بهترین اکستنشن مژه در قم

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

درج تبلیغات شما در این صفحه + صفحه اختصاصی!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین اکستنشن مژه در قم
  • بهترین مرکز تخخصی اکستنشن مژه در قم

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

اکستنشن مژه
0912652 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اکستنشن مژه
0913474 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نشائیل
0903827 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مهر و ماه
0901294 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اکستنشن مژه
0990481 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اکستنشن مژه
0921439 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین اکستنشن مژه در قم
سالن اکستنشن مژه در قم
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • قم

  • تماس



بهترین اکستنشن مژه در قم در آرایشگاه هایپر بیوتی قم

خدمات تخصصی لیفت و اکستنشن مژه حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در قم

مرکز تخصصی اکستنشن مژه در قم در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای لیفت و اکستنشن مژه



بهترین اکستنشن مژه در قم

بهترین اکستنشن مژه در قم

بهترین اکستنشن مژه در قم – تراکم و پرپشتی مژه‌ها، برای همه‌ی خانم‌ها، دل‌چسب و جذاب است. وقتی مژه‌های بلند و پری داشته باشیم، زیبایی صورتمان، صدچندان خواهد شد. امروزه داشتن بسیاری از ملزومات زیبایی، همانند گذشته دور از ذهن و غیرقابل تحقق، نیست. روش‌های متفاوتی برای زیباتر شدن ابداع‌شده که می‌توان بنا بر شرایط خود، هریک از آن‌ها را برگزید. برای مژه‌ها، می‌توان روش کاشت مژه را امتحان کرد اما روش راحت‌تر و قابل‌دسترس‌تری هم وجود دارد که می‌توان از آن نیز، کمک گرفت. اکستنشن روشی است که هم برای مو و هم برای مژه، کاربرد دارد. با انجام اکستنشن، می‌توان مژه‌ها را، به‌اندازه‌ی کافی، پرپشت، بلند و حالت دار، نمود. جنس اکستنشن ها یا از مواد مصنوعی نظیر، موی سمور، موی اسب، فیبرهای مصنوعی، ابریشم و یا از موی طبیعی انسان، می‌باشد.

شاید با خود بگویید، استفاده از اکستنشن و چسباندن آن‌ها به مژه‌ها، روشی غیرطبیعی، مصنوعی و آسیب‌زاست و بهتر است که از روش‌های طبیعی و مثلاً خانگی برای تقویت و افزایش ضخامت و تراکم مژه‌های خود، استفاده کنیم اما باید بدانید روش‌ها و درمان‌های خانگی بسیار زمان‌بر بوده و صبر و حوصله‌ی زیادی را می‌طلبد. ضمن اینکه، استفاده از اکستنشن، اگر توسط متخصص آن انجام شود، هیچ مشکلی را برای شما به همراه نخواهد داشت و مهم‌تر اینکه، بسیار سریع، شما را به هدف خود می‌رساند.

مرکز تخصصی اکستنشن مژه در قم

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین مرکز تخصصی مرکز تخصصی اکستنشن مژه در قم می پردازیم.

انواع مدل‌های اکستنشن مژه:

اکستنشن کلاسیک مژه‌ یا کاشت تک‌به‌تک مژه:

در این روش، همان‌گونه که از نامش پیداست، مژه‌ها به‌صورت تک‌تک، بر روی مژه‌های اصلی شما، نصب می‌گردد. برای انجام این کار، از چسب‌های مخصوص و بادوامی استفاده می‌گردد که هم می‌تواند روشن باشد و هم مشکی. مدت ماندگاری اکستنشن کلاسیک بر روی چشم‌ها، ۴ الی ۶ هفته می‌باشد که مدت‌زمان کمی نیست. در طول این مدت، مانعی برای شست‌وشوی صورت و استحمام نیست هرچند که به دلیل چسبی بودن مژه‌ها، هرچه کمتر با آب تماس پیدا کنند، اتصال محکم‌تر و بهتری خواهند داشت.

در این روش، برای هر چشم می‌توان تا 80 عدد مژه هم استفاده کرد. لازم به ذکر است اگر تعداد مژه‌ها بیشتر از این مقدار باشد، چشم حالتی مصنوعی و غیرطبیعی به خود می‌گیرد و با اولین نگاه، همه متوجه دست‌کاری در مژه‌هایمان، می‌شوند.

