مرکز اکستنشن مو در قم

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

درج تبلیغات شما در این صفحه + صفحه اختصاصی!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • مرکز اکستنشن مو در قم
  • بهترین اکستنشن مو در قم

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

آناهید
0992106 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
آنی
0919195 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
شهبازی
0253290 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اکستنشن مو
0919711 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اکستنشن مو
0930014 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
بانوی فردوس
0253290 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید




آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی قم

خدمات حرفه ای اکستنشن در آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی در قم

آرایشگاه اکستنشن هایپر بیوتی در قم با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای اکستنشن



مرکز اکستنشن مو در قم

مرکز اکستنشن مو در قم

مرکز اکستنشن مو در قم – معیارهای زیبایی از نسلی به نسل دیگر و گاهی از منطقه ای به منطقه ی دیگر متغیر بوده است! و با ورود الگو های مصرف نوینِ زیبایی شناختی و تفاوت در عقیده ی متناسب با زندگی روز انسان و سبک زندگی پیشین او؛ تضاد انکار ناپذیر این ماجرا ملموس تر گشت!

مرکز اکستنشن مو در قم – اما از دیرباز داشتن موهای سالم و زیبا آرزوی هر انسانی بوده و همچنان نیز این مورد از معیارهای ثابت زیبایی است، به خصوص برای آنهایی که بروی ظاهر آراسته ی خود اهمیت ویژه ای قائل هستند؛ اما در صدر تمامی این مباحث و در شرایط نرمال و روتین زندگیمان ما مجبور به گذراندن دوره ای با تدارک های منحصر به فردی هستیم تا به نتیجه مطلوب خودمان برسیم که در بسیاری از موارد؛ تدوین برنامه ای منظم، تعیین بستری با حداکثر بازدهی و تغییر شیوه ی مردودی که در گذشته برای ما نتیجه ای در بر نداشته است، به دور از امکانات و بستر طبیعی زندگی ماست!

بهترین اکستنشن مو در قم

در اینجا به معرفی و بررسی بهترین اکستنشن مو در قم می پردازیم.

از این رو روش های متعددی روی کار آمدند که در میان همه آن ها اکستیشن اهمیت ویژه ای در میان مردم خاصه خانم هایی که به زیبایی موهایشان توجه چندانی دارند؛ پیدا کرده است.
به این صورت که بعضی از افراد بدون صرف این پروسه ی وقت گیر در عرض یک روز موهایی زیبا را به خودشان هدیه می کنند.

خوشبختانه امروزه روش های زود بازدهی مانند اکستنشن این امر را ممکن می سازد و دیگری نیازی نیست که برای رشد موهایمان شماره معکوس به راه بیندازیم و ماه ها منتظر بمانیم!
با استفاده از این روش هیجان انگیز در کمترین زمان و بهترین شرایط ممکن؛ موهایی با جذابترین حالت را تجربه می کنید، به عنوان مثال صادق می توان این مسئله را مطرح کرد که هنرپیشه های هالیوودی که به ظاهرموهای پرپشت و خاصی دارند، در حقیقت معمولا از اکستنشن استفاده میکنند و با این کار نمای بهتری از موهایشان را ارائه می دهند اما سوالی اغلب که ذهن خواننده را قلقلک می دهد این است که آیا این انتخاب موجب ریزش موهایشان نمی شود؟!

اکستنشن مو چیست؟

مرکز اکستنشن مو در قم – در واقع در ساده ترین تعریف می توان اینگونه بیان داشت که اکستنشن، موهایی هستند که برای افزایش عمق و یا حجم موهای اصلی و طبیعی فرد متقاضی به آن اضافه می شوند و دارای انواع متفاوتی هستند که با در نظر گرفتن نوع و جنس مو و البته هزینه با مشاوره از متخصصین آگاه در این زمینه و تعیین بهترین و متناسب ترین مورد می توان انتخاب درست تری داشت.

