آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو نیاوران

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو نیاوران

مشاهده لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه

جهت مشاهده لیست تلفن ها روی دکمه زیر کلیک نمایید   مشاهده لیست

  • آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو نیاوران
  • بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در نیاوران

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو نیاوران
سالن کوتاهی مو
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • نیاوران

  • تماس



سالن کوتاهی مو در نیاوران در آرایشگاه هایپر بیوتی نیاوران

خدمات حرفه ای کوتاهی مو در آرایشگاه هایپر بیوتی در نیاوران

مرکز تخصصی کوتاهی مو در نیاوران در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای کوتاهی مو



آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو نیاوران | بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در نیاوران

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو نیاوران

بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در نیاوران

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو نیاوران -موها نقش مهمی در زیبایی چهره‌ایفا می‌کنند. به همین دلیل یکی از سؤال‌های اصلی خانم‌ها از آرایشگرها این است که آیا موهایشان را کوتاه کنند و مدل خاصی را انتخاب نمایند و یا اینکه بهتر این است که موهایشان را بلند نگه‌دارند.

معمولاً آرایشگر بر اساس عوامل مختلفی به شما پاسخ می‌دهد اما تصمیم آخر به عهده‌ی خود شماست؛ اما اگر تصمیم به کوتاهی مو دارید باید توجه داشته باشید که این کار به‌ظاهر ساده را باید به‌عنوان یک هنر و تخصص تلقی کنید و موهایتان را به دست یک آرایشگر هنرمند و متخصص بسپارید تا بهترین تأثیر را روی چهره‌تان برجا بگذارد.

بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در نیاوران

آرایشگاه خوب برای کوتاهی مو نیاوران

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در نیاوران می پردازیم.

مدل موی کوتاه منطبق با شکل و فرم صورت:

انتخاب مدل مو باید متناسب با نوع صورت باشد. چراکه هر مدلی برای هر صورتی مناسب نیست. چگونگی اجرای مدل موی متناسب با صورت، به مهارت، هنر دست ونیز میزان خلاقیت آرایشگر بستگی دارد. تشخیص اینکه فرم صورت از کدام نوع است، ازجمله کارهای مربوط به آرایشگر شماست. در اینجا به انواع مدل‌های صورت می‌پردازیم.

صورت بیضی‌شکل:

شما به‌عنوان یک آرایشگر در نخستین مرحله باید نوع صورت مشتری خود را تشخیص بدهید. یک مدل رایج که در بسیاری از افراد دیده می‌شود صورت بیضی‌شکل است. اگر فردی که قرار است موهای او را کوتاه کنید، چهره‌ای بیضی دارد مشکلی در انتخاب مدل مو نخواهید داشت؛ زیرا تقریباً هر حالت مویی برازنده صورت بیضی‌شکل می‌باشد.

درواقع هر سبک مویی می‌تواند متناسب با چهره‌ی این افراد باشد؛ مثلاً می‌توان یک مدل موی بلند را انتخاب کرد و سپس با موهای چتری کاری کرد تا صورت کوتاه‌تر به نظر برسد.

همچنین می‌توان یک موی بلند فرفری را تا کمر در نظر گرفت. این نوع چهره‌ها معمولاً می‌تواند هر نوع مویی را داشته باشند. یک کوتاهی زاویه‌دار که در راستای چانه‌ی فرد قرار می‌گیرد، همچنین چتری‌های صاف و یا موج‌دار نیز باعث جذابیت بیشتری برای فرد خواهد شد.

صورت گرد و دایره‌ای:

در مورد صورت‌های گرد و دایره‌ای، ترجیح بر این است مدل‌هایی از کوتاهی انجام شود که کمی از گردی صورت شخص بکاهد. برای این منظور مثلاً می‌توان موهای بالایی سر را به میزان کمتری کوتاه نمود تا ارتفاع و اندازه‌ی بیشتری داشته باشد و هم‌چنین موهای زیرخط گونه‌ها را طوری کات نمایید که به باریک‌تر شده صورت کمک کند. می‌توانید حین کار با نگاه کردن به چهره‌ی مشتری خود میزان و کیفیت کار خود را بررسی کنید.