نکته‌ی دیگری که سبب اطمینان خاطر برای انجام اکستنشن مژه می‌شود، این است که مژه‌های مصرفی برای کار، به‌هیچ‌عنوان از موی حیواناتی که احتمال آلودگی در موهایشان وجود دارد، نیست و تنها از موهایی برای این روش، استفاده می‌شود که صد درصد پاکیزه و استریل باشند.

اکستنشن به روش سه‌بعدی یا والیوم:

در روش سه‌بعدی، ۲ الی ۵ مژه، به هریک از مژه‌های طبیعی شما، چسبانده می‌شود. البته این مژه‌ها، بسیار نازک و سبک و از جنس ابریشم هستند تا چشمان شما، احساس سنگینی و ناراحتی نداشته باشد. اینکه تنها ۲ عدد تار به هریک از مژه‌های ما وصل شود یا ۵ عدد، تنها به میزان ضخامت و قدرت تحمل آن‌ها، وابسته است که تشخیص این نکته بر عهده‌ی اکستنشن کار ماهر است. بد نیست بدانید که این روش یعنی روش سه‌بعدی از روش کلاسیک، ماندگاري و دوام بیشتری دارد و حتی سبک‌تر، نیز هست.

اکستنشن مژه از نوع مگا والیوم:

برخی افراد هستند که سلیقه‌ای متفاوت‌تر، از سایرین داشته و شاید بیشتر از حد معمول به دنبال جلب ‌توجه‌اند. البته این امر حتماً نمی‌تواند چیز بدی بوده و همان‌طور که گفته شد بستگی به نظر و سلیقه‌ی هر شخص دارد که ظاهرش چگونه باشد؛ مثلاً اینکه شاید کسی دلش بخواهد، مژه‌هایش را خیلی زیاد پرپشت و مشکی کند. روش اکستنشن مگاوالیوم برای این افراد، طراحی‌شده. در حالت مگاوالیوم، تعداد ۷ الی ۱۲ عدد تار ابریشمی با توجه به ضخامت و قدرت تحمل مژه‌ی طبیعی شخص، بر روی آن نصب می‌گردد.

تفاوت اکستنشن مژه و مژه‌های مصنوعی:

حتماً همه‌ی خانم‌ها حداقل یک‌بار از مژه‌های مصنوعی، استفاده کرده‌اند و آگاه‌اند که مژه‌های مصنوعی همان‌طور که از نامشان پیدا است، کاملاً مصنوعی و غیرطبیعی‌اند؛ یعنی همه، تنها با یک نگاه به چشمان ما، از مصنوعی بودن مژه‌هایمان، باخبر می‌شوند. تازه اینکه چسب‌های استفاده‌شده برای نصب مژه مصنوعی، به‌اندازه‌ی کافی ناسالم و حساسیت‌زا می‌باشند. طول مدتی هم که می‌توان مژه‌ی مصنوعی را بر روی چشم تحمل کرد، شاید نهایتاً یک‌شب باشد، چون هم احساس سنگینی دارد و هم به سبب چسب شیمیایی زیر آن، امکان عفونت چشم وجود دارد.

برعکس در اکستنشن، مژه‌های نصب‌شده نه‌حالتی غیرواقعی و مصنوعی داشته و نه طول عمر کوتاه یک‌شبه دارند چون مژه‌های اکستنشن تا جای ممکن شبیه به مژه‌های طبیعی ما هستند و تا چند هفته، حالت خود را حفظ می‌کنند. تحمل آن‌ها سنگین و سخت نبوده و احساس بدی نخواهیم داشت.

تفاوت اکستنشن با کاشت مژه:

این دو روش کاملاً باهم تفاوت دارند. هنگام کاشت، حتماً از موهای کاملاً طبیعی استفاده می‌شود و تار موی مصنوعی، هیچ کاربردی ندارد و دیگر این‌که در روش کاشت، طول عمر کار، ۶ ماهه بوده و البته با نیازِ به ترمیم، آن‌هم هر دو هفته یک‌بار. در اکستنشن موی مصرفی، اغلب مصنوعی می‌باشد و زمان ماندگاری کمتر است اما دیگر نیازی به ترمیم تا پایان انقضای کار نیست.

