آموزش کوتاهی مو در قم
  • آموزش کوتاهی مو در قم
  • اموزش کوتاهی مو در قم

آموزش کوتاهی مو در قم
آموزش کوتاهی مو
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • قم

  • تماس



آموزش کوتاهی مو در قم در آموزشگاه تخصصی هایپر بیوتی

آموزش حرفه ای کوتاهی مو در آموزشگاه هایپر بیوتی در قم

مرکز آموزشی کوتاهی مو در قم در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** با ارائه کننده مدرک معتبر از سازمان فنی حرفه ای و بین المللی



آموزش کوتاهی مو در قم

آموزش کوتاهی مو در قم

آموزش کوتاهی مو در قم – موها را قبل از کوتاه کردن شست و شو کنید تا کثیفی، روغن و محصولات قبلی روی موها از بین برود. همچنین شستشوی موها می‌تواند به دستگاه اصلی برای شناسایی طول موها کمک کند و به شما کمک می‌کند تا به طول مورد نظر خود برسید. اگر موهای شما چرب هستند، می‌توانید قبل از شستشو از یک شامپوی خشک کننده مو استفاده کنید. همچنین مطمئن شوید که قبل از کوتاه کردن آنها موهای خود را به طور کامل خشک کرده اید.

آموزش کوتاهی مو در قم

در اینجا به بررسی و معرفی آموزش کوتاهی مو در قم می پردازیم.

مدل کوتاهی کوهی

مدل کوتاهی کوهی (Crew Cut) یکی از مدل های کوتاهی مردانه است که در آن موها در بالای سر بسیار کوتاه و در قسمت های جانبی و عقب سر کمی بلند باقی می‌مانند. این مدل در معمول با شیارهایی که از بالای سر به قسمت های جانبی رفته و به طور کلی به شکل باریک و جدا شده هستند، تزیین می‌شود.
کوتاهی کوهی اغلب برای افرادی با صورت های مستطیل شکل و یا صورت هایی که فرم گردن قوی و جذابی دارند، مناسب است. این مدل همچنین به دلیل آسانی نگهداری و کوتاه بودن مو، برای افرادی که فعالیت های روزمره زیادی دارند و یا برای افرادی که قصد دارند در فصل گرما به موهای خود راحتی بیشتری بدهند، مناسب است.

مدل کوتاهی کوبی

مدل کوتاهی کوبی (Kobie Cut) یکی از مدل های کوتاهی مردانه است که در آن موهای بالای سر بسیار کوتاه و متمایل به سمت جلو قرار می‌گیرند. در این مدل موها در قسمت جانبی هم کوتاه بوده و در قسمت عقب سر بلند تر هستند. همچنین می‌توان برای تزیین این مدل از شیارهایی در بالای سر استفاده کرد.
مدل کوبی به دلیل ساختار آن، برای افرادی با صورت های گرد و دایره ای و یا برای افرادی که فرم صورتشان تند یا مثلثی است، مناسب است. این مدل به دلیل ظاهری که ایجاد می‌کند، معمولاً به عنوان یک مدل جوان پسند و مدرن شناخته می‌شود.

مدل کوتاهی کیوی

مدل کوتاهی کیوی (Kiwi Cut) یکی از مدل های کوتاهی مردانه است که در آن موهای بالای سر بسیار کوتاه و متمایل به سمت جلو قرار می‌گیرند. در این مدل، موها در قسمت جانبی هم کوتاه بوده و در قسمت عقب سر نیز کوتاه‌تر هستند.
مدل کیوی به دلیل ساختار آن، برای افرادی با صورت های مستطیلی و مربعی و یا برای افرادی که دارای گردن قوی و پهن هستند، مناسب است. این مدل به دلیل ظاهری که ایجاد می‌کند، معمولاً به عنوان یک مدل جوان پسند و مدرن شناخته می‌شود.

مدل کوتاهی برش فرانسوی

مدل کوتاهی برش فرانسوی (French Crop) یکی از مدل‌های کوتاهی مردانه است که در آن موهای بالای سر بسیار کوتاه قرار می‌گیرد و در قسمتهای جانبی هم کوتاه بوده و در قسمت عقب سر نیز کوتاه‌تر هستند. این مدل برای افرادی که می‌خواهند موهای خود را کوتاه کنند اما به دنبال یک مدل کلاسیک و شیک هستند، مناسب است.
در این مدل، موهای بالای سر به صورت براش ایجاد می‌شوند و در قسمت جلویی به صورت یک خط متمایل به سمت یکی از دو طرف قرار می‌گیرند. در این مدل، می‌توان از موهای ریز و نرم استفاده کرد تا به مدل یک حس نرم و شیک ببخشد. همچنین مدل برش فرانسوی برای افرادی با صورت های مربعی و دایره ای، مناسب است.

