بهترین آتلیه عروس در قم
  • بهترین آتلیه عروس در قم
  • بهترین آتلیه عکاسی عروس در قم

بهترین آتلیه عروس در قم
بهترین آتلیه عروس در قم
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • قم

  • تماس




بهترین آتلیه عروس در قم در تالار هایپر بیوتی

بهترین آتلیه عروس در قم

بهترین آتلیه عروس در قم با مدیرت آقا / خانم *** پذیرای میهمانان شما عزیزان



بهترین آتلیه عروس در قم

بهترین آتلیه عروس در قم – جشن ازدواج یکی از مهم‌ترین رویدادهای زندگی هر شخص است. هر یک از ما دوست داریم آن را در زندگی خود ثبت کنیم تا هرگاه که بخواهیم بتوانیم به آن‌ها نگاه کنیم و از یادآوری خاطرات آن احساس لذت کنیم. فیلم‌برداری و عکاسی مهم‌ترین عوامل ثبت این رویداد هستند.

با توجه به اهمیت آن‌ها، استخدام فیلم‌بردارها و عکاسان حرفه‌ای و همکاری با آتلیه‌ی عروسی امری بسیار مهم است. با توجه به هزینه‌ای که این کار دارد، انتخاب درست آن حائز اهمیت است که هرچه بهتر بتوان این مراسم مهم در زندگی را ثبت کرد.

زمانی که به یک آتلیه مراجعه می‌کنید تا آن را برای مراسم خود برگزینید، نکاتی بسیار ریز اما مهم وجود دارد که با دقت به آن‌ها می‌توانید از کیفیت آن آتلیه اطمینان حاصل کنید.

توجه به نوع ژست عکس‌ها، شیوه‌ی نورپردازی، کیفیت و میزان شارپ بودن عکس‌ها از ساده‌ترین عوامل و راه‌هایی است که می‌توانید با آن انتخاب درستی را انجام دهید. برای مطلع شدن از تجهیزات آتلیه می‌توانید درباره‌ی آن‌ها مانند دوربین، فلش‌ها و تجهیزاتی که برای عکاسی در فضای باز آورده می‌شود صحبت کنید.

مسلم است که با بیشتر شدن تجهیزات، هزینه هم بیشتر خواهد شد اما اگر تعداد دوربین و هلی شات ها بیشتر باشد عکس‌ها و ویدیوهای جذاب‌تری خواهیم داشت. پس باید بین هزینه‌ی در دسترس و کیفیتی که انتظار داریم، توازنی ایجاد کنیم و تصمیمی درست بگیریم. شما می‌توانید درباره‌ی همه‌ی این‌ها با تیم عکاسی صحبت کنید و تعداد رفلکتورها، دوربین‌ها و هلی شات ها را بررسی کنید.
اگر می‌خواهید درباره‌ی عکاسی و فیلم‌برداری‌تان نگرانی نداشته باشید و با خیال راحت به آن بپردازید، به شما پیشنهاد می‌کنیم که چند روز قبل از عروسی، این کار را به‌صورت فرمالیته انجام دهید و برای ساخت کلیپ برای نمایش در سالن عروسی اقدام کنید.

بسیاری از مردم پس از دیدن نمونه کارهای آتلیه، به همان‌ها برای انتخاب اکتفا می‌کنند؛ اما به شما میگوییم که این کار کافی نیست و برای انتخاب آتلیه‌ی عروس خوب باید به نکات بیشتری توجه کرد که لیست زیر برخی از این‌ها را به شما گوشزد خواهد کرد:

بهترین آتلیه عروس در قم

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آتلیه عکاسی عروس در قم می پردازیم.

