بهترین اصلاح ابرو در رشت

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین اصلاح ابرو در رشت
  • بهترین آرایشگاه اصلاح ابرو در رشت

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

شیرین کام
0133375 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ناز
0905589 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سرخه
0133375 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
لیدیا
0133372 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
طنین
0911284 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ملکه
0911546 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین اصلاح ابرو در رشت
آرایشگاه اصلاح ابرو
  • 0911 345 ****
  • 011 1234 ****
  • رشت

  • تماس



بهترین اصلاح ابرو در رشت در آرایشگاه هایپر بیوتی رشت

خدمات تخصصی اصلاح ابرو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در رشت

مرکز تخصصی اصلاح ابرو در رشت در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای لیفت و اصلاح ابرو



بهترین اصلاح ابرو در رشت

بهترین اصلاح ابرو در رشت

بهترین آرایشگاه اصلاح ابرو در رشت

بهترین اصلاح ابرو در رشت -یکی از ساختار های مهم صورت ابرو ها می باشند. قاب و فرم ابرو ها بر چهره افراد نقش بسزایی دارد؛ به عنوان مثال در چاقی و لاغری صورت، یا پیر و جوان نشان دادن چهره تاثیر گذار است. بنابراین هرکس با توجه به فرم صورت خود میتواند ابروهایش را اصلاح و زیبا کند.

بهترین آرایشگاه اصلاح ابرو در رشت

بهترین اصلاح ابرو در رشت

در اینجا به بررسی و معرفی بهترین آرایشگاه اصلاح ابرو در رشت می پردازیم.

انواع چشم و ابرو:

1. چشم گرد
2. چشم کشیده و درست
3. چشم درشت و خمار
4. چشم افتاده
5. چشم ریز

چشمهای گرد:

ابرویی که مناسب چشمان گرد است، ابرو به حالت شکسته است که از گردی چشم میکاهد. بنابراین تنها حالتی که مناسب چشم های گرد است ابرو صاف است. اگر چشمان تان گرد است به شما توصیه می کنیم سراغ ابرو های کماندار اصلا نروید زیرا به گردی چشمان تان می افزاید. برای این گونه چشم ها آرک ابرو را باید به طور کامل از بین برد.

چشم های کشیده و درشت:

در این مدل ابرو بهتر است از ابروهایی با مدل صاف کامل یا کمانی کامل استفاده کرد. پس بهترین گزینه آن است که مدلی را انتخاب کنیم که یک سوم ابرو صاف باشد به عنوانی تاج ابرو و دو سوم دیگر را مدل بدهیم. و در این مدل هم کوتاهی یا بلندی ابرو به سلیقه شخص یا کمک گرفتن از تجربه آرایشگر بر می گردد.

چشمهای درشت و خمار:

برای این مدل چشم که تقریبا حالت نیم بسته دارند باید مدل ابرویی انتخاب کرد که چشم را از این حالت در بیاورد. برای آرایش ابرو طبق این مدل چشم، باید ابرویی با شکست زیاد اجرا کنیم یعنی دقیقا برعکس چشم های گرد عمل کنیم. برای ایجاد شکست بیشتر در ابرو کافی است که آرک ابرو را به قسمت وسط حرکت دهیم و حجم بیشتری از بالای دم ابرو بر میداریم. همچنین زیر شکست ابرو را اندکی خالی می کنیم. اگر شخصی هستید که از چشم درشت و خمار برخوردار هستید هیچگاه نگذارید که ابرو های تان پهن شود زیرا مناسب چهره شما نمی باشد.

چشم های ریز:

در این مدل چشم مثل سایر موارد اصلا نمی گویم که بلندی یا کوتاهی ابرو به سلیقه برمی گردد بلکه ابرو مناسب این چشم باید کشیده و بلند باشد.
تا چشم ها را درشت تر نشان دهد و زیباتر کند.

نقص های بینی و مدل ابرو:

برای فهمیدن مکان تاج ابرو کافی است به کمک خط کش از قسمت تاج ابرو تا گودی پره های بینی خط مستقیمی ایجاد شود. این خط نشان دهنده مکان تاج ابرو است.
اگر فرم بینی تان در قسمت پایینی عریض تر از قسمت بالایی باشد باید این نقص را از بین برد. برای کوچک نشان دادن بینی باید از فاصله بین تاج ابرو کاسته شود.
بنابراین هرچه فاصله بین دو تاج زیادتر شود بینی نیز پهن تر به نظر می رسد. اگر ابروهای تان کم پشت و پراکنده می باشد لازم است که از سایه ابرو استفاده کنید برای سایه پردازی باید از سایه و برس ابرو استفاده کنید.

