آموزش تاتو بدن در قم
  • آموزش تاتو بدن در قم
  • آموزشگاه تاتو روی بدن قم

آموزش تاتو بدن در قم
آموزشگاه تاتو بدن
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • آموزشگاه قم

  • تماس



آموزش تاتو روی بدن در آموزشگاه هایپر بیوتی قم
آموزش فوق تخصصی تاتو بدن صفر تا صد به صورت حرفه ای در آموزشگاه هایپر بیوتی در قم

آموزش تخصصی تتو بدن در آموزشگاه هایپر بیوتی با مدیرت *** با آموزش آخرین متدهای روز و ارائه مدرک فنی حرفه ای و بین المللی



آموزش تاتو بدن در قم | آموزشگاه تاتو روی بدن قم

آموزش تاتو بدن در قم

آموزشگاه تاتو روی بدن قم

آموزش تاتو بدن در قم -یکی دیگر از روش های آرایش کردن که تقریبا عمری پایدار تر نسبت به بقیه سبک ها نیز دارد، تتو می باشد. از آنجایی که یادگیری تتو متقاضیان زیادی بهتر است قبل از هرچیزی به توضیح درباره های دوره های لازم برای گذراندن سیر آموزش این حرفه بپردازیم.

دوره هایی مانند طراحی هنری، چگونگی رعایت بهداشت، جلوگیری از آلودگی متقابل و نهایتا آناتومی و فیزیولوژی خواهد بود. خوب است بدانید مطالبی که به عنوان اولین مباحث آموزش تتو ارائه شدن دارای عیوب و مشکلاتی است. خوشبختانه امروزه این مشکلات و نقایص برطرف شده و طی آخرین اطلاعات بدست آمده متقاضیان در این عرصه می توانند به صورت حرفه ای آموزش دیده و نهایتا به موقعیت آرمانی خود دست پیدا کنند.

آموزشگاه تاتو روی بدن قم

آموزش تاتو بدن در قم

در اینجا به بررسی و معرفی آموزشگاه تاتو روی بدن قم می پردازیم.

مباحث آموزشی در بهترین مراکز آموزش تاتو بدن در قم:

• آگاهی کامل از پوست
• شناخت روش های انجام گرفتن تتو بدن و آنالیز
• بینش کامل در رابطه با انواع مختلف سوزن ها و کارکرد آنها در تتو
• بدست آوردن اطلاعات کافی در زمینه کارکردن با دستگاه های تتو
• انجام دقیق شابلون سازی و پیاده کردن طرح روی بدن بدون نیاز مبرم به تبحر در نقاشی و طراحی
• روش منتقل کردن طرح و نقش روی بدن
• تئوری تتو: شناخت دستگاه، رنگ ها، سوزن ها، بی حسی و لوازم مورد نیاز در انجام‌ تتو
• تدریس کاملا حرفه ای فنون تتو با بهره گیری از بروز و جدید ترین اسلوب
• تعلیم دادن توپر کردن نقش ها و طرح های گوناگون
• آموزش طریقه سه بعدی کردن نقوش ایجاد شده روی بدن
• روش منتقل کردن رنگ به زیر پوست
• نحوه انجام کاور و ترمیم طرح های قدیمی و خراب تتو
• اصول و روش های صحیح و نوین مراقبت از تتو
• تدریس کامل و واضح لاین ها (خط ها)

آموزش و اجرا تمامی نقوش و طرح های تاتو از جمله: تاتو گریواش، تاتو طرح پرتره، تاتو بیو، تاتو فونت بیو
تاتو گریبال، تاتو مائوری، تاتو گری وایت، تاتو تراش پولکا، تاتو ژئومتریک، تاتو سوارلیسم، تاتو نئوجاپنز، تاتو هارور، تاتو رئالیسم، تاتو لترینک.

طرح ها و سبک های تاتو بدن خودرا انتخاب کنید:

اولین گام در صورت گرفتن یک کار تتو زیبا، تقریبا بستگی به شخص متقاضی دارد که آیا می تواند طرح مد نظر خودرا هنرمندانه ترسیم کند و یا خیر. این در حالی است که بعضی دیگر از اشخاص پیش از مراجعه به آرایشگر که اطلاعات کافی دربارهء نقش مورد علاقه خود داشته و یا این که تمایل به طرح و نقش های روی مد امروزی دارند.

