بهترین رنگ کار مو در تبریز

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

درج تبلیغات شما در این صفحه + صفحه اختصاصی!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین رنگ کار مو در تبریز
  • رنگ کار خوب مو در تبریز

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

الیسا
0936338 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
الارز
0413329 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
الیسا
0936338 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رنگ مو
0413335 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
عزتی
0914844 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
مژگان
0914887 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین رنگ کار مو در تبریز
رنگ کار مو در تبریز
  • 0914 345 ****
  • 061 1234 ****
  • تبریز

  • تماس



بهترین رنگ کار در مرکز آموزشی هایپر بیوتی تبریز

رنگ کار حرفه ای مو به صورت تخصصی در هایپر بیوتی در تبریز

سالن تخصصی رنگ کار مو خوب در تبریز با مدیرت خانم *** با ارائه بهترین خدمات رنگ کار مو در سالن تخصصی هایپر بیوتی



بهترین رنگ کار مو در تبریز | رنگ کار خوب مو در تبریز

بهترین رنگ کار مو در تبریز

رنگ کار خوب مو در تبریز

بهترین رنگ کار مو در تبریز – برای افرادی که بدنبال یک رشته آرایشگاهی هستند که بتوانید از طریق آن به درامد بالایی دست یابند ما دوره‌های مش و رنگ مو را به شما توصیه میکنیم. این دوره‌های چهل و دو روزه در دو سطح مبتدی و پیشرفته برای شما برگزار میشوند و چنانچه در طی این چهل و دو روز به مهارت کافی دست پیدا نکردید این دوره‌ها برای شما ادامه پیدا خواهند کرد تا به تسلط کافی برسید.

در این دوره‌ها رنگ کارها با انواع رنگ مو، شناخت رنگها، انواع لایت و مش، رنگ کردن ریشه موها، به پایه رساندن مو برای دکلره کامل مو، نحوه جداسازی درست موها برای رنگ کردن، آموزش تقسیم کردن مو به صورت صحیح برای مش، لایت‌ها و… آشنا خواهند شد و در انتها مدرک معتبر فنی و حرفه‌ای‌ را دریافت خواهند کرد.

رنگ کار خوب مو در تبریز

بهترین رنگ کار مو در تبریز

در اینجا به بررسی و معرفی رنگ کار خوب مو در تبریز می پردازیم.

در دوره‌هایی که تحت عنوان رنگ و مش برگزار میشوند چه چیزهایی یک رنگ کار می‌آموزد؟

اگر این دوره‌ها را بعنوان یک مبتدی و از اولیه‌ترین سطح شروع کنند، لازم است شناخت کافی درباره مو و ساختار مو و چگونگی مراقبت از موها داشته باشند. پس از آن کاتالوگ خوانی و شناخت شماره رنگ‌ها را می‌آموزند و سپس وارد مرحله یادگیری چگونگی ترکیب کردن رنگ‌ها برای رنگ کردن مو و در صورت لزوم دکلره کردن موهای طبیعی یا دکلره کردن اکستنشن مو، با موهایی سفید ادامه می‌دهند. حتی ریمو کردن موهایی که از رنگهای گیاهی مثل ریواس استفاده کرده‌اند را میاموزند. سپس میتوانند روی انواع مش های کلاهی و فویلی تمرکز و توجه کرده و با تمرین زیاد کسب و کار خود را در این رشته آرایشگاهی پرکاربرد و پردرامد آغاز کنند.

در دوره‌های پیشرفته، رنگ کار با چه مواردی آشنا میشود؟

پس از گذر از مراحل ابتدایی مثل شناخت مو، انواع رنگ‌ها، چگونگی تقسیم کردن صحیح موها و… به مراحل پیشرفته میرسیم کی طی آنها مواردی مثل مش با فویل، ترمیم مش، مش شماعی، دکوپاژ، دکلره کامل، دکلره مردانساژ، هایلایت‌های فانتزی، آمبره، سامبره، انواع لایت، بالیاژ و کهکشانی را فرا خواهید گرفت. رنگ کار با انجام دادن مداوم به شکل تمرینی بر ترکیب رنگ‌ها، انواع مش و دکلره و لایت به تسلط کافی می‌رسند.

در این دوره‌ها چند نفر هم گروهی خواهیم داشت؟

آموزش این دوره ها در سه شکل خصوصی با بین یک تا سه هنرجو، نیمه خصوصی بین سه تا پنج نفر و گروهی شامل پنج تا پانزده هنرجو برگزار شده و در صورتیکه شما قادر به حضور یافتن در کلاس‌ها ‌، در زمانی که از طرف آموزشگاه برایتان مشخص کرده نباشید، ما این دوره‌ها را در ساعات پایانی روز، روزهای اخر هفتع و تعطیلات برایتان برگزار میکنیم.

