بهترین آتلیه کودک در قم
  • بهترین آتلیه کودک در قم
  • بهترین آتلیه تخصصی عکس کودک در قم

بهترین آتلیه کودک در قم
بهترین آتلیه کودک در قم
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • قم

  • تماس




بهترین آتلیه کودک در قم در تالار هایپر بیوتی

بهترین آتلیه کودک در قم

بهترین آتلیه کودک در قم با مدیرت آقا / خانم *** پذیرای میهمانان شما عزیزان



بهترین آتلیه کودک در قم

بهترین آتلیه تخصصی کودک در قم

بهترین آتلیه کودک در قم – عکس‌ها دنیای هستند از خاطرات. دنیایی که با معجزه‌ی نور و دوربین پا به زندگی انسان گذاشت و رفته‌رفته توانست جای خود را بیش‌ازپیش بین همه‌ی اقشار جامعه و در تمامی مناسبت‌های خصوصاً شیرین باز کند.

بچه‌های دیروز، پدر و مادرهای امروز هستند و عکس‌های کودکی‌شان حالا یادآور روزهای تکرار نشدنی گذشته است.

برای همین تصمیم می‌گیرند این شیرینی بی‌بدیل یعنی روزهای قشنگ کودکی را برای فرزندانشان ماندگار کنند.

لذا اولین قدم پیدا کردن یک آتلیه‌ی به قول خودمان درست و حسابی است؛ اما یک آتلیه‌ی خوب چه ویژگی‌هایی باید داشته باشد؟

ما در این نوشته قصد داریم شمارا با برخی از این ویژگی‌ها آشنا کنیم. با ما همراه باشید.

بهترین آتلیه کودک در قم

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آتلیه عکس کودک در قم می پردازیم.

نکات مهم و کاربردی در انتخاب آتلیه کودک:

1-نظافت:

شما خودتان بهتر می‌دانید که رعایت بهداشت در مواجهه با کوکان چقدر مهم است چراکه آن‌ها حساسیت بالایی نسبت به کوچک‌ترین آلودگی‌ها و خدایی نکرده عفونت‌ها دارند. زمانی که وارد یک آتلیه می‌شود در نگاه اول هم می‌توانید میزان تمیز بودن آتلیه و وسایل عکاسی، دکور و مخصوصاً لباس‌ها و وسایل فانتزی که برای عکاسی کوک استفاده می‌شود را مدنظر قرار دهید پس این موضوع را نادیده نگیرید.

2-عکاس کودک:

شخص عکاس، بدون شک مهم‌ترین فاکتور است چراکه قرار است ساعتی را با کوک شما بگذراند و او را سر ذوق بیاورد تا نتیجه‌ی ژست‌های عکاسی کوکی همان چیزی بشود که انتظارش رادارید.

همچنین در کنار اخلاق خوش و خنده‌رو بودن، او باید مهارت، تجربه و تخصص کافی و عالی داشته باشد.

3-نمونه کار:

این روزها با وجود اینترنت و فضای مجازی گسترده، دیدن نمونه عکس‌های مختلف از آتلیه‌های گوناگون کار سختی نیست و شما به‌راحتی می‌توانید به مقایسه بپردازید.

تعداد عکس‌ها، دکورها، تنوع ژست‌ها، نورپردازی و از همه مهم‌تر هنر عکاسی کودک، ویژگی‌های مهمی هستند که می‌توان برای انتخاب یک آتلیه کودک خوب به آن توجه کرد.

4-روتوش:

درست است که این تکنیک در عکاسی اهمیت ویژه‌ای دارد اما در خصوص عکاسی کودک باید گفت ازآنجایی‌که هر کودک جذابیت خاص خود را با چهره‌ای معصومانه به همراه دارد لذا بهتر است تا حد امکان از روتوش به میزان کم استفاده شود؛ بنابراین یک عکاس کوک خوب، سعی می‌کند با نورپردازی صحیح و ارائه‌ی ژست‌های مناسب و درعین‌حال دکور جذاب، عکس کودک نازنین شمارا به بهترین شکل ممکن ماندگار کند.

5-چاپ و رنگ:

کاغذ سیلک بهترین کاغذ برای چاپ عکس است. این کاغذ از جنس ابریشم است و جای دست روی آن نمی‌ماند و جالب اینکه صدسال عمر می‌کند.

لابراتوارها وظیفه‌ی چاپ و آتلیه‌ها وظیفه‌ی تنظیم رنگ را بر عهده دارند و این امر مهم‌ترین هنر آن‌هاست؛ بنابراین یک آتلیه کودک خوب یک متخصص رنگ شناسی دارد، از کاغذ سیلک استفاده می‌کند و در آخر چاپ عکس را به بهترین لابراتوارها می‌سپارد.

6-پرسنل:

یک آتلیه‌ی خوب از کادر مجرب بهره می‌برد و شما با افرادی روبه‌رو خواهید شد که در عین حرفه‌ای بودن، با دقت و حوصله با شما برخورد خواهند کرد.

7-محیط آتلیه:

فضای مورد استفاده در آتلیه باید دارای تهویه‌ی مناسب و فضای آرام و دل‌نشین باشد تا خاطره‌ی یک روز خوب را برایتان رقم بزند.

8-مکان:

نزدیک بودن به خیابان اصلی، جای پارک مناسب، محله‌ی آرام و اصیل و نیز امکانات رفاهی آپارتمان مانند آسانسور و لابی و …از دیگر ویژگی‌های موردنیاز یک آتلیه‌ی مناسب است.

