بهترین مزون لباس عروس در قم
  • بهترین مزون لباس عروس در قم
  • بهترین مزون لباس عروس در قم

بهترین مزون لباس عروس در قم
سالن زیبایی
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • قم، قم

  • تماس



مزون هایپر بیوتی قم

بهترین لباس عروس در مزون هایپر بیوتی در قم

سالن زیبایی هایپر بیوتی در قم با مدیرت خانم *** ارائه کننده جدیدترین مدل های لباس عروس.



بهترین مزون لباس عروس در قم

بهترین مزون لباس عروس در قم – یکی از دغدغه‌های عروس‌های زیبا، انتخاب لباس عروس است. آن‌ها می‌خواهند در مهم‌ترین شب زندگی خود همچون الماس بدرخشند پس با تمام وسواس و دقت خود، به دنبال لباسی می‌گردند که زیبایی آن‌ها را هر چه بیشتر نمایان کند. در ادامه ما به چند مورد اشاره کرده‌ایم که می‌تواند شما را در انتخاب لباس عروس مناسب خود یاری کند.

بهترین مزون لباس عروس در قم

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مزون لباس عروس در قم می پردازیم.

نکات مهم در انتخاب لباس عروس:

داستان شخصی خودتان را داشته باشيد:

تصور شما از لباس عروس رویایی خود چیست؟ چه لباس عروسی را برای خود در نظر گرفته‌اید؟ دوست دارد ساده و شیک باشید؟ شاید هم از آن دسته از عروس‌ها هستید که می‌خواهند همچون الماسی زیبا بدرخشند و در بهترین شب عمرشان به ملکه‌ی جشنشان تبدیل شوند. کدام یک از سبک‌های سنتی، مدرن و یا شیک را می‌پسندید؟ لباس‌های پر زرق و برق را دوست دارید یا آنهایی که به شیوه‌ی سنتی طراحی شده‌اند؟ این را بدانید که دانستن پاسخ این سؤال که چه مدل لباس عروسی را می‌خواهید به شما کمک می‌کند تا بتوانید به بهترین مدل متناسب با اندامتان برسید.

روزی که قصد دارید برای خرید لباس عروس بیرون بروید، قبل از بیرون رفتن از خانه صبحانه بخورید. این به شما کمک می‌کند تا متناسب با اندام واقعی‌تان خرید کنید. اگر از آن دسته افرادی هستید که شکم دارند، پس با خوردن غذا شکمتان جلو می‌آید و اگر با شکم خالی به پرو لباس عروس خود بروید بعداً به مشکل می‌خورید.

همراهان همدل انتخاب کنيد:

خیلی خوب است که برای خرید لباس عروس همراهانی را با خود ببرید. بسیاری از مزون‌ها هم از بودن همراه با عروس استقبال می‌کنند. بهتر است همراهان خود را از کسانی انتخاب کنید که از سلیقه‌ی شما در خرید کردن شناخت داشته باشند و یا اینکه در این زمینه تخصصی داشته باشند و بتوانند شما را در داشتن خریدی بهتر همراهی کنند. لازم نیست تعداد همراهان زیادی را با خود ببرید. ر چه تعداد همراهان شما بیشتر باشد، خرید کردن هم سخت‌تر می‌شود. لازم نیست برای تمام لباس‌هایی که می‌پوشید از دیگران نظر بپرسید و یا اینکه عکس خود را برای این و آن بفرستید. این کار نه تنها به شما کمکی نخواهد کرد، بلکه باعث سردرگمی بیشتر شما می‌شود. بهتر است برای همراهی از صمیمی‌ترین دوستتان یا اقوامی که رک هستند و در این زمینه تجربه دارند کمک بگیرید.

با آقايان نرويد دنبال لباس عروس:

برای خرید لباس عروس باید وقت کافی بگذارید و با حوصله و سلیقه از میان لباس‌ها، لباس متناسب با اندام خود را انتخاب کنید. اگر با یک آقا برای خرید لباس عروس بروید ممکن است سومین لباسی را که پوشید جوری از شما تعریف کند که به خرید همان لباس بیانجامد. پس بهتر است آقای داماد را برای خرید لباس عروس با خود نبرید. خرید لباس عروس تجربه‌ای لذت‌بخش است که ارزش این را دارد که برایش وقت بگذارید چرا که تنها یک‌بار در زندگی شما اتفاق می‌افتد.

