت پوست می‌شود.

در امان ماندن از پرتوهای آفتاب، از طریق کرم ضد آفتاب مختص به فصل تابستان نیست بلکه بهتر است؛ در تمامی فصل‌ها برای جلوگیری از پیری زودرس و آفتاب سوختگی از کرم ضد آفتاب استفاده کرد.

استفاده از مرطوب‌کننده های مناسب برای پوست:

مرطوب‌کننده ها با آب‌رسانی به پوست نقش مهمی در مراقبت از پوست دارند؛ استفاده از مرطوب‌کننده و لوسیون ها را پس از شست‌وشو و حمام کردن دست کم نگیرید زیرا نقش به سزایی در طراوت پوست دارند.

کمک به افزایش کلاژن سازی:

کلاژن یک پروتئین بسیار مهم در بدن می‌باشد که در ترمیم و بازسازی پوست نقش اساسی دارد.

با افزایش سن روند تولید کلاژن در بدن کاهش می‌یابد پس باید به تولید آن کمک کرد. تغذیه نقش مهمی در کلاژن سازی دارد.

منابع غذایی که به کلاژن سازی کمک می‌کند عبارت‌اند از:

ماهی، سبزی‌های تازه، گوجه‌فرنگی، سیر، ژلاتین و…است.

همچنین می‌توانید از طریق مشاوره گرفتن از متخصص تغذیه با مکمل‌های غذایی که به کلاژن سازی کمک می‌کنند آشنا شوید.

جالب است که بدانید، حتی خوابیدن به میزان کافی نیز نقش بسیار مهمی در تولید کلاژن دارد.

مراقبت از پوست صورت و دور چشم:

از آنجا که پوست دور چشم نازک و حساس است نیاز به مراقبت بیشتری نیز دارد و همچنین با افزایش سن چین‌وچروک بیشتری در این ناحیه نمایان می‌شود.

از پاک‌کننده‌های مخصوص دور چشم استفاده کنید و سپس کرم مخصوص چشم را، برای اطراف چشمتان به کار ببرید تا از مراقبت چشم‌هایتان غافل نمانید.

نوشیدن آب کافی:

نوشیدن آب به مقدار لازم (8 الی 10 لیوان) برای بدن ضروریست با نوشیدن این مقدار آب به راحتی از پوست خود محافظت می‌کنید و باعث آب‌رسانی به پوست خود می‌شوید.

همچنین استفاده از مواد غذایی با فیبر بالا باعث جلوگیری از دست دادن آب بدن می‌شود. منابع غذایی همچون: نخودفرنگی، نارگیل، توت‌فرنگی و…

ورزش کردن و دوری از استرس:

با ورزش کردن می‌توانید استرس را از خود دور کنید و سلامت جسمانی خود را حفظ کنید زیرا استرس سیستم دفاعی بدن را تضعیف می‌کند و از ترمیم سلول‌های بدنی جلوگیری می‌کند.

فعالیت بدنی باعث سلامتی پوست می‌شود و اکسیژن‌رسانی به سلول‌های بدن را تسهیل می‌بخشد درنهایت سرعت جوان‌سازی پوست را افزایش می‌دهد.

ورزش باعث تحریک جریان خون و سلامت پوست می‌شود؛ افرادی که بدن آن‌ها تحرکی ندارد بعد از گذشت چند سال دچار افتادگی پوست می‌شوند و از زیبایی پوستشان شدیداً کاسته می‌شود.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز دوره های آموزش اسکین کر در قم، مرکز تخصصی دوره های آموزش اسکین کر در قم، دوره های آموزش اسکین کر حرفه ای در قم، دوره های آموزش اسکین کر در قم، دوره های آموزش اسکین کر، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، قمی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!