آموزش کاشت ناخن در اسلامشهر

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

آموزش کاشت ناخن در اسلامشهر

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • آموزش کاشت ناخن در اسلامشهر
  • آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در اسلامشهر

آموزش کاشت ناخن در اسلامشهر
سالن کاشت ناخن اسلامشهر
  • 0913 345 ****
  • 031 1234 ****
  • اسلامشهر

  • تماس



کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی اسلامشهر

خدمات حرفه ای کاشت ناخن در آرایشگاه هایپر بیوتی در اسلامشهر

مرکز تخصصی کاشت ناخن در اسلامشهر در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای ناخن



آموزش کاشت ناخن در اسلامشهر

آموزش کاشت ناخن در اسلامشهر – برای به دست آوردن زیبایی و جذابیت بی‌کران، تنها داشتن چهره‌ای زیبا کافی نیست، بلکه داشتن ناخن‌هایی زیبا در جذابیت شما تأثیر بسزایی دارد؛ اما متأسفانه بعضی افراد به علت مشکلاتی ازجمله بر رنگ بودن ناخن، بدشکل بودن ناخن و یا جویدن ناخن نمی‌توانند، این زیبایی را در وجود خود آشکار کنند.

به نظر شما آیا می‌توان با صرف کمترین وقت و هزینه ناخن‌های زیبا را از آن خود کرد و زیبایی خود را چند برابر کرد؟
خوشبختانه برای این مشکل هم یک‌راه حل وجود دارد.

کاشت ناخن علاوه بر هزاران مزیتی که دارد، زیبایی و جذابیت شما را چند برابر کرده و اعتماد به نفس شما را افزایش می‌دهد؛ و رؤیای جذابیت همیشگی را به واقعیت تبدیل می‌کند.

کاشت ناخن در کشور ما رواج زیادی پیداکرده، پس اگر برای دست یافتن به زیبایی و جذابیت کاشت ناخن را انتخاب کردید، این مطلب کمک زیادی به شما می‌کند.

آموزشگاه کاشت ناخن در اسلامشهر

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین بهترین آموزشگاه کاشت ناخن در اسلامشهر می پردازیم.

کاشت ناخن چیست؟

آموزش کاشت ناخن در اسلامشهر – کاشت ناخن فرآیندی است که در آن مقداری از ژل یا پودر بر روی ناخن‌ها قرار می‌دهند. این عمل باعث افزایش طول، شکل و ضخامت و زیبایی ناخن‌ها می‌شود.

خانم‌ها نیز به دلایل مختلفی ازجمله بدرنگ، بدشکل، جویدن و عدم رشد ناخن اقدام به انجام کاشت ناخن می‌کنند؛ اما هدف اصلی همه آن‌ها رسیدن زیبایی، درخشندگی و جذابیت است.

مراحل کاشت ناخن، به این صورت است که در ابتدا سطح ناخن را با سوهان برقی تراش می‌دهند. این عمل استحکام ناخن و خشک بودن سطح ناخن کمک زیادی می‌کند. علاوه بر آن هرچه ناخن کاشته شده، برجستگی کمتری داشته باشد، به ناخن طبیعی شباهت بیشتر دارد؛ و می‌تواند زیبایی شما را چندین برابر کند.

در مرحله بعد، مقداری ضد قارچ روی ناخن می‌زنند و بعدازآن هم از پرایمر (چسب زیر مواد) استفاده می‌کنند. این عمل از هوا گرفتن ناخن‌ها جلوگیری کرده و به برجستگی کمتر ناخن‌ها کمک می‌کند و زیبایی و جلوه بیشتری به ناخن‌ها می‌بخشد.

این مراحل اولیه، در تمامی انواع کاشت ها یکسان است؛ و در انتهای همه آن‌ها از سوهان استفاده می‌کنند. سوهان به فرم دادن و زیبایی ناخن کمک زیادی می‌کند.