راهنمای انتخاب آتلیه:

-توجه به سابقه کار عکاس و آتلیه (سابقه یک امر تأثیرگذار در تجربه است)
-داشتن مجوز رسمی
-ساخت فیلم عروسی به مشابه نمونه کارهای قبلی
-متعهد بودن و همراه بودن در کل روز مراسم
-امنیت عکس و فیلم‌ها
-نوع دوربین‌های فیلم‌برداری
-دارا بودن کادر آقا و خانم
-مشخص کردن تعداد افراد حاضر در روز عروسی
-حتماً قبل از قرارداد بستن بپرسید که هزینه‌ی چاپ عکس یا درست کردن آلبوم روی هزینه‌ای که پرداخت می‌کنید اعمال می‌شود یا نه.
-اگر عکاسی روی روتوش خیلی تأکید می‌کند، دو برابر حواستان را جمع کند. چون روتوش بیش از حد چهره‌ی شمارا با آن همه آرایش و…بسیار مصنوعی جلوه می‌دهد.
-آلبوم‌ها و نمونه کارهای آتلیه‌های عروس را حتماً مشاهده کنید.
-حتماً زمان کافی را برای انتخاب آتلیه‌ی عروس در نظر بگیرید. هیچ‌گاه از این کار خود پشیمان نخواهید شد.
-عکس‌های دلخواه خود را برای عکاس توصیف کنید.
-مراقب کلاه‌برداران باشید.

اگر در اینترنت سرچ کنید، نمونه‌های عکاسی زیادی هستند که می‌توانید نوع دلخواه را به عکاس نشان دهید تا مطابق آن برایتان کار کند.

این را در نظر بگیرید که آتلیه از نظر کار تیمی و هماهنگی با شما، به خوبی عمل کند. چرا که خدایی نکرده موجب مشکلات بی‌نظمی و اختلافات کلیشه‌ای نشود. آتلیه باید تیم عکاسی و فیلم‌برداری ماهر و بانظمی را داشته باشد که بتواند به برنامه‌ها نظم ببخشد و سر موقع به کار ما رسیدگی کند.

افراد مذهبی:

برای افراد مذهبی به دلیل حساسیت‌های بیشتر، انتخاب آتلیه سخت‌تر می‌باشد. در آتلیه‌ها آقایان نیز در کارها شرکت دارند و در تیم عکاسی هستند که ممکن است با این موضوع راحت نباشند. ممکن است در محیط یا باغی که قرار است عکاسی‌تان در آن انجام شود، چند عروس داماد دیگر هم مشغول عکاسی باشند. پس به شما پیشنهاد می‌کنیم که این موضوعات را حتماً با آتلیه هماهنگ کنید تا مشکلی پیش نیاید و چه بهتر است اگر چند روز قبل از عروسی به عکاسی فرمالیته بپردازید…

اخلاق و نوع برخورد تیم عکاسی با عروس و داماد:

در هر حرفه‌ای اخلاق و نوع رفتار اشخاص ارائه دهنده‌ی خدمات، بسیار مهمی است. در این حرفه نیز این موضوع از اهمیت زیادی برخوردار است. افراد تیم در یکی از بهترین روزهای زندگی‌تان قرار است همه جا دنبال شما باشند و این لحظات زیبا را ثبت کنند. مسلماً هرچقدر آن‌ها رفتار بهتری داشته باشند و شما با آن‌ها احساس صمیمیت بیشتری کنید، جلوی دوربین نیز راحت‌تر خواهید بود و عکس‌هایتان با احساس‌های واقعی‌تر و بهتر به ثمر می‌رسد.

مراقب تبلیغات باشید!

تبلیغات زیادی به صورت‌های مختلف مانند مجازی و زبانی برای این کار انجام می‌شود و ممکن است در جاهای مختلف آن‌ها را بشنویم و ببینیم که درصدد تعریف کردن از کار خود باشند. حتی ممکن است برخی از آن‌ها کارا و چیزهایی را تبلیغ کنند که اغراق باشد و در واقعیت وجود ندارد. به همین سبب شما باید برای انتخاب آتلیه‌ی مورد نظر خود، تحقیق کنید و به سوابق و ویژگی‌های آتلیه توجه کنید. این‌گونه می‌توانید از تحویل کاری که باب میلتان نیست جلوگیری کنید. اعتماد هرچقدر سخت باشد، اما به نتیجه‌اش که بیندیشید، متوجه می‌شوید ارزش دارد.