نکاتی در مورد کاشت و اکستنشن مژه:

• همان‌طور که می‌دانید، موی انسان پس از گذراندن دوره‌ای مشخص، می‌ریزد و به‌جای موی ریخته شده موی جدیدی، می‌روید. این اتفاق در مورد ابرو و مژه هم صدق می‌کند؛ بنابراین با ریزش مژه‌ی طبیعی، اکستنشن و تار مصنوعی چسبیده به آن‌هم خواهد افتاد. به همین علت معمولاً عمر مفید اکستنشن حدود، یک ماه است.
• علاوه بر این‌که قدرت تحمل و ضخامت مژه‌های طبیعی شخص، برای اینکه بتوان اکستنشن پرپشت‌تر و شلوغ‌تری را بر روی مژه‌ها کارکرد، بسیار تأثیرگذار است، تعداد مژه‌های طبیعی فرد نیز برای کاشت بیشتر مژه، مهم است. چراکه مژه‌های مصنوعی را تنها می‌توان به مژه‌های طبیعی، وصل کرد و چسباند و اگر تعداد مژه‌های طبیعی کم باشند به همان میزان، تعداد تارهای اتصالی مصنوعی هم کمتر خواهد بود.
• در خصوص بلندی تارهای مصنوعی، باید بدانید که حداکثر طول آن‌ها باید، ۲ برابر باشد چون بیشتر از این مقدار تنها باعث ریزش مژه‌های طبیعی می‌شود. به‌خصوص اگر مژه‌های ضعیفی هم داشته باشیم. تازه اینکه بلندی بیش‌ازحد از حالت طبیعی و نرمال بودن مژه‌ها، کم می‌کند.
• در مورد اکستنشن قبل از هر اقدامی، باید فردی باتجربه و بامهارت را پیدا کنیم که کاشت مژه را به بهترین شکل و با کمترین آسیب برایمان انجام دهد. منتها باوجود انجام کار به بهترین نحو و استفاده از بهترین مواد و وسایل، ممکن است بازهم افرادی به دلیل حساسیت بالای پوست و چشمشان، دچار مشکل شوند. به همین خاطر توصیه می‌گردد که ابتدا ۲ یا ۳ عدد مژه‌ی مصنوعی بکارید و بعد از گذشت چند روز اگر ديديد مشکلی برای شما پیش نیامد، سپس اقدام به تکمیل اکستنشن مژه‌های خودنمایید. در غیر این صورت،
• است دیگر اقدام به انجام این کار نکنید.
• پس از کاشت مژه، رعایت برخی موارد، لازم است؛ مثلاً اینکه، پس از اکستنشن مژه، نباید چشم‌ها مالیده و یا خارانده شوند و اگر هم به‌ناچار مجبور به انجام این کارها شدیم، با نهایت ملایمت باشد. یا مثلاً نباید از سونای بخار استفاده کرد. به هنگام شست‌وشو و استحمام هم سعی شود که فشار آب به شکل مستقیم به چشم‌ها برخورد نکند.
• اکستنشن مژه باوجوداینکه می‌تواند بسیار به زیباتر کردن چشم‌ها، کمک کند اما به همه پیشنهاد نمی‌شود. اگر شما از مژه‌ای نسبتاً پرپشت و بلندی برخوردارید چندان نیازی، به کاشت و یا اکستنشن ندارید و اگر هم گاهی تمایل داشتید که مثلاً در برخی جشن‌ها و مهمانی‌های خاص، بیش از مقدار معمول به زیبایی چشم‌های خود بیفزایید، می‌توانید به‌طور موقت از مژه‌های مصنوعی کمک بگیرید. اکستنشن بیشتر برای کسانی لازم است که مژه‌های بسیار کم‌پشت و کوتاهی دارند مثلاً طول مژه‌هایی کمتر از ۳ میلی‌متر.

آیا اکستنشن به مژه‌های طبیعی، آسیب می‌رساند؟:

طبیعی است که هر کاری را اگر فردی ناوارد و بی‌تجربه انجام دهد، نتیجه‌ی نامطلوبی به دنبال خواهد داشت. اکستنشن هم از ین قاعده مستثنا نیست. اگر آرایشگری که به او مراجعه می‌کنید از تخصص کافی در این زمینه برخوردار باشد و کاشت مژه را به بهترین شکل انجام دهد، هیچ آسیبی را برای شما در پی ندارد. تنها ممکن است نسبت به چسب مصرفی کمی حساسیت و یا آلرژی داشته باشید. آگاه باشید که در طی اکستنشن، نباید هیچ درد یا سوزشی احساس کنید در غیر این صورت بدانید یک جای کار ایراد دارد و آرایشگر کار بلد نیست. ضمناً قبل از اینکه اجازه‌ی چسباندن مژه‌ها را بدهید بررسی کنید که به‌هیچ‌وجه حاوی فرمالدهید نباشد. چون این ماده بسیار خطرناک و مضر است.

