بهترین کوتاهی مو در قم

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

درج تبلیغات شما در این صفحه + صفحه اختصاصی!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین کوتاهی مو در قم
  • بهترین آرایشگاه برای کوتاهی مو در قم

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

عاطفه
0253293 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
پلاتین
0912652 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
بیست
0253290 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نجلا
0919711 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
گیتی
0253290 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
فروزنده
0913022 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین کوتاهی مو در قم
سالن کوتاهی مو قم
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • قم

  • تماس



سالن کوتاهی مو در قم در آرایشگاه هایپر بیوتی قم

خدمات حرفه ای کوتاهی مو در آرایشگاه هایپر بیوتی در قم

مرکز تخصصی کوتاهی مو در قم در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کوتاهی مو



بهترین کوتاهی مو در قم

بهترین کوتاهی مو در قم

بهترین کوتاهی مو قم – شاید برای شما هم پیش‌ آمده باشد، وقتی برای آراستن موهایتان به آرایشگاه مراجعه می‌کنید، اولین چیزی که مد نظر دارید و از آرایشگر می‌پرسیداین است که موهام رو کوتاه تر کنم بهتره یا بلند باشه؟

می‌دانید که یکی از دغدغه‌ های خانم‌ ها در آرایش ظاهرشان موهایشان است؛ و دوست دارند هر دفعه متفاوت ‌تر ظاهر شوند؛ اما از این‌ که مدلی به فرم و شکل آن ‌ها نیاید و آن ‌ها را بد جلوه دهد، می‌هراسند؛ به همین خاطر است که دوست دارند یک فرد ماهر به آن ‌ها مدل مناسبی را پیشنهاد دهد و البته این کار تخصص یک آرایشگر خوب و ماهر است، چرا که عوامل مختلفی را در نظر می‌گیرد و مدل مناسب‌ تری را به مشتری خود پیشنهاد می‌دهد.

یکی از عواملی که در انتخاب مدل مو بسیار نقش مهم و بسزایی دارد، فرم و شکل صورت است که باید آن را در اولین نگاه در نظر گرفت که این نکته را یک آرایشگر ماهر خوب می‌داند و اولین نگاهش را بر روی صورت مشتری خود می‌چرخاند. وقتی یک مدل، متناسب با فرم شما انتخاب شود، نه ‌تنها صورت را پنهان نمی‌کند، بلکه زیبایی را درچهره‌ ی شما دو چندان می‌کند و به شما جذابیت خاصی را می‌بخشد.

پس اگر می‌خواهید، بدانید که صورت شما چه فرم و شکلی دارد، یا می‌خواهید در مورد کوتاهی مو و مدل‌های آن اطلاعاتی به‌ دست آورید و بدانید کدام مدل، برای فرم و صورت شما مناسب ‌تر است و باعث می‌شود تا چهره‌ ی زیبا‌تری داشته باشید؟ حتماً برای شما هم به دست آوردن جواب این سؤالات جالب است؛ پس تا پایان این مطالب همراه ما باشید.

بهترین آرایشگاه برای کوتاهی مو در قم

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آرایشگاه برای کوتاهی مو در قم می پردازیم.

کوتاهی مو و مدل ‌های آن بر اساس فرم و شکل صورت:

یک آرایشگر زبردست به‌خوبی در یک‌ نگاه نوع فرم و شکل صورت فرد رو تشخیص می‌دهدو بر اساس آن انتخاب می‌کند که چه مدل موهایی را به مشتری خود پیشنهاد کند. در اینجا به شما چند حالت صورت را که موی کوتاه برای آن ‌ها زیبایی خاصی را به ارمغان می‌آورد رو معرفی کنیم.

افرادی با صورت‌های بیضی‌شکل:

کسانی که صورتشان این فرم از شکل‌ های صورت هست و می‌خواهند که موهای خودشان را کوتاه کنند؛ باید به آن‌ ها بگویم که خوشبختانه دستشان در این زمینه کاملاً باز هست و هر مدلی چهره‌ آن ‌ها را به رخ می‌کشاند.