شما می‌توانید پرس‌وجو کنید:

از نزدیکانی که به تازگی ازدواج کرده‌اند درباره‌ی آتلیه‌شان سؤال کنید یا آتلیه‌هایی که در بین مردم معروف است و مردم آن‌ها را قبول دارند را برای تحقیق انتخاب کنید. چرا که مشتری‌های راضی همیشه بهترین سند هستند. یا حتی می‌توانید یک مشاوره‌ی خوب داشته باشید و درباره‌ی کلیت کار و پکیج‌ها صحبت کنید تا راهنمایی درستی دریافت کنید.

عکاسی فرمالیته:

اکثر عروس و دامادها ممکن است در شب عروسی‌شان اضطراب این را داشته باشند که چگونه وقت خود را زمان‌بندی کنند که هم به عکاسی‌شان برسند و هم به مراسم. استرس دیگر هم این است که مبادا هنگام عروسی آرایششان خراب شوند و این‌گونه است که استرسی دیگر به آن‌ها افزوده می‌شود!

ما برای شما یک راه حل داریم و آن عکاسی فرمالیته است که بسیاری از آتلیه‌ها پیشنهاد آن را به عروس و دامادها می‌دهند. در این نوع عکاسی، شما چند روز قبل از تاریخ عروسی با هر لباس و میکاپی که حتی متفاوت باشد و در هر مکان مورد نظر که می‌تواند خارج از شهر یا کشور هم باشد، حاضر می‌شوید و با تیم عکاسی مشغول عکس گرفتن می‌شوید. بدون آنکه نگران چیزهایی مانند از دست رفتن زمان و خراب شدن ظاهر خود باشید. سپس در روز عروسی‌تان با خیال راحت می‌توانید کنار عزیزانتان باشید و به اهر ژستی که بخواهید عکس بگیرید!

مواردی که باید درباره‌ی آن از عکاس پرس‌وجو کنید:

-ملاقات با چه شخصی؟ عکاس یا نماینده‌ی آتلیه؟
-آلبوم‌های نمونه از عروسی‌های قبلی
-مقایسه‌ی عکس‌های نمونه با تصور خود
-حداقل هزینه‌ها
-هزینه‌ی فیلم‌برداری
-استفاده‌ی عکاس از دستیار
-برنامه‌ی آن روز عکاس
-برخورد عکاس
-ضمانتشان
-مدت زمان آماده شدن آلبوم عکاسی
-برنامه‌ی عکاس برای عکس اسپرت عروسی

انواع آلبوم‌های عروس:

1-ساده
2-ژورنالی

این آلبوم‌ها در طرح و رنگ‌های مختلف ارائه می‌شوند مانند پوشش چرم یا جیر با جلدهای حرفه‌ای زیبا.

بین این دو نوع آلبوم یک تفاوت اساسی وجود دارد؛ آلبوم‌های ساده توسط برنامه‌های کامپیوتری آماده و چاپ می‌شوند و طرفداران زیادی ندارند. معمولاً آتلیه‌ها هم این آلبوم‌ها را به عنوان آلبوم اصلی عروس به مشتریان خود نشان نمی‌دهند. در این آلبوم‌ها خلاقیت چندانی به کار نرفته و الگوهایی آماده برای قرار گرفتن یک تا چهار عکس در هر صفحه در آن طراحی شده. این آلبوم‌ها به عنوان آلبوم هدیه از طرف آتلیه چاپ و به عروس و دامادها تقدیم می‌شود. آلبوم‌های ساده به زوج‌هایی که پول کمتری برای هزینه کردن دارند از طرف آتلیه به عنوان خدمات جانبی پیشنهاد می‌شود که فقط می‌توانند عکس 417 هایشان را چاپ کنند و قیمت کمتری دارد.

