آموزش گریم عروس در قم
  • آموزشگاه تخصصی گریم عروس قم
  • بهترین آموزش گریم عروس در قم

آموزش گریم عروس در قم
سالن زیبایی
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • قم

  • تماس



آموزشگاه گریم عروس هایپر بیوتی قم

خدمات میکاپ عروس در آموزشگاه گریم عروس هایپر بیوتی در قم

آموزشگاه گریم عروس هایپر بیوتی در قم با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات آموزش فوق تخصصی میکاپ و گریم عروس، شینیون، رنگ و لایت و سایر خدمات زیبایی … بصورت کاملا تخصصی.



آموزش گریم عروس در قم

آموزش گریم عروس در قم

آموزش گریم عروس در قم – آموزش عروس از زیر مجموعه های گریم و میکاپ می‌باشد که معمولاً توسط میکاپ آرتیست انجام می‌گردد. این حرفه بسیار زمان‌بر بوده اما در مقابل درآمد خوبی برای ما رقم می‌زند. به جرات می‌توان گفت این حرفه نیازهای مالی ما را برطرف می‌سازد.

شما پس از شروع دوره و شناخت فرم صورت مشتری، سلیقه او و تجربه به دست آمده از طرز صحیح استفاده و ترتیب منظم لوازم آرایشی مثل ریمل، کرم پودر، خط چشم، سایه و… با حساسیت و دقت لازمه می‌توانید به میکاپ و گریم عروس خود بپردازید. شما با استفاده از لوازم آرایشی و تجربه به دست آورده از تمرین های بسیار در این دوره، می‌توانید نواقص پوستی و ایرادات پهره را کاور، همچنین زیبایی های صورت را دو برابر کنید.

با شناخت انواع متدهای آرایشی چون خلیجی، لبنانی، مصری و… می‌توانید کاری بی‌نقص به وی ارائه دهید. علاوه بر انجام امور میکاپ و گریم، نیز شما نحوه ست کردن آرایش چهره با دیگر اجزا را مثل رنگ ئ طرح ناخن ها و… را نیز در این دوره فرا خواهید گرفت.

بهترین مرکز آموزش گریم عروس در قم

در این صفحه به معرفی بهترین مرکز آموزش گریم عروس در قم میپردازیم.

با نزدیک شدن به روز عروسی یکی از اصلی ترین دغدغه های خانم ها پیدا کردن میکاپ آرتیست و گریموری است که کمکشان کند که در شب عروسی مثل ستاره در مجلس بدرخشند و زیباتر از همیشه به چشم بیایند و یقیناً برای رسیدن به این خواسته خیلی دست و دل بازانه عمل خواهند کرد و برای درخشیدن در مجلس عروسی شان حاضرند هزینه خوبی پرداخت کنند.

در دوره آموزش گریم عروس با چه مباحثی آشنا می‌شویم؟

شناخت آناتومی صورت از پایه ای ترین اصولی است که باید آن را آموزش ببینید. پس از آن به انجام میکاپ و گریم عروس می‌پردازیم و اصول آن را آموزش خواهیم داد. نحوه انجام آن و استفاده و ترتیب لوازم آرایشی بسیار حائز اهمیت می‌باشد. از دیگر مواردی که در این دوره به آن‌ها مسلط خواهید شد، آرایش مو، طراحی ناخن و آرایش بدن می‌باشد.

صحبتی کلی درباره دوره میکاپ و گریم عروس:

به‌طورمعمول دوره‌های فنی حرفه‌ای با مربی تائید شده از سوی سازمان فنی حرفه‌ای کشور و با دریافت مدرکی معبر از سوی این سازمان، برای شما دایر می‌شود. پس از طی مراحل، می‌توانید در سالن‌های زیبایی مشغول به کار شوید و از این حرفه درآمدزا، به کسب درآمد بپردازید.

شناخت فرم صورت، انواع پوست و چهره، انواع رنگ پوست و تمیز نمودن صورت از چربی، در این دوره بسیار مهم می‌باشد. پس از آشنایی با موارد ابتدایی و پایه به عناوین دیگری چون استفاده از کرم و مواد مناسب با توجه به رنگ پوست و نوع پوست برای زیرسازی صورت، رنگ‌شناسی و انتخاب رنگ مناسب با توجه به رنگ پوست و… برای آموزش می‌پردازیم.