افراد با فرم صورت گرد:

این افراد بهتر است، مدلی را انتخاب کنند که چهره ‌شان حالت باریک ‌تر و زیباتری به خود بگیرد. مثلاً مدل موهایی که در قسمت ‌های بالایی ارتفاع موها بیشتر و در قسمت‌های زیرخط گونه ارتفاع کم ‌تری دارد و کوتاه ‌تر هست صورت را باریک و زیبا‌تر می‌کند.

مدل موی پیکسی برای افرادی که صورت گردی دارند بسیار مناسب است و زیبایی را در آن‌ها بیشتر می‌کند. به این افراد پیشنهاد می‌شوداین مدل را امتحان کنند.

اگر به دنبال سبک ‌های جدید‌ هستید، سبک ‌های آشفته با موهای جلویی که بلندتر از موهای پشت هست، انتخاب مناسبی برای این شکل از صورت هست.

افراد با فرم صورت قلب:

برخی افراد چهره ‌های شبیه به قلب دارند؛ یعنی قسمت‌ های بالایی صورتشان، (پیشانی و…) بیشتر به چشم می‌خورد. برای این مدل فرم از صورت پیشنهاد می‌کنم مدل ‌هایی که موهای قسمت ‌های پایین‌ تر بیشتر و پرپشت ‌تر از قسمت پیشانی هست را امتحان کنند.

مدل مو‌هایی که به بلندی چانه می‌رسد و یا کوتاه ‌تر از چانه هست مدل‌ های مناسبی برای فرم صورت قلبی است؛ اما اگر می ‌خواهیدموهایتان پر به نظر برسد، به شما پیشنهادمی‌کنم که موهای کنار گونه ‌هایتان را بلند و پرتر نگه‌ دارید و موهای پیشانی را کوتاه ‌تر کنید.

افراد با فرم صورت مربع:

برخی از افراد را می‌بینیم که فرم صورتشان مربعی هست. خوشبختانه برای این افراد‌ هم مورد های مناسبی از مدل موی کوتاه داریم که برازنده ‌ی آن ‌هاست و آن ‌ها را زیباتر می‌کند.
به این افراد پیشنهاد می‌ کنیم که مدل ‌‌های چتری را امتحان کنند.

اما یک پیشنهاد مفیدی که می‌توانم برای این افراد داشته باشم، این‌هست که مدل‌ موهای بیش‌ازحد صاف و با اندازه ‌هایی یکنواخت را انتخاب نکنند ؛ چراکه فرم مربعی صورتشان را بیشتر به نمایش می‌کشد؛ اما مدل‌ هایی که دارای امواج نرم هستند یا چتری ‌های کوتاه و بلند، صورت‌ آن‌ها را به فرم گرد و زیباتری تبدیل می‌کند و باعث می‌شود نگاه ‌ها را مورد توجه قرار بدهد و تحسین‌ برانگیز باشند.

صورت با فرم مستطیل شکل:

بسیاری از افراد این نوع فرم از صورت را دارند که به آن‌ ها پیشنهاد می‌شود تا مدل ‌هایی که موها را به یک طرف صورت سوق می‌دهد را انتخاب کنند؛ چراکه این مدل موهای زیبا از نمایان شدن کشیدگی صورت جلوگیری می‌کند و حالت زیبا‌تری رو برای صورت به ارمغان می‌آورد اگر شما‌هم ‌چنین فرم صورتی را دارید، بهتر است این مدل‌ها را تجربه کنید.

در این قسمت در مورد مزیت ‌های کوتاهی مو ، صحبت می‌کنیم . تا بتوانید راحت ‌تراز قبل تصمیم بگیرید.

مزیت‌های کوتاهی مو:

کوتاه کردن موها، نه‌تنهاباعث زیبایی صورتتان می‌شود بلکه باعث می‌شودشما از یک مزیت‌هایی نیز برخوردار شوید که شاید حتی متوجه برخی از آنها تا به‌حال نشده‌اید. دراین قسمت نیز با ما همراه باشید تا این ویژگی‌هاو مزیت ها رو برایتان ذکر کنم.