آلبوم‌های دیگر آلبوم‌هایی هستند که با استفاده از خلاقیت طراحی می‌شوند و هیچ محدودیتی ندارند. این آلبوم‌ها به آلبوم‌های ژورنالی، ژورنال عروس ایتالیایی یا آلبوم‌های مجله‌ای هم معروفند.

طرح و زیبایی این آلبوم‌ها به مهارت و تصور عکاس بستگی دارد. بستگی به نوع کارکرد شخص و طراحی به کار برده شده روی آلبوم، هزینه‌هایشان هم متفاوت است و باید ببینیم دستمزد شخص طراح هم چقدر می‌شود که آیا آلبوم را مانند آلبوم‌های ساده طراحی کرده یا مانند طرح‌های رویایی و مجله‌ی مد؟!

یکی از نقاط مشترک این آلبوم‌ها استفاده از عکس‌های ترکیبی است به طوری که عکس‌ها جوری کنار هم قرار می‌گیرند که باهم ادغام شوند و کمترین لبه‌های عکس را شامل شود. هر آتلیه می‌تواند نوع و استایل خاص خود را برای طراحی آلبوم‌های عروس خود استفاده کند.

آیا آلبوم دستی ضرورت دارد با وجود هزینه‌ی گزاف؟

عکس‌هایی که ما می‌گیریم بسیار ساده‌اند و خام محسوب می‌شوند. درست مانند غذایی که بدون هیچ ظاهر و مزه‌ای پخته شوند! این عکس‌ها نیازمند روتوش هستند و اینکه از لحاظ روشنایی و رنگ و تناسب تنظیم شوند. متخصصان عکاسی در آتلیه‌ها با استفاده از تکنیک‌های عکاسی، بازی با لنز و فضا و نور، فیگورهای مختلف، آرایش سوژه‌ها، نمونه عکس‌های مدلینگ روز دنیا، این عکس‌ها را زیباتر ساخته و چهره‌ای متفاوت از عروس و داماد می‌سازند.

با قرار گرفتن این عکس‌ها در آلبوم‌های مد که شامل 10 برگ 30 در 60 است مانند مجله‌های مد به زیبایی زینت داده می‌شوند.

این آلبوم‌ها بی‌شک حس خوشایندی در شما ایجاد خواهند کرد. پس با توجه به هزینه‌ی زیادش که معمولاً از 1 میلیون به بالاست، عرضه‌کننده‌ی خاطرات و احساسات خوب به شما هستند.

اندازه‌های پرهزینه:

عکس‌های شما ممکن است پرتره و اسپرت باشد. همچنین برای یک عکس بزرگ دونفره در مقیاس 100 در 70 روی شاسی برای نصب روی دیوارخانه بین 300 تا 500 هزار تومان هزینه می‌برد.

برای چند عکس 30 در 40 یا 30 در 100 برای اتاق خواب یا یادگاری به پدر و مادر،200 تا 400 تومان هزینه می‌برد. قیمت یک آلبوم 30 در 60 در برگ حداقل 1500 هزار تومان است.

می‌توانید در آلبوم عروسی خود از موارد زیر عکس قرار دهید:

کارت دعوت، لباس عروس، حلقه‌ی نامزدی و عروسی، عروس یا داماد با ساقدوش‌ها، جواهرات، برش کیک، لحظه‌ی دیدن عروس و داماد جلوی آرایشگاه، لحظه‌ی امضای عقد و…

امیدوارم با انتخاب هوشمندانه‌ی خود بتوانید به خوبی این لحظات را ثبت کنید.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین آتلیه عروس در قم، بهترین آتلیه عکاسی عروس در قم، بهترین آتلیه عروس و داماد در قم، استودیو عکاسی عروس در قم، آتلیه عکاسی عروس با کادر خانم در قم، باغ برای عکاسی عروس در قم، روتوش، ژست، مجلل، باغ، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، قمی، مدل، مراکز، تخفیفان

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!