رنگ کار حرفه ای چه توانایی‌هایی دارد؟

پس از اتمام دوره‌های ضروری براحتی میتواند در سالن‌های زیبایی و آرایشگاه‌ها مشغول به کار شود زیرا؛ در پایان این دوره‌ها علاوه بر اینکه یک رنگ‌ کار حرفه ای هستند و بر مواردی همچون شناخت انواع مو، کاتالوگ خوانی و ترکیب رنگ‌ها تسلط دارند، بر مواردی همچون مش با فویل، ترمیم مش، دکوپاژ، دکلره کامل ‌، ترمیم دکلره، سامبره، مردانساژ، هایلات‌های فانتزی، آمبره، انواع لایت، بالیاژ و … نیز مسلط خواهند بود و میتوانند بعنوان یک آرایشگر حرفه ای که درامد بالایی در این زمینه بدست آورند و مشغول به کار باشند.

لوازم و ابزار مورد نیاز رنگ کردن و مش:

همانند هر کار دیگری این رشته نیز نیازمند لوازم و ابزار آلات مخصوص خود میباشد که ما شما را بطور کامل با این لوازم و کاربرد و نحوه استفاده آنها در طی دوره‌هایمان آشنا خواهیم کرد و در اینجا تنها تعدادی از این لوازم را برای آشنایی شما نام میبریم.

چند نمونه از لوازمی که با آنها سر و کار خواهیم داشت شامل:

رنگ‌های دائم، موقت و نیمه موقت، اکسیدان‌ها، تثبیت کننده‌های رنگ موی مایع، کرم بی رنگ کننده، پودر بی‌رنگ کننده، پودر آبی و سفید، شانه، کاسه رنگ، برس رنگ، کلیپس، انواع قلاب، انواع بیگودی به شکل‌های فر و ساده و ماژور، حوله یکبار مصرف، پیش بند یکبار مصرف، کلاه مخصوص رنگ نایلونی یکبار مصرف، فویل، کلاه مش با سایزهای مختلف، سنجاق سر فلزی، مواد ضد عفونی کننده‌ی ابزار، نرم کننده فوری و عمیق مواد ویتامینه رنگ مو در تن‌های مختلف، سشوار کلاه برقی، سشوار دستی و اتو و برس مو میباشند.

پس از گذراندن دوره‌های رنگ و مش قادر به انجام چه کارهایی میباشند؟

شما در پایان این دوره‌ها بر تمام مواردی که پیش از این گفته شد تسلط کامل خواهید داشت، البته به شرط آنکه از تمرین کردن غافل نشده باشید. امروزه در سالنهای زیبایی آرایشگرهای تجربی کارهایی مثل مش و رنگ را به شکل کاملا تجربی انجام میدهند که در بسیاری از موارد باعث وارد شدن آسیب جدی به موی مشتری میشود، شما پس از گذراندن این دوره‌ها وکسب شناخت و تسلط کامل درمورد مواد و وسایل میتوانید اطمینان حاصل کنید که قادرید بصورت کاملا حرفه ای مشغول به کار شوید. به روز بودن اطلاعات و دنبال کردن مد در این رشته با شما کمک میکند کاری با کیفیت بالاتر و حرفه ای تر برای مشتری به نمایش بگذارید.

و به عنوان سخن پایانی:

اگر شما قصد دارید برای کسب درامد بالا از طریق رشته های آرایشگاهی در سالنهای زیبایی وارد این رشته و حرفه شوید، به شما توصیه میکنیم در این دوره های هنری با ما همراه باشید و در صورت داشتن تمرین و کسب تجربه توانایی‌های خود را افزایش داده و از طریق این کاردرامد چشم گیری به دست آورید.
در صورت هر گونه سوال و جهت رفع ابهاماتی که ممکن است در ذهن شما وجود داشته باشد با ما تماس بگیرید، همکاران ما پاسخگو سوالات شما خواهند بود. با سپاس از لطف و توجه شما.


صفحات مرتبط:

برخی سوالات متداول شما:

رنگ کار رنگ قهوه ای سوخته را برای چه کسانی استفاده می‌کند؟

خانمهایی که رنگ چشمانشان کهربایی است.

رنگ کار رنگ قهوه ای را برای چه کسانی استفاده می‌کند؟

خانمهایی که پوست صورتشان روشن و چشمانشان آبی است.

رنگ کار رنگ کرم گلی را برای چه کسانی استفاده می‌کند؟

خانمهایی که پوست صورتشان سرخ و صورتی است.

آیا تست رنگ قبل از رنگ کردن اجباری است؟

این کار به نفع شما خواهد بود با صرف وقت در این زمینه از پیش آمدهای ناخواسته و ناراحت کننده جلوگیری می‌کند.

آیا نیازی هست که قبل از رنگ کردن موها از مواد نرم کننده استفاده نمود؟

خیر. نیازی نیست که قبل از رنگ کردن موها از مواد نرم کننده استفاده کنید.


کلمات کلیدی:
بهترین رنگ کار مو در تبریز، رنگ کار خوب مو در تبریز، رنگ کار مو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، تبریزی،

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!