کفش عروسی را زودتر بخريد:

قبل از خرید لباس عروس، کفش خود را بخرید. در روز خرید لباس عروس باید کفش که می‌خواهید در روز عروسی بپوشید همراه خود داشته باشید. همان‌قدر که خرید لباس عروس مهم است، پوشیدن کفشی مناسب هم مهم است. خیاط با دیدن کفش که شما انتخاب کرده‌اید می‌تواند به شما در انتخاب بلندی دامن یا انتخاب دنباله کمک کند.

لباس زير مناسب بپوشيد:

در روز پرو لباس عروس، همان لباس زیری را بپوشید که قرار است در شب عروسی‌تان بپوشید. اگر لباستان دکلته است باید از لباس زیر تنه‌دار و بدون بند استفاده کنید. پس قبل از خرید لباس عروس حتماً لباس زیر مناسب خود را تهیه کنید و همراه خود داشته باشید.

سايز لباس عروس را در نظر بگيريد:

برای عروسی، باید لباسی را انتخاب کنید که قالب تنتان باشد. اینکه عروس دائماً درگیر بند لباس عروس و یا گیره‌ی یقه‌اش باشد اصلاً تصویر زیبایی ندارد. اکثر عروس‌ها به دلیل استرس، قبل از عروسی لاغرتر می‌شوند. به همین دلیل به خیاطتان بگویید که لباسی را می‌خواهید که اگر لاغرتر شدید بتواند آن را به تنتان اندازه کند.

با لباس دلخواهتان بچرخيد:

برای اینکه از راحت بود در لباسی که انتخاب کرده‌ای مطمئن شوید، لباس عروس را بپوشید و با آن بنشینید و راه بروید. لباسی را انتخاب کنید که برایتان تنگ یا گشاد نباشد و در راه رفتنتان مشکلی ایجاد نکند.

اصول تناسب را از ياد نبريد:

در هنگام خرید لباس عروس، لباسی را انتخاب کنید که متناسب با اندامتان باشد نه لباسی که متناسب با اندامی که در آینده خواهید داشت. متناسب با فرم بدنی خود لباسی را انتخاب کنید که اندامتان را زیباتر نشان دهد. اگر اندامی گلابی شکل دارید بهتر است لباس‌های تنگ و چسبان انتخاب نکنید. اگر بالاتنه‌ی چاقی دارید بهتر است لباسی با بالاتنه‌ی بلند انتخاب نکنید. برای انتخاب لباسی مناسب متناسب با فرم بدنی شما، خیاط به شما کمک می‌کند.

يک نکته مهم:

یک نکته‌ی مهم این است که در هنگام پرو تمام متعلقاتی که می‌خواهید استفاده کنید در نظر بگیرید و درباره‌ی آن‌ها با خیاطتان مشورت کنید. خرید شنل يا کت، تاج عروس و تور عروس، دستکش، کيف و… به قدر کافی وقت‌گیر خواهد بود. پس آن‌ها را برای روز آخر نگذارید و از قبل انجام دهید.

فصل عروسی هم مهم است:

شما باید برای انتخاب لباس عروس مناسب، به فصل عروسی خود هم توجه کنید. اگر عروسی شما در فصل زمستان یا پاییز است، بهتر است لباس عروسی با دنباله‌ی بلند انتخاب نکنید. هیچ عروسی دوست ندارد با لباسی گلی و کثیف در مراسم خود حضور پیدا کند. اگر خیلی به لباس‌های دنباله‌دار علاقه دارید بهتر است از لباس‌هایی استفاده کنید که دنباله‌اش جدا می‌شود. اگر عروسی شما در باغ برگزار می‌شود، لباس عروس دنباله‌دار گزینه‌ی مناسبی برای شما نخواهد بود.

چه لباسی برای چه اندامی مناسب است:

عروس‌های با قدبلند:

لباس‌هایی را انتخاب کنید که خطوط يا کارهای عمودی نداشته باشد و از لباس‌هایی با یقه‌های ايستاده و آستين بلند پرهیز کنید. اگر قد شما بلند است می‌توانید با استفاده از یک لباس ساده، قد خود را نشان دهید. هر ویژگی‌ای که لباس دارد مانند خط کمر پایین‌تر و يا دامنی بلند و مواج باید با قد شما تناسب داشته باشد. اگر لباسی با دامن بلند انتخاب کرده‌اید بهتر است بلندی دامن را تا زیر مچ خود در نظر بگیرید. در غیر این صورت ممکن است به نظر برسد که لباس شما برایتان کوتاه است.