نحوه‌ی مراقبت از اکستنشن مژه:

بعد از انجام اکستنشن، مژه‌ها به‌اندازه‌ی کافی پرپشت و مشکی می‌شوند و دیگر نیازی به استفاده از ریمل نیست و در صورتی هم که از ریمل استفاده شد، تنها آغشته شدن نوک مژه‌ها به آن، کافی خواهد بود و جنس ریمل را هم از انواعی انتخاب کنید که به‌راحتی با آب، پاک‌شده و شسته می‌شوند. برای افزایش طول و عمر و تقویت مژه‌ها هم می‌توان از روغن‌های مخصوص آرایش، بهره برد. به‌منظور شست‌وشوی صورت و پاک کردن آرایش چشم‌ها هم می‌توان از ژل‌های شوینده و یا شامپو بچه، کمک گرفت. در آخر اگر برای پاک‌سازی کامل، نیاز به دستمال، داشتیم، لازم است جنس آن نرم و لطیف بوده و به‌آرامی و با ملایمت، استفاده شود.

قبل از اکستنشن، چه مواردی را باید رعایت کرد؟:

بهتر است برای انجام کاشت و چسباندن مژه، آن‌ها را کاملاً خشک نگه‌دارید. به همین علت تا چند ساعت قبل از مراجعه به سالن زیبایی برای کاشت، صورتتان را به آب نزنید تا مژه‌ها کاملاً خشک باشند.

دیگر اینکه، ۲۴ و ۴۸ ساعت مانده به انجام اکستنشن، به ترتیب از انجام ورزش‌هایی که باعث عرق کردن شما و شنا و سونا خودداری کنید. چون تمامی این موارد، رطوبتی به مژه‌های شما می‌دهد که به هنگام چسباندن مژه‌های مصنوعی، مشکل‌ساز می‌گردد.

مزیت‌های اکستنشن مژه:

اکستنشن نسبت به مژه‌های مصنوعی، حالت طبیعی‌تری داشته و از دوام بیشتری برخوردار است. وقتی اکستنشن انجام شد، به‌اندازه‌ی کافی نتیجه‌ی کار، راضی‌کننده خواهد بود که دیگر نخواهید از وسایل آرایشی هم چون ریمل، استفاده کنید. دیگر اینکه در صورت استفاده از لنزهای چشمی، مانعی برای شما وجود ندارد. در مورد کاشت مژه هم می‌توانید تا جای ممکن سلیقه‌ی خود را اعمال کنید و مدلی که دوست دارید را انتخاب کنید. انجام این کار اگر توسط فردی بامهارت صورت گیرد به‌هیچ‌وجه درد و ناراحتی‌ای برای شما در پی ندارد. در آخر اینکه اکستنشن زمان زیادی را از شما نمی‌گیرد و طی حدود یک ساعت کار مژه‌های شما تمام می‌شود.

عوارض اکستنشن مژه:

واقعیت این است که هر کاری درست و اصولی انجام نشود، به‌طورقطع، زیان‌بار است. اکستنشن هم باید توسط فردی بامهارت و البته دل سوز و نگران سلامت مشتری، انجام شود. در غیر این صورت امکان دارد به هنگام چسباندن مژه، مژه‌های بالایی و پایینی به هم بچسبد و باعث کنده شدن آن‌ها شود. احتمال ورود چسب به داخل چشم هم وجود دارد که اصلاً خوشایند نخواهد بود. ورود مژه‌ی مصنوعی هم به داخل چشم، به‌عنوان یک جسم خارجی بسیار، ناراحت‌کننده است. تمامی این موارد، با درصد زیادی برای شما پیش می‌آید، اگر فردی که به آن مراجعه می‌کنید، ناشی و کار نابلد باشد. پس مراقب باشید.