رشته‌های آرایشگاهی ازجمله مشاغلی هستند که بر پایه مد و زیبایی هرروز در حال تغییر هستند. رشته میکاپ و گریم عروس نیز با این تغییرات روبه‌رو است. پس پیگیری صفحات اجتماعی سلبریتی ها، ژونال های معتبر روز دنیا و خبر داشتن از وسایل و لوازم آرایشی به‌روز و برندهای آن‌ها، یکی از ملاک‌های مهم برای حسن انجام کار شما می‌باشد. این حرفه آرایشگاهی از حساسیت خاصی برخوردار است، پس ارائه بهترین خدمات با بالاترین کیفیت، می‌تواند شمارا به یک میکاپ آرتیست عروس حرفه‌ای مبدل سازد. توانمند بودن شما در انجام امور میکاپ و گریم عروس، درآمد مطلوبی از این حرفه به شما هدیه خواهد داد.

در این دوره همان‌طور که گفته شد، رعایت ترتیب استفاده صحیح از لوازم آرایشی مهم می‌باشد. شما در این دوره پس از آموزش دیدن در موارد فوق، به حالت دادن موها (شینیون یا بافت)، طراحی ناخن و در صورت لزوم طراحی بدن مسلط خواهید شد.

ما با چند نفر هم‌دوره‌ای خواهیم بود؟:

دوره آموزشی گریم و میکاپ عروس با به حدنصاب رسیدن تعداد نفرات (یک الی پانزده نفر) در سه صورت خصوصی، نیمه‌خصوصی و گروهی برگزار می‌گردد. این دوره با زمان بندی مشخص توسط مربی تائید شده از سوی سازمان فنی حرفه‌ای کشور، تدریس می‌شود. درصورتی‌که امکان حضور در زمان بندی مشخص دوره را ندارید می‌توانید در زمان‌هایی که آموزشگاه در نظر گرفته مثل روزهای تعطیل، آخر هفته‌ها و عصرها، شرکت کنید.

ابزار و وسایل موردنیاز در دوره میکاپ و گریم عروس:

این حرفه نیاز به وسایل مخصوص به خودش دارد؛ که همان لوازم آرایشی است که ما به‌صورت روزمره از آن استفاده می‌کنیم اما حالا این لوازم را باید حرفه‌ای‌تر تهیه کنیم. چون رنگ و نوع پوست‌ها باهم متفاوت است. ما باید انواع براش ها، ست کامل رنگ‌بندی مداد ابرو، پالت سایه با انواع رنگ‌های گرم و سرد، پالت رژ گونه و… را در وسایل خود داشته باشیم. علاوه بر این‌ها نیز وسایلی جهت شینیون موی عروس و طراحی ناخن او نیز نیاز داریم.

پس از گذراندن دوره میکاپ و گریم عروس ما چه توانایی‌هایی خواهیم داشت؟

شما پس از مسلط شدن به انواع چهره و انواع پوست، با چگونگی استفاده صحیح و به ترتیب لوازم آرایشی آشنا خواهید شد. شما در طول دوره پوشش نواقص پوستی و به نشان دادن زیبایی های چهره را فراگرفته‌اید. حال ممکن است در طول انجام گریم و میکاپ عروس نیاز به وسایلی چون آیینه کوچک، موچین، برس ابرو، تیغ ابرو؛ دسته تیغ، پیشبند و هدبند اصلاح، دستکش نخی و… داشته باشیم، پس به همراه داشتن آن‌ها و به همراه داشتن آن‌ها نیز ضرری ندارد. فراموش نکنید که پیگیری صفحات اینستاگرامی سلبریتی ها و ژورنال‌های روز دنیا، می‌تواند به ارائه هر چه بهتر خدمات به مشتری کمک به سزایی به شما بکند.

شک نداشته باشید که پس از تمرین و پشت سر گذاشتن این دوره، با دریافت مدرکی معتبر، می‌توانید به‌راحتی در سالن‌های زیبایی برای خود به کسب درآمد برسید.

سخن آخر:

تبریک می‌گوییم. شما اکنون یک میکاپ آرتیست عروس هستید. پس بی معطلی به کسب درآمد از این حرفه پول‌ساز بشتابید. آموزشگاه جهت هر سؤالی پاسخگوی شما خواهد بود.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

آموزشگاه تخصصی گریم عروس قم، آموزش گریم عروس در قم، آموزش میکاپ عروس قم، آموزش میکاپ و گریم فوق تخصصی عروس در قم، . مربی، دوره، کلاس، مدرک بین المللی، مدرک فنی حرفه ای، فوق تخصصی، میکاپ، قیمت، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، میکاپ و گریم عروس، محفلی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، عربی، اروپایی، غربی، خلیجی، ایرانی، قمی، مدل

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!