بعضی دیگر از افراد نیز تنهایی را به پسندند که قبلاً آنها را روی بدن افراد مشهور مثل هنرمندان ورزشکاران و غیره دیده باشند… اما به هر حال افراد هر طرحی را که انتخاب کرده باشند شما به عنوان فرد انجام دهنده و یا آرایشگر موظف هستید نقشه انتخاب شده را به زیبایی و هنرمندانه بکشید و یا طراحی کنید.

قرار دادن تتو روی بدن:

اینکه طرح تتو کجای بدن شما پیاده شود کاملاً به شما بستگی دارد که کدام عضو گزینه انتخابی شما باشد و این امکان وجود دارد که اگر شما برای بار اول اول به سراغ تاتو رفته اید مانند اکثر افراد نواحی جلوی بدن را برگزینید معمولاً شامل درد کمتری نیز می‌شود.

اغلب افراد تمایل به دیده شدن طرح تاتوی خود دارد برای همین اعضای را انتخاب می کنند مثل دست و پاها حتی روی کمر که بیشتر در معرض دید افراد قرار بگیرد.

اگر شما هم جزء آن دسته از افراد هستید این سوال برایتان پیش آمده که خالکوبی در کدام بخش از بدن سبب بیشتر شدن جذابیت آن می شود پاسخ دهیم نواحی و بخش هایی را که دارای حس لمس تر و بیشتری هستند طبیعتاً می توانند جلوه ای زیباتر از خال کوبی روی بدن شما را ایجاد کنند.

نشان دادن شناسه ی با اعتبار شما پس از تصمیم گیری نهایی در مورد طراحی خالکوبی و انتخاب هنرمند و یا ورزشکار خود یکی از ملزومات کار است که برای اثبات صورت می گیرد البته این امکان وجود دارد تا از شما مواردی همچون آدرس و شماره تلفن نیز درخواست شود.

همان طور که ذکر شد، تاتو رشته پرطرفداری بوده و طبیعتا افراد زیادی در حال یادگیری آن هستند؛ در هر صورت اگر شما نیز متمایل به یادگیری این شیوه آرایشی و زیبایی هستید، کافی است به مراکز آموزشی مراجه کنید. در برهه اول یادگیری در اولویت قرار می گیرد و این که از قبل سر رشته ای داشته باشید مهم و اساسی نیست؛ اما توصیه ما مراجعه به مراکز آموزشی معتبر و موثق است تا علاوه بر این که در مدت زمان کوتاهی بتوانید یک تاتو کار فعال و حرفه ای شوید، بلکه شما قادر هستید مدرک دریافت کرده و کار خودرا در اسرع وقت شروع کنید.

تاتو بدن چیست و تاریخچه آن به کجا می رسد؟

تاتو سبکی از آرایش و جلوه بخشی به اعضای بدن به شمار می رود که خوشبختانه برعکس خیلی از روش های دارای عمری پایدار و متداوم است. در این روش که اصطلاحا به خال کوبی هم شهرت دارد، طرح و نقش های دلخواهی بر روی اعضای بدن طراحی یا حک می شود. شاید شما تصور کنید این با توجه به این که خال کوبی امروزه در جوانان که فرقی در پسر و دختر بودن آنها نیست، مد شده است،

پس حتما امری بدون سابقه دیرینه است؛ درحالی که اصلا اینطور نیست و استفاده از تاتو به ۴۰۰۰ سال پیش برمیگردد زمانی که اجتماعات مختلف در کشور های مختلف بنا به هر دلایلی از آن بهره وری لازم را می کردند؛ اما اگر بخواهیم درباره معنای لغوی آن بحث کنیم،

باید بگویم، ماهیت این شیوه جلوه بخشی اعضا، از کشور واقع در قاره اقیانوسیه به نام تاهیتی برمی گردد، البته استفاده از آن ظاهرا با توجه به مدارک به دست آمده از تندیس های کشف شده در لرستان و پازیریک، در بین مردم ایران باستان نیز رایج بوده است.

کاربردها و انجام تاتو روی بدن:

مردم ایران باستان اصولاً انسان هایی بودند که عقاید خاصی داشتند که البته بیشتر آنها خرافات بوده است. یکی از این عقاید عجیب استفاده از تاتو به‌منظور افزایش مهر شوهر بر همسر بوده است.

انجام خالکوبی همانطور که پیش از این ذکر شد سبب می‌شود که اعضای خالکوبی شده یا تتو کاری شده جلوه زیباتری به خود بگیرند البته این شیوه زیبایی بیشتر در بین جوانان رواج دارد. گاهی اوقات ممکن است پیش بیاید که افراد به دلیل مشکلات مختلفی که امکان دارد دچارش شده باشند به تاتو کارانی رجوع کنند که در دوره های آموزش حرفه ای شرکت نکرده و دارای مدارک معتبر نیستند و این اصلی ترین عامل آسیب رسی به پوست می باشد.

