بهترین آرایشگاه رنگ مو در قم

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

درج تبلیغات شما در این صفحه + صفحه اختصاصی!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین آرایشگاه برای رنگ مو در قم
  • بهترین سالن رنگ مو در قم

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

فیروزه
0253661 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
عصر هنر
0919290 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
خانه من
0919290 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
عاطفه
0253293 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مهرسیما
0253784 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نجلا پورحسین
0919711 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین آرایشگاه رنگ مو در قم
آرایشگاه رنگ مو در قم
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • قم

  • تماس




بهترین رنگ مو در قم در آرایشگاه هایپر بیوتی قم

خدمات تخصصی رنگ مو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در قم

مرکز تخصصی رنگ مو در قم در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای و رنگ مو



بهترین آرایشگاه رنگ مو در قم

بهترین آرایشگاه رنگ مو در قم – موهای ما تأثیر بسیار زیادی در چهره‌ی ما دارند. اصولاً بانوان برای تزئین و زیباتر کردن موهای خود از مدل‌های مو و یا رنگ موها استفاده می‌کنند. رنگ مو و مدل مو از هم جدا نیستند و همواره با هم استفاده می‌شوند. اکثر خانم‌ها تمایل دارند تا رنگ موهای خود را عوض کنند و کمتر به سراغ عوض کردن مدل موهای خود می‌روند. البته موهای بازهم خودش یک مدل به حساب می‌آید. رنگ مویی که انتخاب می‌کنید تأثیر زیادی در چهره‌ی شما دارد. پس انتخاب رنگ مو یک موضوع مهم است که باید برای این کار از یک آرایشگر مشاوره بگیرید.

بهترین آرایشگاه رنگ مو در قم – خانم‌ها همیشه به دنبال این هستند که زیبا و متنوع به نظر برسند. رنگ مو می‌تواند آن‌ها را به خواسته‌شان برساند. به همین دلیل اکثر خانم‌ها رنگ کردن موهایشان را دوست دارند و می‌خواهند بدانند که کدام رنگ مو به چهره‌شان می‌آید و آن‌ها را زیباتر نشان می‌دهد.

برای اینکه بتوانید بیشترین استفاده را از رنگ مو در آرایشتان داشته باشید نیاز است با علم ترکیب رنگ آشنا شوید. علم ترکیب رنگ شما را رنگ‌های متنوعی که می‌شود برای موها استفاده کرد، آشنا می‌کند.

بهترین آرایشگاه رنگ مو در قم

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین سالن رنگ مو در قم می پردازیم.

انواع رنگ موها:

رنگ موها را می‌توان به دو دسته‌ی کلی رنگ‌های موقتی و رنگ‌های دائمی تقسیم کرد.

• رنگ موهای موقتی:

رنگ موهای موقتی رنگ‌هایی هستند که به صورت اسپری، شامپو، محلول، پودرهای فشرده و ماژیک عرضه می‌شوند. رنگ‌های موقتی قابلیت نفوذ به ساختمان مو را ندارند و با ایجاد لایه‌ای با پوششی از رنگ دانه‌ها روی کوتیکول مو که خارجی‌ترین لایه مو است، باعث می‌شود که موها رنگ تازه‌ای به خود بگیرند. رنگ‌های موقت با شست‌وشو از بین می‌روند. اینکه بعد از چند بار شست‌وشو رنگ موها از بین برود، بستگی به نوع محصول استفاده شده دارد. بعضی از محصول‌ها با یک‌بار شست‌وشو پاک می‌شوند اما محصول‌هایی که مرغوب‌تر هستند به شش یا هشت بار شست‌وشو نیاز دارند تا به صورت کامل پاک شوند.

از رنگ موهای موقتی بیشتر برای میهمانی‌ها استفاده می‌شود. یا اینکه بخواهید رنگ خاص و فانتزی درست کنید. آرایشگران برای درست کردن بعضی از رنگ‌های فانتزی از قرارگیری رنگ موقت بر روی رنگ‌های دائمی استفاده می‌کنند. برای مثال آرایشگران از رنگ موقتی آبی برای ایجاد یک هایلایت آبی بر روی رنگ موهای دائمی استفاده می‌کنند.

• رنگ موهای دائمی:

نوعی دیگر از انواع رنگ‌ها، رنگ موی دائمی است. این نوع رنگ رایج‌ترین نوع رنگ در بین بانوان است. رنگ موی دائمی دارای ترکیبات شیمیایی خاصی است که به عمق ساقه‌ی مو یعنی همان کورتکس مو نفوذ می‌کند و باعث تغییر رنگ آن می‌شود. در این روش رنگ‌دانه‌های موجود در ساختار مو تغییر می‌کنند به همین دلیل با شست‌وشو پاک نمی‌شود. به همین دلیل برای روشن کردن رنگ موها، شما نیاز به دکلره دارید.