مهم ترین وجه این ماجرا این است که اکستنشن ها کاملا بی خطر هستند و هیچگونه عارضه و یا مشکلی دامان گیر افراد نمی گردد!

از همین جهت امروزه افراد بسیاری در سطح جهان متقاضی استفاده از این روش هستند زیرا آنها توانستند روشی را پیدا کنند ‌که بدون داشتن مشکلات جانبی و خطرات غیر متعارف؛ کچلی، نازکی مو و همچنین ریزش موها را به خوبی بپوشاند و ظاهر آراسته ای را برایشان به ارمغان آورد.

مهم ترین نکته ای که باید توجه داشته باشید نوع برندی است که استفاده می کنید و باید به درستی انتخابتان اطمینان داشته باشید.

استفاده از اکستنشن ها مختص به رده ی سنی خاصی نبوده و هیچگونه محدودیت سنی ندارد و هر فردی می تواند از آن بهره ببرد.

اکستنشن ها به دو گروه تقسیم بندی می شوند:

طبیعی: این نوع از اکستنشن همانطور که از نامش پیداست از موی طبیعی انسان ساخته می شود.

مصنوعی: اما این نوع بر خلاف نوع دیگر در کارخانه بصورت مصنوعی تولید خواهند شد.

البته باید این نکته را نیز متذکر شد که هر نوع مزایا و معایبی دارند.

برخی از مزایای اکستنشن های طبیعی:

• در واقع حالت پذیری و رنگ پذیری بهتری داشته زیرا با جنس واقعی مو هماهنگی بیشتری دارند
• همچنین دوام و مقاومت خاص این نوع نیز وجه تمایز آن است.
• جذابیت بیشتری داشته و زیباتر به نظر می رسد.
• ولی به مراقبت و توجه زیادی احتیاج دارد.

معایب اکستنشن های طبیعی:

اما در راس ماجرا باید این مسئله را نیز متذکر بود که این نوع از اکستنشن گران تر هستند و اگر این نوع انتخاب شما باشد باید مبلغ بیشتری را در نظر بگیرید.

مزایای اکستنشن های مصنوعی:

ولی درمورد اینگونه اکستنشن باید اینطور گفت که ارزان تر هستند و صرفه اقتصادی بیش تری دارند اما در مواجهه با نوع قبل کیفیت و مطلوبیت پایین تری را دارند.

معایب اکستنشن مصنوعی:

امکان این که از روش های نادرست و غیر بهداشتی تولید شده باشد وجود دارد.

در صورت استفاده از لوازمی مانند سشوار و اتو مو و … که موجب تغییر شرایط محیطی اکستنشن من جمله حرارت و در نتیجه آن تغییر در مولفه دما می گردند؛ امکان خطرات و مشکلاتی مانند ذوب شدن وجود دارد.

انواع روش های اکستنشن مو:

روش های متعددی را برای اجرایی سازی؛ مورد استفاده قرار می دهند که بد نیست آشنایی مختصری در این باب داشته باشیم.

اکستنشن طبیعی:

در ساده ترین روش این اکستنشن است که نیاز به مراقبت زیادی ندارد، اکستنشن طبیعی در واقع از موهای واقعی افراد کوتاه شده و به راحتی به موهای متقاضیان متصل می شود، قابلیت استفاده ی بالاتر و همچنین دارای سطح حساسیت پایین تری در برابر عواملی مانند شوینده ها هستند.

دوختن:

این روش بسیار زمان برده و منحصرا نیاز به تخصص دارد؛ در مرحله اول باید موی اکستنشن بافته شده و سپس موهای بافته شده به بافت طبیعی مو اضافه شود، گرچه این روش نیاز به زمان دارد که حتی ممکن است لازم باشد چند ساعت در آرایشگاه منتظر بمانید تا تمامی این مراحل تکمیل شود اما در نهایت شما را به زیبایی طبیعی موهایتان می رساند.