هزینه‌های اکستنشن مژه:

اینکه کجا و پیش چه شخصی، اکستنشن مژه انجام دهید، می‌تواند قیمت را بالا و یا پایین ببرد. البته که هر کاری باقیمت مناسب و پایین، دلیل بر کیفیت پایین آن نیست، اما طبیعی است که افراد باتجربه و بامهارت که به دلیل کیفیت بالای کار خود، شهرت یافته و اسم درکرده‌اند، قیمت بالاتری نسبت به افراد بی‌تجربه و تازه‌کار، دریافت کنند. تازه این‌که اگر شما از آرایشگر خود بخواهید از تارهای موی طبیعی استفاده کنند، قیمت بیشتری نسبت به تارهای مصنوعی داشته و پرپشتی و پرحجمی کار هم چون نیاز به تارهای بیشتری دارد، هزینه را بیشتر می‌کند. رفتن به مراکز و سالن‌هایی هم که در مناطق لوکس و بالای شهر قرار دارند، در افزایش قیمت بی‌تأثیر نیست.

مراقبت‌های مژه بعد از اکستنشن:

• استفاده از پاک‌کننده‌های روغنی و چرب، پیشنهاد نمی‌شود. ریمل هم تنها باعث می‌شود که مژه‌های شما سنگین شده و خراب شوند و به دنبال آن‌، دچار ریزش گردند.
• هنگام پاک کردن آرایش چشم‌ها، از حلال‌ها و پاک‌کننده‌های مناسب، استفاده کرده و به‌آرامی دستمال یا چوب‌پنبه را اطراف چشم‌ها بکشید. زمان خوابیدن به روی صورت نخوابید چون فروکردن سروصورت بر روی بالش تنها باعث می‌شود، به‌مرور فرم مژه‌ها به‌هم‌ریخته و کج‌وکوله شوند.
• دست‌کاری کردن مژه‌ها اصلاً کار درستی نیست. زمانی هم که خواستید مژه‌های مصنوعی را زودتر از موعد از چشم خود حذف کنید، نباید سعی کنید که آن‌ها را خودتان و با دست، جدا کنید چون در این حین، حتماً مژه‌های طبیعی چشم هم کنده می‌شود. اصلاً دست‌کاری کردن مژه‌ها علاوه بر موارد یادشده باعث تضعیف ریشه‌ی آن می‌شود و سبب ریزش مژه‌ها به‌صورت غیرطبیعی و خارج از چرخه‌ی رشد می‌گردد. ممکن است حتی تار مژه‌ای که به خاطر دست‌کاری ما دچار ریزش شده، دیگر درنیاید.
• اکستنشن مانعی برای استفاده از لنزهای چشمی ایجاد نمی‌کند ولی بهتر است بعد از اکستنشن حداقل نصف روز زمان گذشته باشد سپس لنز موردنظر را در چشم، قرار دهیم.
• شانه کردن مژه‌ها هم برای اینکه مژه‌هایتان به‌هم‌ریخته نبوده و مرتب باشد، کار مناسبی است. برای این منظور برس های ظریفی مخصوص شانه کردن مژه وجود دارد که می‌توانید از بازار تهیه‌کرده و استفاده کنید. سعی کنید به‌طور روزانه این عمل را انجام دهید ولی با نهایت آرامش و ملایمت.
• اهمیت به‌راحتی بالش و روکش آن‌هم مهم است. از هر پارچه‌ای برای روکش کردن بالش زیر سرتان استفاده نکنید. بهترین پارچه، پارچه‌هایی از جنس ابریشم و ساتن هستند چون هم نرم و لطیف‌اند و هم مانع اصطکاک بین صورت و پارچه می‌شوند. چنین پارچه‌های نرمی علاوه برافزایش طول عمر مژه‌ها و عدم کنده شدنشان، از چروک شدن پوست صورت نیز جلوگیری می‌کنند. تازه اینکه شما با قرار دادن سرخود بر روی این مدل بالش‌ها خواب راحت‌تر و آرام‌تری را تجربه خواهید نمود.
• مالیدن بی‌مورد، خاراندن محکم و کشیدن مژه‌ها هم ممنوع است.
• هنگام شست‌وشوی صورت، مراقب باشید فشار آب برخورد شدیدی با چشم‌هایتان نداشته باشد تا مبادا مژه‌ها کنده شوند.
• مصرف ریمل هم چندان ضرورتی ندارد ولی در صورت مصرف، ریمل‌های ضد آب، پیشنهاد نمی‌شود و ریمل‌هایی مخصوص مژه‌های اکستنشن شده در بازار وجود دارد که می‌توان آن‌ها را تهیه کرد. استفاده از فرمژه هم کاملاً اشتباه است. چون صد در صد مژه‌ها کنده می‌شوند.
• پدهای پاک‌کننده آرایش چشم هم اگر از جنس کتان باشد بهتر است.
• در 24 ساعت اول پس از کاشت مژه هم اصلاً صورت و به‌خصوص چشم‌هایتان را با آب تماس ندهید چون چسب مژه‌ها به‌قدر کافی خشک نشده و نباید قبل از اتصال کامل با آب مخلوط شوند.
• حرارت مستقیم سشوار، حمام داغ و سونای بخار، همگی حالت مژه‌ها را به‌هم‌ریخته و حتی ممکن است چسب مژه‌ها را خراب کند.
• بعد از گذشت دو یا سه هفته بهتراست اکستنشن مژه‌ها را تمدید و ترمیم کنید تا همانند روزهای اول، جذاب و کامل شوند. دقیقاً مثل زمانی که موی سر رنگ می‌شود و بعد از چند بار شست‌وشو، از درخشش، جلا و پررنگی‌اش کم می‌شود و باید دوباره، مجدداً رنگ شود.