انتخاب رنگ مو:

رنگ مو موضوعی سلیقه‌ای نیست بلکه باید ببینید که چه رنگی به چهره‌ی شما می‌آید. چراکه رنگ‌ها طیف گسترده‌ای دارند که شما نم توانید تنها بر اساس سلیقه‌ی خود، رنگ مناسب را انتخاب کنید.
معیارهای زیادی برای انتخاب رنگ مو وجود دارد که از متداول‌ترین آن‌ها آمدن رنگ مو به چهره‌ی شما است. البته شما می‌توانید رنگ موی خود را با توجه به رنگ آرایش خود انتخاب کنید. به خصوص اگر می‌خواهید که از یکرنگ فانتزی استفاده کنید.

برای انتخاب رنگ مو بهتر است با آرایشگرتان مشورت کنید. خیلی پیش می‌آید که شما یکرنگ را برای موهایتان انتخاب می‌کنید اما بعد از رنگ کردن موهایتان، رنگ به دست آمده با رنگ انتخابی شما متفاوت است. این به دلیل تفاوت رنگ تناژ فرعی موهای شما است. برای اینکه رنگ مناسبی را متناسب با تناژ فرعی موهایتان انتخاب کنید باید تناژ فرعی موهایتان را بشناسید. برای شناخت تناژ فرعی خود می‌توانید با آرایشگران مشورت کنید.

رنگ موها را می‌توان به دو دسته‌ی گرم و سرد تقسیم کرد. رنگ موی شما باید با رنگ زمینه‌ی پوستتان تطابق داشته باشد. یک راه ساده برای شناخت رنگ زمینه‌ی پوستتان این است که دستتان را زیر نور مهتابی بگیرید. اگر رگ‌هایتان رنگ سبز داشتند زمینه‌ی پوست شما گرم و اگر رنگ آبی داشتند زمینه‌ی پوست شما سرد است. بانوان خاورمیانه‌ای رنگ پوست گرمی دارند. دانستن اینکه رنگ زمینه‌ی پوستتان چیست به شما کمک می‌کند تا رنگ مناسبی را برای موهایتان انتخاب کنید.

پنج عامل مؤثر در انتخاب رنگ مو در انتخاب رنگ مو عوامل زیر تأثیر به سزایی دارند:

1) رنگ پوست
2) رنگ چشم
3) چاقی و یا لاغری افراد
4) رنگ طبیعی مو
5) شخصیت افراد

انتخاب رنگ موی مناسب به عواملی مثل مرغوبیت رنگ، سلیقه‌ی افراد و مدت رمان آن بستگی دارد. معمولاً بانوان از رنگ‌های تیره شروع می‌کنند و به مرور درجه رنگ را کاهش می‌دهند. در صورتی که رنگ موی انتخابی شما موهای سفیدتان را نمی‌پوشاند از یکرنگ موی مرغوب‌تر و با یک درجه بالاتر از موی معمولی‌تان استفاده کنید.

استفاده از افراد ماهر و با تجربه برای رنگ کردن مو:

رنگ کردن مو تخصصی است و نیاز به تجربه دارد. آرایشگر شما باید به مواردی همچون مهارت در ترکیب کردن رنگ‌ها، شناخت رنگ‌ها، دانستن مدت زمان لازم برای رنگ و دکلره موها، شناخت نوع مو و آشنایی کامل داشته باشد. این موارد نیازمند تجربه می‌باشند و تنها دانستن آن‌ها برای رنگ کردن موها کافی نیست. به همین دلیل درباره‌ی آرایشگاهی که می‌خواهید به آن مراجعه کنید اطلاعات کافی کسب کنید و از مهارت آرایشگر آن مطمئن شوید.

استفاده از مواد و رنگ‌های مرغوب و باکیفیت:

رنگ موها از مواد شیمیایی تشکیل شده‌اند و برای سلامتی ما ضرر دارند. به همین دلیل باید دقت کافی را در هنگام استفاده از آن‌ها به عمل بیاوریم. در صورت بی‌دقتی ممکن است موهایتان آسیب ببینند و یا بسوزند و خشک شوند. حتماً قبل از استفاده از مواد از مرغوبیت آن‌ها مطمئن شوید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین رنگ مو در قم، بهترین آرایشگاه رنگ مو در قم، بهترین آرایشگاه برای رنگ مو در قم، بهترین آرایشگاه زنانه قم برای رنگ مو، بهترین سالن رنگ مو در قم، بهترین مرکز رنگ مو در قم، آرایشگاه عالی برای رنگ مو در قم، آرایشگاه خوب برای رنگ مو در قم، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، قمی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!