روش میکرولینک:

این روش به نوبه خود طبیعی ترین و بهترین پیشنهاد برای آنهاییست که می خواهند زیبایی طبیعی را تجربه کنند، در این متد رنگ های زیاد و متنوعی مورد استفاده قرار می گیرد و موهای اکستنشن به ساقه ی موهای اصلی فرد متصل می گردد اما در کمال تاسف ممکن است این اتصال با گذشت زمان سست گشته و موهای اکستنشن شل شود.

به همین دلیل هر ۳ یا ۴ هفته یکبار باید به آرایشگر متخصص خود مراجعه بفرمایید و اکستنشن ها را سفت کنید، اگر از نوع اکشتنشن با کیفیتی استفاده کنید؛ در واقع این روش نیز می تواند تا مدت بیشتری قابل استفاده باشد و نسبتا قیمت مناسبی هم دارد.

چسب:

بعضی از اکشتنشن ها با روش های قبلی متفاوت بوده و با چسب به موهای قبلی خودتان متصل می شوند و مدیریت و سازماندهی اینگونه از اکستنشن ها نسبت به گونه های پیشین آسان تر است و برای این کار نیاز به طی مراحل طولانی و صرف زمان زیادی ندارید زیرا در حدود یک ساعت موهای اکستنشن شده ی باب میل خودتان را خواهید داشت!

بوند:

این نوع از اکستنشن نیاز به تمهیدات خاصی داشته؛ در اکستنشن بوند از چسب های گوناگونی به همراه کراتین مصرف شده و همچنین در فرایند کار از اتو مو نیز استفاده می شود، این روش نسبت به اکستنشن روش دوخت حدود ۶ ماه و یا حتی نیز بیشتر بسته به مراقبت فرد، دوام بیشتری خواهد داشت.

عوامل مهم در اکستنشن مو:

حال سوال حائز اهمیتی که وجود دارد این است که چه عواملی می تواند در انتخاب درست اکتنشن منحصر به ما؛ موثر باشند؟

رنگ مو:

برای انتخاب اکستنشن خود باید توجه داشته باشید که اکستنشن شما نزدیک ترین رنگ را به تن رنگ موی واقعی شما داشته باشد؛ تا کمترین تناقض را پس از قرار گیری در کنار موهای طبیعیتان ایجاد کند؛ در غیر این صورت علاوه بر غیر واقعی و غیر حرفه ای بودن اکستنشن از زیبایی و جذابیت اکستنشن کاسته می شود.

مراقبت درست و صحیح:

مسئله ی دیگری که باید به آن توجه داشته باشید، شست و شو اکستنشن هاست؛ که حتما لازم هست که با استفاده از شامپوهای مخصوص که فاقد سولفات و پارابن هستند، موهایتان را بشویید.
در مورد اکستنشن های کلاه گیس و کلیپس باید هر شب قبل از خواب از موهایتان جدا کرده و در کل نباید آن ها را برای مدت های طولانی استفاده کنید.

قیمت:

اکستنشن ها برحسب نوع شیوه ی اتصال و کیفیت نوعی که بکار می برید متغیر است، شما می توانید پس از انتخابتان هزینه ی کار را تعیین کنید؛ البته همچنان اکستنشن های بوند به دلیل دوام و کارایی بالا تر، قیمت بالاتری را دارند.

انتخاب بهترین اکستنشن:

اولین نکته این است که نوعی از اکستنشن را انتخاب کنیم؛ که ماندگاری و دوام بالاتری را داشته باشد و بهتر است که اکستنشن های ارزان و بی کیفیت را بخاطر صرفه جویی در هزینه ها ترجیح ندهیم!