نکات مهم و موردتوجه درباره‌ی چسب مژه:

عوارض چسب نامرغوب:

چسب نامرغوب و قلابی، به‌طورقطع ریزش مژه‌ها، حساسیت و بیماری را به همراه خواهد داشت. علاوه بر جنبه‌ی سلامتی، اگر چسب مصرفی، بی‌کیفیت و نامرغوب باشد، ممکن است که در ابتدای کار، مژه‌های مصنوعی را بچسباند ولی پس از گذشتن مدتی کوتاه و زودتر از موعد، شاهد ریزش آن‌ها خواهید بود. این مورد می‌تواند به دلیل ناکارآمدی و بی‌تجربگی آرایشگرتان‌ هم باشد. چسب‌های موجود در بازار در انواع مختلف بی‌رنگ و سیاه بوده و حتی چسب‌هایی هم هستند که مخصوص چشم‌های حساس و مستعد آلرژی، ساخته‌شده‌اند و می‌توان از آن‌ها بهره برد. مدت‌زمان ماندگاری و دوام چسب‌ها و نیز قدرت چسبندگی آن‌ها باهم فرق دارد؛ مثلاً چسب‌های شرکتی تحت عنوان blink، چسب نسبتاً ضعیفی بوده و تنها طول عمری معادل یک تا سه هفته دارد و هنگام چسباندن هم در عرض ۲۰ الی ٣٠ ثانیه، خشک می‌شود. چسب‌های دیگر دوام بیشتری داشته و حداکثر ۶ هفته دوام دارند؛ بنابراین در مورد چسبی که برای شما استفاده می‌شود از اکستنشن کار خود، سؤال کنید تا در جریان باشید چه نوع چسبی استفاده می‌کند و آیا مورد قبول شما هست یا خیر؟

چسب‌های حرفه‌ای:

این‌گونه نیست که بگوییم، چسب‌های مورداستفاده در کاشت و اکستنشن مژه، صرفاً برای ایجاد اتصال بین تارهای مصنوعی و مژه‌های طبیعی بوده به همین دلیل اگر فقط اتصال انجام شود سایر موارد مهم نیست. در واقع چسبی که استفاده می‌کنید به بخشی از مژه‌های شما تبدیل می‌شود، پس کیفیت آن و اینکه در مجاورت هوا رطوبت خود را از دست ندهد بسیار مهم است. اگر مشکلی در این خصوص پیدا کردید، به کیفیت چسب و مهارت آرایشگر خود شک کنید.