عروس‌های با قدکوتاه:

بهتر است لباس‌هایی با دامن‌های کوچک انتخاب کنید. دامن‌های بزرگ باعث می‌شود تا قد شما کوتاه‌تر به نظر برسد. بهتر است دامن‌های ماکسی به شکل فون انتخاب کنید. اگر ریزه اندام هستید لباسی با دامن شیپوری شکل انتخاب کنید. می‌توانید از پارچه‌های براق و درخشان استفاده کنید. لباسی با طرح‌های ریز انتخاب کنید که به ناحیه‌ی سینه محدود شود تا بالاتنه‌ی شما جلوه‌ی بیشتری داشته باشد.

عروس‌های با اندامی شبيه ساعت شنی:

این افراد شانه‌هایی پهن با کمری باریک دارند. این عروس‌ها بسیار خوش اندام‌اند و لباس در تن آن‌ها زیبایی حسادت برانگیزی دارد. شما می‌توانید مدل‌های بدون آستین بنددار، دکلته و … را انتخاب کنید. آستین‌های بنددار باعث می‌شود تا عرض شانه‌ی شما کمتر به نظر برسد.

عروس با اندام گلابی شکل:

عروس‌هایی با اندام گلابی دارای باسن گرد و کمی قوس در کمر هستند. لباس‌هایی کاملاً بلند با توجه به بالاتنه و خط کمر اندام شما را بسیار زیا نشان می‌دهد. دامن‌هایی که پف کمی دارند و از کمر تا زمین کشیده می‌شوند باعث می‌شود تا قسمت‌های باریک بدن شما مشخص‌تر شود و در ناحیه‌ی باسن و ران به بدن چسبیده نباشد. برای این کار می‌توانید از پارچه‌های دوشز و تافته استفاده کنید. این مدل پارچه‌ها به بدن نمی‌چسبند. برای ظاهری بهتر در قسمت فوقانی بهتر است از یک لباس با یقه‌ی ایستاده و یا سینه‌ریزی ریش‌ریش استفاده کنید.

عروس با اندام پر:

اگر شما اندام پری دارید بهتر است از لباسی با یقه‌ی دکلته ی قلبی شکل و برش‌های نامتقارن در کمر باعث می‌شود تا اندام شما متقارن‌تر دیده شود.

عروس‌هایی با سینه‌های کوچک:

عروس‌هایی که سینه‌هایی کوچک دارند می‌توانند از لباس‌هایی که در قسمت سینه‌ی آن‌ها شلوغ است و سنگ دوزی شده است استفاده کنند. شما می‌توانید از طرح‌هایی استفاده کنید که دور یقه و گردن آن‌ها تزئین شده است. پیراهن بلندی که بالاتنه‌ی کوتاهی دارد و خط سینه‌ی آن بالا است و درزی در زیرخط سینه دارد می‌تواند برای شما انتخاب بسیار خوبی باشد.

عروس‌هايی که سینه‌های بزرگ دارند:

این عروس‌ها باید از پوشیدن لباس‌هایی با یقه‌ی بسته و پیراهن‌های دکلته خودداری کنند. آن‌ها می‌توانند یقه‌های گلابی، قلبی و یقه‌هفت را امتحان کنند.

از مدل‌های لباس عروس چه می‌دانید؟

امپراطوری:

این مدل خط هایی خاص تا زیر و روی سینه دارد که به پایین پخش می‌شود. ممکن است مدل امپراطوری آستین‌دار یا بی‌آستین باشد. می‌توان برای دامن این مدل، از دامن‌هایی با چین‌های مختلف استفاده کرد. مواد به کار رفته در این لباس سبک می‌باشد در نتیجه شما با پوشیدن آن حس رمانتیکی دارید. این مدل مناسب کسانی است که دوست دارند سینه‌های برجسته‌ای داشته باشند. خانم‌هایی با سینه‌های بزرگ این مدل را انتخاب می‌کنند به دلیل اینکه این مدل دایره‌ای قدیمی می‌تواند سینه‌ها را بهتر پوشش دهد.

استوانه‌ای:

مدل استوانه‌ای از بالا تا پایین کشیده است و حالت باریکی دارد. این مدل به مدل قلافی هم معروف است. لباس‌هایی با مدل استوانه‌ای کاملاً به بدن شما می‌چسبد و تمام انحناهای بدنتان را نمایش می‌دهد. این لباس ظاهری ساده‌تر از لباس‌های گلدوزی شده دارد و برای افرادی مناسب است که لاغر هستند. عروس‌هایی با اندام لاغر و قدی کوتاه، با پوشیدن این لباس می‌توانند بلندتر به نظر برسند. این مدل به دلیل اینکه تنگ است ممکن است نگذارد تا بتوانید خوب برقصید.