جذابیت بیشتر وتنوع در حالت چهره و زیبایی::

کوتاهی مو علاوه بر این ‌که به چهره‌ هازیبایی می‌بخشد، باعث می‌شود تا تنوعی در چهره‌ها نیز صورت بگیرد. همان ‌طور که خانم‌ها و دخترها دنبال تنوع بیشترهستند و دوست‌دارند که با‌جلوه‌ای جدیدتر در بین خانواده ، دوستان و… حضور پیدا کنند. کوتاه کردن موهای خود یک‌ راه مناسبی در تغییر و تحول صورت و ظاهر است.

نگهداری راحت:

اکثر‌خانم‌هایی که در خارج از منزل مشغول کار هستند و وقت کمتری را دارند تا بتوانند به موهای خود هر روز رسیدگی کنند، ترجیح می‌دهندموهای خودشان را کوتاه نگه‌دارند و دغدغه کمتری برای آراستگی ، موهایشان داشته باشند.

راحت ‌تر برس کشیدن:

اگر موهایتان بیش‌از حد به هم تنیده می‌شود و گره می‌خورد و هر بار دردسر زیادی برای شانه کردنشان دارید ، با کوتاه کردن شان به مدل‌های زیبا می‌توانید راحت ‌تر برس به موهایتان بکشید و ساعت‌ها را صرف برس کشیدن نکنید.

دوش گرفتن سریع تر:

وقتی موهایتان کوتاه‌باشند هنگام استحمام دیگر دغدغه زمان و مصرف آب را ندارید و زمان زیادی را صرف شستن و آبکشی موها نمی‌کنید.

صرفه‌جویی در استفاده از شوینده ‌های مو و حالت‌دهنده‌های آن:

با نگه ‌داشتن موهایی کوتاه ، هر بار نیازی ندارید که برای شستن موهای خود حجم زیادی از شوینده ‌های مو را استفاده کنید و یا برای حالت دادن به آن‌ها، مقدار زیادی از حالت‌دهنده‌ها را استفاده کنید، بلکه با مقدار بسیار کمی از ماسک مو ، کریستال و… به راحت و به خوش‌فرم ترین حالت موهایتان را به هر فرم دل بخواهی سوق دهید.

جلوگیری از موخوره‌های مداوم و آسیب رسیدن به نوک مو‌ها:

هنگامی‌که از حرارت دهنده‌های حرارتی مثلا اتوی مو ، سشوار کشیدن و… به‌طور مداوم استفاده می ‌کنید باعث می‌شود تا به انتهای موها آسیب وارد شود و موها به سمت شکنندگی هدایت گردد؛ که در پی این اتفاق ، موخوره بر روی موها ایجادمی‌شود. اما هنگامی‌که موهای خود را کوتاه نگه‌دارید ، دیگر هم هر دفعه نیاز به حالت‌دهنده‌های حرارتی ندارید و هم موهایتان موخوره نمی‌گیرد.

در اینجا نکته‌ای بسیار قابل‌توجه است که باعث می‌شود موها گرفتار موخوره نشوند، این‌هست که هر سه ماه یک‌بار مقداری از موهای خودتان راکوتاه و مرتب کنید تا هم به زیبایی خود کمک‌کرده باشید و هم از موخوره‌هادرامان باشید.

افزایش رشد مو:

کوتاه کردن مداوم موها موجب می‌شود تا حجم و رشد موهایتان افزایش پیدا کند و موهای پرپشت‌تری نسبت به گذشته داشته باشید. کوتاه کردن مداوم مو‌ها، در فواصل نزدیک به هم باعث زنده شدن سلول‌های مو می‌شود در همین خصوص به آقایان برای جلوگیری از ریزش مو پیشنهاد می‌شود، ماهی یک یا دو بار موهای خودشان را کوتاه کنند.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین کوتاهی مو قم، مرکز تخصصی کوتاهی مو در قم، کوتاهی مو در قم، کوتاهی مو در قم، کوتاهی مو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، قمی، مدل، مراکز، تخفیفان، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!