تصور این که تاتو تنها جنبه زیبایی و جوان پسندانه دارد، درست نیست. برای مثال ممکن است صورت شما در اثر حادثه آسیب دیده به گونه ای که نیاز به بخیه باشد، شاید عارضه به وجود آمده درمان و برطرف شود اما جای بخیه همیشه روی صورت شما خودنمایی خواهد کرد؛ اینجاست که نیاز به کارکرد درمانی تاتو می شود. البته بعضی از آسیب ای پوستی ممکن است اکتسابی و ارثی بوده و وجود آن حس ناخوشایندی را در شما ایجاد می کند.

در گذشته های نه چندان دور افرادی به تاتو تمایل داشتند که دارای روحیه قلدری و یا اصطلاحا سرکش و یاغی بودند؛ اما امروزه با تغییر روند زندگی انسان ها استفاده از تاتو در بین افراد مشهور مثل هنرمندان، ورزشکاران و… دیده می شود و همین امر بزرگترین دلیل برای این است که جوانان نیز به انجام خالکوبی گرایش پیدا کنند و یا حتی گروهی از آنها به فکر کسب درامد از حیطه می افتند و سعی می کنند اموزش های مختلف را برای انجام آن تعلیم ببینند.

تفاوت بین روش انجام تاتو در قدیم و جدید:

در زمان های قدیم به دلیل نبود امکانات و نبود پیشرفت علمی، تاتو به شیوه های دردناک و ناخوشایند صورت گرفته و حتی انجام آن برای افرادکاردان هم کاری دشوار بود. خوشبختانه امروزه با ظهور دوره های آموزشی زیر نیز افراد و مدرسان حرفه ای، سبک های انجام خالکوبی مدرنیته تر شده همچنین مقدار درد نیزبسیار کاهش یافته.

در قدیم برای انجام این کار در ابتدا نیاز داشتند که طرح را با استقاده از سوزن هایی بر روی پوست می کشیدند که البته این کار در کنار خون ریزی کمی صورت می گرفت.

در مرحله دوم نوبت به استفاده از مواد رنگی همانند: سرمه، نیل، آب تره، دوده و رنگ های طبیعی ای که عمر زیادی داشته باشند، می رسید. از انجایی که دراین روش قدیمی اصول بهداشتی رعایت نمی شود بنابراین از این لحاظ اصلا مورد تایید نیست چرا که ملاحظه نکردن اصول و قوانین بهداشتی در این امرعواقب بدی همچون: بروز بیماری های پوستی را به همراه دارد و خواهد داشت؛ و این امر اصلی ترین ترین عامل تفاوت روش های نوین بروز با روش های دمده، قدیمی و غیر بهداشتی است. در واقع روش کاری که دوره های آموزشی شرح داده می شود.

بدین صورت است که: اصلیت این کار استفاده از سوزنی به نام سر طلایی است، در مرحله اول تاتوکاران حرفه ای و آموزش دیده با استفاده از یک خودکار کمرنگ طرح لازمه را به نحوی کمرنگ ر روی بدن فردطراحی می کنند؛ سپس نقش کمرنگ کشیده شده را با استفاده از سوزن های سر طلایی که پیش از این درباره اهمیت آنها گفتیم،

طرح خالکوبی می شود. خوب است بدانید از دیگر کارایی های این سوزن این است که عامل انتقال جوهر به زیر پوست نیز به شمار می رود؛ همچنین بهره گیری از آن خون ریزی و درد خیلی کمتری را نسبت به شیوه های قدیمی دارد.

حکم تاتو در قوانین ایران و از نظر اسلام چیست؟

خوشبختانه استفاده و انجام تاتو جرم و یا تخلف محسوب نشده و شامل حبس و… نمی شود و البته این مورد برای برگزار کردن و سیر دوره های آموطشی نیز صدق می کند. طی آخرین بیانیه ی وزارت بهداشت: انجام تاتو و خالکوبی باید در یک محیط بهداشتی، استریل شده و توسط افرادی مجرب، کاردان و حرفه ای و آموزش دیده صورت بگیرد.

تاکید دین اسلام بر این است که هر امری که سبب به ایجاد ماده ای بر روی پوست شود که علاوه بر کاربرد های دیگر مانع رسیدن آب وضو و غسل به بدن شود، حرام است.

