بهترین اصلاح ابرو در قزوین

رزرو اختصاصی تبلیغ این صفحه!

تبلیغات این صفحه را میتوانید بصورت اختصاصی رزرو نمایید!
جهت سفارش روی دکمه زیر کلیک نمایید   واتس اپ

  • بهترین اصلاح ابرو در قزوین
  • اصلاح ابرو خوب در قزوین

x لطفا در هنگام تماس بگویید، آگهی را در سایت هایپربیوتی دیده اید.

اصلاح ابرو
0919189 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
عروسک
028333 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ژانتی
0283336 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
سالومه
0937232 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
رسپینا
0283367 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید
ملیحه
0283332 × × × ×
مشاهده تلفن
تماس بگیرید

بهترین اصلاح ابرو در قزوین
آرایشگاه اصلاح ابرو
  • 0912 345 ****
  • 021 1234 ****
  • قزوین

  • تماس



بهترین اصلاح ابرو در قزوین در آرایشگاه هایپر بیوتی قزوین

خدمات تخصصی اصلاح ابرو حرفه ای در آرایشگاه هایپر بیوتی در قزوین

مرکز تخصصی اصلاح ابرو در قزوین در سالن هایپر بیوتی با مدیرت خانم *** ارائه کننده کلیه خدمات حرفه ای لیفت و اصلاح ابرو



بهترین اصلاح ابرو در قزوین

بهترین اصلاح ابرو در قزوین

اصلاح ابرو خوب در قزوین

بهترین اصلاح ابرو در قزوین -فرم و شکل دهی زیبا به ابروها در ظاهر هر فرد خیلی تأثیر دارد. منظور فقط تغییر سبک نیست، بلکه حالت و فرم چهره هر فرد است. ابروهایی که فرم زیبایی دارند، مانند قاب برای چشمان هستند. درست مثل موهای آرایش کرده که قاب چهره هر فرد است. اغراق نیست اگر بگوییم که شکل و فرم ابرو می تواند به ظاهر شما جلوه دهد یا جلوه آن را از بین ببرد.

اصلاح ابرو خوب در قزوین

بهترین اصلاح ابرو در قزوین

در اینجا به بررسی و معرفی اصلاح ابرو خوب در قزوین می پردازیم.

نحوه صحیح برداشتن ابرو برای انواع چشم ها:

1- چشم گرد
2- چشم کشیده و درشت
3- چشم های درشت و خمار
4- چشم های افتاده
5- چشم های ریز

نحوه‌ی اصلاح ابرو با توجه به فرم چشم‌ها:

چشم گرد:

افرادی که دارای چشم‌های گرد هستند بهتر است؛ که ابروهای خود را صاف کنند؛ و برای این کار باید آرک ابروی خود را کاملاً از بین ببرند.

نحوه‌ی آرایش ابرو:
این افراد باید ابروها را به‌صورت یکنواخت و ملایم و لایت آرایش کنند.

نحوه‌ی آرایش چشم‌ها:
این افراد باید سعی کنند؛ تا چشم‌هایشان درشت‌تر به نظر بیاید؛ برای این کار باید از نیمه چشم، شروع به کشیدن خط چشم بکنند؛ و آن را کم‌کم پهن کنند؛ و باید سایه و خط چشم را تا بعد خارجی چشم ادامه دهند.

چشم های کشیده و درشت:

بهترین ابرو برای این نوع چشم ها همان تقسیم بندی هایی است که در شماره گذشته توضیح دادیم اجرا کنیم. در نظر داشته باشیم که آرک ابرو در قسمت یک سوم بیرونی چشم قرار بگیرد؛ یعنی همان نسبت 2 به 1 تاج تا آرک و دم ابرو.

چشمهای درشت و خمار:

این افراد برای ریز نشان دادن چشم کافی است؛ آرک ابرو را به سمت داخل حرکت دهند و شکست ابرو را با برداشتن از بالای دم ابرو بیشتر کنند؛ و زیر شکست ابرو را خالی کنند؛ درواقع برای این افراد ابروی نازک مناسب‌تر است.

نحوه‌ی آرایش ابرو:
این افراد باید بامداد مشکی روی ابروهای خود بکشند؛ و از ژل بی‌رنگ برای حالت دادن به ابرو استفاده کنند.