9-قیمت:

ارزانی بی‌دلیل و گرانی بی‌دلیل هیچ‌کدام نمی‌تواند درست باشد. اگر به دنبال پیدا کردن یک آتلیه‌ی خوب هستید لطفاً فاکتور قیمت را در آخرین مرحله بررسی کنید و اگر یک آتلیه ویژگی‌های موردنظرتان را دارا بود و درعین‌حال قیمت مطرح‌شده‌ی آن غیرمنطقی نبود همان را انتخاب کنید.

5 اشتباه بزرگ مادران در انتخاب آتلیه کودک:

ویژگی‌های انتخاب یک آتلیه خوب را باهم بررسی کردیم اما شما به‌عنوان یک مادر نیز وظیفه دارید دقت بیشتری را صرف کنید چراکه اشتباهی کوچک ممکن است انتخاب شمارا تحت تأثیر قرار دهد.

در اینجا به برخی از این اشتباهات اشاره می‌کنیم. پس در ادامه‌ی مطلب با ما همراه باشید.

در نظر گرفتن قیمت به‌عنوان اولویت اصلی در آتلیه کودک:

درست است که میزان هزینه‌ای که باید بپردازیم برای ما اهمیت دارد اما نباید اولویت ما قرار بگیرد و کیفیت را تحت تأثیر قرار دهد. ما هم مثل شما موافق قیمت‌های بسیار بالا و نامتعارف نیستیم؛ اما قیمت‌های بسیار پایین هم به طور حتم کیفیت و نتیجه‌ی دلخواه را ارائه نخواهند کرد؛ بنابراین لازم است ابتدا ویژگی‌های لازم و موردنیاز یک آتلیه‌ی خوب را ارزیابی کنیم و پس از تائید آن‌ها قیمت‌های ارائه شده را در نظر بگیریم.

در نظر گرفتن یک بعد در عکاسی:

یادتان باشد که قرار نیست مثلاً یک عکس سه در چهار از کودک گرفته شود بلکه شما می‌خواهید ثبت خاطره کنید. ثبت خاطره هیچ قیدوبندی ندارد این حرف به این معناست که شما باید لحظه‌های کودکی فرزندتان را ثبت کنید حالا این لحظه‌ها هر آنچه که باشد زیباست چه خوابیدن کودک باشد و چه کنجکاوی کردن‌های او، چه خنده‌ها و چه تعجب‌هایش و …ما در استودیو عکاسی امکان عکاسی از کودک را در فضای باز و حتی در پارک نیز فراهم کرده‌ایم تا شما به‌عنوان یک مادر دستتان در انتخاب ایده‌های مختلف و متنوع باز باشد.

اصرار به انجام ایده‌های غیرمعمول:

احتمالاً شما هم مثل خیلی از پدر و مادرهای دیگر قبل از رفتن به آتلیه سری به اینترنت می‌زنید و با دیدن ژست‌ها و قالب‌های متنوع به دنبال ایده‌های خاص برای عکاسی از کودکتان هستید؛ اما باید این نکته را هم در نظر بگیرید که هر ژستی هم ممکن است قابلیت اجرا را نداشته باشد. بهترین است که شما باهم فکری یک عکاس حرفه‌ای، به ایده‌های خاص و ژست‌های دلخواه خود برسید و درنتیجه عکسی را ثبت کنید که از هر نظر مورد رضایت شما باشد. در استودیو عکاسان حرفه‌ای و باحوصله‌ی ما به شما در اجرای هرچه بهتر یک ایده و ژست فوق‌العاده کمک خواهند کرد.

آماده نکردن کودک برای حضور در آتلیه کودک:

مدت‌زمان حضور شما و فرزند دلبندتان در محیط آتلیه خیلی هم کوتاه نخواهد بود و گاه ممکن است چند ساعت نیز به طول بینجامد؛ بنابراین شما باید آمادگی قبلی داشته باشید. این بدان معناست که کودکتان را از قبل آماده کرده باشید و متناسب با سن او برایش توضیحاتی داده باشید.

همچنین وسایل و خوراکی و هر آنچه کودکتان به آن نیاز خواهد داشت را به همراه داشته باشید.

دخالت در روند عکاسی:

این طبیعی است که مادران در طول عکاسی کودک نظراتی داشته باشند اما واقعیت این است که عکاسی نیز مانند هر تخصص دیگری به تمرکز خاص خود نیاز دارد لذا گاهی دخالت ما می‌تواند با ایجاد حواس‌پرتی برای عکاس، نتیجه‌ی معکوس داشته باشد. ما در استودیو به شما این اطمینان را خواهیم داد که تمام جزئیات را با خیال آسوده به کادر حرفه‌ای و باتجربه‌ی ما بسپارید و در انتهای کار از یک عکس فوق‌العاده لذت ببرید.

معرفی خدمات استودیو:

استودیو بدون شک یکی از بهترین‌های عکاسی چه از لحاظ دارا بودن کادر مجرب و چه از لحاظ امکانات حرفه‌ای و پیشرفته است. ما مفتخریم که امکانات موردنیاز برای عکاسی کودک باکیفیت را فراهم کنیم و از یک گروه عالی و آموزش دیده با توانایی کامل برای رفتار با کودکان بهره ببریم؛ بنابراین به شما پیشنهاد می‌دهیم که اگر به دنبال پیدا کردن یک آتلیه‌ی موفق و کارآزموده هستید و اگر ثبت لحظات طلایی کودکی فرزندتان به بهترین شکل ممکن برایتان اهمیت دارد، سری به سایت ما بزنید و از طریق شماره‌های درج‌شده با همکاران ما تماس بگیرید. ما با افتخار آماده‌ی راهنمایی و. پاسخ به سؤالات شما عزیزان خواهیم بود.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین آتلیه کودک در قم، بهترین آتلیه عکس کودک در قم، بهترین آتلیه تخصصی کودک در قم، عکاسی کودک، عکاسی نوزاد، بچه، آتلیه های، اتلیه های، هزینه، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، قمی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!