اما از آنجایی که جوهر تاتو به زیر پوست تزریق می شود مانعی برای روانه شدن آب بر روی پوست نبوده، ونیز هیچ مرجع تقلیدی آن را حرام ندانسته و اعلام کرده اند وضو و غسل در چنین شرایطی نیز صحیح می باشد.

آیاتاتو بدن دردناک است؟

تا اینجا به این امر واقف شدیم که برای تاتو باید از سوزن هایی بهره لازم را برد که این ممکن است کمی درد را برای شما به همراه داشته باشد، اما به احتمال زیاد افرادی که این گزینه برای زیباتر شدن بدن خود انتخاب می کنند می دانند که طاووس خواسته اند و باید جور هندوستان را بکشند؛ بدین منظور که شما خوب رویی هرچه بیشتر باید این میزان درد را متحمل شوید.

شایان ذکر است که افراد دوره دیده و با تبحر در جریان هستند که در افراد و اعضای مختلف بدن متفاوت است. به عنوان مثال قسمت هایی از بدن که دارای رشته های عصبی تقریبا بیشتری نسب به سایر اجزای بدن دارند و همچنین در نزدیکی استخوان حساس تاندون قرار دارند ممکن است درد احساس شده در افراد بیشتر باشد. در مقابل اما نواحی ای که دارای چربی بیشتر هستند، مقاومت بیشتری داشته و طبیعتا درد کمتری را شامل می شوند.

انتخاب حرفه تاتو بدن به عنوان شغل در ایران:

همان طور که گفته شد یادگیری حرفه‌ی تاتو، نسبتا متقاضیان زیادی دارد؛ در هر صورت اگر شما نیز جزء آن افراد می باشید که به این حرفه علاقه‌مند هستید و قصد ادامه و یادگیری آن را به صورت حرفه ای دارید، باید در مراکز وپژوهشکده هایی که متخصصین در آنجا به هنرجویان اموزش های لازم را می دهند شرکت کنید این مورد گام اول برای یادگیری به محسوب می شود و از پیش بلد بودن نیز ملاک محسوب نمی شود.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

بازار کار برای تاتو در شهر قم وجود دارد؟

بله. با توجه به علاقه و سمت و سوی جوانان ما به سمت انجام تاتو در صورتی که دوره آموزشی را با موفقیت بگذرانید و مهارت لازم را کسب نمایید میتوانید درآمد خوبی از این طریق در شهر قم به دست بیاورید.

شیوه برگزاری کلاس های تاتو در قم به چه صورتی است؟

کلاس های آموزشی دوره‌ی تاتو در سه حالت خصوصی، نیمه خصوصی و گروهی برگزار میشود که کلاس های خصوصی بین ۱ تا ۳ نفر، نیمه خصوصی ۳ تا ۸ نفر و گروهی از ۸ تا 15 نفر خواهد بود. امکان برگزاری کلاس ها به صورت فشرده یا عادی نیز وجود دارد.

افراد شهرستانی در شهر قم میتوانند در دوره آموزشی تاتو ثبت نام کنند؟

اگر تعداد شرکت کنندگان به حد نصاب برسد تشکیل کلاسهای آخر هفته برای افراد شهرستانی امکان پذیر خواهد بود همچنین تدابیری برای خوابگاه این عزیزان در نظر گرفته شده است.

افراد کارمند در شهر قم میتوانند در دوره آموزشی تاتو ثبت نام کنند؟

اگر تعداد شرکت کنندگان به حد نصاب برسد تشکیل کلاسهای آخر هفته برای افراد کارمند امکان پذیر خواهد بود.

در آموزشگاه قم آموزش تاتو به صورت کامل داده میشود؟

با ثبت نام در این دوره‌ی آموزشی به شما تمامی اصول ایمنی و بهداشتی، اصول و قواعد کار انجام تاتو آموزش داده میشود.

هزینه شرکت در دوره آموزشی تاتو در آموزشگاه قم چقدر است؟

در هنگام ثبت نام با توجه به انتخاب نوع و شیوه‌ی آموزشی هزینه آموزش اعلام میشود همچنین شما میتوانید جهت اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید.


کلمات کلیدی:

آموزش تاتو بدن در قم، آموزشگاه تاتو روی بدن قم، تتو روی بدن، گام به گام، از مبتدی تا پیشرفته، حرفه ای، از صفر تا صد، انواع سبک تتو بدن، هزینه و قیمت، مدرک فنی حرفه ای و بین المللی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!