کوتاهی مدرن

کوتاهی مدرن یکی از مدل های کوتاهی موی پرطرفدار برای زنان و مردان است که شامل موهای بلند در بالای سر و موهای کوتاه در قسمت های کناری و پشتی سر است. این مدل به دلیل ظاهر شیک و مدرن خود، جذابیت بسیاری دارد. همچنین کوتاهی مدرن به دلیل سهولت در مدیریت و نگهداری موها نیز مورد توجه قرار می‌گیرد. با توجه به این که موهای بلند در بالای سر قرار دارند، این مدل برای افرادی که صورت بلندی و مستطیلی دارند، به خصوص مناسب است. این مدل معمولاً با استفاده از تیغه‌های رقیق و سبک ایجاد می‌شود و می‌توان با استفاده از محصولات مویی مانند ژل و واکس، آن را به شکل دلخواهی تنظیم کرد.

خطرات کوتاه کردن موها با قیچی

کوتاه کردن موها با استفاده از قیچی به طور کلی امن است، اما باید از قیچی های تیز و با کیفیت استفاده کرد تا جلوی شکستگی و آسیب به موها را بگیرند. همچنین مهم است که قیچی ها پاک و ضد عفونی شده باشند تا احتمال عفونت را کاهش دهند. همچنین بهتر است قبل از شروع کار مطمئن شوید که موهای شما خشک و آماده کوتاه کردن باشند تا بهترین نتیجه را بگیرید.

شیک و جذاب نگه داشتن موهای کوتاه شده

برای نگه داشتن موهای کوتاه شیک و جذاب می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

1. استفاده از محصولات مراقبت از مو: انتخاب محصولات مناسب برای شامپو و ماسک مو به موقع، کمک می‌کند تا موهای شما سالم، لطیف و براق باقی بمانند.
2. رعایت اندازه دورهای: اندازه دورهای موها در کوتاه کردن بسیار مهم است. در صورتی که بیش از حد کوتاه کنید، ممکن است شکل صورت شما زشت شود.
3. پوشیدن لباس‌های مناسب: با پوشیدن لباس‌های مناسب و متناسب با سبک کوتاه مویی خود، می‌توانید نگاه‌های دیگران را به سمت موهایتان جلب کنید.
4. استفاده از ابزارهای مناسب: انتخاب ابزارهای مناسب برای مدل دادن موی کوتاه شما، می‌تواند به شما کمک کند تا آن را بهترین شکل ممکن قرار دهید.
5. رعایت مداومت در مراقبت از موها: به رعایت روزانه روش‌های مراقبت از موهایتان، مانند مسواک زدن آن، کمک می‌کند تا موهایتان همیشه تمیز و به شکل مطلوب باشند.
6. مراجعه به آرایشگر حرفه‌ای: در صورتی که نمی‌توانید موهایتان را به شکل مطلوب خود قرار دهید، بهترین راه حل این است که به آرایشگر حرفه‌ای مراجعه کنید و نظرات او را جهت داشتن موهای شیک و جذاب بپذیرید.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

نحوه ی برگزاری کلاسهای کوتاهی مو به چه صورتی است؟

کلاس ها در دو مرحله ی مبتدی و پیشرفته و به حالت عادی و فشرده و به صورت خصوصی و گروهی و نیمه خصوصی برگزار میشود.

آیا آموزشگاه من را به عنوان کارآموز قبول می‌کند؟

بله. در صورت تایید مربی مانکان پذیر است.

اگر نیاز به آموزش بیشتر داشتم باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟

جلسات رفع اشکال در پایان دوره برگزار میشود.

برای ثبت نام در دوره کوتاهی مو چقدر هزینه باید بپردازم؟

چون قیمتها متغییر است جهت کسب اطلاع بیشتر با آموزشگاه تماس حاصل فرمایید.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:

آموزش کوتاهی مو در قم، بهترین آموزشگاه کوتاهی مو، مرکز آموزش کوتاهی مو، اموزش کوتاهی مو، بهترین کلاس کوتاهی مو، کوتاهی مو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی،، مدل، مراکز، تخفیفات، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!