نحوه‌ی آرایش چشم:
این افراد بهتر است؛ که روی پلک بالا، خط چشمی بکشند و آن را محو کنند؛ سپس از سایه‌ی مشکی براق، در زاویه‌ی خارجی چشم بکشند؛ و آن را با خط چشمی که کشیده‌اند یکدست کنند؛ و زیر پلک پایین از همین سایه استفاده نمایند؛ به‌طوری‌که سایه تا گوشه‌ی خارجی چشم به‌موازات سایه‌ی پلک بالایی ادامه داشته باشد و برای گوشه‌ی درونی چشم از سایه صدفی استفاده کنند؛ همچنین کشیدن خط چشم‌گربه‌ای برای چشم‌های خمار پیشنهاد می‌شود.

چشمهای افتاده:

افرادی که دارای چشم‌های افتاده هستند بهتر است؛ که ابروهای خود را هلال و قوس‌دار کنند؛ فقط توجه داشته باشند؛ که هلال ابرو باید در جای مناسبی قرار بگیرد؛ در ضمن ابروهای نازک افتادگی چشم را بیشتر نشان می‌دهد.

نحوه‌ی آرایش ابروها:
این افراد باید با استفاده از هایلایتر زیر هلال ابرو را روشن کنند؛ و برای پلک‌ها از سایه‌ی روشن استفاده کنند.

نحوه‌ی آرایش چشم‌ها:
این افراد باید قسمت انتهایی چشم را سایه‌ای تیره مثل قهوه‌ای یا دودی بزنند و سایه‌ی روشن را برای قسمت داخلی چشم بکار ببرند. در ضمن خط چشم نازک بکشند یا اصلاً خط چشم نکشند.

چشمهای ریز:

برای این نوع چشم هر چه ابرو بلندتر و کشیده تر باشد چشم ها را درشت تر نشان می دهد؛ بنابراین از قد ابرو کم نکنیم. این افراد بهتر است؛ که چشم‌های خود را کشیده و درشت‌تر کنند؛ نباید تمام نواحی چشم را خط بکشند؛ درواقع یک خط باریک بالا و پایین چشم بکشند؛ و برای طبیعی بودن خط چشم از سایه‌ی قهوه‌ای استفاده کنند؛ برای پهنا دادن به چشم کافی است؛ در زیر چشم از مداد چشم‌سفید استفاده نمایید.

نکاتی که باید قبل از شروع اصلاح ابرو بدانید:

تعیین شروع ابرو:

نقطه تلاقی مداد ابرو که آن را به صورت عمودی در کنار بینی نگه داشته اید، همان محل شروع ابروی شماست.

تعیین بلندترین نقطه ابرو:

برای تعیین بلندترین نقطه ابرو کافی است؛ مداد یا خط کش را به‌صورت مایل از کنار بینی طوری قرار بدهید که از قسمت رنگی چشم (عنبیه چشم) عبور کند؛ محل تلاقی مداد و ابرو را بلندترین نقطه ابرو در نظر می‌گیریم.

تعیین نقطه پایانی ابرو:

محل تلاقی مداد با ابروی شما دقیقاً نقطه پایانی ابروی شماست. مداد را طوری نگه دارید که امتداد آن از کنار گوشه خارجی چشمتان بگذرد.

تعیین شکل درست ابرو:

یک خط فرضی از نقطه شروع ابرو تا بلندترین نقطه ابرو و از بلندترین نقطه ابرو تا نقطه‌ی پایان ابرو در نظر بگیرید؛ این خط باید ممتد و بدون قطعی باشد؛ و در نوک ابرو این خط فرضی باید نازک باشد.

نکته:

اگر تاکنون ابروهایتان را برنداشته اید، بگذارید اولین بار توسط یک شخص متخصص این کار برای شما انجام شود و ابروهایتان را شکل دهد؛ و همچنین این را در نظر داشته باشید که همیشه در جهت رشد مو، ابروهایتان را بردارید. این مسئله درد ناشی از کنده شدن مو را کاهش می دهد.


صفحات مرتبط:

کلمات کلیدی:

بهترین اصلاح ابرو در قزوین، اصلاح ابرو خوب در قزوین، متخصص اصلاح ابرو در قزوین، اصلاح تخصصی ابرو در قزوین، مرکز اصلاح ابرو در قزوین، مرکز تخصصی اصلاح ابرو در قزوین، بهترین آرایشگاه اصلاح ابرو در قزوین، بهترین آرایشگاه برای برداشتن ابرو در قزوین، اصلاح ابرو، قیمت، مرکز، آدرس، مراکز، آموزش، هزینه، جدید، جدیدترین، خوب، حرفه ای، سالن، آرایشگاه، مرکز تخصصی، اینستاگرام، دیوار، نت برگ، استخدام، پیج، تخفیف، ارزان، جدید، ایرانی، قزوینی، مدل، مراکز، تخفیفات

error: کپی برداری از مطالب سایت ممنوع میباشد!!