چسب‌های نامرغوب:

همان‌طور که قبلاً نیز اشاره شد، بیشتر سالن‌های آرایشی شناخته‌شده، شهرت خود را مدیون کار باکیفیت خود هستند. برای ارائه‌ی کار باکیفیت هم به مواد و وسایل باکیفیت، نیاز است. در مورد اکستنشن مژه، هرچه چسب کاربردی، مرغوب‌تر و از برند معتبرتری باشد، بالطبع هزینه‌ی دریافتی از شما را بالاتر می‌برد، اما در این مورد نباید دچار شک و تردید باشید چراکه سلامت چشم و مژه‌های شما از هر چیزی مهم‌تر است. بدیهی است که چسب‌های نامرغوب و بی‌کیفیت، نه‌تنها آسیب جدی برای شما ایجاد خواهد کرد، بلکه نتیجه‌ی نهایی کاشت مژه‌ها را هم از حالت دل خواه و مطلوب، دور می‌کند. این حق شماست که از برند چسب اکستنشن اطلاع داشته باشید و از کیفیت آن مطمئن شوید. قبل از انجام اکستنشن، مارک و اسم چسبی که آرایشگرتان می‌خواهد استفاده کند را پرسیده و در موردش تحقیق کنید، سپس اقدام به کاشت مژه نمایید. دقت کنید که اگر آرایشگری از جواب دادن به سؤال شما، سر باز زد و طفره رفت قصد فریب شما را دارد.

بوی خاص چسب:

موضوعی که در مورد چسب‌های مخصوص اکستنشن، وجود دارد این است که در بازار هم چسب‌های پزشکی و بهداشتی وجود دارند و هم چسب‌های غیربهداشتی. منتها چسب‌های بهداشتی، بوی بد و تندی دارند که امکان دارد برای شما آزاردهنده باشد اما تنها کافی است حداکثر تا ۲ ساعت بوی چسب را تحمل‌کنید و در عوض از آسیب‌هایی که چسب‌های غیربهداشتی به دلیل استاندارد نبودنشان، برای شما در پی‌دارند، در امان بمانید. دیگر اینکه برخی افراد بعد از اتمام کار اکستنشن، احتمال ریزش اشک، رطوبت و چسبندگی در چشم را خواهند داشت، اما این موارد بعد از گذشت مدت‌زمان یک شبانه‌روز، از بین رفته و حالت عادی بازخواهد گشت. پس جای نگرانی نیست.

رطوبت:

آرایشگران ماهر و باتجربه، به‌منظور افزایش سرعت و راحتی کار، از چسب‌هایی استفاده می‌کنند که در آن‌ها، مقداری رطوبت و مرطوب‌کننده وجود دارد. رطوبت موجود در محلول چسب، مزیت مهمی دارد و باعث می‌گردد عمل اتصال و چسبیدن بین دو مژه‌ی مصنوعی و طبیعی، آسان‌تر و سریع‌تر، صورت بگیرد چراکه اگر رطوبتی نباشد، اتصال در هوای خشک زمان‌بر بوده، هم‌چنین کیفیت کار هم پایین‌تر می‌آید. پس اگر مدت‌زمان زیادی برای خشک شدن چسب مژه‌هایتان منتظر ماندید، احتمالاً آرایشگر چندان آرایشگر قابلی نیست.

حمام نکنید:

پس از اکستنشن، سعی کنید حتی‌الامکان تا ۲۴ ساعت آینده، حمام نرفته و دوش نگیرید و چشمان خود را با آب تماس ندهید. اجازه دهید چسب مژه به‌اندازه‌ی کافی خشک شود.

استفاده از روغن:

احتمال دارد چند روز بعد از اکستنشن، چسب مژه‌ها کمی سخت و سفت شده و حس بدی را به همراه داشته باشد به‌طوری که شما بخواهید برای رفع ناراحتی اقدام به دست‌کاری مژه‌ها و جداسازی و یا کندن آن‌ها نمایید؛ اما توصیه می‌شود که به‌هیچ‌وجه چنین کاری را نکنید. بعد از پرداخت هزینه‌ی زیاد، واقعاً حیف است اگر مژه‌هایتان را خراب کنید. برای رفع مشکل پیش‌آمده، می‌توانید از روغن‌هایی نظیر زیتون و یا نارگیل بهره ببرید و مژه‌هایتان را چرب کنید اما حواستان باشد که مقدار زیادی از ین روغن‌ها، به مژه‌ها نمالید چون ممکن است مژه‌ها را کلاً جدا و بدتر کار را خراب کند.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین اکستنشن مژه در قم، مرکز تخصصی اکستنشن مژه در قم، اکستنشن مژه حرفه ای در قم، اکستنشن مژه در قم، بهترین سالن اکستنشن مژه در قم، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، قمی، مدل، مراکز، تخفیفان، فوق تخصصی، ارایشگاه

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!