برای تعادل سازی صورت‌های گرد، هم از مدل موی کوتاه می‌توان استفاده کرد و هم از مدل‌های بلندتر؛ اما در مورد مدل‌های بلندتر به‌منظور کم کردن گردی صورت، بهتر است برش‌های لایه‌لایه داشته باشید. همین‌طور موج‌دار کردن موها هم رضایت‌بخش خواهد بود. از سبک‌های جدید و مناسب برای صورت‌های گرد هم می‌توان به مدل‌هایی که در آن لایه‌های مو در جلوی صورت بلندتر از لایه‌های مو در پشت سر است اشاره کرد که بسیار زیبا و جذاب برای این دسته از افراد خواهد بود.

باید گفت باوجود انواع مدل‌های کوتاهی مو که برای انواع مدل‌های صورت وجود دارند، دیگر جای هیچ تردیدی برای علاقه‌مندان به تغییر تحول در مدل ظاهر مو باقی نخواهد ماند. با مراجعه به یک میکاپ آرتیست حرفه‌ای می‌توانید ازنظر انجام تمامی خدمات آرایشی ازجمله کوتاهی مو، آسوده‌خاطر باشید.

حالت صورت قلب مانند:

در این نوع صورت قسمت بالایی چهره عرض بیشتری نسبت به قسمت پایینی دارد. به این افراد پیشنهاد می‌شود مدل‌هایی را انتخاب کنند که در قسمت پایین چهره موهای بیشتری قرار می‌گیرد و در عوض در قسمت بالایی صورت شاهد موهای کمتری خواهیم بود. بدین ترتیب صورت حالتی زیباتر به خود می‌گیرد.

مدل‌هایی که قد مو تا چانه و یا حتی کوتاه‌تر است برای این صورت بسیار مناسب است. اگر می‌خواهید موهایتان را پر به نظر برسد کنار گونه‌ها را پرکنید و بالای پیشانی را کم‌پشت کنید تا پیشانی کوتاه‌تر به نظر برسد.

صورت مربعی شکل:

برای این شکل از صورت، یکی از مدل‌های قابل‌قبول، مدل‌های چتری است. حالت چتری به‌اندازه‌ی کافی می‌تواند چشم بیننده را از حالت مربع مانند صورت، دور کند. هم‌چنین اگر مدل موی انتخابی خیلی هم صاف و یکنواخت نباشد مدل بهتر از آب درخواهد آمد. اگر مدل‌های موی کوتاه یا متوسط راکمی باحالت موج‌دار و فر مانند، همراه کنیم راه‌حل مناسبی خواهد بود برای اینکه به گردی صورت شخص بیفزاییم. در مورد مدل موی بلند هم اگر چتری بگزارید قطعاً بسیار جذاب می‌شود و تا حد زیادی حالت مربعی صورت از چشم بیننده مخفی خواهد ماند. مدل‌های یکدست و یکنواخت هم به سبب اینکه فک زاویه‌دار و صورت مربع مانند را چندان پوشش نمی‌دهند، خیلی پیشنهاد نمی‌گردد.

صورت مستطیل:

مدل موهایی که به یک‌طرف صورت ریخته می‌شوند برای این صورت ها بسیار مناسب و زیبا خواهند بود چراکه از درازی چهره کم می‌کنند و باعث می‌شوند پیشانی کوتاه‌تر و موها پرتر به نظر برسند.

مزایای کوتاهی مو:

کوتاهی مو مزیت‌هایی دارد که هریک می‌تواند ما را به انجام آن تشویق و ترغیب نماید. در اینجا تعدادی از مزایای کوتاهی مو را برمی‌شماریم.

جذابیت و تنوع:

خوب است که هرازگاهی موهایتان را کوتاه کنید و یا مدل خاصی به آن بدهید. بدین ترتیب حالت چهره‌ی شما از یکنواختی درآمده و می‌توانید صورت جذاب‌تری داشته باشید.

نگهداری و مراقبت آسان:

پیش‌تر نیز اشاره شد که بدون شک موهای کوتاه، مراقبت آسان‌تر سریع‌تری دارد. به‌راحتی شانه می‌شود و به هنگام استحمام به‌راحتی شسته می‌گردد. ضمن اینکه کوتاهی می‌تواند جان تازه‌ای به موها بخشد. این موارد سبب شده بسیاری از خانم‌ها بخصوص کسانیکه به هر دلیلی ازجمله اشتغال، فرصت چندانی برای رسیدگی به موهایشان ندارند، به کوتاهی و هر کات مو روی‌آورند.