سایه ابرو:

استفاده از سایه ابرو و برسی کوچک شاید بتوان گفت بهترین و مناسب ترین روش برای حجم دادن ابروها است… گرچه باید در نظر بگیریم که مواد شیمیایی کلا به مو آسیب میزند و زیاد هم نباید استفاده شود . اما در کنار مواد شیمیایی بهتر است از مواد طبیعی برای تقویت ابرو و همچنان مژه استفاده کنیم؛ روغن بادام یکی از این مکمل های خوب و طبیعی لست.

داشتن ابرو و نقش آن در صورت و زیبایی آن بی شباهت به نقش داشتن یک عینک مناسب روی صورت نیست. پس در انتخاب مدل ابرو دقت کنید همانگونه که در انتخاب عینک دقت می کنید تا به صورتتان کامل بیاید و حتی به زیبایی شما کمک کند. در یک نظر کلا اکثر خانمها خواستار یک صورت بیضی شکل هستند و آن را زیبا می دانند. اما باید توجه کرد که در آرایش صورت این امر در انتهای کار خود را نشان میدهد. همچنین اگر بعد از اصلاح ابرو احساس درد داشتید میتوانید از کمپرس یخ بر روی ابروهای خود استفاده کنید و این درد را کاهش دهید.

قبل از شروع بدانید:

قبل از شروع به هرکاری برای ابرو بهتر است این نکات را بدانید؛ چه برای آرایش ابرو و چه برای فرم دادن به ابرو.

● ابرو از کجا شروع میشود:

برای پی بردن به این مسئله کافی است یک مداد را به طور عمودی کنار بینی قرار می دهیم نقطه طلاقی ایجاد شده مداد با ابرو، نقطه آغاز ابرو می باشد.

● بلندترین نقطه ابرو:

بلندترین نقطه در ابروی شما باید جایی باشد که مداد را در راستای قسمت خارجی رنگی چشم نگه دارید و در ذهن علامت بگذارید و همان نقطه را به عنوان بلندترین نقطه ابرو در نظر داشته باشید.

● نقطه انتهایی ابرو:

نقطه پایانی ابرو نقطه ای است که با قرار دادن مداد در کنار بینی، امتداد ش از کنار گوشه خارجی چشم بگذرد. ناحیه ای که مداد با ابرو طلاقی پیدا می کند قسمت پایانی ابرو است.

● شکل مناسب ابرو:

از ابتدا تا انتهای ابرو شما باید از دو خط درست شده باشد. خطی از شروع ابرو تا بلندترین نقطه آن، که قبلا درباره آن توضیح دادیم و خطی از بلندترین نقطه تا آخر ابروی شما که باید این خط ها کامل باشند و هرگز این خطوط قطع نشده باشند.

نکته مهم :

اگر تا کنون به ابروهای خود دست نزده اید هرگز این امر مهم را به تنهایی انجام ندهید و حتما از یک فرد وارد و با تجربه کمک بگیرید و از او بخواهید برای اولین بار به ابروی شما فرم بدهد. چون این مسئله بسیار مهم است و شاید برای همیشه مدل خاصی به ابرو شما بدهد و یا اینکه تا ابرو بخواهد دوباره کامل شود و بتوانید مدل آن را عوض کنید خیلی زمان ببرد. در ضمن به یاد داشته باشید که ابروها را همیشه در حالت رویش مو بردارید چون این کار درد برداشتن ابرو را خیلی کم میکند.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

بهترین اصلاح ابرو در رشت، بهترین آرایشگاه اصلاح ابرو در رشت، اصلاح ابرو خوب در رشت، متخصص اصلاح ابرو در رشت، اصلاح تخصصی ابرو در رشت، مرکز اصلاح ابرو در رشت، مرکز تخصصی اصلاح ابرو در رشت، بهترین آرایشگاه برای برداشتن ابرو در رشت، اصلاح ابرو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، رشتی، مدل، مراکز، تخفیفات

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!