مزایای کاشت ناخن:

1.کم‌هزینه و به‌صرفه
2.چند برابر کردن زیبایی
3.افزایش اعتماد به نفس
4.جلوگیری از جویدن ناخن
5.از بین بردن رنگ‌ و شکل بد ناخن‌ها

انواع کاشت ناخن:

1- کاشت پودری:

این روش، از بادوام‌ترین روش کاشت ناخن است؛ که زیبایی و جلوه زیادی به ناخن می‌بخشد.

در این کاشت پودر اکریلیک را (پودری برای طبیعی شدن ناخن با رنگ‌های شیشه‌ای، هلویی و صورتی) با لیکوئید (محلول حل‌کننده پودر کاشت ناخن) ترکیب می‌کنند و حاصل آن ماده‌ای سخت و محکم است؛ که بر روی سطح ناخن قرار می‌دهند.

2- کاشت ژله‌ای:

این کاشت از استحکام کمتری برخوردار است‌؛ اما درخشندگی و جلوه زیادی به ناخن‌ها می‌بخشد در این روش، ۳ نوع ژل را در ۳ لایه روی ناخن می‌زنند و در هر مرحله ناخن‌های آغشته به ژل را در دستگاه uv (خشک‌کننده لاک) می‌دهند و در انتهای به‌وسیله ماده کلینز (پاک‌کننده ناخن) حالت چسبندگی ایجادشده را از بین می‌برند.

3- کاشت ناخن قالبی یا دوآل:

در این روش کاشت ناخن، به‌وسیله قالب‌هایی متناسب با سایز ناخن انجام می‌شود.

درروش کاشت قالبی مواد کاشت را داخل قالب ریخته و قالب‌ها را بر روی ناخن قرار می‌دهند و پس از چند ثانیه قالب را از ناخن‌ها جدا می‌کنند. کاشت قالبی در مدت‌زمان خیلی کمی انجام می‌شود؛ و با صرف کمترین زمان شاهد زیبایی و جلوه ناخن‌های خود هستید.

4- کاشت ناخن به روش فیبر:

در این روش، الیاف طبیعی را که مانند کاغذهای بریده‌شده می‌باشد به‌عنوان تیپ بر روی ناخن می‌گذارند و به کاشت آن می‌پردازند.

فیبر استفاده‌شده در این روش دارای مواد ژله‌ای بوده اما فرمولاسیونی متفاوت دارد به همین در هر مرحله باید دست‌های خود را در دستگاه uv قرار دهند.

این کاشت، ظاهری کاملاً طبیعی را برای ناخن‌های شما ایجاد می‌کند و از استحکام بالایی برخوردار است.

5- کاشت اکلیلی:

این روش کاشت شباهت زیادی به کاشت پودری دارد؛ که از اکلیل‌های متنوع در قسمت فرنچ ناخن استفاده می‌شود. این روش درخشندگی زیادی به ناخن می‌بخشد.

6-‌ کاشت ناخن دیپینگ:

در این روش کاشت، یک لایه پرایمر (چسب زیر مواد) به سطح ناخن می‌زنند و تمامی ناخن‌ها را یک‌باره و به‌صورت عمود در داخل پودر فرو می‌برند.

این روش ضخامت و حجم ناخن اگر افزایش می‌دهد و برای رسیدن به حجم موردنظر باید تمامی این مراحل چند بار تکرار کرده. تنها در روش کاشت دیپینگ از مواد شیمیایی کمتری استفاده‌شده و استحکام خوبی دارد.

7- لمینت ناخن با لاک ژل:

در این روش کاشت لایه نازکی از پودر، لیکوئید (محلول ترکیب‌کننده پودر ناخن) و لاک یا ژل را بر روی ناخن قرار می‌دهند. این روش به خوش‌فرم شدن ناخن‌ها کمک زیادی می‌کند.

8- کاشت ناخن آکواریوم:

در این روش کاشت ناخن، دو عدد تیپ باحالتی خاص بر روی یکدیگر قرار می‌دهند و با ایجاد فاصله متناسب بین این دو تیپ فضای خالی ایجاد می‌شود که با تزریق اندکی آب مقطر و ژل ‏ جلوه خاصی به ناخن‌ها می‌بخشند.