برس کشیدن راحت:

خانم‌هایی که موهای کوتاهی دارند دیگر مجبور نیستند زمانی طولانی را به برس کشیدن و مرتب کردن موهای خود اختصاص دهند.

صرفه‌جویی در مصرف شوینده‌ها:

مشخص است که برای شست و شوی موهای کوتاه از مقدار شامپو و نرم‌کننده‌ی کمتری استفاده می‌شود. همین‌طور میزان مصرف ماسک‌ها، لوسیون ها و سرم های مو به‌مراتب کاهش میابد. این خود یک صرفه‌جویی اقتصادی خواهد بود. ضمناً افرادی که موهای کوتاه‌تری دارند نسبت به افراد با موهای بلند تراز حوصله‌ی بیشتری برای رسیدگی به موهای خود برخوردارند.

جلوگیری از موخوره و آسیب به نوک مو:

استفاده از حالت‌دهنده‌های حرارتی مثل اتوی مو و سشوار و … نوک موها را همیشه در معرض آسیب، سوختگی، شکسته شدن و موخوره قرار می‌دهد. لذا متخصصین مو توصیه می‌کنند هر سه ماه یک‌بار نوک موها را بچینید تا از رسیدن موخوره به قسمت‌های بالاتر مو و ساقه‌ی موهایتان جلوگیری کنید.

کمک به رشد موها:

با کوتاهی مو، سلول‌های مرده و ناکارآمد آن را حذف می‌کنیم. هرچه کوتاهی موهایمان را در فواصل کوتاه‌تر و منظم‌تری انجام دهیم به رشد بهتر موهایمان کمک شایانی خواهیم کرد. درواقع کوتاهی و اصلاح جان تازه‌ای به موها و سرمان می‌بخشد. علت اینکه مردان هرچند وقت یک‌بار اقدام به اصلاح سر خود می‌کنند همین است که کوتاهی مو رشد مو را سرعت می‌بخشد.


x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

لیست 10 تا از بهترین سالن ها و آرایشگاه های نیاوران:
  • سالن زیبایی عروس سرای نگین
  • سالن زیبایی وانیا
  • سالن زیبایی ونوس شهر
  • سالن زیبایی ونوشه
  • سالن زیبایی ویانا
  • سالن زیبایی ویکتوریا
  • سالن زیبایی یوکابد
  • سالن زیبایی یونیک
  • سالن زیبایی نائیریکا
  • سالن زیبایی نسیم
  • سالن زیبایی کاتلیا
  • سالن زیبایی گارنت
  • سالن زیبایی تابان 2
  • سالن زیبایی لیان
  • سالن زیبایی مادمازل

پلاک
0912762 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رایا
0212880 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
اکبری
0212613 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مادمازل
0212275 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
شیرین مقدم
0212621 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
پرهیخته
0919502 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

معیارهای انتخاب سالن کوتاهی موها چیست؟

تجربه کارکنان، تجهیزات سالن، قیمت خدمات و نظرات دیگران از معیارهای مهم انتخاب سالن مو است.

هزینه کوتاهی مو چقدر است؟

برحسب بلندی و کوتاهی موهای شما و بر حسب مدل اتخابی هزینه کوتاهی موها متغییر است. جهت اطلاع از هزینه ها تماس بگیرید.

آیا بعد از کوتاهی مو باید از مواد حفظ حالت مو استفاده کرد؟

جهت تغییر طول و شکل موها استفاده از مواد حفظ حالت می‌تواند کمک کننده باشد تا حالت موها برای مدت بیشتری حفظ شود.


x * هرگونه کپی برداری از مطالب و محتویات سایت ممنوع بوده و پیگرد قانونی دارد.

کلمات کلیدی:
بهترین کوتاهی مو در نیاوران، بهترین آرایشگاه زنانه برای کوتاهی مو در نیاوران، بهترین آرایشگاه برای کوتاهی مو در نیاوران، بهترین آرایشگاه کوتاهی مو نیاوران، کوتاهی مو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، شیرازی، مدل، مراکز، تخفیفات، پسرانه، دخترانه، فر، کوتاه، بلند

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!