نوع موی طبیعی:

همان طور که در توضیحات فوق گفته شد باید در نظر داشت رنگ اکستنشن با موهای فرد متقاضی بیشترین هماهنگی ممکن را داشته باشد؛ در ادامه ی همین بحث باید حواسمان متمرکز باشد تا نوعی از اکستنشن را انتخاب کنیم که با تمامی مؤلفه های موهای اصلی بیشترین تطابق را داشته باشد؛ در نتیجه باید تمامی این جزئیات را بررسی کنیم حتی شاید لازم باشد که به سایه موهایمان در مواجهه با نور خورشید نیز توجه کنیم.
بطور مثال اگر موهای صاف دارید؛ هرگونه موهای اکستنشنی می تواند برای شما مناسب باشد؛ اما اگر موهای ویو و یا فر دارید، بهتر است از روش دوخت و بوند استفاده کنید تا با قابلیت های موهایتان نزدیکی بیشتری پیدا کند.

بهترین اکستنشن:

بخاطر داشته باشید که حتما از شامپو و نرم کننده های ملایم و متناسب استفاده کنید!

همچنین به یاد داشته باشید؛ موهایتان را بیش از حد شانه نزنید و به هنگام شست و شو موهایتان گره نخورند؛ اگر اکستنشن موهایتان جدا شد، اصلا نگران نباشید! با شامپو ریشه موهایتان را به خوبی ماساژ دهید و با آب ولرم سشت و شو نموده و از نرم کننده مناسب استفاده کنید.

کیفیت:

در میان تمامی اکستنشن ها، موهای مصنوعی بیشترین کیفیت را دارند و جالب است بدانید که در برابر کیفیت شان از قیمت خوبی نیز برخوردارند! البته در تمامی این موارد نباید از وسایل گرمازا مانند سشوار، اتو مو و…به مدت زیاد استفاده کرد.

همچنین نمی توانید با آن ها به استخر بروید و باید به گونه ای از موهای مصنوعی خودتان مراقبت کنید که بیشترین دوام را داشته باشند. موهای مصنوعی هندی و چینی جزء با کیفیت ترین و محبوب ترین موهای مصنوعی هستند و می توانید با توجه به آنچه پیش تر گفته شد بهترین و سازگار ترین مورد را انتخاب کنید.

اگر از اکستنشن با کیفیتی استفاده کرده باشید؛ در این صورت لازم نیست که برای پیاده کردن مدل های گوناگون روی موهای اکستنشن شده؛ نگران مشکلات احتمالی باشید! فقط باید با ملایمت بیشتری برخورد کنید و موهایتان را به نرمی براش زده و موجب شکنندگی و آسیب به موهای اکستنشن شده نشوید؛ برای این کار بهتر است از براش هایی با دندانه پهن استفاده کنید.

و حتما تعداد دفعات استفاده از اتو، بابلیس و سشوار و … را کاهش داده و به حداقل برسانید و همچنین از مدت زمانی که موهایتان در معرض حرارت مستقیم قرار می گیرند، بکاهید؛ در ضمن فراموش کنید که به هنگام سشوار زدن از محافظ گرما نیز بهره ببرید.

سایر نکات محافظت از اکستنشن مو:

• از وسایلی مانند کلیپس، کش و… زیاد استفاده نکنید، چون به مرور زمان اکستنشن شما را شل می کند.
• برای افزایش عمر و ماندگاری اکستنشن، سعی کنید که رطوبت روی آن را از بین ببرید.
• برای حفظ درخشندگی و شفافیت، هفته ای یک بار از روغن مناسب استفاده کنید.
• بیش از اندازه در معرض آلودگی و نور خورشید قرار نگیرید تا توسط عوامل محیطی حالت اکستنشن دچار تغییرات نگردد.
• برای مرتب کردن، از شانه های دندانه درشت استفاده کنید تا موجب آسیب به اکستنشن خود نشوید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
مرکز اکستنشن مو در قم، بهترین اکستنشن مو در قم، اکستنشن کار خوب در قم، قیمت اکستنشن مو در قم، اکستنشن مو تهرانی، مرکز اکستنشن مو در قمT قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، میکاپ و گریم اکستنشن، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، قمی، مدل، کلیپسی، گیسو، لیزری، لاینی

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!