9- کاشت ناخن سیلک:

در این روش کاشت، حالت طبیعی ناخن‌ها حفظ‌شده و با چسباندن لایه‌ای از جنس ابریشم، ضخامت مناسبی را برای ناخن‌ها ایجاد می‌کنند و در مرحله بعد برای استحکام ناخن از چسب مخصوص استفاده می‌کنند و در مرحله آخر با استفاده از اسپری فیکس کننده ناخن‌هایی ضخیم و زیبا را از آن شما می‌کنند.

10- کاشت ناخن میکس:

این روش همان طور که از نامش معلوم است ترکیبی از کاشت پودری و تاپ شاین (ژل کور) می‌باشد. این روش از دیگر کاشت ها گران‌تر است اما از زیبایی خیلی بیشتری برخوردار است.

11- کاشت ناخن با فرنچ دائمی:

در این روش پودر اکریل سفید و یا ژل فشرده در قسمت فرنچ ناخن‌ها استفاده می‌شود و در انتها از پودر اکریلیک کلیر یا صورتی ملایم برای کاور کردن ناخن استفاده می‌شود. این روش باعث براق شدن ناخن‌ها می‌شود.

12- کاشت ناخن بیبی بومر یا هایلایت:

در این روش کاشت دو رنگ را به طور همزمان در قسمت ریشه و نوک انتهایی ناخن قرار می‌دهند و با هم ادغام می‌کنند که حاصل ترکیب این دو رنگ، رنگی ملایم و زیباست که زیبایی خاصی به ناخن‌ها می‌بخشد.

13- کاشت ناخن مرمریت:

در این روش کاشت، از سنگ‌ریزه‌هایی زیبا و براق در قسمت فرنچ ناخن‌ها استفاده می‌شود؛ که جلوه تعریف نشدنی را به ناخن‌ها می‌بخشد.

14- کاشت ناخن موقت یا تیپ گذاری:

در این روش کاشت، بر روی ناخن تیپ گذاری کرده و در آخر از لاک استفاده می‌کنند. این روش از هزینه کمتری برخورداراست.

مقایسه انواع کاشت ها:

در چند سال اخیر کاشت ناخن در کشور ما رواج زیادی پیداکرده.

در میان انواع کاشت ها حدود ۸۰ درصد افراد از کاشت پودری استفاده می‌کنند؛ زیرا این روش علاوه بر اینکه زیبایی و جلوه زیادی به ناخن‌ها می‌بخشد از استحکام زیادی هم برخوردار است.

حدود ۱۵ درصد افراد، از کاشت ژله‌ای استفاده می‌کنند و ۵ درصد باقی‌مانده از دیگر کاشت ها استفاده می‌کنند.

کاشت پودری به کاشت مادر معروف است و کاشته‌ای دیگر حاصل ترکیب کاشت پودری با مواد دیگر است.

کاشت ژله‌ای کاشت زیبایی است اما در مناطق شرجی دوام بیشتری دارد اما درصورتی‌که مواد استفاده‌شده از کیفیت مناسبی برخوردار باشد تا یک ماه در همه نواحی دوام می‌آورد.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های کاشت ناخن در اسلامشهر:

کاشت ناخن
0215637 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
نایل شاین
0912915 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
صبا
0215669 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
روناک
0935229 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
حدیث
0930335 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
کاشت ناخن
0994088 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:
بهترین مرکز آموزش کاشت ناخن در اسلامشهر، آموزشگاه کاشت ناخن در اسلامشهر، آموزش کاشت ناخن با مدرک بین المللی در اسلامشهر، کلاس کاشت ناخن در اسلامشهر، دوره کاشت ناخن در اسلامشهر، کاشت ناخن، مدرک فنی حرفه ای، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، 2020، ایرانی، اسلامشهری، مدل، مراکز، تخفیفان، ژلیش، کلاس، لوازم، مربی، ناخن کار، مدرک فنی حرفه ای، مدرک بین المللی، مرکز

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!