پری دريايی:

این مدل بدن شما را به نمایش می‌گذارد. پیراهنی با مدل پری دریایی تمام خطوط انحنای بدن را از سينه تا زانو مشخص می‌سازد. تنوع زیاد این لباس باعث می‌شود تا در انتخاب خود هیچ محدودیتی نداشته باشید. این مدل برای افرادی که با لباس کم راحت هستند مناسب است. مدل پری دریایی برای کوتاه قدها، لاغرها و بلندقدها مناسب می‌باشد.

شکل پرنسسی:

نام این لباس از حالتی که لباس هنگام پوشیده شدن به خودش می‌گیرد گرفته‌شده است. این مدل کلاسیک و ساده است. لباسی با مدل پرنسسی در اطراف شما پخش می‌شود و بر روی زمین کشیده می‌شود. طول این لباس ممکن است تا روی زانو باشد یا با چین‌هایی همراه باشد. این لباس مناسب تمام عروس‌ها می‌باشد اما قسمت دامن این لباس به دلیل اینکه بلند است، لاغری پاهای شما را می‌پوشاند. اگر هدف شما لاغرتر به نظر رسیدن است این مدل می‌تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

تجملی:

این مدل برگرفته از داستان‌های افسانه‌ای می‌باشد. این مدل یک‌تکه یا دوتکه می‌باشد. این لباس برای مراسم‌های سنتی و بزرگ، بهترین انتخاب می‌باشد. برای تکمیل شکوه این لباس می‌توانید از دست‌کش‌هایی کار شده استفاده کنند. در این مدل از ساتن و ابریشم و … استفاده می‌شود. این لباس برای کسانی که قدبلند هستند و اندام ظریفی دارند مناسب است. همچنین برای افرادی که دارای اندامی گلابی شکل هستند مناسب می‌باشد. این مدل با برجسته نشان دادن کمر، قسمت بزرگی از پایین تنه را پنهان می‌کند. این مدل شبیه به ساعت شنی می‌باشد.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

برای افرادی که شانه‌های پهن و کمر باریک دارند برای انتخاب لباس عروس چه پیشنهادی میدهید؟

لباسی که بندهایی داشته باشد و روی شانه‌هایتان قرار بگیرد می‌تواند گزینه مناسبی باشد .

برای لباس عروس چقدر باید هزینه پرداخت کنم؟

با توجه به مدل و سایز لباس عروس قیمتها متغییر بوده بنابراین جهت اطلاع از هزینه ها بعد از انتخاب مدل لباس تماس بگیرید.

در مورد سایز لباس عروس مورد انتخابی چه پیشنهادی دارید؟

لباس باید به‌ گونه‌ای باشد که با خیالی آسوده شب را بگذرانید. سايز لباس عروس باید متناسب با اندام فعلی خودتان تهیه کنید.

پیشنهاد لباس عروس برای افرادی که قد کوتاهی دارند چیست؟

عروس خانم‌هایی که قد کوتاه‌تری دارند بهتر است لباس با دامن‌های بلند را انتخاب نکنند چون کوتاه‌تر به نظر ‌می‌رسند. دامن‌های فون برای شما گزینه مناسب‌تری می‌باشد. اگر اندام ریزی دارید مدل‌های شیپوری را انتخاب کنید تا شما را کشیده‌تر نشان دهد و کمرتان به‌خوبی مشخص باشد.

من یک لباس کلاسیک و ساده برای جشن عروسی میخواهم چه نوع لباس عروسی پیشنهاد میدهید؟

لباس پرنسسی یک لباس کلاسیک و تقریباً ساده بوده که قسمت دامن به اطراف پخش و روی زمین کشیده می‌شود. در واقع دنباله‌ دارد. البته می‌تواند کوتاه بوده و طول آن تا بالای زانو باشد به همراه چین‌های زیاد در دامن.

برای نمایش خطوط انحنای بدن از سینه تا زانو چه مدلی از لباس عروس را پیشنهاد می‌دهید؟

مدل لباس عروس پری دریایی برای نمایش خطوط انحنای بدن از سینه تا زانو مناسب است.


کلمات کلیدی:
بهترین مزون لباس عروس در قم، مزون های معروف لباس عروس قم ، مزون لباس عروس قم، مزون های لباس عروس قم، فوق تخصصی، قیمت، اینستاگرام، شرق، غرب، جنوب، مرکز، شمال، هزینه، گریمور، محفلی، سالن زیبایی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!